Şimdi Ara

Astra 2017 J kasa çekiş problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
10.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mathematician_01 kullanıcısına yanıt
    Bende 1.4 Turbo var çok atik tsi ile baş başa gidiyor araba,

    Arkadaşın aracı muhtemelen atmosferik ve tüm atmosferikler yokuşta yüksek devir ister tsi dediğiniz araç 1700 devirden sonra max tork sağlıyor tabiki turbo daha iyidir. Ayrıca tsi motorda biraz canlı kullanımda şehir içi 10 litreye çıkıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    Aynı araçtan bende de var Dikmen Keçiören Aktepe Kuşcagız Mamak gibi yerlerde bayagı kullandım yokuşları bilen bilir yokuş çıkmıyor diyene yokuş nasıl çıkılır dersi verebilirim sürücü ile 1600 kg ye yaklaşan LPG’li araç sonuçta dilinden anlamak lazım hem az yaksın hem yokuş çıksın hem geniş olsun hem sedan hemde c segment hemde sıfır olsun fiyatıda 75 bin olsun yok öyle bir araba. Doblo alın dizel iyi yokuş çıkar :)
    Hocam konuyla ilgili ne yapmamiz gerektigini bizimle paylasirsaniz cok memnun oluruz. Hercekten ihtiyacim var tavsiyelerinize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

    Bende 1.4 Turbo var çok atik tsi ile baş başa gidiyor araba,

    Arkadaşın aracı muhtemelen atmosferik ve tüm atmosferikler yokuşta yüksek devir ister tsi dediğiniz araç 1700 devirden sonra max tork sağlıyor tabiki turbo daha iyidir. Ayrıca tsi motorda biraz canlı kullanımda şehir içi 10 litreye çıkıyor
    Arkadaşımızın aracı 1.6 115 hp lik araç... 1.4 T 140 hp hocam, kullanmadım ama benzer atiklikte oldığunu biliyorum. 1.4 TSI max torkunu 1400 devirden itibaren veriyor ve turbonun avantajı başka tabiki... yalnız şunu söyleyeyim; TSI ya 10 lt yaktırmak için biraz değil, bayağı bir canlı kullanmak lâzım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dayipc

    Hocam konuyla ilgili ne yapmamiz gerektigini bizimle paylasirsaniz cok memnun oluruz. Hercekten ihtiyacim var tavsiyelerinize

    Alıntıları Göster
    Araçtaki Lpg markası nedir ? Ve önceki aracınız neydi dizel araçtan vs geçiş yaptıysanız sorun yaşarsanız atmosferik motoru yokuşa göre devirli kullanmak lazım misal düz yolda 2500 3 bin devirde vites değişimi yaparken yokuşta 5500 de 6000 binde yapın ağır araçta atmosferik böyledir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçta sıkıntı yok. Zamanla alışırsınız. İyi günlerde kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    Tüm araçlar bmw gibi mükemmel aktarmaya sahipmiş gibi klasik söylemdir opelin aktarma problemi var, takılmayın hocam :)

    Konu sahibi arkadaş aracınız 1.6 eski tip bir motor, yüksek devir kullanmak şart bu tarz motorlarda araç da ağır olunca ikisi birleşince normaldir fakat yinede başka bir sorun olup olmadığını anlamak için benzer bir araç varsa yakınlarınızda onuda bir deneyip görün.

    Alıntıları Göster
    Herkesin ağzında bi opel aktarması kötü lafı... Tamamen bilgisizlik, geçen bi konuda da biri denk gelmişti örneklerle açıkladım artık...



    Sanki renonun, fordun, vw'nin falan gizli formülü var da opel bilmiyor bu işi yapmayı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araçta sorun yok.Opel modellerinin bir çoğu maalesef hantal araçlar.

    1.4 90 Ps Astra G bir dönem kullanmıştım.Arabayı resmen arkadan biri tutuyor gibiydi.1.6 ie doğan daha seri ve atak hissettiriyordu.
  • VirtualWorld V kullanıcısına yanıt
    Hb 1.4 at aracım vardı. 140 beygir. 10sn civarı 0-100 u var. Klima yük vs birsey dinlemez cok guzel çekerdi.



    Şimdi vw nin 140 i soyle boyle diyeceksinde o yâri otomatik bir araç. Bu tam otomatik.



    Kasa olarak da cok fark var. Kullanırken teneke olmadığını hissediyorsun.



    Ayrıca Opel 0-100 kasmıyor. Şanzıman oranları cok uzun.



