Şimdi Ara

ALERJİNİZ Mİ VAR O ZAMAN BURAYI MUTLAKA OKUYUN...!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
21
Favori
153.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar ben 28 yaşındayım. Alerji konusunda tecrübem sabittir. Bu fena bi hastalık ve ben bunu tam 15 sene evvel O zaman haseki hastanesinde alerji polikliniği yokken öğrendim. yaşım 13 tü babam beni elimden tutup hasekiye götürmüştü. Hergünüm hapşurmayla geçiyordu. Burnumdan su geliyordu ve burun deliklerimi adeta yakıyodu bu sıvı. asit gibi. sonra yara olurdu burnum neredeyse. Herneyse istanbul haseki hastanesinde kbb polikliniğinde duydum alerji kelimesini ilk. Doktorum inceledi baya. Artık dayanacakta gücüm kalmamıştı gerçekten emin olun yaşamak istemiyordum o kadar kötüydüm. Daha 13 yaşındaydım. Neyse doktorum ilaç verdi kullan 1 ay sonra gel dedi. Kullandım bişeye yaramadı ve gittim 1 ay sonra alerji testi yapıcaz fakat ücretli dediler. o zaman hiç unutmuyorum şimdinin parasıyla 250 tl istediler. devlet hastanesinde. babam başhekime çıktı tartıştı. ve şimdinin parasıyla 50 tl ye anlaştık. test yapıldı sonuç ev tozu akarları çıktı ve aşı için reçete yazıldı. Çapada özel bi şirket satıyor. Allergo adında. aşıyı gidip aldık babamla. ve aşıya başladım. 14 yaşına geldim. biraz rahatlamıştım. 1 sene olmuştu aşıya başlayalı ve haseki hastanesi alerji polikliniği açıldı. Çok sevinmiştim. Bu sırada hastalar akın akın gelmeye başladı ve doktorum adı Uğur'du. kbb deydi. Daha sonra alerji polikliniğine geçmişti. Beni gelen hastalara ilk alerji hastamız diye tanıtırdı. iğne vurulmaya gittiğim zamanlarda.yaklaşık 2,5 yıl vurulduk bu aşıyı. Doktorum en az 3 en fazla 5 yıl vurulmam gerektiğini söylüyordu. 2,5 senede 3 şişe aşı bitirdim. ve en sonunda doktor devam etmelisin demesine rağmen. 17 yaşında hasekiye git gel bıkmıştım tabi bu arada alerjidende eser kalmamıştı. aradan 10 sene geçti. ve artık alerjim artmaya başladığını farkettim geçen sene. bu sene nefesim ötmeye başladı. Astım olacağımı anladım. Derhal hasekiye giderek alerji testi(deri testi) oldum. Ve ev tozu alerjimin çok ileri seviyede olduğunu söylediler. evvelden olduğum aşı tedavisini anlattım. Ve doktorlar aynı aşıyı bu sefer en az 5 sene olcak şekilde yazdılar. aldım reçetemi gittim çapadaki adrese aynı bina aynı yer. 12 sene sonra aynı yerdeyim. babamla elele tutup çıktığım binaya asansör koymuşlar. Bindim çıktım asansörle. Ve aşımı aldım. 4 ay oldu başlayalı. Tek fark aşılar artık kolumu şişiriyor. Çünkü alerjim ileri boyutta. O kullandığınız haplar burun fısfısları baharatlar hepsini kullandım. hepsi rahatlatıyor fakat doktorumunda dediği gibi onlar hastalığı sakinleştiriyor sadece. O yüzden iyileşeceğinizi hiç sanmayın. Benim evim conex adlı sıvıyla temizleniyor. eşim saolsun çok anlayışlı herhafta siliyor heryeri. bi kovaya iki damla yetiyor. Aşıya başladığımdan beri iyiyim. Tek korktuğum ben bu aşıyı 10 yıl vurulmadan bu hastalıktan kurtulamayacağımı biliyorum. Astım olmak istemiyorum. Alerji tedavi edilmezse astıma kesinlikle çeviriyor. şu an başka çaremiz yok.

