Şimdi Ara

Arçelik/Beko Klima almayım aldırmayın !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba sayın DH üyeleri ;

    2 yıl kadar olacak Koçtaşdan Arçelik 31226A klima aldım.Almaz olaydım önce servis 1 ay sonra kuruluma geldi.Servis Ağustos sonunda geldiği için havalarda serinlediğinden klimayı bir daha ki yaza kadar kullanmadık.2024 Nisan gibi deneyeyim dedim sıfır daha 3,4 defa çalışmış klimanın gazı kaçmış.İstanbul Kartal Karlıktepe servisden randevu verildi.Gelen ekip o kadar acemi ki muhtemelen havşa başını çatlattı gazı verip gitti.1 ay kadar klima çalıştı.Daha sonra yine soğutmamaya başladı.Tekrardan servis çağırdım özellikle Kartal Karlıktepe servisini istemedim bu sefer İstanbul Kartal servisinden arkadaş geldi azotunu bastı testini yaptı ve kaçağın rekorun çok sıkılmasından çatladığını buldu.Neyse değişiklik oldu gayet güzel çalıştı klima.Aralık 2024 sonunda Evden taşınmak durumunda kaldık.Klimanın ekstra garantisi bozulmasın diye yine servise Demontaj ve Montaj hizmeti aldım.Demontaj yapan ekip Kartal Karlıktepe servisi.Montajıda aynı ekip yaptı.Yeni evde iç tesisat duvar içine gömülmüş.Gelen arkadaşlara özellikle rica etmeme rağmen gayet lakayit şekilde laylaylom iş yaptılar.Klima montajı sonrası 1 gün kadar klimayı soğukda denedim.Herhangi bir sorun yoktu.Ne zaman 2025 Mayıs oldu test edeyim dedim birde ne göreyim yine soğutmuyor.Yine randevu talep ettim aynı servis geldi ama bu sefer farklı ekip.Daha klimayı görür görmez test yapmadan iç tesisatında kaçak var dedi.Nasıl anladın diyorum abi kesin ondandır cevabı veriyor.Ben çok direttiğim için iç ve dış klimayı söküp servise aldılar.Servisde iç kısım komple değişmiş.Neyse getirip montaj yaptılar.Asış bomba burdan sonra


    Yanlarında 2 tane iş bilmiyen 18,19 yaşlarında çocuğa iş yaptırıyor.Çocuk havşa başı nasıl açılır gaz nasıl basılır onu bilmiyor.Önce biz komple iç cihazın içine değiştirdik 3 gün testtde tutuk dediler klimayı bağlar bağlamaz acayip kaçak var denildi ama ne olduysa 5 dk sonra dış üniteye bakıp muhtemelen rekoru sıktı kaçak gitti.Abi bu şekilde kullan sorun olursa ararsın denildi.1 aya yakın gayet iyi kullandık.Şimdi yine gaz bitti.Borulara bakıyorum karlanma olmuyor ? Herhangi bir yağlanma yok ? Ben şimdi bu servise nasıl güveneceğim ?


    Servis direk yeni tesisat çekelim diye diretiyor.Para istyor.Almayım aldırmayın Arçelik.Dahs önce Midea kullandım 1 kere arıza vermedi.Nerden bulaştım bunlara.Servisi servis değil cihazı cihaz değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Eniştemde de LG Beko (Koç malı) klima vardı. Kanatlar ve plastik aksam berbat, takılıyor, ses yapıyor. Gazı bitmiş, 4500 lira aldı servis. Ancak alet yeni değildi, 10 sene vardır en az.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Servis para alabilmek için 50 takla atıyor.Eski kalite yok.Merkeze şikayet etsen bişey çıkmıyor.Klima daha sıfır sayılır CH 38 arızası veriyor.Şalteri indirip kaldırıyorum kendine gelip kitliyor.Bu sene 3 defa servis geldi cihaz içi değişti yine sorun.Toshiba alacaktım 40 bin diye almadım.Keşke alsaydım bıktım artık beko arçelik ürünlerinden.Vestele laf ediyorduk beko arçelik daha beter


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Benzer durum benim klimada da oldu gazı basıp gittiler bakalım ne olacak böyle kullanın dediler kaçağı tespit edemediler.Hava sıcak mecbur kullanıyoruz bakalım nereye kadar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kendi servisi olmadıkça böyle devam eder karşı taraf (servislerin çoğu) sadece siz susun bişeyler yapalım sallamasyon para alıp gidelim tekrar çağırsın yine para alalım diye uğraşıyor.

