Şimdi Ara

24 ay taahhütlü İnternet iptali (Taahhüt bitmeden). (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
360
Cevap
25
Favori
380.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    valla forumdan bir arkadaş bu şekilde açıkladı.Emin değilim.
  • Benim de 12 mi 15 mi ne ay var, yani seneye bitiyor taahhüd. Müşteri hizmetlerini arayıp iptal ettirmek istediğimi söyledim, çünkü nakil işlemi yaptırarak adres değişikliği yaptırdım 8 mbps'lik internetimi, fakat apartman başka bir şirkete ait fiber altyapısı var, ben de o yüzden iptal ettirmek istiyordum fakat 595 lira para vermem gerekiyormuş. 59 lira benim paket, 60 de işte, 90 liraymış aslında o, kampanya fiyatıymış 60 lira. 595 lira verip de iptal ettiremicem.
  • Yasal olarak 12 aydan fazla taahhüt yapılması mümkün değil diye biliyorum, ama bir şekilde yapıyorlar işte. Bana da yaptırdılar, mecbur kabul ettim. Buna istinaden 1 sene sonunda iptal ettirip cayma bedeli ödemeyen veya ödediği parayı geri alan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @BJK@

    yok hocam onun hesabı şu şekildeymiş,ben şimdi 15 aydır aboneyim,9 ayım kaldı.

    paket fiyatı 99,00 TL.(taahhütsüz bu)
    İndirim tutarı 33,12 TL
    fatura 59,90 (taahhütlü fiyat)



    15*33,12=496,80 + 23 günlük internet Kullanım bedeli 45 tl =542,73
    9*59,90=539+45=584 TL.

    Bende kalan aylardaki indirim tutarı ile hesapladım 9*33,12 yapınca olmuyormuş.

    kullandığınız aylardaki indirim tutarı
    kalan aylarda ise fatura tutarı.






    ABONELİK SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ
    Madde 16

    "Taahhütlü aboneliğin süresinden önce feshi

    (1) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin süresinden önce taahhütlü aboneliğini sonlandırması halinde, satıcı veya sağlayıcının talep edeceği bedel, tüketicinin taahhüdüne son verdiği tarihe kadar tüketiciye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı kalmak zorundadır. Ancak, tüketiciden taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamının, bu tutardan düşük olması halinde sınır değeri olarak tüketici lehine olan tutarın esas alınması zorunludur.

    (2) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin yerleşim yerinin değişmesi ve taahhüt konusu hizmetin tüketiciye yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte sunulmasının fiilen imkansız olması durumunda, tüketici birinci fıkrada belirtilen tutarları veya herhangi bir bedeli ödemeksizin taahhütlü aboneliğini feshedebilir."

    Evet bu maddeden de aynen hesapladığınız gibi anlaşılıyor.

    Yalnız bu konuda en çok beğenilen yorumdaki vatandaş, anladığım kadarıyla aynı yönetmeliğin "Sözleşmenin Feshi" başlıklı 22 nci maddesine göre hakem heyetince haklı görülerek cayma bedeli ödememiş.
    Hakem heyeti bu 16 ncı maddeyi atlamış sanırım. Karşı dava açılsa bence haklı görülürdü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rijeka -- 3 Temmuz 2017; 19:44:55 >
  • Rijeka kullanıcısına yanıt
    ben yırtarsam bu maddeden yırtıcam.Dilekçemde belirttim.Bana hattınız 16 Mb destekliyor dediler.16 Mb parasına,6 Mb internet verdiler.

    Ayıplı hizmet Madde 13

    (2) Hizmet sağlayıcısı tarafından bildirilen, internet portalında veya reklam ve ilanlarında yer alan özellikleri taşımayan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler ayıplıdır.
  • Benim internetim de TTNET idi.
    2 yıl taahhütlü yaptırmıştım, taahhüt bitince tekrar 2 yıl taahhüt istediler. Ben de iptal ettiricem en fazla 1 yıl istiyorum dedim. 1 yıl taahhüt yapamıyoruz dediler. Sonra tekrar aradılar size özel 1 yıl taahhüt yapıcaz dediler kabul etmiştim. 2 yıl üzerine 1 yıl daha taahhüt verdikten 7 ay sonra iptal ettirmek istedim. Çünkü bulunduğum binadan taşındım. Niye iptal ettireceksiniz dediklerinde de yeni taşındığım yerde zaten internet var o yüzden iptal ettiricem dedim. Ancak bu taahhüt olayında şikayette bulundum. Benim 1 yıul verdiğim taahhüt bunların sistemlerinde 2 yıl olarak gözüküyordu. Şikayet kaydımı aldılar, yaklaşık yarım saat içinde geri dönüş yaptılar. Şikayetiniz haklı bulundu, taahhütünüz 1 yıl dediler. İptal ettirirseniz de cayma bedeli olan yaklaşık 300 TL yi biz karşılayacağız dediler. Siz herhangi bir cayma bedeli vs ödemeyeceksiniz dediler. Tamam dedim o zaman iptal edin. Beni telefonda diğer birime yönlendirdiler, onlara tekrar durumu anlatınca, sistemden kontrol ettiler, cayma bedelini biz karşılayacağız şeklinde bilgi var evet dediler. Herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz, sadece son faturanıza bu tutar yansırsa dilekçeyle itiraz edin, sistemde kayıt olduğu için itirazınız kabul edilir dediler.