    Bu aşının yöntemindende bahsedeyim size. Ev tozu akarı bir virüs. Nette virüsün resimlerine ulaşabilirsiniz. akar yazın çıkar. (böcek) Ve bu virüs bağışıklık sistemi güçlü olmayanlarda reaksiyon gösteriyor. Hapşırma, burun akıntısı sürekli olur. en son evresinde astıma çevirir. nefes darlığı ve nefes alıp verirken cigerleriniz flüt gibi öter ve astım olursunuz. Bu aşıdaki sıvı akarın kendisi. yani deriden size akar mikrobunu veriyorlar. Buna alıştırmak için. Bildiğim kadarıyla bunu deriden ala ala alışıyor bünye ve toza tepki vermeyecek duruma geliyor. Tabi 2,5 senelik aşı beni 10 yıl idare etti. 10 yıl vurulursam. 40 yıl gitse. yaşım 68 olcak. bende Allah ömür verirse. bi tedavi bulamazsak. yada tıp gelişip belki kısa bi yol bulursa o yaştan sonra ya mezar ya sağlık demeyi düşünüyorum. O kullandığınız haplar baharatlar hepsi sadece hastalığı yatıştırıyor. Kesinlikle tedavi etmiyor. ben hepsinden kullandım. Artık aşı ile tedavi oluyorum. ne kadar vurulabilirsem vurulcam .ara vermemek gerekiyor. Doktorun dediği 15 yıldır değişmedi. aşıdan başka çaremiz yok. Beni dinleyin bi an önce tedaviye başlayın. Emin olun neredeyse bi doktor kadar tecrübe edindim bu hastalıkla ilgili. aşı tedavisi önce alıştırma süresi ile başlıyor. 4 ay boyunca haftada bir. aşının dozları var. alıştırma süresinde. 4 renk şişe var. turuncu şişe en hafifi. 1 ay bunu oluyoruz. sonra 2. ay sarı. 3. ay mavi ve 4. ay da kırmızı şişe. herşişede 0.2 ml dozla başlar katlayarak her hafta. 0.2-0.4-0.6-0.8-1 ml olacak şekilde. vurulursunuz. en son kırmızı şişede bitince. artık doktor sadece büytük bi kırmızı şişe aşı yazar. ileri tedavi olarak. bunun iyi tarafı ayda bir vurulursunuz. Kötü tarafı ise 1 ml olduğu için her ay kolunuz neredeyse bi yumurta kadar şişer. 2-3 günde iner.Kolda ateş yapar. kaşıntı yapar. ama mutlaka alerji doktoru gözetiminde olması gerekir. Aksi taktirde Tehlike arzedebilir. Lütfen dediklerimi dikkate alın ve aşıdan kaçmayın. Bu hastalık gerçekten ileride çok daha zor bi hale gelecek. Herkeste çıkmaya başladı. Günün birinde tüm dünyayı kasıp kavuracak bi hastalıktan bahsediyoruz şu anda. kanser kadar tehlikeli en az. süründürerek öldürür. Ben bu hastalıkla 15 senedir mücadele ediyorum. Dediklerimi mutlaka dikkate alın. Allah hepinize şifa versin. umarım iyileşiceksiniz.... Soru sormak isterseniz hergün bakıyorum. cevap veririm. Hoşçakalın...







