|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 7 Temmuz 2024; 13:27:41 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |

|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 7 Temmuz 2024; 13:27:41 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X3D • Msi RTX 3080 Suprim X 10G • Msi B550 Tomahawk • G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) • DeepCool LS520 WH 240MM • WD Black SN770 1Tb Gen4 • WD Blue SN570 1Tb Gen3 • Samsung 870 Evo 1Tb • Samsung 860 Evo 500Gb • Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum • CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz • Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Çok pahalı hocam. Oto yıkamacı olsam alırım ama arabayı 2 ayda 1 yıkayan birisiyim ben. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
|
Mjjc mi aldınız hocam? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 7 Temmuz 2024; 15:48:31 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
Merhaba Arkadaşınizdaki cihazın modeli nedir bende basınçlı makina bakıyorum bosch easy auatak gördüm küçük boyutlu yer kaplamayan bunu düşünüyorum ama performansı nasıldır bilmiyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ben karcher k5 kullanıyorum hocam. |
_____________________________
![]() |
|
BEAR FORCE Yüksek basınçlı temizleyici Snow Foam Lance köpük başlığı, 0,6 l şişe ve 1,25 ve 1,10 mm uçlar, Kärcher K serisi yüksek basınçlı temizleyiciler ile uyumlu https://www.amazon.com.tr/BEAR-FORCE-bas%C4%B1n%C3%A7l%C4%B1-temizleyici-temizleyiciler/dp/B07FKDMRMX/ref=sr_1_1?dib=eyJ2IjoiMSJ9.bruFnK9dyVNYRCcVOVOrrotkgLBmX0EP_DXIUj-PElpUtEZ0XctRBi-Ms2iiQHH87ZXfB8ISsk7DDq50LhnSzWeCp6tUJRXfure852vDWezCMMliyAiToKXVsb2SqIe03i47NMXnvG72t_zob1pNjg.m5v6nKMflEsuvcHgHyTWTmTRG0lv_OmEudGXWPXS9ZE&dib_tag=se&m=A7QGLDQUI81G7&marketplaceID=A33AVAJ2PDY3EV&qid=1720366646&s=merchant-items&sr=1-1&th=1bunu mu aldınız? |
_____________________________
![]() |
|
_____________________________
|
|
hocam galiba o tip haznesi olanlar çatlıyormuş. birisi öyle yorum yapmış temuda bakarken gördüm. |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X3D • Msi RTX 3080 Suprim X 10G • Msi B550 Tomahawk • G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) • DeepCool LS520 WH 240MM • WD Black SN770 1Tb Gen4 • WD Blue SN570 1Tb Gen3 • Samsung 870 Evo 1Tb • Samsung 860 Evo 500Gb • Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum • CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz • Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
|
|
işyerimden ötürü karcher kullanabiliyorum. yoksa zamanım ve enerjim yok araba yıkamaya. sadece kuş boklarını düzenli temizliyorum bahçe hortumuyla su tutarak. gerekirse boklu bölge kadarına pril uyguluyorum sertleşmişse eğer. |
_____________________________
![]() |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 7 Temmuz 2024; 19:52:48 > |
|
_____________________________
|
Bizim arkadaş yaklaşık 7 aydır kullanıyor herhangi bir çatlama vesaire yaşamadı ama doğru olabilir bir şey diyemem |
|
_____________________________
|
|
Amazon linki verilen ürünün aynısını TEMU dan aldım. 150 lira. Vergisiyle 200'e filan geldi. Yalnız bende cihaz yok ben bahçe hortumunun ucuna takıp köpük yaparım diye almıştım nasıl olacak bilmiyorum. |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
Ben de Karcher'ın mobil yani şarjlı versiyonunu gözüme kestirdim. OC2 mi neydi...Performansının zayıf olacağının farkındayım ama mobilite çok önemli benim için uygun yerim olmamasından dolayı. Bakalım hayırlısı. |
|
_____________________________
İdarecilerin sağlayamadığı adalet, o beldeye Tanrı'nın adaletini davet eder. O gelince de kitaplara konu olursunuz. La Edri
|
|
Aquatak 135 bosh marka için hangisi seçilmeli hocam aliexpresten sanırım başliklari farklı mm oynuyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|