Şimdi Ara

Anonymous Çeviri ve RDR 2 Türkçe Yama Tartışma Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (7 Mobil) - 3 Masaüstü7 Mobil
5 sn
1.550
Cevap
13
Favori
100.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 365
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 13
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Guest-9BF23F064 (84 mesaj) ugrpkr (66 mesaj) Winter Is Coming (44 mesaj) XBlades (35 mesaj) kullaniciadi12 (35 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (945 mesaj) Mobil (433 mesaj) Mini (45 mesaj) Uygulama (127 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Oyun >> Türkçe Yamalar >> Yama İstek & Sohbet ve Diğer Konular >> Anonymous Çeviri ve RDR 2 Türkçe Yama Tartışma Konusu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • DH Yönetici
    1661 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Anonymous Çeviri forumdan çekilme kararı alarak tüm konularını kilitletmek istediğini belirtti. Aynı anda birden fazla konu açıldığı için konu kirliliğini önlemek adına tartışmalarınızı bu konu altından yapabilirsiniz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



    _____________________________
  • Anonymous Game Pass

    Şaka bu sanırım. Bir de game pass oluşturmuşlar

    Bu ülke de herşeyin rayından çıkma potansiyeli var. Hiç şaşmaz.

    Bir de arkadaşların kalın yazma modası var. Sanarsınız saygıdeğer kişilikler.
    Bende yazayım bari belki ilerde KERİZ PASS çıkarırım.


    50 lira ayrı bir olay tabi. Sanki oturup oyunu yazmış arkadaşlar. Text çevirdiniz altı üstü. Yeteneğin köşesine bile gerek yok. Siz bu işi yapmayın. Bilmem kaç kişiyseniz de aranızda para toplayıp cafe felan açın. Buralar size göre değil. DH forum sizi aşar.

    HELEŞÜKÜR Kİ GİTTİLER. Saygısızlar.
    Bir yönetim nasıl yapılmaz gösterdiler. İnsanların RDR 2'yi bir ayda bitireceğini düşündüklerinden sürekli çok ucuza fiyat vereceğiz şaşıracaksınız diyorlarmış. Arkadaşlar bazı insanların işinin gücünün de olduğunu, oyun oynamanın bir hobi olduğunu unutmuşlar, o yüzden 200+ saatimizi verebileceğimiz bir oyunu bir ayda bitireceğimizi beklemişler, ne yapsınlar.

    Tepkiyi görünce buradaki herkesin para karşıtı olduğunu sanıp daha da berbat ettiler. Yanlış anlaşılma olmasın, ben tamamen ücretli yama karşıtıyım ama burada RDR2 yamasına tekli halinde 30-35 TL'yi gözü kapalı verecek binlerce üye vardır. Var da zaten, aylardır dönen ücret tartışmasında her türlü tarafı da gördük.

    Gamepass sistemi yapıyorsun, içinde 6-7 tane oyunun yaması var ve buna 20 TL fiyat koyuyorsun. Yav kardeşim Microsoft'un gamepass'i 15 TL'ye satılıyor bu ülkede, sen kimsin? Hem de içinde çeviri değil, gerçek oyun var.

    Çocuk kafasıyla düşünmeden etmeden paragözlüğü öne koyarak hamleler yapılırsa sonuç bu olur.
    Sizler için buradayız gibi komik bir slogan kullanıp aylık ücretler, 50 TL den yama satmalar gibi para cukkalama işlerine girişen bir oluşum.
    oyun mu satıyorsun kardeşim adamlar yıllarca uğraşıp 59 liradan witcher 3, 50 TL den ori gibi bir oyunu sattılar vb. örnek çok.
    Allah akıl fikir versin bunlara para bayılıp destek olanlara.
    Yaptıkları tamamen köylü kurnazlığı.Önce milleti ümitlendirdiler ücret makul olacak diye sonra bombayı patlattılar.Umarım yamayı kırarlar
    Tarihe not düşelim, 10 Temmuz 2020 Anonymus Çevirinin sürpriz bir şekilde yenilik adı altında getirdiği abonelik sistemi sonucu ağır eleştirilere maruz kalması ve akabinde DH'den çekilmesiyle son bulan vahim olay. Tarihten ders çıkarmayanlar asla başarılı olamaz.
    İçinde GAMİNG var diye hamburger alan tayfa yamanın fiyatını belirlemiş oldu arkadaşlar, bu kadar önemli bir proje walkure denen amatör arkadaşın tüy dikmesiyle hüsran oldu. Gerçekleri duyunca küsüp gitti. Bizde ona dhpass uygulamasını öneriyoruz dönüşü olmayan.
    Bir kişi yama ücreti 50 Tl'mi olacak diye sormuş bunlara, bunlarda oyunmu satıyoruz demişler. Tabi tutacak bir proje olduğu için sonradan para tatlı geldi.
    Bu aylık abonelik sisteminden bir sefer ağzımız yandı zaten.Neden böyle bir yol seçtiniz çok merak ediyorum.Zaten oturmuş bir sisteminiz vardı.Bu hoş olmadı.İnsanlar şu anda eleştirmekte haklılar.Üzdü bu durum. Amatörce davrandınız hocam bu konuda. Hayırlısı olsun.
  • Yarbay
    5299 Mesaj
    Öncelikle sistem güzel fakat aktiflik bitince erişimin kesilmesi hatalı. Öyle devam edilecekse tekli alımlar kaldırılmamalı. İçerik genişledikten sonra bu sisteme geçilebilir. Şuan için içerik yelpazesi az ve kısıtlı. Geçmiş olsun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    361 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    puştdh


