Şimdi Ara

24 ay taahhütlü İnternet iptali (Taahhüt bitmeden). (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
359
Cevap
25
Favori
380.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    arkadaşlar şöyle bir durum var.
    Türk telekom internet ile 2016/3 ayından itibaren 24 ay sözleşme yapılmıştı.
    Ben bunu 2017/5.ayda bozdum ve Türk telekom bana 550 Tl. cayma bedeli çıkarmış.

    ilk sayfadaki kanun hükmüne göre 1 yıldan fazla süreli sözleşmelerde cayma bedeli bulunmadığını okudum.

    Şimdi ne gibi bir yol izlemeyelim? Btk ya mı yazmam gerek yoksa tüketici hakem heyetine mi?


    Yok mu fikir verecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkaraman04


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantasticoo

    quote:

    Orijinalden alıntı: dumansozgur

    Arkadaşlar durum güncelliyorum. Otomotik ödeme talimatımın iptaline rağmen çektikleri parayı türk telekomdan aldım. Karta geri yüklemediler, sadece elden veriyorlar. İnternetimin iptali de onaylandı. 1 yıl daha kontratım olmasına rağmen nakil ettirdiğim yerde aynı nitelikte hizmet alamadığımdan herhangi bir bedel ödemeden internetim kapatıldı.( Verdikleri modemi geri iade etmiştim.) Size önerim bu işlemleri ttnet müşteri hizmetleriyle değil türk telekom ofisinde dilekçe ve dilekçe no alarak yapın. Çünkü ttnet müşteri hizmetleri mevzuattan ve resmi gazeteden bihaberler. Ttnet müşteri hizmetlerine göre fiberden adslye düşmek ve AKK nın da düşmesi eş nitelikte hizmetmiş. Neyse ki Türk Telekomun ofisi var. Eğer kabul etmezlerse hakem heyetinde hakkınızı arayacağınızı ve resmi gazetedeki ilgili maddeleri dilekçenize yazmanızı öneririm. Taahhüt ve sözleşme ayrı şeyler, olmaz vs diyen arkadaşın söylediklerini kulak ardı edebilirsiniz. Sorularınıza denk geldikçe cevap verebilirim. Herkesin hakkını araması ve kimsenin haksızlığa uğramaması dileğiyle. Görüşmek üzere...

    kendiniz yazmışsınız nakil edeceğiniz yerde hizmet yokmuş. bu durumda cezasız iptal zaten yapılabiliyor.

    Ben de iptal ettirdim. Tarifem 35gb modem ucreti de eklenerek 60 kusurdu. Normalde bana borc cikarmamalari gerekiyordu. Nakili istedigim yerde altyapi yokmus. ama 335tl borc cikarmislar. Modem i aylik 7tl ek ucretle almistim ttnetten, onun da ucretini eklemisler herhalde. Telekomdakki personelle konustugumda modem ucretini 250tl olarak odeyeceksin dedi bana. Itiraz ettim, 100tl lik modeme 250 mi verecem diye. Daha once superonline de boyle bi durumla karsilasmistim. Ama modemi geri almislardi benden. Simdi neden ttnet bu kadar borc cikariyorki

    bende nakil istediğim yerde VDSL de ADSL'de vardı fakat port yoktu nakil işlemi başladıktan sonra mesaj geldi bizden kaynaklı sorun nedeniyle işleminiz yapılamamıştır aboneliğin ücretsiz olarak iptal edilmiştir dite modemi 10gün içinde kargoyla yollamamı istediler böyle çözüldü olay böyle kolay olmasının sebebi süperonlinenin modemi kullanıcıya bırakmaması taahütün dolsa dah iptal ederken geri alması fakat ttnette böyle bişey yok modem sana kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C0F8243CD -- 6 Haziran 2017; 18:47:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@


    quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    arkadaşlar şöyle bir durum var.
    Türk telekom internet ile 2016/3 ayından itibaren 24 ay sözleşme yapılmıştı.
    Ben bunu 2017/5.ayda bozdum ve Türk telekom bana 550 Tl. cayma bedeli çıkarmış.

    ilk sayfadaki kanun hükmüne göre 1 yıldan fazla süreli sözleşmelerde cayma bedeli bulunmadığını okudum.

