Şimdi Ara

bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
3
Favori
22.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    abro sipariş geçtim 23 liraya
    bir de onu deneyelim bakalım
  • Araç zaten lpg'li yüksek oktandan dolayı yüksek ısıyla çalışıyor.

    Üzerine neredeyse her kullanımda da hararet tavan yapılıyor.

    En iyi ihtimalle contanın ömründen baya bir yemişsinizdir.

    En kötü ihtimali ise bu yağ neden çamurlaşmış diye konu açtığınızda yazarız.
  • Ben hala Ceykal'ın yazın açtığı konuda "yolcularım dua etti yağmur yağdı hararet düştü" kısmına gülmekteyim. Konuyu baştan aşağı okudum ama o sahne kafamdan gitmediği için odaklanamıyorum. Amaçsız bir mesaj oldu ama halen gülüyorum.
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Adam boyle yazdi abro alma bence alcon al. 2 lira fiyat farki var.



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    birgün tekrar yolda kalacan, araban hararet yapacak, motoru yakacan böyle gidersen.
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    o halde önce bunu deneyeyim
    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Geldi kargo boyle yaziyor urunde



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün en kötüsünü iş dönüşü yaşadım

    otoban rampasını tırmanana kadar herşey normal ve fan sonuna kadar sıcak hava üflüyordu



    rampada ibre hızla yükselip tavan yapınca dörtlüleri yakıp ehemniyet şeridine çektim stop etmeden

    biraz bekleyince ibre düştü tekrar tırmanmaya başlayınca yükseldi

    herhsngi bir buhar çıkışı yoktu



    bu halde gişenin yoğun trafiğine giremeyeceğimi anlayınca otobandan çıktım ve ilk istasyona çektim stop edip 10 dakika soğumasını bekledim

    kaputu açınca motorun üst tarafının serpme yagmurda kalmış gibi ıslak olduğunu gördüm

    radyatöre bu şişenin tamamını döktüm



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    radyatore 2 litre soğuk su koydum ancak genleşme kabında eksilme yoktu

    yan yoldan devam ettim ama benzinlikten çıktıktan sonra 1 km gitmemişkrn ibre tekrar yükseldi ışıklarda daha da beterdi



    hafif bir rampa tırmanışında tavan yapınca yeniden dörtlüleri yakıp sağa çektim rölantide bekledim bu arada akü tarafından hafif buhar çıkmaya başladı

    2-3 dakika sonra ibre normale düşmeye başlayınca ve buhar çıkışı durunca tekrar yola çıktım ama yol boyunca ibre bir daha asla optimum seviyeye inmedi

    bu arada benzinlikten sonra kabine sıcak değil ılık hava üflemeye başladı



    bu şekilde 5 km daha trafikte ibre 5/4 seviyede devam ettim birkez daha tavan yapınca buhar çıkmadan sağa çekip rölantide 2 dakika düşmesini bekledim ve devam ettim

    3 km daha gittikten eve güç bela kendimi atabildim

    parkettikten sonra kaputu açıp bakmadım



    bugün günboyu bu aracı aldiğımda üzerinde olan 1.1 barlık eski radyatör kapağını kullandım ve bu hale geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antor

    Ben hala Ceykal'ın yazın açtığı konuda "yolcularım dua etti yağmur yağdı hararet düştü" kısmına gülmekteyim. Konuyu baştan aşağı okudum ama o sahne kafamdan gitmediği için odaklanamıyorum. Amaçsız bir mesaj oldu ama halen gülüyorum.
    Yau o konuyu hatırlıyorum ama bu vatandaşın açtığını bilmiyordum, şimdi bende istemsizce gülmeye başladım evde, bu moral bozukluğuna yemin ederim neşe kaynağı oldu.



    Allah rızası için toplaşıp şu arkadaşın sogutma suyu sistemini elden geçirelim, konu derhal ekşiye taşınmalı.



    Ayrıca konuyu açan kardeşim, Allah sana dertsiz sağlıklı uzun ömürler versin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kadar hararet ve buhar çıkmasına rağmen motorun halen güç kaybı olmadan garip sesler çıkarmadan çalışır olması
    on bin km önce yağ değişiminde koydurttuğum liqui moly motor protec ve 5000 km önce yağ değişiminde koydurttuğum liqui moly ceratec sayesinde

    https://forum.donanimhaber.com/sanayide-bakim-iscilik-ucreti--134385134#134385291

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim bu nasıl bir psikolojidir. Mazoşistmisin sen? Ben olucam o sogutma sistemindeki en ufak kelepçeyi bile değiştiririm. Peki senin bunu yapmamandaki düşünce nedir gerçekten çok merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adım adım motor nasıl yakılır. Bir araç nasıl göz göre göre nasıl maffedilir. Ülkemizde 2. El araç alırken neden çok dikkat etmeliyiz sorularının cevabı bir konu olmuş. Forum yönetimi bu konuyu sabitlemeli bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn_33

    Kardeşim bu nasıl bir psikolojidir. Mazoşistmisin sen? Ben olucam o sogutma sistemindeki en ufak kelepçeyi bile değiştiririm. Peki senin bunu yapmamandaki düşünce nedir gerçekten çok merak ettim

    zaten usta müsvetteleri bu hale getirdi
    onların sayesinde motor katkılariyla haşır neşir oldum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke lique moly yağ katkı vs alacağına petrol ofisi yağı koyup radyatör parası biriktirsen.ha bir de olur ya ileride chr düşünen arkadaşlar olabilir şase motor no paylassan da uzak durarak hatta kaçarak uuzaklassak araban satılırsa.o kadar kahrını çektik bu güzelliği yap bize

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İbretlik konu. Bu kadar katkı alacağına 300 lira harcasan sorundan kurtulmuştun.

