Bildirim
Aracıma Yokuş Destek Sistemi Taktırabilir miyim
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hiç sonradan takıldığını duymadım ama orjinalinde varsa takılır neden olmasın. Ama maliyeti ne olur bilemem. ESP yi anladım da yokuş destek sistemi o kadar önemli mi? Hiç yokuş destek sistemim olmadı, hiç olsaydı keşke dediğim de olmadı. -
Serviste takılmıyor benim bildiğim. Yani mecburen fabrika çıkışlı olması gerek...quote:
Orijinalden alıntı: der Rebell
Hiç sonradan takıldığını duymadım ama orjinalinde varsa takılır neden olmasın. Ama maliyeti ne olur bilemem. ESP yi anladım da yokuş destek sistemi o kadar önemli mi? Hiç yokuş destek sistemim olmadı, hiç olsaydı keşke dediğim de olmadı. -
quote:
Orijinalden alıntı: Orcunsau
Serviste takılmıyor benim bildiğim. Yani mecburen fabrika çıkışlı olması gerek...
Alıntıları Göster
Aynı kasa Corsa da eğer ki ESP varsa donanım listesinde, büyük ihtimal hazırlığı aracınızda mevcuttur..
Yanlız sonradan ESP takmak, maddi olarak biraz abest kaçabilir..
Bunu servise danışarak öğrenmenizi tavsiye ederim.. -
ESP hillholder taktırmak için en az 10.000 ytl para isterlerquote:
Orijinalden alıntı: Lazarotti
Aynı kasa Corsa da eğer ki ESP varsa donanım listesinde, büyük ihtimal hazırlığı aracınızda mevcuttur..
Yanlız sonradan ESP takmak, maddi olarak biraz abest kaçabilir..
Bunu servise danışarak öğrenmenizi tavsiye ederim..
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
ESP hillholder taktırmak için en az 10.000 ytl para isterler
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Chryin
ESP hillholder taktırmak için en az 10.000 ytl para isterler
Mevcut aracını satıp hillholder ve esp li versionunu almak daha mı karlı olur diye düşündüm bir an -
esp neysede hill holder o kadar gerekli değil.quote:
Orijinalden alıntı: yusufquote:
Orjinalden alıntı: Chryin
ESP hillholder taktırmak için en az 10.000 ytl para isterler
Mevcut aracını satıp hillholder ve esp li versionunu almak daha mı karlı olur diye düşündüm bir an
Alıntıları Göster
aynı sisteme şanjıman kullanan aracım var. yokuş yukarı kalkışlarda el freni kullnıyorum 2 yıldır bir zorluk yaşamadım.
ama esp denemeye değer.
hayırlı günler. -
Astra h için ESP 6.000 ytl istediler...quote:
Orijinalden alıntı: tasshelhoff
esp neysede hill holder o kadar gerekli değil.
aynı sisteme şanjıman kullanan aracım var. yokuş yukarı kalkışlarda el freni kullnıyorum 2 yıldır bir zorluk yaşamadım.
ama esp denemeye değer.
hayırlı günler.
Alıntıları Göster
Gider cosmo alırım o paraya yaw dedim..
Cevap: Git al
Şaka bir yana hakikaten 6.000 ytl istediler.. -
Aracında ESP yoksa takmayacaklardır. Ama işgüzarlık yapıp takarız deseler bilequote:
Orijinalden alıntı: happycar
Astra h için ESP 6.000 ytl istediler...
Gider cosmo alırım o paraya yaw dedim..
Cevap: Git al
Şaka bir yana hakikaten 6.000 ytl istediler..
Alıntıları Göster
1- çok paraya maalolur
2- çalışırken sürekli sorun çıkarır
Ayrıca gerek var mı? -
YOKUŞ DESTEK SİSTEMİNE GEREK YOKquote:
Orijinalden alıntı: Otomobilist
Aracında ESP yoksa takmayacaklardır. Ama işgüzarlık yapıp takarız deseler bile
1- çok paraya maalolur
2- çalışırken sürekli sorun çıkarır
Ayrıca gerek var mı?
