Şimdi Ara

Citroen C-Elysee kullanıcı incelemesi (18 bin km)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
48.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selam

    Şirket aracı olarak kullandığımız Citroen C-Elysee'nin ufak bi incelemesini yaptım.Düşünen arkadaşlar için ufakta olsa yardımcı olabilirsem ne mutlu bana

    Aracımız 1.6 dizel 92 hp ve Attraction donanım ve beyaz renk.

    Donanım

    Araçta temel donanımlar mevcut(Abs,Esp,Hız Sabitleyici,Bluetooth ve Aux) Araç baz donanım olduğu için çok bişey beklememek lazım ama hız sabitleyici olması çok önemli bi ekstra.

    Konfor

    Süspansiyonları çok yumuşak,o yüzden özellikle şehiriçinde çok rahat,direksiyon yumuşak,kasis ve çukurlarda rahatsız olmuyosunuz.Koltukları bi tık daha iyi olabilirdi,bu haliyle bile gayet tatmin edici.Ayrıca 120'den sonra yol sesini direk içeri alıyor,yalıtım çok kötü.18 bin km'de daha trim sesi falan yok,o konuda memnunuz.
    Yol Tutuş

    Arkadaşlar bu araçtan yol tutuş beklemeyin,120'den sonra yolda gezinmeye başlıyor,kamyonları vb sollarken direksiyona iyi hakim olmanız gerekiyor,yoksa uzun yol çekilmez bir hale geliyor.Ama limitlerini bildiğiniz sürece çokta üzmüyor açıkçası.

    Performans

    Eveeet,geldik zurnanın zırt dediği yere.Bu sınıfta bir çok araç kullandım,dizelinden benzinlisine ama dizelde beni en çok tatmin eden motor 92 hp'lik 1.6 hdi motor.Bu sınıfta bu motorun performansta direk rakibi 90 hp'lik 1.6 tdi.Performans aracın bütğnüyle uyumlu,özellikle Linea'nın 1.3 dizelinden sonra gayet tatmin edici.

    Yakıt Tüketimi

    Arkadaşlar bu araçla sakin kullanımda gayet iyi değerler yakalamanız mümkün ama yüksek hızlarda ve atak kullanımlarda pekte tutumlu değil.Aracın 18 bin km ortalaması 5.2 LT/100KM.

    Arkadaşlar araç yakıt tüketimi,performans ve şehiriçinde ki konforu çok iyi harmanlamış fakat uzun yol için aynı şeyi söyleyemem maalesef.Özellikle Exclusive donanımla tercih edilirse tadından yenmez diye düşünüyorum.Çok uzun yola çıkılmıyorsa şehiriçi için gayet yeterli bi araç.


    Ekstra bi not: 15 bin bakımı Citroen yetkili servisinde 520 TL tuttu.

    Bi kaç resim ekleyelim ki konumuz biraz daha renkli olsun.

    Bu aracı kullandıktan sonra Citroen'in her modelini gönül rahatlığıyla satın alınıp kullanırım,bütün ön yargılarım kayboldu.

    Arkadaşlar sitede bi sorun var sanırım,mobilden de tam sürümden de resim yükleyemiyorum.Sürekli deniyorum,olur olmaz konuyu düzenlicem.

    Edit:Arkadaşlar laptoptan da denedim ama sonuç aynı,resimler yüklenmiyor ama takipteyim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalus -- 30 Ocak 2016; 15:44:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Benimde gözümün çarptigi model.
    301e göre daha tok gözülüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatlari nasil peki exclusive mesela ? Yani bu arac ne oluraa olsun bana hep sirket araci gibi geliyor :)

    Sparco koltuk direksiyon olsa 7 inc ekran olsa ne bileyim yine sirket araci olur

    Aslinda tuketim iyi bence . Su aralar motorin de 3.22 sanirim bedava geziyor gibi bir sey . Bende de astra varken motorin 4.4 civari idi simdi olsa karma 4.6 sehr ici 5.5 yapiyordu iett den ucuza denk gelmis olucakti bugunku motorin fiyati ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Exclusive'ler 55-56 civarı,aynı sürüş stilinde benim 320i'nin tam yarısı kadar yakıyor

    Ya zaten şirket aracı olarak çok çok iyi,bi sıkıntı yok şimdilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mnr980 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam,zaten 2015 satışlarıda başa baştı ama ben tercih edicek olsam C-Elysee'yi tercih ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim sirkette bir arkadasta var ayrica 3 tanede kiralik 301 var. Aracin en guzel tarafi icinin genis bagajinin buyuk olmasi. Motorda ekonomik onun disinda bir ozelligi yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Bizim sirkette bir arkadasta var ayrica 3 tanede kiralik 301 var. Aracin en guzel tarafi icinin genis bagajinin buyuk olmasi. Motorda ekonomik onun disinda bir ozelligi yok.