    Şimdi ne gibi bir yol izlemeyelim? Btk ya mı yazmam gerek yoksa tüketici hakem heyetine mi?


    Yok mu fikir verecek?

    Bi hakem heyetine başvur derim ardındanda şikayet edebileceğin heryere et aslında doğrusu fatura çıkınca senin o faturayı ödemeden direk hakem heyetine gitmekti geri öderken sıkıntı çıkarabiliyolar karar senin lehine olsa dahi aylarca hatta yıl geçse dahi geri ödemiyolar böyle olaylar yaşanabiliyor ama fatura iptalinde kaçarları yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C0F8243CD -- 6 Haziran 2017; 18:49:51 >




  • Hocam son ödeme tarihi 16.06 yani henüz faturayı ödemedim.o yüzden fikir almak istedim.para iadesi değil,fatura iptali istemeyi ve sadece mayıs ayı kullanımımın fatura edilmesini talep etmek istiyorum.Doğru yer hakem heyeti mi yoksa BTK mı fikir almak istedim.
  • @BJK@ kullanıcısına yanıt
    Hakem heyeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim.Ben o zaman bir dilekçe hazırlamaya başlim.
  • Beyler herhangibir ISS'ye abone olduktan sonra 14 gün içinde cayma hakkımızı kullanıp iptal ettirebiliyor muyuz ? Bu konuda bilginiz var mı yine zorluk çıkarıyorlar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Beyler herhangibir ISS'ye abone olduktan sonra 14 gün içinde cayma hakkımızı kullanıp iptal ettirebiliyor muyuz ? Bu konuda bilginiz var mı yine zorluk çıkarıyorlar mı ?

    Aynı soruyu ben de soracaktım.Üç gün önce TTnet bağlattım ama 1 mbps hızı göremiyorum. Alt yapı ve mesafe farkından hız sorununu çözemiyorlar. Bu yüzden sözleşmeyi fesih mi etmeliyiz yoksa abonelikten cayma mı ? Bilgili arkadaşlardan rica ediyoruz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende TTnetle olan taahhütümü bozdum 20 aydır kullanıyordum iptal edip Türknete geçtim.Bugün mesaj geldi 571 lira para istiyor telekom .Başarılı olan arkadaşımın yaptığı gibi şikayet dilekçesi yazdım umarım kısa süre içerisinde hallolur.
  • İyi geceler arkadaslar, iki gun once dayim ttnete bilmeden tahahut vermis 2yil, mh aradim yaklasik 500tl hesap cikardi, yok mu bunun baska yolu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bha41

    İyi geceler arkadaslar, iki gun once dayim ttnete bilmeden tahahut vermis 2yil, mh aradim yaklasik 500tl hesap cikardi, yok mu bunun baska yolu?

    Aboneliğin başında o kadar ceza çıkarmaları imkansız. Kullandığınız ayların indirimi ödersiniz ki sizin ilk ay olduğundan bu ayı taahhütsüz fiyattan ödersiniz. 30-40 lira gibi bir cezası çıkması gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: bha41

    İyi geceler arkadaslar, iki gun once dayim ttnete bilmeden tahahut vermis 2yil, mh aradim yaklasik 500tl hesap cikardi, yok mu bunun baska yolu?

    Aboneliğin başında o kadar ceza çıkarmaları imkansız. Kullandığınız ayların indirimi ödersiniz ki sizin ilk ay olduğundan bu ayı taahhütsüz fiyattan ödersiniz. 30-40 lira gibi bir cezası çıkması gerek.

    Kurulum ucreti ve modem parasi da cikardilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gençler google a yazın 6502 nolu kanunun 52. Maddesi diye o ilgili madde çıkıyor resmigazete.gov.tr de.



    uzatılabilir.