Alıntıları Göster
SANA YAZDIKLARIMI SIRASIYLA YAP BİR YOKUŞTA
AMA Bİ SÜRE PRATİK LAZIM
SIRASIYLA
-YOKUŞTA DUR VE ARACI 1. VİTESE AL
-AYAĞINI DEBRİYAJDAN HAFİFÇE KALDIR TAM KAVRAMA NOKTASINDA DUR(SAĞ AYAK FRENDE VE EL FRENİ İNİK VAZİYETTE)
-KAVRAMA NOKTASINA GELİNCE MİLİM MİLİM KALDIR AYAĞINI 1CM FALAN SONRA AYAĞINI FRENDEN ÇEK
YADA KAVRAMAYA GELİNCE ÇEK FRENDEN AYAĞINI VE TÜM BUNLARI YAPARKEN ÇOK AĞIR DAVRAN
-KAVRAMA NOKTASININ BİRAZCIK ÜZERİNE HİÇ GAZA BASMADAN YOKUŞ BİLE ÇIKABİLİRSİN HELE ARACIN DİZELSE CANAVAR GİBİ ÇIKARSIN
-İLK ZAMANLARDA ALIŞTIRMA YAP MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK ZAMANLA HIZLANACAKTIR VE HER TÜR DİZEL BENZİNLİ ARAÇTA GEÇERLİDİR....
BİYOLOJİK VE FİZYOLOJİK YOKUŞ DESTEK SİSTEMİ -
quote:
Orijinalden alıntı: malimusavir
YOKUŞ DESTEK SİSTEMİNE GEREK YOK
SANA YAZDIKLARIMI SIRASIYLA YAP BİR YOKUŞTA
AMA Bİ SÜRE PRATİK LAZIM
SIRASIYLA
-YOKUŞTA DUR VE ARACI 1. VİTESE AL
-AYAĞINI DEBRİYAJDAN HAFİFÇE KALDIR TAM KAVRAMA NOKTASINDA DUR(SAĞ AYAK FRENDE VE EL FRENİ İNİK VAZİYETTE)
-KAVRAMA NOKTASINA GELİNCE MİLİM MİLİM KALDIR AYAĞINI 1CM FALAN SONRA AYAĞINI FRENDEN ÇEK
YADA KAVRAMAYA GELİNCE ÇEK FRENDEN AYAĞINI VE TÜM BUNLARI YAPARKEN ÇOK AĞIR DAVRAN
-KAVRAMA NOKTASININ BİRAZCIK ÜZERİNE HİÇ GAZA BASMADAN YOKUŞ BİLE ÇIKABİLİRSİN HELE ARACIN DİZELSE CANAVAR GİBİ ÇIKARSIN
-İLK ZAMANLARDA ALIŞTIRMA YAP MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK ZAMANLA HIZLANACAKTIR VE HER TÜR DİZEL BENZİNLİ ARAÇTA GEÇERLİDİR....
BİYOLOJİK VE FİZYOLOJİK YOKUŞ DESTEK SİSTEMİ
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: malimusavir
YOKUŞ DESTEK SİSTEMİNE GEREK YOK
SANA YAZDIKLARIMI SIRASIYLA YAP BİR YOKUŞTA
AMA Bİ SÜRE PRATİK LAZIM
SIRASIYLA
-YOKUŞTA DUR VE ARACI 1. VİTESE AL
-AYAĞINI DEBRİYAJDAN HAFİFÇE KALDIR TAM KAVRAMA NOKTASINDA DUR(SAĞ AYAK FRENDE VE EL FRENİ İNİK VAZİYETTE)
-KAVRAMA NOKTASINA GELİNCE MİLİM MİLİM KALDIR AYAĞINI 1CM FALAN SONRA AYAĞINI FRENDEN ÇEK
YADA KAVRAMAYA GELİNCE ÇEK FRENDEN AYAĞINI VE TÜM BUNLARI YAPARKEN ÇOK AĞIR DAVRAN
-KAVRAMA NOKTASININ BİRAZCIK ÜZERİNE HİÇ GAZA BASMADAN YOKUŞ BİLE ÇIKABİLİRSİN HELE ARACIN DİZELSE CANAVAR GİBİ ÇIKARSIN
-İLK ZAMANLARDA ALIŞTIRMA YAP MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK ZAMANLA HIZLANACAKTIR VE HER TÜR DİZEL BENZİNLİ ARAÇTA GEÇERLİDİR....