    Zaten bu arabadan özellik bekleyen de yok..Az yaksın,sorunsuz olsun,konforlu olsun,biraz da performanslı olsun yeter.Bu kriterlerin hepsini harmanlamış bi araç.Bu araçtan istenen şey de bu zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cam acma dugmelerinin konumundan bahsetmemissin hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U.C.Y -- 30 Ocak 2016; 18:29:01 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: U.C.Y

    Cam acma dugmelerinin konumundan bahsetmemissin hocam

    Aa onu unuttuk ya..Alıştıktan sonra çok büyük sıkıntı çıkarmıyor ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde 301 var trim sesi hiç yapmadı şimdiye kadar ama yalıtım gerçekten kötü, ama motor ve performansı güzel aracın bizde 301 allure full versiyonu var, aldığımda gerçi o fiyata en güzel ve dolu araçtı, iş için kullanıyoruz 80 küsürbinde araç 2014 ocak çıkışlı trafiğe, bakım fiyatları çok değişken kampanya filan oluyor 300 liraya bakım yaptırdım iki defa, ama geçen disk ve fren de eklendi bakımda 1200 lira ödedim, garantisini filan uzattırdım 2 yıl daha 1000 lirada o, belli olmaz işi bir kaç defa arka park sensörü ve esp sensörüyle ilgili arıza vermişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    eyvallah :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • B segmenti için iyi bir otomobil elysee.hız sabitleyici donanımı olması da güzel bir şey.yol tutuş zannediyorum süspansiyonların yumuşaklığından kaynaklanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    B segmenti için iyi bir otomobil elysee.hız sabitleyici donanımı olması da güzel bir şey.yol tutuş zannediyorum süspansiyonların yumuşaklığından kaynaklanıyor.

    Öyle diye düşünüyorum bende,lastiklerde yumuşak hamurlu.Şehiriçinde çok çok ideal ama uzun yol işkence haline geliyor.Yinede iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi şirketimize 4 adet aldık bildiğin şirket arabası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir dakika ya bakımı 520Tl mi tuttu ? bir yağ bir filtre bu kadar mı tutuyor?
  • Aslında 301 ve bu, tam dar gelirli türk aile yapısına uygun araçlar. Tamam çok tipli ya da kaliteli değiller ama 3 kuruşa da 5 köfte olmuyor işte.

    Çok paranız olmadığını, az paraya memnun edici bir araç aradığınızı düşünelim. Türkler ne sever? Bagaj. Bu araçların bagajı iyi, içleri 3 veya 4 kişilik aileye gayet yeterli, psa'nın dizel motorları zaten şiir gibi, tüketim çok düşük, üstüne aracın fiyatı da bir dizel sedan için çok makul. Hal böyle olunca insanların nedne inatla cliolara, pololara 60-70bin verdiğini anlamıyorum. Tamam polonun kalitesi çok ayrı da ne fiyat performansı, ne iç hacmi bunlarla yarışabilecek düzeyde değil.

    Hadi millette takıntı var bunu almazlar toledo, rapid alırlar diyeceğim tsi motor dsg falan, onlar da pek satmıyor. Yani ilginç bazı markalar az paraları çok şey sunan araçlar da veriyorlar ama herke sen fulü olsun, çok şekil olsun, pahalı olsun ama çok kaliteli olsun derdinde. Bu araçların liste fiyatına bakmayın toplu almış galerilerde sıfırları çok daha uygun fiyatlara veriliyor. Bakan var mı? Şirketler harici pek yok. Şirket arabası diye geçiştiriliyor ama bence türk insanı doyumsuzlaştı. Eskiden binilen araçlara bakın şimdikilere bakıp sürekli hep en iyisini en pahalısını istiyoruz, altı ya dandik oluyor ya şirket arabası. Halbuki bu aracın şehir içinde sakin kullanımda bir aile için kötü bir araç alacağını kim öne sürebilir ki?




  • Epey satti, cok goruyorum etrafta. Bir symbole 100 kez tercih ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç teneke olduğundan 92'lik HDI cidden az yakıp çok kaçan cinsten olmuş bu arabaya. Antalya'dan 3.5 saatten Ankara'ya gittim, ona rağmen 26.6 kuruş yaktı pompada. Şehir içi basa basa sürüyorum şu an 6.7 yakıyor akışkan trafikte.

    Arka koltuklar benim E200'ü bozacak cinsten diz mesafesine sahip. Bagaj çok iyi ama bagaj kapağının kolları yüzünden alanı verimli kullanmak zor. İzolasyon yok. Yol tutuş Symbol'den iyi ama yine de zayıf sayılır. Sevdiğim yönü kaymaya başladığı zaman bile kontrollü kayıyor. İstediğimde toplayabiliyorum. Altı yüksek olduğundan her yere paldır küldür giriyor :) Yeni kasa Şahin-Doğan niyetine binilecek araba işte. Kliması da Antalya sıcağında başarılı soğutuyor.

    14.000km'lik 301 izlenimim böyle benim de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    O yuzden sirketler haricinde cok tercih edilen bir arac degil. Biz de kiralarken ilk baktigimiz kriter yakit oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • C-elysee'lerin en sevdiğim donanımı otomatik şerit değiştirme asistanı. Yandan rüzgarı bir yiyor siz müdahele edene kadar 2 şerit değiştiriyorsunuz. Sonra rüzgar kesilince o gerginlik bitti mi araba çevirdiğiniz yöne kaçıyor. 2 şerit öncesine geri dönüyorsunuz bir bu bir de sümbül rüzgarla dans ediyor. Tabii şehir içi kullanılacaksa diğerlerinden çok daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.