Şimdi Ara

Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
2
Favori
15.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba.


    İlk defa karşılaştırma konusu açacağım C-elysée'nin makyajsızını kullandım Egea'yı kısa bir süre kullandım bu iki araca değinmek istedim.

    Egea 2015'te çıktı,makyaj veya güncelleme olmadı C-elysée'de 2013'te çıktı 2017'de makyajlandı.

    Makyajlı C-elysée çoğu kişi bilmesede ciddi iyileştirmelere uğradı makyajlı C-elysée 62'den veriliyor (hurda teşv.) indirimler ile 59-60'a sıfır C-elysée alınabiliyor fiyatları çok iyi Egea 73 galiba Haziranda 54'e verdiler.

    İlk olarak bu araçların en önemli kısımlarına geleyim boyutları, dingil mesafesi olarak C-elysée 2652 mm sunarken Egea 2637 mm yani C-elysée 2 santim kadar daha uzun dingile sahip yükseklik olarak C-elysée 2 santim daha kısa .

    Karoserde ise Egea 4 santim geniş 11 santim daha uzun omuz mesafelerinde Egea'nın omuz mesafesini bulamadım Fiat'ın ilgisizliği...

    Bagaj Egea 520 C-elysée 506 litre iki araçtada stepne var C-elysée'de tüm versiyonlar tam boy stpene Egea'da hepsi 15".

    Donanıma gelirsek baz donanım Egea'da artı olarak 3. ve arka koltuk başlıkları,kol dayama var,iki araçta iki havayastığına sahip C-elysée Cruise Control ve hız limitleyici ile öne çıkıyor ek olarak Egea'nın arka koltukları tek parça ayrı değil,C-elysée'de de öyle orta donanım asimetrik katlanabiliyor. (60/40)


    C-elysée'de LED gündüz sürüş farları standart,Egea'da en üst pakette var.

    Egea ilk iki donanımda sert plastik göğüse sahip orta donanımdan itibaren Fiesta-i20'nin içi boş derimsi göğüsünden bir tık iyi olan bir plastik var C-elysée'de göğüs tüm donanımlarda sert plastik bahsi geçen Egea'da deri direksiyon var C-elysée'de sadece en üst pakette deri direksiyon var.

    Yükseklik ayarlı kemerler ve orta donanımdan itibaren 6 Airbag olması Egea'nın artıları.

    C-elysee'nin artık standart donanımda 4 camı elektrikli,USB,Bluetooth,yol bilgisayarı iki araçtada var C-elysée alanlar genelde baz almazlar bir üst olan Feel alırlar çünkü Feel'e geçince kapı kolları aynalar boyalı oluyor,sis farı,Flex Wheel jantlar,arka park sensörü geliyor bu Egea'da yok mesela ek olarak ön koltuk arkası cepleri fln var Feel'de .C-elysée ilk çıktığında özellikle baz araç harbiden bomboştu ama artık hafiften Avrupa standartlarına gelmiş en üst paket artık orta donanım C segmente tekabül ediyor diyebilirim.

    62'lik arabada anahtardan bagaj açma,lastik basınç sistemi,hareket halinde kapıları kilitleme,kemer ikazı vs. var aradaki 10 bin lirayı düşününce C-elysée'ye alaşım jant,cam filmi,ilave izolasyon,dokunmatik navigasyon,aksam boyaları vs. herşeyi yapabilirsiniz baz araçta çakmak,küllük,12V soket vs. var 301 bomboş kalıyor bu aracın yanında standart araçta 3D arka stop lambaları mevcut.

    80 civarına Shine alabilirsiniz onda 4 havayastığı,16" jantlar,dijital klima,arka koltuk kafalıkları(yükseklik ayarlı),krom cam çıtaları,tamponda krom detaylar var.

    Tasarım:

    C-elysee'nin herkes tarafından kabul edilmiş,gayet güzel bir tasarımı var Egea'nın arkası hariç bence o da gayet güzel arkası ve önü alakasız bir araba bu kısım alıcıya kalmış C-elysée'ye beyaz çok yakışıyor ben geçiş dönemi aracı olarak 1.2 LPG'li Confort kullandım gerek görünüm gerek kullanım yeterliydi fazla cafcaflı değil,hacıcavcav işide değil elinizden kolay çıkan kullanışlı arıza çıkaracak aksamları PSA grubu tarafından atılmış bir arabaydı özellikle ön takımı çok sağlamdır ön takımını bozamazsın.