BİYOLOJİK VE FİZYOLOJİK YOKUŞ DESTEK SİSTEMİ
Eğer bu dediğinizi yapan acemi bir kişi ise ki büyük bir ihtimalle yapamayacaktır ve balatayısıyırdığı ile kalacaktır -
kavrama noktasına geldiğini devir göstergesinin düşmesinden rahatlıkla anlayabilir...araç biraz sarsıntılı çalışır...hem bunu öğrenirsen her türlü aracı kullanabilirsin...paranda cebinde kalır...ne gerek var hillholder a falan...quote:
Orijinalden alıntı: son_samurayquote:
Orjinalden alıntı: malimusavir
YOKUŞ DESTEK SİSTEMİNE GEREK YOK
SANA YAZDIKLARIMI SIRASIYLA YAP BİR YOKUŞTA
AMA Bİ SÜRE PRATİK LAZIM
SIRASIYLA
-YOKUŞTA DUR VE ARACI 1. VİTESE AL
-AYAĞINI DEBRİYAJDAN HAFİFÇE KALDIR TAM KAVRAMA NOKTASINDA DUR(SAĞ AYAK FRENDE VE EL FRENİ İNİK VAZİYETTE)
-KAVRAMA NOKTASINA GELİNCE MİLİM MİLİM KALDIR AYAĞINI 1CM FALAN SONRA AYAĞINI FRENDEN ÇEK
YADA KAVRAMAYA GELİNCE ÇEK FRENDEN AYAĞINI VE TÜM BUNLARI YAPARKEN ÇOK AĞIR DAVRAN
-KAVRAMA NOKTASININ BİRAZCIK ÜZERİNE HİÇ GAZA BASMADAN YOKUŞ BİLE ÇIKABİLİRSİN HELE ARACIN DİZELSE CANAVAR GİBİ ÇIKARSIN
-İLK ZAMANLARDA ALIŞTIRMA YAP MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK ZAMANLA HIZLANACAKTIR VE HER TÜR DİZEL BENZİNLİ ARAÇTA GEÇERLİDİR....
BİYOLOJİK VE FİZYOLOJİK YOKUŞ DESTEK SİSTEMİ
Eğer bu dediğinizi yapan acemi bir kişi ise ki büyük bir ihtimalle yapamayacaktır ve balatayısıyırdığı ile kalacaktır
Alıntıları Göster -
opelin manuel viteslerinde ESP nin opsiyon bile olmaması çok ilginç.Otomatik alıyorsan ESP var manuel de yok.Yoksa otomatiklerin bir problemi mi var?quote:
Orijinalden alıntı: armi
kavrama noktasına geldiğini devir göstergesinin düşmesinden rahatlıkla anlayabilir...araç biraz sarsıntılı çalışır...hem bunu öğrenirsen her türlü aracı kullanabilirsin...paranda cebinde kalır...ne gerek var hillholder a falan...
Alıntıları Göster -
arkadaşlar yapmayın hilholder felan ne gerek var böyle şeylere acemiysen eğer merak etme fazla uzun sürmez alışırsın bende 1 ayda felan alıştım heves olsun yeterki hala biraz acemilik çekiyorum ama yaza bişi kalmaz..quote:
Orijinalden alıntı: Challenger.55
opelin manuel viteslerinde ESP nin opsiyon bile olmaması çok ilginç.Otomatik alıyorsan ESP var manuel de yok.Yoksa otomatiklerin bir problemi mi var?
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: multimind
arkadaşlar yapmayın hilholder felan ne gerek var böyle şeylere acemiysen eğer merak etme fazla uzun sürmez alışırsın bende 1 ayda felan alıştım heves olsun yeterki hala biraz acemilik çekiyorum ama yaza bişi kalmaz..
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: multimind
arkadaşlar yapmayın hilholder felan ne gerek var böyle şeylere acemiysen eğer merak etme fazla uzun sürmez alışırsın bende 1 ayda felan alıştım heves olsun yeterki hala biraz acemilik çekiyorum ama yaza bişi kalmaz..
ya insan gülesi geliyor acemile re lafım yok yokda yani burada hemn hemen en kötü şartlar da herkes 5 senelik şöför se bu tür gereksiz para yatarıcı özeliklere ne gerek var diye düşünüyorum.. -
yarı otomatik şanzumanlar (debriyajsız) yokuşta geri kaçırıyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın aracı otomatik..quote:
Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.quote:
Orjinalden alıntı: multimind
arkadaşlar yapmayın hilholder felan ne gerek var böyle şeylere acemiysen eğer merak etme fazla uzun sürmez alışırsın bende 1 ayda felan alıştım heves olsun yeterki hala biraz acemilik çekiyorum ama yaza bişi kalmaz..
ya insan gülesi geliyor acemile re lafım yok yokda yani burada hemn hemen en kötü şartlar da herkes 5 senelik şöför se bu tür gereksiz para yatarıcı özeliklere ne gerek var diye düşünüyorum..