    1 hafta sonra açacağın konu motoru nasıl yaktım olacak.



    2. El araç alınmaz harbiden bu memlekette

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabah 08:30 da sanayiye gityim

    ilk iş parçacıdan 50 tl termostat + 70 tl hararet müşür + 30 tl radyatör kapak + 40 tl 3 litre antifriz almak oldu

    ustaya götürüp yağ değişimi yaptırdım souğutma sistemini liqui moly radyatör açıcı ile yıkattım

    usta sızıntıyı farkedince patlak bulundu



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    yeni hortum alma pahalı olur diyerek patlak hortum ucunu kesti ve yeniden taktı

    termostat ve müşüre gerek yoj deyince bu parçaları iade ettim

    usta bloğa giren hortumu açıp kontrol etti senin liqui moly iyi iş görmüş tertemiz dedi



    ancak test sürüşünde yeniden hararet tavandaydı

    baktığında fan acmadığı gördü fan soket yerini kurcaladı fan çalışıp durunca arabayı elektrikçiye götürdü

    dönmesini bekliyom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bir de katkıyla uğraşacağına ustayz göstert derler



    usta önce arabayı radyatörcüye götürmüş radyatör sağlam çıkınca dıştan toz camur gitsin diye yıkatıp getirdi

    toplam işçilik 170 tl ödedik hayırlı işler deyip çıktık 2 km sonra ibre tavan



    geri döndüm bu defa beraber elektrükçüye gettik

    usta arkadaş sana emanet soğutma sisteminde kaçak yok radtayör fan açıyor ama ibre tavan düşmüyor deyip gitti



    elektürükçü sen bunu al ustana geri götür bu arabada şase veya gösterge sorunu yok hararet müşürü değişmesi gerek dedi

    iade ettiğim hararet müşürünü özür dileyerek parçacıdan geri aldım tekrar mekanikçiye gittim

    müşürü taktıryom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    bir de katkıyla uğraşacağına ustayz göstert derler



    usta önce arabayı radyatörcüye götürmüş radyatör sağlam çıkınca dıştan toz camur gitsin diye yıkatıp getirdi

    toplam işçilik 170 tl ödedik hayırlı işler deyip çıktık 2 km sonra ibre tavan



    geri döndüm bu defa beraber elektrükçüye gettik

    usta arkadaş sana emanet soğutma sisteminde kaçak yok radtayör fan açıyor ama ibre tavan düşmüyor deyip gitti



    elektürükçü sen bunu al ustana geri götür bu arabada şase veya gösterge sorunu yok hararet müşürü değişmesi gerek dedi

    iade ettiğim hararet müşürünü özür dileyerek parçacıdan geri aldım tekrar mekanikçiye gittim

    müşürü taktıryom
    Troll olduğunu düşünmeye başladım




  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Peki hararet neden tavan yapıyormuş acaba radyatör mü tıkandı ? Yoksa müşür fan mı açmıyormuş ?

    Benim 1999 uno da devirdaim in oradan kaçırıyor 10 tl ye şu toz tıkayıcıdan aldım düzelmedi şimdi 25 tl lik alcon dan koyacağım inşallah kapatır. Sürekli hava yapıyor sistemim motor ısınınca kesiliyor unoyu kış bitsin satacağım. Şu devirde en ekonomik araba broadway ve lada samara. Ön takım,motor ve mekanik aksam sağlam. Tofaş,fiat Allah cezasını versin bulaşmam bir daha. Hyundai desen o da zayıf mekanik aksamı accent ler vardı hepsi yağ yakıyor. Elime biraz para geçsin unoyu satıp klimalı bir renault 19 europa alacağım hem az yakıyor hem megane 1 motor sağlam hemde ucuz parçası.

    EUropa ile uzun yolda yapılır rahatça unoda işkence oluyor lastikler ufak araba yokuşlarda çekmiyor çabuk yığılıyor motoru sağlam 157.000 orj km de lakin tüpü sevmiyor araba ve karbüratörlü arabalar yokuşta çekmiyor. Hayat tecrübeden ibaret zamanım kısıtlı diye yıllık izinde unoyu aldım lakin pişman oldum 700 tl masraf ettim.




  • asıl değişmesi gereken müşürün bu olduğunu tekrar elektürükçüye gidince ürgendik



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    bunu alıp taktık



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    buraya takılıyormuş hatta elektürükçü ben görsünler diye orayı sökerek seni gönderdim dedi



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    yine üstelik rölantide ibre tavsn hem de kapaktan buhar çıktığı halde radyatör fanı çalışmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.