    Yanı bilgisizlik cidden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2016 1,6 benzinli var. Bu araç performans öncelikli üretilmiş bir araç değil. Sakin kullanımda gayet ekonomik olan bir aile arabası. Şehir dışı ortalama 5,1 lt\100 km değer gördüm. Şehir içi 8,5 lt\100 km ortalamasi var. Astra 2017 J kasa çekiş problemi


    Bu araba rampada gitmiyor diyen araba kullanmayı bilmiyordur. Her tür rampada kullandım Astra j kasayı. Rampalarda çekiş sorun yaşamadım. Bu arabadan dizel performansı beklemek işi bilmemektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalok -- 13 Temmuz 2018; 6:52:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu araç cidden çok hantal ve aşırı tüketimi var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç tipik atmosferik özelliği olarak devir istiyor olabilir belki ama arkadaşın nasıl sürüş sergilediğini de net bilmiyoruz. Belki cidden problem vardır araçta.

    Bu arada Astra Astra olalı böyle gömülmemiştir herhalde. Alacak olsam anında vazgeçerdim.
  • Araçta landirenzo yağlamali tup var. Bundan onceki aracim da opel astra idi. Lpg li idi. Ben sanki bu araci sifir aldigim icin biraz fazla performams beklentisine girdim. Hele ki o yokuşu 2.vitesle cikamayinca buyuk hayal kırıklığı oldu bende. Aslinda araci cok fazla kasan bi surucu değilim. Normal aile surucusuyumdur.

    Bir de size şunlari sormak istiyorum arkadaşlar

    1- sifir araci en az kaç km benzinde kullanmak gerekir. Hemen lpg ye gecsek sorun olur mu

    2- aracin motorunu nasil açariz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır araçta motor açma diye bir durum olmaz onlar karbüratörlü dönemden kalma, aracınıza vereceğiniz en kötü hasar ilk 2000 kilometresinde devirli ve agresif kullanmak olur. Direk size kendi GTR kullanım kılavuzumdan bir parça belirteyim.



    quote:

    Please observe the following types of driving

    until the mileage shown below has been

    reached.

    Until 300 miles (500 km):

    . Do not depress the accelerator pedal more

    than halfway and avoid rapid acceleration.

    . Drive with the engine speed kept at less

    than 3,500 RPM.

    . Avoid unnecessary quick steering, abrupt

    braking and driving on poor roads.

    300 to 600 miles (500 to 1,000 km):

    . Avoid rapid acceleration in a low gear (1st to

    3rd gears) with the accelerator pedal fully

    depressed. Depress the pedal slowly.

    . Avoid unnecessary quick steering and

    abrupt braking.




    Türkçe meali: (Kendim çevirdim)



    Lütfen aşağıdaki sürüş tiplerini belirtilen kilometreye kadar takip Edip uygulayınız.



    500km:



    Gaza yarıdan fazla basmayiniz ve çabuk hızlanmadan uzak durunuz.



    3.500 devir altında sürünüz



    Kotu yollarda Hızlı frenleme ve manevradan uzak durunuz.



    Diye gidiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • j kasa astralarda ağırlık sorunu vardı zaten. bu yüzden kullanıcıları kalkışta bir hantallık sorunu yaşadıklarını ifade ederler. firma da zaten çıkardığı son k kasa astra ile baya bir hafiflemeye gitti.
  • Kısaca yazıyorum. Bi halta yaramaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada %18'lik eğime sahip oldukça dik bir yokuşu babamların 1.2 atmosferik benzinli 2000 model Corsa'sıyla yüklü olmasına rağmen 2. viteste rahatlıkla çıkabiliyorum. Sizin Astra'nın haydi haydi çıkması gerekir, yokuşu devirli çıkın sorun kalmaz.
  • Dizeli var bende. 1.6 136 hp 320 nm torku olan. Yokuş görünce mutlu oluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 astra j kasa bende de vardı. 1.6 benzin + lpg li. Satma nedenim de tam olarak bu. Araç Çekmiyor.

    Benzin ile 4. viteste 140 ile giderken 5. vitese atın yine devirden düşer. Rampalarda arabayı bayağı bağırtarak gitmek zorunda kalırsınız. 0 100 kalkışı yavaştır.

    Ama bu aracın fiyatı muadillerine göre daha uygun olduğu için böyle şeyleri kulak ardı edebilirsiniz. Benim bütçem bu araca yettiği için bunu almıştım , en başlarda performans gözüme pek görünmüyordu fakat sonra uzun yol yapınca rampalarda sıkıntılı bir araç olduğunu anladım.
  • Araba kullanmayı öğrenirseniz çeker.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç gerçekten hantal bir araç. Bacanağımda var aynısı, sürekli şikayet ediyor, ötv indirimli aldığı için satamıyor da, çok sıkıntılı.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.