|
Evler pırıl pırıl, ancak sokaklarda çöp konteynırına çöpü atmayı bilmeyen hatta çöp atılmaz tabelasının önüne çöp koyan tonla insanımsı varlık var aramızda. Bunu çok kez görüyorum. Japonların çöp kültürüne göz atmanızı öneririm. https://matcha-jp.com/en/10149 Hiiiiç kimse şimdi AKP, CHP falan demesin. Abi kimsenin çöp temizliği konusunda kültürü yok. Ormana gidip oturuyorum ulan tonla bira şişesi var. Sonra sürekli yangın çıktı oluyor. Tarihi ormanlık bölgelerde bile çöpleri sağa sola atıyorlar. Arkadaş 1 tane poşet alıp çöpleri toplayıp konteynıra atmak çok mu zor? Her gittiğimde ormanlık bir yere mıntıka temizliği yapar çöpümü toplar, çöp kutusuna atarım. Bunu yapmayı öğrenmeye 4 yaşında başladım. Bunu akıl edemeyecek veya üşenecek kadar ne var anlamıyorum? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 4 Temmuz 2025; 16:36:51 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