  • Birşeyi yazmayı unutmuşum. Aşıyı bıraktıktan 10 sene sonra astım belirtileri yanısıra birde eklem yerlerimde kaşıntı olayı başlamıştı. Kanatana kadar kaşıyordum. bacak arkası ve kolumun iç tarafını özellikle. deri hastalıklarına gittim çapata kortizonlu krem vermişlerdi. doktora bu neden oluyor dedim. Bilinmiyor herkeste oluyor dedi. krem sür geçer dedi. sürdüm geçti. Fakat 1 haftadan fazla sürme dedi. 1 hafta sonra bıraktım. bıraktıktan 3 -5 gün sonra kaşınma son sürat devam etti. Aşıya başlama nedenlerimden biride bu kaşıntı. Astımın yanı sıra kaşıntı. Doktorun ne olduğunu bilmediği kaşıntının sebebide akarlar eminim. Neden mi 4 aydır aşı vuruluyorum. Allaha binlerce şükür olsun. Çok şükür iyiyim. Arkadaşlar düşünün artık doktorlar bile sebebini bulamıyor. Fakar ben kendimi biliyorum. Benim bünyemde ev tozu alerjisi mevcut. Ve ben Allahın izniyle bu hastalığı bi şekilde yeneceğim.... Dua edin arkadaşlar. en çok dualarınıza ihtiyacım var. Lütfen benim ve bütün alerji hastaları için dua istiyorum sizden....




  • Aşı ile ilgili bişey daha söyliyim. kırmızı şişenin haricindekiler. inceltilmiş (su veya başka bi sıvı ile) akar içerir. fakat en yoğun akar kırmızı şişededir. Rengindende anlarsınız. beyazımsı bir sıvıdır. Bu yüzdende şişme ateş ve kaşıntı sık gözükür.
    Aşı tedavisinin yanı sıra bi aşı tedavisi daha var. damla aşı. dil altına damlatılıyor. Aşının damla olan şekli. Dil altı damla aşısı derler. Aradaki fark iğne olan aşıyı devlet %80 karşılıyor. 400 civarı bi ücreti ödüyorsunuz önce. sonra %80 inin iade ediyorlar. 15 gün içinde. fakat dil altı aşıda 500 tl ve devlet karşılamıyor... Bunuda belirtmek isterim. aşı vurulmak istemiyorsanız. yaklaşık 5 ayda bir kez 500 tl vermeniz gerekiyor. ilerde param olursa devam etmek için bende o yönteme geçebilirsem geçmek isterim. Acil şifalar diliyorum...
  • Kardeşim deri testi olmanı öneririm. Sonuçta ne kadar erken öğrenirsen ne olduğunu o kadar rahat tedavi olursun...
  • aynı dertten ben de müzdaribim. kozmetik, toz, deterjan kokusu:.vs deli ediyor beni. gün boyu hapşırma ve burun akıntısı. uyuyup uyanınca ertesi güne birşey kalmıyor. tabi kaşıntı ve vucutta ateş hissi de cabası. yapacak bir şey yok tıp çare bulamadı bu hastalığa
  • Kardeşim İstanbul da yaşıyorsan bildiğim iki hastane var. Çapada Haseki Hastanesi ve Yedikule gögüs hastalıkları hastanesi. Bunların alerji poliklinikleri var. İkisindede ücretsiz olabilirsin. Direk git. Randevuda almana gerek yok ama yinede gitmeden ara bi sor... Geçmiş olsun...
  • bebeto85 kardeşim, bende de senin aynı rahatsızlıkların var. Gitmediğim doktor kalmadı. Bugüne kadar kullandığım hiçbir ilaç çözüm olmadı. Bu hafta alerji testi yaptırdım EV TOZU AKARI na alerjim olduğu ortaya çıktı.