    İç tasarımda Egea'yı hiç beğenmedim,poğaça formlu direksiyonu hiç olmamış C-elysée daha köşeli bir tasarıma sahip ama konsol yerleşkesi Egea'da daha sportif iki araçta içten zayıf C-elysée belki direksiyondan kurtarabilir.

    Egea aslında Linea-Fluence gibi Megane'la rekabet etmek için var Megane'ın baz fiyatı 91 bin onu alana kadar ikinci el full donanım Egea var ben olsam Megane almazdım durum böyleyken zaten o araçta Megane sonuçta Passat değil. Fiat bilerek iki segmentede oynamış ama özellikle yurtdışında sıkıntısı oluyor bu hamlenin .

    Motorlar:

    Egea'da 1.4 - 1.6 atmosferik 1.3-1.6 Multijet dizel var C-elysée'de 1.2 atmosferik 1.6 92 ve 100 beygir BlueHDi dizel var 92-230 100-254 N/m torka sahip genelde çiplenip 20 beygir civarı artabiliyor.

    Baz C-elysée'deki motor 308'den bildiğimiz 3 silindir Valve lifting timing injection adlı VTi 82 beygir 118 tork ülkemizde LPG uygulamaları gayet sorunsuz çalışıyor baz araç alınır ufak tefek eksikleri tamamlanır gayet keyifle binilir masrafsız bir araba.

    Egea'daki motor yelpazesi bir üst segmente yakın,bu arada C-elysée'de ve 308'de kullanılan 1.2 motor 308'den 100 kilogram civarı daha hafif olan C-elysée'yi taşımakta hiç zorlanmıyor zaten 72 beygirdi 82 yaptılar tutulsun diye Egea'daki dizel motor ile C-elysée'deki motorlar çok farklı diyebilirim 320 torka 254 tork gibi bir fark var 1.3 multijet ise çok güçsüz 200 tork gücü ile 1.2 110 beygir Puretech'ten bile daha güçsüz.

    Egea'da LPG'ye uyumlu ama 1.6 Egea gereksiz olmuş 1.4 yeterli ağırlık olarakta C-elysée çok daha avantajlı durumda Egea'da fazladan 2 kişi var neredeyse .



    İzolasyon :

    C-elysee'nin kapı lastiği tipi Egea ile aynı hem kapıda hem karoserde lastik hortum fitil var bu sebeple C-elysée ve 301 Renault logolu Dacia olan Symbol'den çok daha iyi durumda zaten C-elysée Avrupa'da geçtiğimiz yıllarda yıllık 150.000 adedi geçti 4-5 yılda yarım milyonu devirdi hemde C-elysée ithal bir araç aynı fabrikadan çok daha üst sınıf araçlar çıkıyor boya,kaporta olarak araç gayet sağlam Egea'da artı olarak bagaj kolonlar dahil kaplı.


    Sonuç olarak C-elysée ikinci elde muadil Egea'ya göre bazılarında 20.000 TL kadar daha ucuz fiyatına bakınca mesela 2013-2014 makyajsız Exclusive 1.6 92 beygir dizel 60'a tertemiz bulunuyor bu fiyata baz 1.4 atmosferik Egea satılıyor makyajlı 1.2'leri gayet uygun fiyata alabilirsiniz 5-15.000 km arası araçlar 55 civarı C-elysée alıp bagaja,kaputa,davlumbazlara bin liraya izolasyon yapıp çok iyi sonuçlar alan var mesela 50-60 liraya bagaja hidrolik takan var (kumandadan tamamen açması için) iç aydınlatma yapanlar ekran takanlar var fiyatları ucuz olduğu için alan herkes kafasına göre ek harcama yapabiliyor kaput hidroliği vs. bunları başka bir araçta almaya kalksanız fazladan 20.000 ödeyeceksiniz sıfır fiyatı pazarlıksız 62.000 iyi düşünmek lazım 60'a alınırsa gayet iyi fiyat bence 200.000 km de 2004 Focus'lar 50-60 bin lira 60'a arka camları manuel Clio veriyorlar araç alacaklar için bence C-elysée iyi fırsat Citroën bu yıl zararına satış yapıyor .

