< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murattekno -- 8 Ocak 2024; 20:34:7 > |
408 VE CİVİC
-
-
Civic -
Full Accord alınmıyor mu o paralara -
Hocam accord çok büyük geliyor, d segment almak istemiyorum, gerçi 408 e de bazıları d segment diyor ama, -
Sepeb ne hocam japon diye mi -
408 D falan değil hocam ne Dsi kim diyorsa anlamıyor otomobilden.
-
Hocam bilmiyorum öyle duymuştum, demek yanlış hatırlıyor olabilirim. Bu fiyata aslında chery tiggo 8 pro full pakette kafamı kurcalıyor, yine de yasadan dolayı biraz genc işi bakayım diyorum -
İki aracı da test ettim. Kendime alacak olsam gt alırdım ama civic de fena değil.
Sebeplerini özetlersem:
Gt konfor olarak daha iyi. Daha sessiz ve süspansiyon olarak da bence daha iyi.
İçi falan daha lüks hissettiriyor.
Yerden yüksek olmanın verdiği kullanışlılık.
Düşük mtv.
Civic de kötü değil tabii. Sürüş keyfi, yol tutuş, piyasa gibi konularda avantajlı olacaktır. Tüketim olarak da yarım litre 1 litre arası civic az yakar.
-
Teşekkür ederim hocam, bazen diyorum tasarım çok güzel 408 almalıyım bazen diyorum 182 hp hiç güçlü motor kullanmadım çok güzel olur, bende doğrusu kararsızım, birde kolay kolay araç değiştirmem, zaten ekonomik koşullardan dolayı 0 aldığın aracı 5 sene kullanırım diye düşündüm -
Pejonun her tarafı şekil olsa da tercihim Civic'ten yana olur. İkinci elde de aksine altın gibidir. Hala aynı yaş aynı segmentte diğer araçlardan yüksek fiyata alıcı bulur.
-
Bunun nedeni insanımız arabadan anlamıyor olmasından dolayı ve tamamen algı ve bilgisizlikten kaynaklı.
-
Civic yalıtım kötü ben japon tercih edeceksem Accord bakardım. -
Ben 408 kullanicisiyim gercekten guzel arac. 130 beygir 1.2 motor da uzmuyor. Performansi gayet yeterli. Daha once w204 c180 1.8 156hp, f10 5.20i 170hp, bmw 1.18i 170 hp araclarim oldu, tabii ki bunlar gibi performansli degil. 182hp de baya iddali, civici tercih edecekseniz sadece beygiri icin olur, onun disinda 408 daha iyi bence -
Hocam fc5, fd6 vs iyi tuttu ama bu fe 1 ler sanki piyasa da tutulmadı, dışarıda pek görmüyorum, o yüzden dedim acaba 2.eli kötü mü -
Hocam bu kasa da eskilere göre iyi diyorlar ama yine de japon kalitesi işte :) ya o sesi baya alıyordur, hiç sürmeden -
Teşekkür ederim hocam ben de kalbimi dinleyip 408 almak istiyorum, torsiyon, 1,2 motor ve baya kötü şeyler var ama ben yinede kalbimle aşık oldum 408 -
Sık uzun yol yapmıyorsanız direkt 408 alın.. uzun yolda da pek problemi yok 1.2'nin bence ama 1.5 turbo gibi değil tabi.
-
Hocam burda şunu da açıkliga kavuşturalım, uzun yol tam olarak ne oluyor, mesela tatil diyorsunuz senede 1-2 de 1500-2000 km yapıyoruz. Normalde işe merkezden ilçeye gel git 150 km civarı ayda 7 defa yapıyoruz, ikisi de uzun yol sayılıyor mu hocam -
Yani sayılıyor elbette.. 1.2'nin evi şehir içi bunu kabul etmek lazım. uzun yolda civice göre gidiş ve akıcılık rahatlığı eksik kalır, şanzıman 8-7-8-7-6 viteslerle fazla oynuyor çok da kararlı çalışmıyor uzun yolda bence.
en önemlisi 1.2'nin tüketim avantajı da yok uzun yolda.
Özne sizsiniz test etmeniz lazım iki aracı da, forumda herkesin beklentisi farklı farklı sonuçta. Psa'nın 1.2 puretech 8 ileri aisin çözümü çok optimum ve bu ülkeye nokta atışı bir çözüm aslında. en alt dilim Mtv ile 130hp güç, tork konvertör şanzıman birlikteliği, saf benzin motor mild hybrid falan abuk subuk emisyon karmaşıklıkları yok, on numara kombinasyon ama belki Civici bir kullanacaksınız bayılacaksınız 182hp'ye gözünüz görmeyecek bir şeyi.. size kalıyor iş artık.