    Yaptırdığın bu alerji aşısının faydasını gördün mü ? Şikayetlerini yok etti mi? Alerjiyi bastırmak için kullandığın yöntemler varsa tecrübelerini paylaşırsan büyük sevaba gireceksin. Birde hangi hastane de oldun aşıyı bilgi verir misin. Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhat0707 -- 26 Nisan 2013; 21:34:51 >
  • Bende de küçüklükten beri alerji var. Geçen sene sanki ağır bronşit hastasıymışım gibi hırıltı ortaya çıktı. Gece uyuyamıyordum nefes darlığından. Aile hekimine gittim adam ölecekmişim gibi muamele yaptı direk göğüs hastalıkları hastahanesine sevk etti. Açıkçası ben alerjiyi genelde rinit alerjik şeklinde yaşıyordum. O yüzden hırıltının alerjiden kaynaklanacağını düşünemedim. Neyse Göğüs hastalıklarında film çekildi, solunum testine girdim hiç bir sorun gözükmedi. DESMOND isimli bir hap verdi doktor. İnanılmaz ama uyumadan hemen önce içtim ve sabah kalktığımda hırıltı dahil tüm belirtiler ortadan kalkmıştı. Bitene kadar kullandım. Bir süre sorun çıkmadı sonra hafif hırıltı başladı gene. Başka bir yerde gittim göğüs hastalıklarına anlattım bu olayları gene solunum testine v.s. girdim sorun olmadı söylendi sonuçlara göre. Bu sefer doktor DESMOND için 3 aylık rapor çıkardı. 3 ay sürekli kullandım geçen sene. Çok şükür ağır hırıltı olmadı ondan sonra. Şimdi bahar ayı olduğu için alerjik rinit oluyor onunla birlikte hafif hırıltı var ama DELODAY isminde bir hap ve MOMETİX sprey kullanıyorum. Geçiştiriyorum. Çok lanet bir hastalık ama. Bir anda tüm vücut dengenizi bozuyor. Ben bunun için başka bir tedavi var mı diye defalarca sordum. Hem de bir kaç doktora. Hiçbiri aşı olduğunu söylemedi. Hatta aile hekimine bunun iğnesi falan yok mu böyle sürekli hap mı kullacağım dedim, rinit başladıkça kullanırsın başka çare yok dendi. Alerji testlerini küçükken yaptırdığım için ( akciğer doktoru sordu söyledim) tekrar yapma gereği duyulmadı. Herkesin hassas olduğu şeyler zaten: Ev tozu, polen v.s. Allah yardımcımız olsun.




  • çapada haseki hastanesi demişsiniz... hasekinin (fındıkzadeyi geçince cerrahpaşa tarafındaki mi) içindemi, çapa kan merkezinin oradaki çapa (topkapı çapa öğretmen lisesi tarafındaki mi) hastanesi mi yazar mısınız?
    yedikulede olduğunu öğrendim ve bana çok ters kalıyor o yüzden haseki ilk tercihim olacak yardımcı olursanız.
    benimde burnum akıyor sürekli hapşırıyorum üstüste 5-6 defadan fazla gözlerim şişiyor ellerim ayaklarım deli gibi kaşınıyor kaşımasam bile kızarıp şişiyor geceleri uyuyamıyorum. fısfıs kullanıyorum ve xyzal günde birkez kullanmam gerekirken 3e çıktı bu ilaçtan kurtulmak istiyorum :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysmnylmz -- 17 Kasım 2013; 10:44:57 >
  • ben de aynı aşı tedavisini oluyorum. 3. aydayım. en yüksek doza çıktım.

    ev tozu akarına karşı oluyordum. polen mevsimi geçtiği için önümüzdeki ay bir de polen aşısını bekleyeceğim.

    bakalım artık etkisini 1 sene sonra görecekmişiz. Masraflı ve zahmetli bir tedavi. eğer sonuç alabilirsek kesinlikle değer. şimdilik birşey demek mümkün değil.

    bu arada kendime daha çok dikkat ediyorum. yatağımı süpürtüyorum. hepa 13-14 filtreli süpürge aldım. bir tane daha alacağım hatta.
    bir ara evi ilaçlayacağım. detanın anti mite bir ürünü varmış. detan anti mite en kısa zamanda sipariş edeceğim. hatta istanbul fatihte oturanlar varsa beraber sipariş edelim.

    tozlu şeylerden uzak durmanız gerekiyor. evi daha sık sildirip süpürtür oldum. dışarda bir yere kadar dikkat ediyorum ama toz ve polenden korunmak mümkün değil biliyorsunuz.