    Oh be sonunda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Oh temiz karar olmuş, burda ki 15-20 toxic insanın tekrar tekrar aynı yorumları tekrar tekrar yazmasına mağdur kalmazlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7658 Mesaj
    Bu aylık abonelik sisteminden bir sefer ağzımız yandı zaten.Neden böyle bir yol seçtiniz çok merak ediyorum.Zaten oturmuş bir sisteminiz vardı.Bu hoş olmadı.İnsanlar şu anda eleştirmekte haklılar.Üzdü bu durum. Amatörce davrandınız hocam bu konuda. Hayırlısı olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




    Goro Majima | 真島 吾朗



  • Uzaklaştırılmış 23 gün cezanın, 22 gün 6 saat 34 dakika kadarı kaldı.
    4 Not

    Katılıyorum, özür diliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    R-10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Anonymous Çeviri Yöneticisi...
  • Yüzbaşı
    817 Mesaj
    Anonymous Game Pass

    Şaka bu sanırım. Bir de game pass oluşturmuşlar

    Bu ülke de herşeyin rayından çıkma potansiyeli var. Hiç şaşmaz.

    Bir de arkadaşların kalın yazma modası var. Sanarsınız saygıdeğer kişilikler.
    Bende yazayım bari belki ilerde KERİZ PASS çıkarırım.


    50 lira ayrı bir olay tabi. Sanki oturup oyunu yazmış arkadaşlar. Text çevirdiniz altı üstü. Yeteneğin köşesine bile gerek yok. Siz bu işi yapmayın. Bilmem kaç kişiyseniz de aranızda para toplayıp cafe felan açın. Buralar size göre değil. DH forum sizi aşar.

    HELEŞÜKÜR Kİ GİTTİLER. Saygısızlar.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    318 Mesaj
    Belki bu sistemde çok yama yapacaklardı ama cidden fiyatın düşmesi gerek, özellikle beleşçi tayfanın eline koz verdiler, tekil satışda bile çıldırıyorlardı zaten, heleki böyle bir sistemde ağızları köpürüyordur, sistemde iyileştirmeye gitmeleri gerek, benim tek derdim böylesine çalışkan bir grubun daha dağılmaması, yamaları ücretsiz sunduklarıda oldu, bunları hiç konuşmazlar ama.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Er
    11 Mesaj
    RDR 2 nasıl 1 ayda biticek ? Burda çoğu insan 10-12 saat çalışıyor.Çocukların eli boş olur anca sabah akşam pc başında oturur öyle bitirir.

    Hala 1 ayda 20 tl uygun yazıyorlar.Hocam farkettiniz mi acaba sizi savcılığa kadar şikayet edecek mesajlar yazıldı burda bimer cimer tüketici hakem heyetivs.Fatura isteyen var sonunuz iyi gözükmüyor.Baya baya kendi sonunuzu getiriyorsunuz.
    _____________________________
  • Çavuş
    89 Mesaj
    Bir kişi yama ücreti 50 Tl'mi olacak diye sormuş bunlara, bunlarda oyunmu satıyoruz demişler. Tabi tutacak bir proje olduğu için sonradan para tatlı geldi.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    817 Mesaj

    50 liraya text çevirisi uygun diyorsunuz yani?
    |
    |
    Nopasstr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1073 Mesaj
    şakşakçı postuymuş çıkıyorum bir daha girmiyorym
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    468 Mesaj
    Oyunu saatlerce oynayarak test eden sizsiniz. Nasıl 1 ayda bitebileceğini düşündünüz oyunun merak ediyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frasiyav -- 22 Temmuz 2020; 21:27:8 >
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: Sapphire RX 590 Nitro+ Special Edition | RAM: Corsair Vengeance 2x8GB 3000MHz | Anakart: GIGABYTE B450m S2H | SSD: GIGABYTE 480GB | M.2 SSD: Kingston SA2000 500GB| HDD: WD My Passport 1TB | Kasa: Sharkoon TG5 | Monitör: Viewsonic 24" VX2458-C-mhd | Kulaklık: SteelSeries Arctis 5 2019 Edition
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Virgül

