





Kurmay Yarbay
Tarihinde Katıldı

Toplam: 3971 (Bu ay: 12)
PROJECT WITCHES | SHIFT UP | PC ANA KONU
Stellar Blade ve Goddess of Victory: NIKKE gibi oyunların arkasındaki Seul merkezli stüdyo SHIFT UP, şirketin “Yeni Proje” işe alım sayfasına göre yepyeni bir çapraz platform oyun üzerinde çalışıyor ve bu proje için yeni ekip arkadaşları arıyor.
Stüdyonun yayınladığı ilanlara göre, bu duyurulmamış proje için şu pozisyonlarda işe alım yapılıyor:
- Teknik sanatçı (programcı),
- Konsept sanatçıları (canavar ve karakter tasarımı),
- Animatör,
- Ve bir senaryo yazarı.
Proje hakkında paylaşılan bilgiler:
- Geliştirilen oyun, AAA kalitesinde bir kentsel bilim kurgu aksiyon RPG olacak.
- Çapraz platform desteği sayesinde oyun; konsol, PC ve mobil cihazlarda oynanabilecek.
- Geliştirme süreci, Unreal Engine 5 oyun motoru ile yürütülüyor.
- Oyunda ayrıca çeşitli canavarlar ve yaratıklar da yer alacak.
-Yeni bir IP
-Aksiyon RPG
-2027'de yayınlanacak

Hollow Knight: Silksong | PC ANA KONU

Steam Sayfası
Tamamen yeni bir krallığı keşfedin
Dünyanın tepesindeki parlayan kaleye yükselirken mercan ormanlarını, yosunlu mağaraları, yaldızlı şehirleri ve sisli alanları keşfedin.
Öldürücü akrobatik aksiyon
Ölümcül, harika savaş esnasında düşmanlarınız arasında dans ederken yeni hareketlerden oluşan aksiyonu kullanın.
Güçlü araçlar craft edin
Düşmanlarınızı şaşırtmak için sürekli genişleyen silahlar, tuzaklar ve mekanizmalar cephaneliğinde usta olun.
Şok edici bulmacaları çözün
Haksızlığa uğramış kişilerin dileklerini yerine getirmek ve krallığın umudunu iyileştirmek için nadir canavarları avlayın, eski gizemleri ortaya çıkarın ve kayıp hazineleri arayın. Beklenmeyen için hazırlanın.
150'den fazla yeni düşman ile karşılaşın
Hayvanlar, avcılar, suikastçılar, krallar, canavarlar ve şövalyeler – hepsini cesaretin ve yeteneklerinle yenmelisin.
Müthiş bir orkestra müziğini deneyim edin
Hollow Knight'ın ödüllü bestecisi Christopher Larkin melankolik melodiler, senfonik yaylı çalgılar, kalp atışını hızlandıran boss temalarını bu maceraya getirmek için geri dönüyor.
Silk Soul moduna meydan okuyun
Oyunu bir kez bitirdikten sonra, yeteneklerinizi oyunu benzersiz ve zorlu bir deneyime dönüştüren bu yepyeni modda test edin.
Hollow Knight: Silksong Reveal Trailer

Hollow Knight: Silksong - Xbox Game Pass Reveal Trailer - Xbox & Bethesda Games Showcase 2022

Next Game | Larian Studios | PC ANA KONU
Baldur's Gate 3'ü geliştiren Larian Studios aynı anda 2 oyun üzerinde çalışıyor!
Swen Vincke: "Oyunlardan bir tanesi gerçekten aşırı iddialı."

Assassin's Creed: Remake 3 | PS5 ANA KONU
Ubisoft'un şu anda önümüzdeki 6 yıl için bir Assassin's Creed stratejisi var ve serinin en az 9 tane daha Assassin's Creed oyunu çıkarması bekleniyor; 2 RPG, 2 Remake, 2 'Daha Küçük Deneyimler', 2 çok oyunculu oyun ve 1 mobil oyun.
Bu... çok fazla. Ancak Ubisoft'un Assassin's Creed ile ilgili stratejisi, oyunculara mümkün olduğunca çok yeni deneyim sunarken markasından mümkün olduğunca yararlanmaktır. Stratejik olarak, mevcut plan her 2-3 yılda bir geleneksel bir 'ana hat' RPG yayınlamak ve arada daha küçük deneyimler ve yeniden yapımlar yapmaktır.
ÖZEL – Assassin's Creed Yol Haritası ve Hangi Oyunların Beklendiği Hakkında Daha Fazla Detay
Remake3 – Remake3'ün şu anda belirlenmiş bir kod adı, geliştiricisi veya oyunu yok, ancak RPG3'ün yayınlanmasından yaklaşık 1 yıl sonra yayınlanacak bir yeniden yapım olacak.