    (4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez



    Ama şundan sonra, nasıl yol izlenmeli bilmiyorum. Ben bir ttnete ugrayacagim. Bunlari anlatayim bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Not: Biraz daha arastirdim da bu cakallar iyiden iyiye yolunu bulmuslar. Ceza degil de yaptiklari indirimlerden bahsedebilirler muhtemelen taahhudu iptal etmeye kalkissak. Yok iste taahudu imzaladiniz, indirimli aldiniz, su ana kadar ki indirimli tutari iade edin, gibi. Kaldi ki neyin indirimi bu taahhutsuz internet su anda 100 lira filan. 100 liraya internet mi olur? Fiyati yukseltmisler cakallar, guya indirim yapiyoruz diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 21 haziran tarihinde telefon yoluyla başvuru yaptım ttnete orada randevu verdiler kurulum için, aynı gün tekrar arayıp iptal ettirdim fakat iptal etmemişler gibi halen e devlet üzerinde o gün başlamış aktif bir abonelik gözüküyor, herhangi bir kurulum olmadı, sözleşme imzalamadım bu aboneliği tam anlamıyla iptal etmek için ne yapabilirim acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djinn_inc

    21 haziran tarihinde telefon yoluyla başvuru yaptım ttnete orada randevu verdiler kurulum için, aynı gün tekrar arayıp iptal ettirdim fakat iptal etmemişler gibi halen e devlet üzerinde o gün başlamış aktif bir abonelik gözüküyor, herhangi bir kurulum olmadı, sözleşme imzalamadım bu aboneliği tam anlamıyla iptal etmek için ne yapabilirim acaba bilgisi olan var mı arkadaşlar?

    Aynı durum benimde basima geldi.

    Binaya bakir kablo çekildi, abonelik icin imza attik. Fakat sinyali veremediler bina fiber kapsamında olduğu icin.e-Devlette hala gözüküyor abonelik.

    Baya yetkili bi kisiye sordum o talep olarak gözüküyor dedi, sinyal verilmediği icin bi sıkıntı olmaz fatura vs cikmaz dedi.

    Ama orada gozukmesi can sıkıyor ayri konu.

    Binaya FTTH geldi, abonelik aldik o da gözüküyor hizmeti kullanıyoruz.

    Online islemlerden baktığımda o gozuken abonelik icin, altyapi siparis iptali yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloud Nine -- 23 Haziran 2017; 10:30:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GSkill fN

    Turknet ciddi pişmanlıktır...

    Hala aynı görüşte misin?
  • Kesinlikle hayır :) şuanda çok iyi ping düştü hız arttı akk kalktı..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    arkadaşlar şöyle bir durum var.
    Türk telekom internet ile 2016/3 ayından itibaren 24 ay sözleşme yapılmıştı.
    Ben bunu 2017/5.ayda bozdum ve Türk telekom bana 550 Tl. cayma bedeli çıkarmış.

    ilk sayfadaki kanun hükmüne göre 1 yıldan fazla süreli sözleşmelerde cayma bedeli bulunmadığını okudum.

    Şimdi ne gibi bir yol izlemeyelim? Btk ya mı yazmam gerek yoksa tüketici hakem heyetine mi?


    Kalan aylar için söz konusu olan indirim toplamını ödemeniz lazım. 550 lira uydurma bir meblağ.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    yok hocam onun hesabı şu şekildeymiş,ben şimdi 15 aydır aboneyim,9 ayım kaldı.

    paket fiyatı 99,00 TL.(taahhütsüz bu)
    İndirim tutarı 33,12 TL
    fatura 59,90 (taahhütlü fiyat)



    15*33,12=496,80 + 23 günlük internet Kullanım bedeli 45 tl =542,73
    9*59,90=539+45=584 TL.

    Bende kalan aylardaki indirim tutarı ile hesapladım 9*33,12 yapınca olmuyormuş.

    kullandığınız aylardaki indirim tutarı
    kalan aylarda ise fatura tutarı.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.