  • alerjiniz varsa gideceğini tek adres doktor sevin karalar olmalı. Benim alerjimi kökten tedavi eden doktor.
    http://www.astimalerji.com/category/alerji/
  • slm arkdşlr bn yni üye oldm herkese gnydn bnm bu konu hakknda bi sorum vardı bn dil altı aşısı kullanıyorm kırmızı şişedeym bitmk üzere bugun sabah namazında bn aldm aşıyı bn uyurkn bide annem vermş üst üste gibi birşey oldu bi yan etkisi olurmu bi sıkıntı olurmu cevabınz için şimdiden tşkrlr ...
  • ferhat0707 F kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın geciktim. Evet 2 yıldır aşı vuruluyorum ama faydasını görüyorum diyebilirim. Yinede doktorların söylediği şu 5 sene vurulunca faydasını görüp görmediğimiz netleşecek. Ama ben kendimi iyi hissettiğimi ve şikayetlerimin azaldığını söyleyebilirim. Alerjiyi bastırmak için ben ien çok rahatlatan şey açık hava. Açık havaya çıktıktan 15 dakika sonra iyileşiyorum. Desmont (uyutuyor) ve bu haptan sonra iyileşiyorum. Aşı olduğum hastane Yedikule doktor Ramazan Ersoy...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysmnylmz

    çapada haseki hastanesi demişsiniz... hasekinin (fındıkzadeyi geçince cerrahpaşa tarafındaki mi) içindemi, çapa kan merkezinin oradaki çapa (topkapı çapa öğretmen lisesi tarafındaki mi) hastanesi mi yazar mısınız?
    yedikulede olduğunu öğrendim ve bana çok ters kalıyor o yüzden haseki ilk tercihim olacak yardımcı olursanız.
    benimde burnum akıyor sürekli hapşırıyorum üstüste 5-6 defadan fazla gözlerim şişiyor ellerim ayaklarım deli gibi kaşınıyor kaşımasam bile kızarıp şişiyor geceleri uyuyamıyorum. fısfıs kullanıyorum ve xyzal günde birkez kullanmam gerekirken 3e çıktı bu ilaçtan kurtulmak istiyorum :(

    Fındıkzadeyi geçince Cerrahpaşa tarafındaki. Fakat 3 sene önce vardı alerji polikliniği şimdide vardır umarım... desmond hapını deneyin. uyutuyor fakat uyanınca hiçbirşeyiniz kalmıyor. Açık havayıda ihmal etmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpersarıca

    slm arkdşlr bn yni üye oldm herkese gnydn bnm bu konu hakknda bi sorum vardı bn dil altı aşısı kullanıyorm kırmızı şişedeym bitmk üzere bugun sabah namazında bn aldm aşıyı bn uyurkn bide annem vermş üst üste gibi birşey oldu bi yan etkisi olurmu bi sıkıntı olurmu cevabınz için şimdiden tşkrlr ...

    umarım bişey olmaz. Eğer bünyen alerjiye fazla duyarlıysa olabilir. Aksi taktirde bişey olmaz..
  • Alerji tedavisi şu şekilde oluyor. Öncelikle Yedikule gibi alerji polikliniği olan bir hastaneden size 3 ay ilaç tedavisi gördüğünüzü ve yetmediğini bu yüzden aşıya başlamanız gerektiğini anlatan bir sağlık kurulu raporu veriyorlar. Sonra doktor aşıyı reçete olarak yazıp veriyor size. İlaç yeri Aksarayda Allergo firması ilacı alıyorsunuz. Ücretini peşin alıyorlar. Daha sonra. sizden istenen evrakları ilacın faturası kutusu,reçete, sağlık kurulu raporu v.s. bunları sirkeci SGK ya kargo ile atabiliyorsunuz. 1 ay sonra ilacın %80 i kadarı ziraat bankasına T.C. kimlik numaranıza yatırılıyor..