Assassin's Creed: Remake 3 | PC ANA KONU
Ubisoft'un şu anda önümüzdeki 6 yıl için bir Assassin's Creed stratejisi var ve serinin en az 9 tane daha Assassin's Creed oyunu çıkarması bekleniyor; 2 RPG, 2 Remake, 2 'Daha Küçük Deneyimler', 2 çok oyunculu oyun ve 1 mobil oyun.
Bu... çok fazla. Ancak Ubisoft'un Assassin's Creed ile ilgili stratejisi, oyunculara mümkün olduğunca çok yeni deneyim sunarken markasından mümkün olduğunca yararlanmaktır. Stratejik olarak, mevcut plan her 2-3 yılda bir geleneksel bir 'ana hat' RPG yayınlamak ve arada daha küçük deneyimler ve yeniden yapımlar yapmaktır.
ÖZEL – Assassin's Creed Yol Haritası ve Hangi Oyunların Beklendiği Hakkında Daha Fazla Detay
Remake3 – Remake3'ün şu anda belirlenmiş bir kod adı, geliştiricisi veya oyunu yok, ancak RPG3'ün yayınlanmasından yaklaşık 1 yıl sonra yayınlanacak bir yeniden yapım olacak.

Assassin's Creed: RPG3 | PC ANA KONU
Ubisoft'un şu anda önümüzdeki 6 yıl için bir Assassin's Creed stratejisi var ve serinin en az 9 tane daha Assassin's Creed oyunu çıkarması bekleniyor; 2 RPG, 2 Remake, 2 'Daha Küçük Deneyimler', 2 çok oyunculu oyun ve 1 mobil oyun.
Bu... çok fazla. Ancak Ubisoft'un Assassin's Creed ile ilgili stratejisi, oyunculara mümkün olduğunca çok yeni deneyim sunarken markasından mümkün olduğunca yararlanmaktır. Stratejik olarak, mevcut plan her 2-3 yılda bir geleneksel bir 'ana hat' RPG yayınlamak ve arada daha küçük deneyimler ve yeniden yapımlar yapmaktır.
ÖZEL – Assassin's Creed Yol Haritası ve Hangi Oyunların Beklendiği Hakkında Daha Fazla Detay
RPG3 – RPG3'ün şu anda belirlenmiş bir kod adı, geliştiricisi veya teması yok, ancak Scarlet'in iki yıllık desteğinden sonra yayınlanması planlanıyor.


Assassin's Creed: RPG3 | PS5 ANA KONU
Ubisoft'un şu anda önümüzdeki 6 yıl için bir Assassin's Creed stratejisi var ve serinin en az 9 tane daha Assassin's Creed oyunu çıkarması bekleniyor; 2 RPG, 2 Remake, 2 'Daha Küçük Deneyimler', 2 çok oyunculu oyun ve 1 mobil oyun.
Bu... çok fazla. Ancak Ubisoft'un Assassin's Creed ile ilgili stratejisi, oyunculara mümkün olduğunca çok yeni deneyim sunarken markasından mümkün olduğunca yararlanmaktır. Stratejik olarak, mevcut plan her 2-3 yılda bir geleneksel bir 'ana hat' RPG yayınlamak ve arada daha küçük deneyimler ve yeniden yapımlar yapmaktır.
ÖZEL – Assassin's Creed Yol Haritası ve Hangi Oyunların Beklendiği Hakkında Daha Fazla Detay
RPG3 – RPG3'ün şu anda belirlenmiş bir kod adı, geliştiricisi veya teması yok, ancak Scarlet'in iki yıllık desteğinden sonra yayınlanması planlanıyor.