    _____________________________
  • Servisleri çok kötü ürün alıyorum servisi satışcılardan daha iyi olmalı ki tercih edelim adama benim çatı beton tak diyorum o bana tahta diyor la benle berabermi aldın sen evi deldi aa betonmuş diyo :D

    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • Merhaba,

    Benzer durumu yaşadığım için bu 2 marka ve bunların üretim yaptığı yan markalar varsa kesinlikle uzak durulmalı. İşini düzgün yapanları tenzih ederim ama servis hizmet kaliteleri çok kötü.

    _____________________________
    Gigabyte GA-990XA UD3 , AMD Phenom II 955 B.E. 3.2GHz, Cooler Master Hyper 212 EVO, 2x8 GB Kingston HyperX Savage 1600MHz DDR3, 4GB MSI RX580 ARMOR OC, 250 GB Samsung 850 EVO SSD 1TB W.D. Blue SATA-III 320GB Seagate SATA-II, LG DVD-RW, Zalman Z11 Plus HF1-HiGHPOWER 750 watt PSU, ASUS VG278QR
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VESTEL BIOPLUS Klima almayın
    18 yıl önce açıldı
    Vestel Buzdolabı Soğutmuyor
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Adem Helvaciyoutube
    YAYINLAMAMAK İÇİN çok uğraştığım şu video ile ilgili gelebilecek yorumları az çok tahmin edebiliyorum. Tüketicinin bana, yayınlamam ricası ile yolladığı bu videonun içeriğini gördükten sonra yazışma yapıp bana 1-2 gün müsaade etmelerini, @vestel tarafı ile görüşüp sorunu tatlı yoldan çözebilmenin bir yolunu bulabileceğimizi belirttim. Kendilerinin de onayı ile ben hizmet veren yetkili servisi 14 Temmuz Pazartesi günü saat 15:22 de aradım, telefona çıkan Hanımefendi'ye kendimi tanıtıp işletme sahibi ile görüşmek istediğimi belirttim. ''Buyrun ben yardımcı olayım'' demesi üzerine kendisine ''O yetkinlikteyseniz tamam size anlatayım o halde'' dedim ve yaşanan süreci, kendimi, ilgilenilmezse konunun tatsız yerlere gideceğini, o yüzden bilerek sabit numaralarından aradığımı (CİSCO sistemi kullanıyorlar, görüşmeler kayıt altında ve yöneticilerine gönderebiliyorlar) bu görüşmeyi kendi yöneticilerine iletmelerini rica ettim ve Hanımefendi bana ''Hattan ayrılmayın'' dedikten kısa bir süre bir başka Hanımefendi telefona çıktı ve ''Buyrun size nasıl yardımcı olabilirim?'' dedi, ''diğer arkadaş durumu izah etmedi mi?'' dedim ve ''Hayır konudan haberim yok telefon direkt bana bağlandı'' dediği an ben bu işin çözülemeyeceğini anlamıştım ama yine de İNSANLIK görevimi yerine getirip tekrar anlatım ve tekrar bu görüşmenin kaydını yöneticilerine göndermelerini, bu videonun yayınlanmasını İSTEMEDİĞİMİ özellikle belirttim. Son cümlemde kendilerine ''Ben insani görevimi yerine getirdim, gerisi sizin takdiriniz'' dediğim bu olayda kendilerine ''insanlar mağdur'' dedim ve Hukuki açıdan değişimi hak ettikleri de ortada, konu tatsız şekilde sosyal medyada yayılmadan ve yasal yoldan zaten değişecek olan bir dolap için markalarının adı lekelenmeden bu işi çözebilmeleri yönde RİCADA bulunduğumu belirttim. Bugün akşam saatlerine kadar ne bir yönetici, ne bir yetkili arayıp ne olduğunu sorma gereği dahi duymamış, tüketici de bunun üzerine savcılıkta işlem başlattığını bana belirtti, Hakem Heyeti süreci için de destek rica etti. Bu noktadan sonrasını THH ile çözeceğiz. Kamuoyuna duyurulur
    https://www.youtube.com/shorts/SVojjcMwSOk


