Şimdi Ara

bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
3
Favori
24.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Rhodium kullanıcısına yanıt
    Çok mantıklı işlemmiş harbiden, sağolun bilgi için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • honda yetkili servis arıza tespitine 200 ₺ istedi ve 1 gün kalması gerektiğini termostat ve müşürün otomatik olarak değiştirildiğini parça beklenmesi gerektiğini söyledi

    arabayı bırakmayı kabul etmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeyKalDa -- 25 Aralık 2018; 13:11:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akşan yoğun trafikte kalorifer çalışmasına rağmen ibre düşmüyordu üstelik sıcak hava da üflemediğini farkettiğimde anladim bir terslik vardı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabah gün ağırır ağırmaz patlak radyatörü değiştirdik
    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    kale radyatör 2,2 cm kalınlık (eskiki 1,5cm) 480 TL + 2 adet radyatör hortumu 80 TL = 560 TL ödedim
    araçtan orjinal radyatörü çıkarıp yenisi takıldı
    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü
    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    hortumlar temizdi
    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    usta hazır girişmişken bişi deniyeceğim deyip resimde üst hortum üzerinde görülen müşür eklentisi 110 tl maliyetle yaptı su ısınınca ekstradan fan devreye girecekti
    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    sonra elektürük bağlantısı için elektürükçüye gittik
    elektürükçü usta yapamadı zira araba marş almadı hatta sigorta yaktı
    sonra hararet müşürü ile uğraştı ve üzerindeki soketi söküp kendi yaptığı ve tam oturan soketi taktı 1 saat uğraştı 100 tl aldı
    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    elektürükçü usta ibre yükseldikten sonra fan açmasını orjinal müşür olmadığına bağladı orjinal olsa daha erken açar dedi ama sanayide orjinal parça yoktu
    müşür işçiliğinden sonra düzeldi gibi zira hararet ibresi 90 dereceye dayandığında (beyaz çizgi) kendiliğinden fan açıyor ve soğutuyor sıcaklık normale dönüyordu
    baktık bu halde soğutma yapabiliyor usta yaptığı müşür eklentisini söktü ve parçaları iade ettik

    kırmızı antifriz koydular ve 250 tl aldılar
    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü




  • Sorununuz cozuldumu peki?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun_aslan

    Sorununuz cozuldumu peki?
    şeheriçi trafiğinde soğuyor

    yarın antalya yolunda test edeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Geçmis olsun umarm cozulmustur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    bugün antifrizli cam suyunu hatta lpg deposunu dondurduğundan lpg alamadığım soğukta ibre bu haldeydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Birader senin otomatik vites şanziman sogutucun tikali



    Suyu devir daim etmiyor.şanziman yağinda buyuzden yandi



    Radyatör zaten adam ollmazdı üzülme kale iyi marka ama ondada kazık yemişsin üzgunum



    Aynisini yasadim bu sorunlarin

    Satmayi hiç dusunme bu halde satamassın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nickimsonikimsi kullanıcısına yanıt
    baqh bill

    radyatör değisiminden sonra usta sanzıman yağını da kontrol etti hatta bana gösterdi

    5000 km olmuş yağda eksilme ve yanma yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antalyadaki honda servise durumu anlattım ve ibrenin halini gördüler

    radyatör hortumu sıcak değil termostat açmıyor öncelikle termostat (80 ₺) ve müşür (90 ₺) (50₺ işçilik) değiştirmekle işe başlayacağız 2 saat sürer

    bu değişime rağmen ibre yüskekse contaya bakarız dedi

    arabayı bıraktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah razı olsun bunca yolu boşuna gelmediğimi antalyalı usta maharetini göstererek anlamamı sağladı

    sorunlu esas parça resimde görülen ve iki hafta 40 liraya orjinal diye verilen silindir kapaktaki ısı müşürüymüş ve yan sanayi bu parçayı orjinali ile değiştirince sorun düzelmiş
    (aldıkları paralar haram olsun)




    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    bu işten hiç anlamayan arkadaş bile belki yeni diye taktığın bu müşür arızalı demişti ama islambollu usta müsvettelerine anlatamadık

    artık ibre hep sabit kalıyor



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    inanılmaz bir şekilde araç daha güçlü ve daha atik gaza dokunur dokunmaz fırlıyor

    bu arada toplam 300 tl + (4 taksit) tuttu



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü



    hazır bulmuşken ustaya soğuk havalarda marş almama sorunundan bahsettim bana direkt sübap ayarı dedi

    ama ben buna geçen sene sübap ayarı yaptırdım düzelmedi deyince bana o ayarı yapamamıştır sen istersen şimdi bırak 150 liraya yaparız dedi



    ben de aracı yarın saklıkentte teste sokacağımı bir ara getireceğimi söyleyip ayrıldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeyKalDa -- 28 Aralık 2018; 16:53:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    bunun senin dahi bilmen gerekirdi :)
    sen radyatör diye başladığın için ben ilk mesajımda "o geçici bir yöntem" dedim

    ayrıca o 2 tane parça gösteriyorsun ama tek parça gibi anlatmışsın

    zaten göstergede anormal değerler görüyorsan ilk akla gelen parçalar ,hararet müşiri ve termostat dır ,senin gittiğin ustalar tam baltaymış demek :)
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    islambollu elektrikçi usta radyatör hortumu üzerindeki o ucube müşür eklentisine kablo çekmeye çalıştığında mekanikçi usta müsvettesine benim yanımda bu müşür (silindir kapaktaki) müşür orjinal değil o yüzden ibre böyle sapıtıyor demişti

    ama mekanikçi usta müsvettesi umursamadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    çok ilginç ya benim dahi bildiğim şeyleri bunlar nasıl bilemez :)
  • saklıkent sorunsuz



    bir yıldır çözüm bulunamayan su eksiltme sorununun basit çözümü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi geçmiş olsun. Yavaş yavaş adam ediyosun arabayı. Başlığı da "uzun ve meşakkatli bir çözüm" diye değiştirirsin artık

    Şu ateşleme bobininin altındaki tesisat kablolarını da makaronla korumaya alsan iyi olur, yıllar önce bu yüzden Gebze'de arabam yandı benim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saolun
    yarın sabah sübap ayarına bırakacağım
    dün 1800 metrede -5 derecelik kuru soğukta 2 saat yatan araçta marş alma sorunu olmadı ama 12 derecelik (gece 5 derece) ortamda 12 saat yatınca marşı geç aldı
    islambol soğuğunda daha beter olmadan sübap ayarı da yaptırayım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 07kubi07 kullanıcısına yanıt
    Seni gidi borsacı ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.