    Not:Yazdıklarım 301 için geçerli değildir baz araçta arka camlar manuel,USB girişi vs. yok C-elysée daha dolu bir araba belkide bu yüzden Avrupa'da da 301'in önünde ama iki araçta aynı parçaları kullandığı için bakımı ucuz parçaları her yerde bulunabiliyor tüm Peugeot Citroën servislerinde hangisi ucuzsa bakım yaptırabilirsiniz


    301'in C-elysée'ye nazaran iç mekanda kapılarıda bir tık zayıf zaten bu hamle Peugeot'un pazar kapma hamlesiydi Nemo-Bipper ilk ürünü oldu ikinci ürün bu iki araç oldu üretilme amacı yüksek hızlı üretim,düşük işletme masrafı ve firmalara arıza çıkarıp ek masraf yapmamasıydı o konuda sorunsuz arabalar aslında Citroën " marka imajı "
    kaygısıyla istemesede Peugeot'un.. zoruyla seve seve üretti iki araçta 5 yıl gibi bir sürede milyonun üzerinde sattı Peugeot'un ne kadar doğru bir hamle yaptığını görmüş olduk ek olarak WTCC şampiyonu C-elysée oldu ne arabalar vardı o yarışta...


    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Citroën C-elyseé(62k) & Fiat Egea karşılaştırması

    Görseller:

    http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,yvv39m



    Edit: Konuyu Fiat Egea'mı Citroën C-Elysée'mi ye çevirmişler insanı birşey yaptığına pişman ediyorlar Linea ile karşılaştıran bile olmuş .



    Tekrar yazıyorum 60 civarına sıfır km C-Elysée veriyorlar lastikler sıfır,motor sıfır masrafsız işletme maliyeti düşük bir otomobil liste fiyatı 70-80 civarı 20.000 lira fazla verip Egea almak size kalmış aşağıdaki yorumlarda Egea en büyük diz mesafesini sunuyor yazmışlar o Egea'cıların rüyası klasik abartma huyumuz bi ara Civic'te böyle abartılıyordu havadan 20 Bin lira kazandıysanız Egea alın çıplak metal yığını Linea'nın muadili Symbol asla 301 ,C-Elysee değil aracı hiç kullanmasak inanacağız neredeyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 23 Temmuz 2018; 17:18:25 >







  • patronumda makyajlı kasa exclusive paket (çelik jant, gündüz varı, ortada kocaman android miydi ekran filan vardı) dizel c elize vardı ve çok kullandım. şirket aracı olarak ise egea hb benzinli otomatik kullandım full paket.

    şunu söyleyebilirim, c elize uçan bir teneke hissiyatı veriyor. egea en azından daha oturaklı bir arabaydı. c elize'nin tek artısı basınca gitmesi bana göre. başka hiç bir artısı yok. kalite, yalıtım, tasarım egea'ya göre sıfır. c elize'nin bagaj kocaman ona eyvallah. arkadaş, 2018 senesinde sıfır bir arabada hala 4 cam otomatiği ön konsolda olur mu ya? c elize ise olur. kapıları kapatırsın teneke sesleri çıkardı. c elize denen arkadaşı hayatta almam kısacası. egea alırım c elize almam o derece...
    Kusura bakmayın da Egea’nın sürüş dinamiklerinin, izolasyon ve yalıtımının Focus, Astra, Megane, Octavia ve diğer C sınıfı araçlardan iyi olduğunu iddia etmek için otomobilden hiç anlamamak gerekir.

    Diğer saydığınız disiplinler bir aracın segmentini belirlemez. Ona bakarsanız Superb’in iç hacmi A6’dan geniş ama Superb mahşere kadar D sınıfı, A6 da mezara kadar E sınıfıdır.

    Yorumumda da belirttim ama tekrar edeyim. Egea’nın sürüş dinamikleri yani yol tutuşu, viraj kabiliyeti ve direksiyon hissi C-Elysée’den iyi ama C sınıfı araçlardan değil.
    Biri b sınıfı diğeri C sınıfı.

    Egeanın baz versiyonu filo için.Bayilerde bile yok.

    Baz modeldeki Alman araçlar hariç çoğu sert plastik zaten.

    Egeayı değerlendirmek için urban,lounge,lounge plusu denemelisiniz.

    Ki bazı özellikleri ile C sınıfı rakiplerini solluyor.