    Adem Helvaciyoutube
    Siz Başardınız! Dün yaptığım yayına verdiğiniz destek sayesinde akşamdan sabaha neler değişti bakınız 24 saat dolmadan tüketicinin SIFIR buzdolabı evine kadar götürüldü ve hatta kurulumu dahi yapıldı. İşte ben dün kendilerine TAM DA BUNU söylemiştim ve gerçekten hiç gerek yoktu bu tatsızlıklara. Zaten değişeceği kesin belli olan bir ürün için tüketiciye eziyet çektirtmenin de, markalarına leke sürmelerinin de hiç gereği yoktu ama oldu. Yetkililer içeriği kaldırmamı istemişler, hiç kusura bakmasınlar o video orada kalacak. Ben sadece nezaketen de olsa vazifelerini yerine getirdiklerini ve tüketicinin sorununun çözüldüğünü sizlere duyurmak için bu içeriği paylaşmayı uygun gördüm. Siz ne diyorsunuz? Sizce yayınladığım videoyu kaldırmalımıydım? Videoda bir Vestel buzdolabının değişim süreci gösteriliyor. Önce eski buzdolabı gösteriliyor, ardından yeni buzdolabının geldiği ve değiştirildiği açıklanıyor. This video shows the exchange process of a **vestel** refrigerator, first the old refrigerator is shown, then it is explained that the new refrigerator has arrived and is being replaced. The **ev aletleri** is being replaced due to a fault, and the consumer is happy with the **vestel** replacement.
    https://www.youtube.com/shorts/g2hQuuZ8spw

    Yerli markaları eve sokmam geçmiş olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    --- Amd Ryzen 9800X3D MSI RTX 4080 Suprim X MSI X870E Carbon Wifi --- Samsung 990 PRO NVMe M.2 2 TB Samsung 980 PRO NVMe M.2
    1 TB
    Corsair DOMINATOR PLATINUM RGB DDR5 (4x16GB) 64GB 6400 MHz Mhz FSP 1000W Hydro G PRO 80+ Gold AORUS 27" FO27Q3 360Hz 0.03ms 2560 x 1440 (2K)

    PHANTEKS ECLIPSE G500A DRGB Black Logitech G105 Logıtech Z-5500 5+1 DIJITAL THX SPEAKER Creative Sound Blaster Z
  • Merhaba geçmiş olsun instagram dan yada youtube den adem bey anlatın durumu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enja -- 18 Temmuz 2025; 17:2:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    --- Amd Ryzen 9800X3D MSI RTX 4080 Suprim X MSI X870E Carbon Wifi --- Samsung 990 PRO NVMe M.2 2 TB Samsung 980 PRO NVMe M.2
    1 TB
    Corsair DOMINATOR PLATINUM RGB DDR5 (4x16GB) 64GB 6400 MHz Mhz FSP 1000W Hydro G PRO 80+ Gold AORUS 27" FO27Q3 360Hz 0.03ms 2560 x 1440 (2K)

    PHANTEKS ECLIPSE G500A DRGB Black Logitech G105 Logıtech Z-5500 5+1 DIJITAL THX SPEAKER Creative Sound Blaster Z
  • Hocam odamda tam 16 senelik demirdokum klima var Antalya'da tepe katta kullaniyorum ve hala über sogutuyor bunca sene hic gaz takviyesi yapilmadi.Klimayi oraya kuran ustamsilar yuzunden sorun yasiyorsunuz buyuk ihtimale yani beko almayin, arcelik almayin durumundan ote, ustayi iyi secin tavsiye verilmeli klimanin gazini mutlaka kurarken kacirmislardir yoksa gaz kolay kacmaz sistemde delik vs borularda sorun yoksa gaz gitmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 19 Temmuz 2025; 18:57:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Güncelleme

    Servisin yapmadığını dışarıdan hizmet alarak çözdüm.Servisler çok kötü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.