    Belki bu sistemde çok yama yapacaklardı ama cidden fiyatın düşmesi gerek, özellikle beleşçi tayfanın eline koz verdiler, tekil satışda bile çıldırıyorlardı zaten, heleki böyle bir sistemde ağızları köpürüyordur, sistemde iyileştirmeye gitmeleri gerek, benim tek derdim böylesine çalışkan bir grubun daha dağılmaması, yamaları ücretsiz sunduklarıda oldu, bunları hiç konuşmazlar ama.
    Yamalari kirilinca zaten mecburen ucretsiz sundular



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    608 Mesaj
    Sizler için buradayız gibi komik bir slogan kullanıp aylık ücretler, 50 TL den yama satmalar gibi para cukkalama işlerine girişen bir oluşum.
    oyun mu satıyorsun kardeşim adamlar yıllarca uğraşıp 59 liradan witcher 3, 50 TL den ori gibi bir oyunu sattılar vb. örnek çok.
    Allah akıl fikir versin bunlara para bayılıp destek olanlara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecan12bjk -- 10 Temmuz 2020; 18:28:42 >
    _____________________________
  • Yarbay
    4514 Mesaj
    Böylesine rezil bir proje yönetimi yapılamazdı zaten sağlam güldüm teşekkürler Bu arada fatura kesecek mi bu arkadaşlar verdiğimiz paraya karşın ? Zırnık koklatacağımdan değil soruyorum sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 10 Temmuz 2020; 18:28:49 >
    _____________________________
  • Yarbay
    25566 Mesaj
    Bir yönetim nasıl yapılmaz gösterdiler. İnsanların RDR 2'yi bir ayda bitireceğini düşündüklerinden sürekli çok ucuza fiyat vereceğiz şaşıracaksınız diyorlarmış. Arkadaşlar bazı insanların işinin gücünün de olduğunu, oyun oynamanın bir hobi olduğunu unutmuşlar, o yüzden 200+ saatimizi verebileceğimiz bir oyunu bir ayda bitireceğimizi beklemişler, ne yapsınlar.

    Tepkiyi görünce buradaki herkesin para karşıtı olduğunu sanıp daha da berbat ettiler. Yanlış anlaşılma olmasın, ben tamamen ücretli yama karşıtıyım ama burada RDR2 yamasına tekli halinde 30-35 TL'yi gözü kapalı verecek binlerce üye vardır. Var da zaten, aylardır dönen ücret tartışmasında her türlü tarafı da gördük.

    Gamepass sistemi yapıyorsun, içinde 6-7 tane oyunun yaması var ve buna 20 TL fiyat koyuyorsun. Yav kardeşim Microsoft'un gamepass'i 15 TL'ye satılıyor bu ülkede, sen kimsin? Hem de içinde çeviri değil, gerçek oyun var.

    Çocuk kafasıyla düşünmeden etmeden paragözlüğü öne koyarak hamleler yapılırsa sonuç bu olur.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    Tarihe not düşelim, 10 Temmuz 2020 Anonymus Çevirinin sürpriz bir şekilde yenilik adı altında getirdiği abonelik sistemi sonucu ağır eleştirilere maruz kalması ve akabinde DH'den çekilmesiyle son bulan vahim olay. Tarihten ders çıkarmayanlar asla başarılı olamaz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Binbaşı
    1438 Mesaj
    En başından beri arkadaşları desteklerken bugün olanları görünce üzüntü duydum.Son dakika da bu tür kararlar açıklanmaz.Önceden haber verilir ona göre alacaklar alır ya da üye olacaklar üye olur herkesin kafasında bu durum şekillenir.Fakat uygun fiyatta yama sunacağız diyip gamepass ya da tekli fiyat 50 tl olmamış be hocam.

    RDR 2 ve Horizon Zero Dawn alıcaktım kendilerinden ama bu şekildeki tutumlarından dolayı malesef bende vazgeçtim.

    Hayırlısı olsun artık ne diyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Prometheus- -- 10 Temmuz 2020; 18:32:33 >
    _____________________________
    Anakart: MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI Ram : Corsair RGB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Ram İşlemci: AMD Ryzen 5 3600X Ekran Kartı: MSI NVIDIA GeForce RTX2060 Gaming Z 6GB 192Bit GDDR6 Psu: Seasonic Focus Plus 850W 80 Gold SSD: Samsung 970 Evo Plus NVMe 500GB 3500MB/s-3300MB/s M.2 Monitör: MSI Optix MAG271C 27" 144Hz 1ms (HDMI Display) Full HD Curved Oyuncu Monitör Dark N10 Advanced 5x12cm Kırmızı Fanlı Fan Kontrollü Full Cam Yan Panelli USB 3.0 Bilgisayar Kasası Ses Sistemi: Creative Inspire T3300 2 1 İşlemci Soğutucusu: Arctic Freezer 34 Esports DUO Kırmızı CPU Soğutucu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Radyo Dinle
Cancer Clinical Trials
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,625
1.2.165

Reklamlar
 
kripto para haberleri Radyo Dinle SEO
Gülüş Tasarımı Canlı Tv izle Sohbet Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın mobil sürümü / mini sürümü

Version: 1.2.1039

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.