    * dezavantajı Euroncapten 4 yıldız almış olması

    * cam tavan,Led far,daha albenili bir kokpit

    Makyajla bunlar düzeltilecek ayrıntılar.

    Bu arada 2015te çıkmış olabilir ama aracın temelleri 2014te atılmış.

    C elyse MUADİLLERİ arasında ise symbolden iyi Lineadan kötü bir araç.Bildiğim kadarıylada ne Peugeot ne Citroenin C sınıfı sedanı var.
    Edit:İki noktaya değinmeden geçmeyeyim dedim.
    Piyasadaki bütün sedanlar Hb araçlara bagaj eklenerek ortaya çıkarlar.Egea ise doğuştan sedan olarak tasarlanmıştır.Egea HBnin üzerine Sedan üretseydi Fiat; Egea Sedan C sınıfının en uzun aracı olurdu.
    Tasarım konusuna gelirsek Egea yeni çıkan araçların çoğuna ilham olmuştur.Ki ilk yılında 150bin adet sattı.(80bin İt ve Türkiye)
    Aracımı almadan önce bütün c segment araçları test ettim, egea'nın rakiplerınden geri kalacak tek yanı iç mekan kalitesi olur o kadar. Ne yalıtımı ne de yol tutuşu, sürüş olgunluğu ne de konforu geriye düşecek seviyede değil. Hatta konfor ve yalıtım olarak üst sıralara oynar rahatlıkla. Yabancı bi dergini testi vardı zaten, daha önce de bi egea konusunda atılmıştı, golf,ceed,focus,astra,egea hb falan vardı rölanti hariç en sessiz araç egea idi.

    Aracımın ön camı, c serisinde kullanılan kalınlıkta akustik cam mesela, adamlar uğraşmış. Keza süspansiyonları da tabiri caizse lokum gibi, övdüğünüz araçlarla dan dun geçtiğim yerlerden puf puf geçebiliyorum. Diğerleri kötü,en iyisi egea demiyorum, haksız yere eleştirmemek gerekir.

    En nihayetinde araba ortada,bayiye gidip test edilebilir.
    Dacia gibi dediginiz araç 4 hava yastıklı ekipmansız versiyonuyla testten 5 yıldız alıp çıktı, Egea ile kıyaslamamız yanlış mı siz karar verin, şerit takip,otomatik fren 6 hava yastığı il 3 yıldız aldı,Doblo 3 yıldız, 500 3 yıldız .



    Ülkemizde en çok satan Egea Comfort ve Easy olmuş, 2 hava yastıklı ,Sedan'ların hiçbirinde ekipman alınmıyor 6 hava yastıklı Sedan teste girse ekipmansız 1 yıldız alır 2 yıldız alamaz.
  • patronumda makyajlı kasa exclusive paket (çelik jant, gündüz varı, ortada kocaman android miydi ekran filan vardı) dizel c elize vardı ve çok kullandım. şirket aracı olarak ise egea hb benzinli otomatik kullandım full paket.

    şunu söyleyebilirim, c elize uçan bir teneke hissiyatı veriyor. egea en azından daha oturaklı bir arabaydı. c elize'nin tek artısı basınca gitmesi bana göre. başka hiç bir artısı yok. kalite, yalıtım, tasarım egea'ya göre sıfır. c elize'nin bagaj kocaman ona eyvallah. arkadaş, 2018 senesinde sıfır bir arabada hala 4 cam otomatiği ön konsolda olur mu ya? c elize ise olur. kapıları kapatırsın teneke sesleri çıkardı. c elize denen arkadaşı hayatta almam kısacası. egea alırım c elize almam o derece...
  • Golf 6'dan C-elysée ye geçtim abartılacak birşey yok hocam ne kadar ekmek o kadar köfte diyenlere hep gıcık olurum ama 60'a sıfır araba veriyorlar Egea almaya değip demeyeceği size kalmış 500 liralık izolasyona bakar..
  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    yok mu? nasıl yok? golf nere c elize nere... kaldı ki 500 liraya yapılacak izolasyon en fazla bikaç dandik köpük olur.
  • Elize nin karşılığı Egea değil bence. Egea daha üstün bir araç 1.3 95 hp Urban paket alınabilirse ikinci el elizeyi sollar.
  • elysee b segmenti
    egea c segmenti
    bu iki araba karşılaştırılamaz bile.
    c elyesee çok kötü
  • Biri b sınıfı diğeri C sınıfı.