-
İkiside değil
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Civic CVT şanzıman ve yalıtımı ile kötü bir araç. Hiçbir zaman 182 beygirin tadını çıkaramayacaksın. Tam basayım diceksin 208 de limitöre girecek. Güçlü motor uzun yolda belli olur diyeceksin yol, rüzgar ve motor sesinden uzun yol işgence olacak. Yeni kasa civic'i 6 ay kullanıp sattım, üstüne 1.5 yıl golf 8 kullandım, 1 aydır da 408 kullanıyorum. Civic süspansiyon ve yol tutuşu çok güzel, motoru da bence küçük hacim turboların içerisinde en mükemmeli ama o motora o şanzıman yakışmıyor. Benim satmamdaki başlıca sebep yalıtım ve cvt idi. Referans olması saçısından golf'ü de ekledim karşılaştırmaya Motor konusunda eşit şanzımanlar olsaydı Civic>Golf>408 derdim ama cvt yüzünden Golf > civic> 408 demek zorundayım. Şanzıman 408>Golf>Civic Yol tutuş Civic > 408 > Golf ( 408 ve golf crossclimate2 ile Aralık ayı sıcaklıklarında karşılaştırma imkanı buldum. Civic yaz lastiği ile yaz koşullarında) Teknoloji 408> Civic > Golf Malzeme Kalitesi 408 > Golf > Civic Süspansiyon Konforu Civic = 408 > Golf Yol sesi Golf = 408 > Civic Rüzgar Sesi 408 > Golf > Civic (Golf 110 civic 105 408 120'den sonra rüzgar sesi almaya başlıyor. Golf 170'e kadar rahatsız etmiyor. Civic 125'den sonra birden kafa ütülüyor. 408 ile henüz 140 civarına çıktım 140 larda Golf ayarında.) Motor sesi Golf > 408 = Civic (özellikle ilk 3 viteste 1.2 puretech dizel gibi ses çıkarıyor. Golfte 1.0 tsi'a rağmen öyle bir ses duymuyordum. Onun dışında şehir dışı hızlarda 408 civic'den iyi bu konuda) Koltuklar 408 > Golf= Civic Trim sesleri 408 > Golf > Civic (Hem golf hem civicde ilk 500km de kilit taşlı yollarda trim sesleri başlamıştı. 408 de henüz yok. Onun dışında civic de hiçbir zaman kesemeyeceğiniz bir emniyet kemerinin ayar mekanizmasından gelen ses var. Golf'ün de ön gögüsteki sert parçaların birleşim yerleri trim sesi yapıyor. 408 de şimdilik ses yapabilecek gibi duran tek nokta ön konsolun ortasındaki hoparlör yeri) Yakıt Civic > Golf > 408 Cvt şehir içinde biraz fazla yaksa da civic'in motoru bence 1.0 tsi'dan bile az yakma potansiyeline sahip. Özellikle yüksek hızlarda rakiplerinden az yakıyor. Bakım 408 > Golf > Civic Civic alacak arkadaşlar 10 bin km'de bakıma ve 20bin km'de bir ekstra şansıman yağı değişimine hazırlıklı olsun. Vw tarafında da bakım fiyatları biraz yüksek kaçıyor. Civic alacaksanız direkt tampon kaput koruma vs yaptırın. Boya kalitesi ve kalınlığı çok kötü. İlk uzun yolumda tampon + kaputta 4-5 tane taş izi sebepli boya atması olmuştu. 408 için henüz 1000 km de çok memnunum ya da memnun değilim değerlendirmesi yapamıyorum. Önümüzdeki hafta bir uzun yol daha yapacağım 2000 km ye yaklaşacak araç daha net konuşabilirim. |
Üstteki araçlarhan hangisini 6 ay ve üzeri kullandınız? Eminim hiçbirisini. Golf'e kötü demiyorum ama golf 8 bir golf'den beklenen kaliteyi karşılaşmıyor. Tavan kaplamasının ön camda biten kenarı bile ekmek bıçağıyla kesilmiş gibi tırtıklı golf ya da, kapı içi kaplamalarının bitim yerlerinde 1cm ye varan boşluklar olan Civic yanında 408 malzeme kalitesi yönünden baya iyi. - 1.2 puretech'i listede sona yazdım zaten. TSI'da 1.5 Turbo VTEC de her yönden 1.2 puretech'den çok üstün. 130 Beygir motor 308 üzerindeyken rampada da düzde de 1.0 etsi golf'e stop izletir. Ama 408'e ucu ucuna yetiyor. - DSG her ne kadar hızlı bir şanzıman olsa da düşük hızlardaki kararsızlığı ve arıza oranlarını göz önüne alınca EAT8 yani Aisin AWF8 daha güvenilir. - 408 de siyah tavan yok zaten. Boş ve bilgisiz yorumlar. Bu arada 408 ile 2000km'ye yaklaştım. - Trim sesi hala yok. - Motor kötü. Bundan sonra araç alırken 1.2 puretech çok avantajlı bir fiyatta değilse kaçma sebebim olur. - İlk 3 vitesteki ve 3000 devir üzerinde motor sesi neredeyse dizellere yakın. (edit: 2500km ye yaklaşınca azaldı benzinli kıvamında şu an) Uzun yolda yüksek hızlarda (140-160km/h) golf 1.0 tsi'dan 1lt, Civic 1.5 Turbo Vtec'den neredeyse 1.5LT fazlası var. Şehir içinde de civic ile kafa kafaya, golften 1-1.5lt fazla yakar. - Performans konusunda 130 Beygir gibi hissettiriyor. 170'e kadar hızlanması akıcı. Sonrasını deneyemedim henüz. Mesela 110 luk golf sanki daha güçlüymüş gibi hissettirir ya da Civic daha güçsüz hissettirirken, 408'de öyle bir durum yok. - Rüzgar sesi golf'ten bariz şekilde iyi. 140km/h'deki rüzgar sesinin Golfteki karşılığı 120km/h. - Yol sesi konusunda net karar veremiyorum. Sıcak asfaltta golf 8 iyi gibi, Soğukta 408. - Uzun yolda templolu kullanımlarda aracın yumuşak yapısı dolayısıyla arkada oturan yolcular virajları fazla hissediyor. Belki arka süspansiyon torsiyon olmasa daha dengeli olabilirdi. |
Pejonun her tarafı şekil olsa da tercihim Civic'ten yana olur. İkinci elde de aksine altın gibidir. Hala aynı yaş aynı segmentte diğer araçlardan yüksek fiyata alıcı bulur. |
Benzer içerikler
- f10 520i motor kodu
- citroen c3 otomatik vites yorum
- chevrolet captiva kronik sorunları
- zf şanzıman hangi araçlarda var
- focus 3.5
- renault arkana fiyat
- uçan araba fiyatları
- renault logan
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X