Alıntıları Göster
Dolayısıyla bu tip araçlarda; araç kalkış destek sistemi diye opsiyon satıyorlar.
Yarım debriyaj ile kalkışı anlatan arkadaş bunları kaç saniye sürdüğünü de anlatsa iyi olur:)) kavrama noktasını sadece anlatması 15-20 sn sürdü. Pratiği nasıl olur acaba? yoğun trafikte çok sıkıntı çeker ve bol bol korna sesi işitir. -
quote:
Orijinalden alıntı: unsal28
yarı otomatik şanzumanlar (debriyajsız) yokuşta geri kaçırıyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın aracı otomatik..
Dolayısıyla bu tip araçlarda; araç kalkış destek sistemi diye opsiyon satıyorlar.
Yarım debriyaj ile kalkışı anlatan arkadaş bunları kaç saniye sürdüğünü de anlatsa iyi olur:)) kavrama noktasını sadece anlatması 15-20 sn sürdü. Pratiği nasıl olur acaba? yoğun trafikte çok sıkıntı çeker ve bol bol korna sesi işitir.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: unsal28
yarı otomatik şanzumanlar (debriyajsız) yokuşta geri kaçırıyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın aracı otomatik..
Dolayısıyla bu tip araçlarda; araç kalkış destek sistemi diye opsiyon satıyorlar.
Yarım debriyaj ile kalkışı anlatan arkadaş bunları kaç saniye sürdüğünü de anlatsa iyi olur:)) kavrama noktasını sadece anlatması 15-20 sn sürdü. Pratiği nasıl olur acaba? yoğun trafikte çok sıkıntı çeker ve bol bol korna sesi işitir.
ben ilk başladığım zamanlarda öyle başladım şimdi bmw de de clio da da aynı yöntemi kullanıyorum
bi süre acemilikler olacaktır ama alışınca herşey çok daha güzel oluyor -
arkadaşlarquote:
Orijinalden alıntı: malimusavirquote:
Orjinalden alıntı: unsal28
yarı otomatik şanzumanlar (debriyajsız) yokuşta geri kaçırıyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın aracı otomatik..
Dolayısıyla bu tip araçlarda; araç kalkış destek sistemi diye opsiyon satıyorlar.
Yarım debriyaj ile kalkışı anlatan arkadaş bunları kaç saniye sürdüğünü de anlatsa iyi olur:)) kavrama noktasını sadece anlatması 15-20 sn sürdü. Pratiği nasıl olur acaba? yoğun trafikte çok sıkıntı çeker ve bol bol korna sesi işitir.
ben ilk başladığım zamanlarda öyle başladım şimdi bmw de de clio da da aynı yöntemi kullanıyorum
bi süre acemilikler olacaktır ama alışınca herşey çok daha güzel oluyor
Alıntıları Göster
basitçe el frenini çekin olsun bitsin.
şöförlerimiz neden el frenini kullanmaktan utanıyor anlamış değilim.
ne kavrama noktası ne bir şey el frenini çek araba hareketlenince indir olsun bitsin.
hayırlı günler. -
el freni pratik değil dostum bu kadar basit.. yok el frenini çek indir sıkışık ve 5-10 sn de bi kalkış yapılması gereken trafikte hemde hiç pratik değil yani bence sebebi bu...quote:
Orijinalden alıntı: tasshelhoff
arkadaşlar
basitçe el frenini çekin olsun bitsin.
şöförlerimiz neden el frenini kullanmaktan utanıyor anlamış değilim.
ne kavrama noktası ne bir şey el frenini çek araba hareketlenince indir olsun bitsin.
hayırlı günler.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multimind -- 21 Ocak 2008; 19:48:28 > -
ben de sağ elimden engelli olduğum için el frenini sadece tamamen durduğum zaman çekiyorum...quote:
Orijinalden alıntı: multimind
el freni pratik değil dostum bu kadar basit.. yok el frenini çek indir sıkışık ve 5-10 sn de bi kalkış yapılması gereken trafikte hemde hiç pratik değil yani bence sebebi bu...
Alıntıları Göster
kısaca durup arabadan indiğim zaman
Benzer içerikler
- cif araba boyasına zarar verir mi
- ssangyong torres yorum
- dizel araba uzun süre çalışmazsa ne olur
- coolant level ne demek
- veka marka nasıl
- elektrikli araba
- togg ortakları
- fiat ulysse 2023 fiyat listesi
- renault austral yorum
- toyota hilux
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X