    Egeanın baz versiyonu filo için.Bayilerde bile yok.

    Baz modeldeki Alman araçlar hariç çoğu sert plastik zaten.

    Egeayı değerlendirmek için urban,lounge,lounge plusu denemelisiniz.

    Ki bazı özellikleri ile C sınıfı rakiplerini solluyor.

    * dezavantajı Euroncapten 4 yıldız almış olması

    * cam tavan,Led far,daha albenili bir kokpit

    Makyajla bunlar düzeltilecek ayrıntılar.

    Bu arada 2015te çıkmış olabilir ama aracın temelleri 2014te atılmış.

    C elyse MUADİLLERİ arasında ise symbolden iyi Lineadan kötü bir araç.Bildiğim kadarıylada ne Peugeot ne Citroenin C sınıfı sedanı var.
    Edit:İki noktaya değinmeden geçmeyeyim dedim.
    Piyasadaki bütün sedanlar Hb araçlara bagaj eklenerek ortaya çıkarlar.Egea ise doğuştan sedan olarak tasarlanmıştır.Egea HBnin üzerine Sedan üretseydi Fiat; Egea Sedan C sınıfının en uzun aracı olurdu.
    Tasarım konusuna gelirsek Egea yeni çıkan araçların çoğuna ilham olmuştur.Ki ilk yılında 150bin adet sattı.(80bin İt ve Türkiye)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 19 Temmuz 2018; 19:18:37 >




  • c-elize ve 301'le bayağı haşır neşir oldum.Kesinlikle egea ile kıyaslanacak bir araç değil.Hatta linea bile c-elizeden daha iyidir.
  • Egea'da tam boy stepne var 15 değil.Ayrıca C-Elysee'in muadili Egea değil Linea'dır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    c-elize ve 301'le bayağı haşır neşir oldum.Kesinlikle egea ile kıyaslanacak bir araç değil.Hatta linea bile c-elizeden daha iyidir.
    Hurda C-elysée bile Linea denilen tabuttan iyidir C-elysée'nin yol tutuş iyi durumda Linea uzun ince bir Punto kaldı ki izolasyon olarak Linea efil efil esen bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OrQuN

    Elize nin karşılığı Egea değil bence. Egea daha üstün bir araç 1.3 95 hp Urban paket alınabilirse ikinci el elizeyi sollar.
    Kasa değiştiricek birkaç yıla o zamanda Egea ile arayı açar büyük ihtimalle.



    Egea'nın süspansiyonu sessiz,direksiyonu bir tık daha konforlu ama arada 10-20 bin lira var hani C-elysee yerine 20 falza verip Passat alsanız alın derim ama o da Egea sonuçta aynı fiyata olsa yeni olduğu için bende Egea alırdım.

    .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Biri b sınıfı diğeri C sınıfı.

    Egeanın baz versiyonu filo için.Bayilerde bile yok.

    Baz modeldeki Alman araçlar hariç çoğu sert plastik zaten.

    Egeayı değerlendirmek için urban,lounge,lounge plusu denemelisiniz.

    Ki bazı özellikleri ile C sınıfı rakiplerini solluyor.

    * dezavantajı Euroncapten 4 yıldız almış olması

    * cam tavan,Led far,daha albenili bir kokpit

    Makyajla bunlar düzeltilecek ayrıntılar.

    Bu arada 2015te çıkmış olabilir ama aracın temelleri 2014te atılmış.

    C elyse MUADİLLERİ arasında ise symbolden iyi Lineadan kötü bir araç.Bildiğim kadarıylada ne Peugeot ne Citroenin C sınıfı sedanı var.
    Edit:İki noktaya değinmeden geçmeyeyim dedim.
    Piyasadaki bütün sedanlar Hb araçlara bagaj eklenerek ortaya çıkarlar.Egea ise doğuştan sedan olarak tasarlanmıştır.Egea HBnin üzerine Sedan üretseydi Fiat; Egea Sedan C sınıfının en uzun aracı olurdu.
    Tasarım konusuna gelirsek Egea yeni çıkan araçların çoğuna ilham olmuştur.Ki ilk yılında 150bin adet sattı.(80bin İt ve Türkiye)
    Demek ki çok bilgimiz yok forum olarak .