Assassin's Creed: Codename Stardust (Remake) | PC ANA KONU
Ubisoft'un şu anda önümüzdeki 6 yıl için bir Assassin's Creed stratejisi var ve serinin en az 9 tane daha Assassin's Creed oyunu çıkarması bekleniyor; 2 RPG, 2 Remake, 2 'Daha Küçük Deneyimler', 2 çok oyunculu oyun ve 1 mobil oyun.
Bu... çok fazla. Ancak Ubisoft'un Assassin's Creed ile ilgili stratejisi, oyunculara mümkün olduğunca çok yeni deneyim sunarken markasından mümkün olduğunca yararlanmaktır. Stratejik olarak, mevcut plan her 2-3 yılda bir geleneksel bir 'ana hat' RPG yayınlamak ve arada daha küçük deneyimler ve yeniden yapımlar yapmaktır.
ÖZEL – Assassin's Creed Yol Haritası ve Hangi Oyunların Beklendiği Hakkında Daha Fazla Detay
Stardust – Stardust, Ubisoft'un geliştirdiği ikinci yeniden yapımıdır (remake) ve Obsidian'ın (Assassin’s Creed Blackflag Remake) yayınlanmasının ardından üretime girecektir. Yeniden yapımın ne olduğu şu anda belirsizdir.

Assassin's Creed: Codename Scarlet | PS5 ANA KONU
ÖZEL – Assassin's Creed Yol Haritası ve Hangi Oyunların Beklendiği Hakkında Daha Fazla Detay
Ubisoft'un şu anda önümüzdeki 6 yıl için bir Assassin's Creed stratejisi var ve serinin en az 9 tane daha Assassin's Creed oyunu çıkarması bekleniyor; 2 RPG, 2 Remake, 2 'Daha Küçük Deneyimler', 2 çok oyunculu oyun ve 1 mobil oyun.
Bu... çok fazla. Ancak Ubisoft'un Assassin's Creed ile ilgili stratejisi, oyunculara mümkün olduğunca çok yeni deneyim sunarken markasından mümkün olduğunca yararlanmaktır. Stratejik olarak, mevcut plan her 2-3 yılda bir geleneksel bir 'ana hat' RPG yayınlamak ve arada daha küçük deneyimler ve yeniden yapımlar yapmaktır.
Scarlet – Scarlet, Shadows'dan sonraki büyük RPG'dir ve Hexe desteği sona erdikten sonra (1 yıl) yayınlanacaktır. Bu oyunun ne olduğu hakkında daha fazla ayrıntı veremedim ancak onaylandı ve üretime girdi. Tahminimce, üç farklı ortamda geçecek olan Assassin's Creed Nebula'dır: Hindistan, Akdeniz ve Aztek İmparatorluğu.

Assassin's Creed: Codename Scarlet | PC ANA KONU
Ubisoft'un şu anda önümüzdeki 6 yıl için bir Assassin's Creed stratejisi var ve serinin en az 9 tane daha Assassin's Creed oyunu çıkarması bekleniyor; 2 RPG, 2 Remake, 2 'Daha Küçük Deneyimler', 2 çok oyunculu oyun ve 1 mobil oyun.
Bu... çok fazla. Ancak Ubisoft'un Assassin's Creed ile ilgili stratejisi, oyunculara mümkün olduğunca çok yeni deneyim sunarken markasından mümkün olduğunca yararlanmaktır. Stratejik olarak, mevcut plan her 2-3 yılda bir geleneksel bir 'ana hat' RPG yayınlamak ve arada daha küçük deneyimler ve yeniden yapımlar yapmaktır.
ÖZEL – Assassin's Creed Yol Haritası ve Hangi Oyunların Beklendiği Hakkında Daha Fazla Detay
Scarlet – Scarlet, Shadows'dan sonraki büyük RPG'dir ve Hexe desteği sona erdikten sonra (1 yıl) yayınlanacaktır. Bu oyunun ne olduğu hakkında daha fazla ayrıntı veremedim ancak onaylandı ve üretime girdi. Tahminimce, üç farklı ortamda geçecek olan Assassin's Creed Nebula'dır: Hindistan, Akdeniz ve Aztek İmparatorluğu.


![]() Ain't about money. For Yakuza, it's all about power. Those that lose power have to give way to those that have it | 真島 吾朗
|

















Son Giriş: 7 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 13 sa.
Mesaj Sayısı: 11.565
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 13.071
İkinci El Bölümü Mesajları: 222
Konularının görüntülenme sayısı: 1.280.065 (Bu ay: 31.583)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 12.640 (Bu hafta: 36)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun

