Şimdi Ara

BMW DSC SİSTEMİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
5
Favori
87.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bölüm Yetkilisi kocaballi isteği üzerine konu başlığını tekrar yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 16 Ocak 2012; 1:29:43 >



  • Bu mükemmel paylaşım için çok teşekkür ederim. Harika olmuş

    Benim sormak istediğim 2 şey var hocam;

    1- Araçla kırmızı ışıkta kalkarken dip gaz veya pedala yarıdan fazla asılırsak, dsc yine devreye girer mi? Yani sağdaki soldaki araçlara kıç tarafıyla çarparmıyız?

    2- Virajda her zaman işe yarar mı? Yani bunun işe yararlılığını, aracın savrulma eşiğini illaki "deneyerek, deneyim kazanarak" mı öğreniriz?

    Tabiki fiziki koşulların el verdiği kadarıyla toparlar bu tip elekronik sistemler, ama senin de deneyimlerini dinlemek isterim. şu gün şunu yaptım topladı, biriyle kalkış yarışı yaptık dsc şöyle şöyle yaptı gibi.. Teşekkürler tekrar çok faydalı bir paylaşım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    Bu mükemmel paylaşım için çok teşekkür ederim. Harika olmuş

    Benim sormak istediğim 2 şey var hocam;

    1- Araçla kırmızı ışıkta kalkarken dip gaz veya pedala yarıdan fazla asılırsak, dsc yine devreye girer mi? Yani sağdaki soldaki araçlara kıç tarafıyla çarparmıyız?

    2- Virajda her zaman işe yarar mı? Yani bunun işe yararlılığını, aracın savrulma eşiğini illaki "deneyerek, deneyim kazanarak" mı öğreniriz?

    Tabiki fiziki koşulların el verdiği kadarıyla toparlar bu tip elekronik sistemler, ama senin de deneyimlerini dinlemek isterim. şu gün şunu yaptım topladı, biriyle kalkış yarışı yaptık dsc şöyle şöyle yaptı gibi.. Teşekkürler tekrar çok faydalı bir paylaşım

    1- gaza o kdr basarsanız DSC illaki devreye girecektir.. ancak tamamiyle yolun durumuna göre değişen bir şey.. gaz pedalına uygulanan ani ve yarıdan fazla / sonuna kdr basmalarda;

    kuru asfaltta 2.0 ve 3.0 motorlarda zaten çok fazla dsc devreye girmiyor.. fakat özellikle 3.0'ların yüksek beygirlileri ve M modellerinde araç birden bire yapıştırıyor sizi koltuğa ancak patinaja kalmamak için uygun devire düşürüp (yine yüksek devirlerde) ön tekelerin hızını ölçüyor ve onların dönüş hızına eşitlenecek ana gelene kdr DSC gaz kesmeye devam ediyor.. ama bu dediğim 1-2 sn içinde oluyor...

    yağmurlu havalarda yerler ıslakken illaki hemen hemen hepsi devreye giriyor..

    karlı havalarda ise özellikle sokak aralarında arka tekerler sürekli patinaja düşüyor ve DSC sürekli gaz keserek aracın yola tutunmasını sağlıyor..

    2- virajda her zaman işe yarar ancak DSC'nin sınırlarını değilde kendi sınırlarınızı olabildiğince boş ve geniş bir yolda sizde deneyebilirsiniz... kendi yaşadıklarımı anlatmak istemiyorum, TR'de biliyorsunuz millet çok çabuk gaza geliyor, ondan sonra yapılanları denemeye kalkarken kaza falan yaparlar benden bilinir... ancak youtube'da birçok video var onları seyredebilirsiniz..




  • deneyimlerini bence de anlatmamalısın =)
  • DSC yi kapatmayalim, guvenli bir surus saglayalim diyerek sosyal mesaj werelim saykom :D
  • O zmn ben şöyle bi sosyal mesaj veriyim 3tonluk jiple sakınlıkla 250km yapmayın can güvenliğiniz kalmıyor her ne kadar dsc açık olsada :D
  • sağol üstadım.... paylaşımlar için teşekkürler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ford focus ses sistemi
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhSyChO

    O zmn ben şöyle bi sosyal mesaj veriyim 3tonluk jiple sakınlıkla 250km yapmayın can güvenliğiniz kalmıyor her ne kadar dsc açık olsada :D

    sakınlıkla ne demek olm???

    ne 250km'si lan aaa polisler duyacak lan sus
  • Offf sakın işte neden sorguluyosun ki

    yoh duymaz onlar uyuyodu o saatde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhSyChO -- 4 Kasım 2010; 22:09:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhSyChO

    Offf sakın işte neden sorguluyosun ki

    yoh duymaz onlar uyuyodu o saatde

    tabii tabii sen böyle ilan et, bak bundan sonra polis çevirirse ben napıorm, cezasını sana ödettiricem ülen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 10 Kasım 2010; 10:18:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orijinalden alıntı: PhSyChO

    Offf sakın işte neden sorguluyosun ki

    yoh duymaz onlar uyuyodu o saatde

    tabii tabii sen böyle ilan et, bak bundan sonra polis çevirirse ben napıorm, cezasını sana ödettiricem ülen


    Kaç polis dh de takılıyoda senin plakanı bilecek dabi bi de şu açıdan bakarsak kaç kişi koca jip le 250 yapar hem o eski araban için geçerli bişey bu yenisinde daha yapmadın yapdıysanda bna söylemedin :D




  • 248km goruoda 250yi gormuo batasica :P :))))))
  • Sana bi M serisi lazım 248kesmiyo dimi :D
  • yavrum evladim konumuz DSC... :D

    M falan diosunda o daha sonraki isler malesef :( oooofff ulan off... M deme bana...
  • şöyle bi m5 in olsa ah ah
  • bak aksam aksam sinirimi bozdu yaa... tmm sabaha kdr M5 videosu seyretmek sart oldu artik :(
  • hee uyumayacan yani....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PhSyChO

    hee uyumayacan yani....

    sayılır
  • Peki DTC nedir dynamic traction control mu? Bir de DSC dugmesine kapatmak icin basinca 2 farkli mod var. Bir kere basinca veya uzun basinca farkli isiklar yaniyor. Bu modlarin farki nedir bilginiz var mi?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.