    PSA grubunun 3 adet C sedanı var C4 Lounge,(2 adet) ve 308 Sedan.



    Linea'ya bir kere bindim tövbe ettim virajda teker fırlaracak gibi bir hissi var C-elysée onun yanında C4 gibi kalıyor.



    Bu arada Egea doğuştan Sedanda C-elysee de SUV'dan bozma sedan değil herhalde normalde hiç kimsenin arabasını kötülemem ama doğrudan X kötü Y daha iyi gibi yorumları görünce hiş hoşuma gitmiyor .





    Citroën'in DS gibi üst seri Premium arabaları var Renault Talisman ile o algıyı yapmaya çalışıyor mesela Fiat'ın Freemont vardı sadece üst sınıf.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    yok mu? nasıl yok? golf nere c elize nere... kaldı ki 500 liraya yapılacak izolasyon en fazla bikaç dandik köpük olur.
    Kaput halısı 119 lira mesela.



    https://m.n11.com/citroen-c-elysee-motor-kaput-alti-ses-izolatoru-2012-sonrasi-P46450507



    Hocam ben aracın avantajlı fiyatına değindim 60'a sıfır araba veriyorlar Haziran'da 54'ten alan var bence çok iyi fiyat.



    C-elysée Çin'de vs. çok güçlü Fiat Çin'de 2014'te 68 bin araç satmış sadece C-elysée 126 bin satmış sonra düşmüş ama 126 bin çok iyi ben bile şaşırdım.




  • Al birini vur ötekine.İkisi de kaliteden yoksun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Al birini vur ötekine.İkisi de kaliteden yoksun
    60'a bu piyasada sıfır araba alabiliyorsun hocam öyle düşünmek lazım Sandero'yu 50'ye veriyorlar .



    50 çok o arabaya hakkı 30 bence hayatımda ilk defa bu kadar çok çıplak metali Sandero'da gördüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    60'a bu piyasada sıfır araba alabiliyorsun hocam öyle düşünmek lazım Sandero'yu 50'ye veriyorlar .



    50 çok o arabaya hakkı 30 bence hayatımda ilk defa bu kadar çok çıplak metali Sandero'da gördüm.

    Alıntıları Göster
    Orası öyle de ne biliyim 60 a tavan döşemesi sarkan pkastik kokan kapıları ucuz güvenlik zaafiyeti vs.. olan egea alacağıma 2.el azkmli oturaklı araç alınır bence sıfır hassasiyeti çok saçma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Orası öyle de ne biliyim 60 a tavan döşemesi sarkan pkastik kokan kapıları ucuz güvenlik zaafiyeti vs.. olan egea alacağıma 2.el azkmli oturaklı araç alınır bence sıfır hassasiyeti çok saçma.

    Alıntıları Göster
    İkinci elde arabalarla haşır neşir olan kaportacı bir ağabeyimi bile dolandırdılar hatta benim aldığım Golf'te boya,C4'te sigorta arızası çıktı kafasına esen km'yi düşürüyor zaten sıfır araba alanlara hak veriyorum.



    Bu arada tavan döşemesine takılamadan edemiyorum utanmadan karton koyan firmalar var.




  • Mukayese edilecek araç değiller, segment farkı var ama fiyat farkı ile farkı kapatmaya çalışabilir elysee
  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    o kaput keçesi pek izolasyona yaramıyor yalnız. benim arabada var fabrika çıkışlı. asıl yalıtım çamurluğun içinde olur, koltukların altında olur, bagaj halısında olur, kapı fitillerinde olur vs. golf'le bir kere asla karşılaştırılamaz bu konuda. egea ile de karşılaştırılamaz egea'nın yalıtımı daha iyi bu arabadan. linea ile karşılaştırılır ama linea'da özellikle 1.3 multijet yalıtım yoksunu bir araba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Mukayese edilecek araç değiller, segment farkı var ama fiyat farkı ile farkı kapatmaya çalışabilir elysee
    Hocam aslında Fiat hata yaptı Punto-Linea kasa değiştirecekti sonra Egea çıkacaktı galiba tutulmaz diye yapmadılar dediğim gibi olsaydı hem B segment muhabbeti biterdi hemde Egea daha iyi otururdu piyaysaya.







    Citroën C-elyseé(62k) &amp;amp; Fiat Egea karşılaştırması




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.