    Aşıyı Yedikule gögüs hastalıklarında alerji polikliniğinde vurulmanız öneriliyor. Fakat evim uzak v.s. sebeplerle özel hastanelerde de aşıyı vuruyorlar. İlk bir kaç dozu hastanede vurulmanızı öneririm. Vücunuzun alerjiye tepkisini ölçmek açısından faydalı olacaktır. vurulan yerde kaşıntı hafif şişllik oluyor. Aşıya fazla tepki veren bünyelerde nefes darlığıyla hayati tehlikeye bile sokabilir ilaç bu yüzden kendinizi ölçüp ona göre özel hastanede vurulmaya devam edebilirsiniz. Ben öyle yaptım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eksix

    alerjiniz varsa gideceğini tek adres doktor sevin karalar olmalı. Benim alerjimi kökten tedavi eden doktor.
    http://www.astimalerji.com/category/alerji/

    Nasıl bir tedavi gördüğünüzü ve detaylarını da aktarabilirmisiniz hale hanım. Reklamsız olması açısından öğrenmemizde fayda olacağını düşünüyorum. Alerjiyi öyle kökten kaldırabilecek biri henüz tıp tarihinde yok o yüzden. bilgilendirmenizi rica ediyorum.
  • 26 yaşındayım bende de alerjik rinit var. 1 sene önce anlaşıldı testlerle. Haplar ve burun spreyleri dediginiz gibi geçici çözüm. 1 senedir tedavi oluyorum kontroller muayeneler ama tam anlamıyla hep geçici çözümler. İnanın şu aralar hapşırmaktan gözlerim kızarıyor. Bir de sizin önerdiğiniz yere gideyim. Allah herkese şifa versin. Gerçekten öldürmeyen ama süründüren bir hastalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebeto85

    quote:

    Orijinalden alıntı: eksix

    alerjiniz varsa gideceğini tek adres doktor sevin karalar olmalı. Benim alerjimi kökten tedavi eden doktor.
    http://www.astimalerji.com/category/alerji/

    Nasıl bir tedavi gördüğünüzü ve detaylarını da aktarabilirmisiniz hale hanım. Reklamsız olması açısından öğrenmemizde fayda olacağını düşünüyorum. Alerjiyi öyle kökten kaldırabilecek biri henüz tıp tarihinde yok o yüzden. bilgilendirmenizi rica ediyorum.

    :)) Aşı tedavisi gördüm. Elbette kökten tedavi yok keşke olsaydı hepimiz bu dertten kurtulurduk. Ben doktorumun tedavisinden çok iyi sonuç aldığımı anlatmak için böyle bir vurgu yaptım. Dilaltı damla aşı, burun sipreyi ve nefes açıcı ilaçlarla tedavi uygulandı. Ama tedaviden daha önemlisi istediğim an doktoruma telefonla ulaşuyor olmam, en ufak bir rahatsızlıkta beni hemen çağırmadan telefonla yok göstermesi, nerde ne yapacağım konusunda beni bilgilendirmesi ve sıcak ilişkimizin olmasıdır. Zaten ilaçlarım kesildi. Dilaltı damla aşıya devam ediyorum, kendim günlük uyguluyorum ve çok rahatım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celalcaner2

    ben de aynı aşı tedavisini oluyorum. 3. aydayım. en yüksek doza çıktım.

    ev tozu akarına karşı oluyordum. polen mevsimi geçtiği için önümüzdeki ay bir de polen aşısını bekleyeceğim.

    bakalım artık etkisini 1 sene sonra görecekmişiz. Masraflı ve zahmetli bir tedavi. eğer sonuç alabilirsek kesinlikle değer. şimdilik birşey demek mümkün değil.

    bu arada kendime daha çok dikkat ediyorum. yatağımı süpürtüyorum. hepa 13-14 filtreli süpürge aldım. bir tane daha alacağım hatta.
    bir ara evi ilaçlayacağım. detanın anti mite bir ürünü varmış. detan anti mite en kısa zamanda sipariş edeceğim. hatta istanbul fatihte oturanlar varsa beraber sipariş edelim.

    tozlu şeylerden uzak durmanız gerekiyor. evi daha sık sildirip süpürtür oldum. dışarda bir yere kadar dikkat ediyorum ama toz ve polenden korunmak mümkün değil biliyorsunuz.


    herkese çoook geçmiş olsun. siz hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz acaba?




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.