    Sanırım yeni yönetmelikteki;
    Taahhütlü aboneliğin süresinden önce feshi

    MADDE 16 –

    (2) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin yerleşim yerinin değişmesi ve taahhüt konusu hizmetin tüketiciye yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte sunulmasının fiilen imkansız olması durumunda, tüketici birinci fıkrada belirtilen tutarları veya herhangi bir bedeli ödemeksizin taahhütlü aboneliğini feshedebilir.

    maddesine göre yeni taşındığım yerde hali hazırda internet olduğu için ve hizmet de aynı eve taşınamayacağı için böyle birşey söylemiş olabilirler.

    Bence aboneliği iptal ettirmek isteyenler bu şekilde yapsınlar. İkametlerini internet hizmetinin verilemeyeceği veya hali hazırda TTNET internet aboneliği olan bir yere taşısınlar ve iptal başvurusunda bulunsunlar.

    Bu da küçük bir bilgi olarak kalsın burda.
  • Şirketlerin şöyle bir çakallığı var: Örneğin, sizin ödediğiniz aylık fatura 60 lira. Aslında o tarifenin bedeli 60 lira değil, 90 lira. 60 lirayı indirimli fiyat olarak gösteriyorlar. Taahhütü bozunca sözleşmenin son gününe kadar olan indirim miktarı hesaplanıyor. Adamlar yasaların bugunu bulmuş kolayca yani.
  • bende 2 gun once 2 senelık taahutum bıttıkten sonra ttnet ofısıne gıttım bana 35 mb hız ve 100 gb AKN 70 tl fiyat verdiler bende o anlık kabul ettım yenı taahhut ımzaladım, ancak ben bu taahhutten caymak ıstıyorum, nasıl bır yol ızlemem gerek...
  • Selamlar ankarada doping adsl kullaniyordum(8 mbps 50 gb akn + telefon). Şehir değiştirdim. yeni binada adsl hattı yok, fiber döşeli daire içine kadar. Mayıs sonunda nakil talebi iletmistim hala nakledemediler. Ben de daha da sabredemeyip iptal için bastırdım bugün. Fax falan da cekildi. 400 kusur lira cayma bedeli cikarttilar. 2 aydir haybeye fatura ödüyorum. Üyeliğim adsl binada adsl hattı yok ve 2 aydır hareket de yok. Taahhut bitmesine 7 ay var. İşin özü ben bu cayma bedelini ödemek istemiyorum. Nasil bir yol izlemeliyim? Deneyimli arkadaslardan öneri bekliyorum
  • unitroot kullanıcısına yanıt
    Benim de şöyle olmuştu: Başka bir daireye kiraya çıktık arkadaşla. İnternetimi nakil ettirdim. Fakat yeni geldiğim bu apartmanda Türksat fiber altyapısı mevcut. Ben de müşterisi olduğum şirketi arayıp durumu anlattım ve iptal ettirmek istediğimi söyledim. 550 lira kusuratı civarında iptal bedeli istediler; 15 ay ne ne daha varmış taahhüt süresinin dolmasına. Normalde 59 lira ödüyorum fakat 90 liraymış ADSL 8 mbps, 50GB AKK tarifem, taahhüte 59 liraymış sözde. Fiber 24 mbps, 75GB AKK 59 lira zaten. Yasal olarak taahhütü bedel ödemeden bozma hakkı varmış müşterinin, fakat şirketler buna "indirim" yöntemi bulmuş işte; 60 liralık tarifeye 90 lira çekiyorlar, indirim diye tekrar 60 lira yapıyorlar. Fakat senin duruma gelirsek: Nakil işleminde, kullandığın tarifenin altyapısı nakil ettirdiğin ikamette yoksa, ne olursa olsun bedelsiz iptal edebiliyorsun. Dediğim gibi, normalde zaten artık taahhüt bozma bedeli yok yasal olarak, şirketler ona sözde "indirim" yöntemi bulmuş, fakat senin duruma daha bir yöntem bulunamadım. Tek kullandıkları yol taahhüt bozma parası ödettirmeye çalışmak telefonla ve avukat aracılığıyla baskı yaparak. Kanma sakın. Eğer ADLS altyapısı yoksa bedelsiz iptal edebilirsin her türlü. Nasıl kanıtlarsın bilmiyorum, bir avukata danış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mises

    Benim de şöyle olmuştu: Başka bir daireye kiraya çıktık arkadaşla. İnternetimi nakil ettirdim. Fakat yeni geldiğim bu apartmanda Türksat fiber altyapısı mevcut. Ben de müşterisi olduğum şirketi arayıp durumu anlattım ve iptal ettirmek istediğimi söyledim. 550 lira kusuratı civarında iptal bedeli istediler; 15 ay ne ne daha varmış taahhüt süresinin dolmasına. Normalde 59 lira ödüyorum fakat 90 liraymış ADSL 8 mbps, 50GB AKK tarifem, taahhüte 59 liraymış sözde. Fiber 24 mbps, 75GB AKK 59 lira zaten. Yasal olarak taahhütü bedel ödemeden bozma hakkı varmış müşterinin, fakat şirketler buna "indirim" yöntemi bulmuş işte; 60 liralık tarifeye 90 lira çekiyorlar, indirim diye tekrar 60 lira yapıyorlar. Fakat senin duruma gelirsek: Nakil işleminde, kullandığın tarifenin altyapısı nakil ettirdiğin ikamette yoksa, ne olursa olsun bedelsiz iptal edebiliyorsun. Dediğim gibi, normalde zaten artık taahhüt bozma bedeli yok yasal olarak, şirketler ona sözde "indirim" yöntemi bulmuş, fakat senin duruma daha bir yöntem bulunamadım. Tek kullandıkları yol taahhüt bozma parası ödettirmeye çalışmak telefonla ve avukat aracılığıyla baskı yaparak. Kanma sakın. Eğer ADLS altyapısı yoksa bedelsiz iptal edebilirsin her türlü. Nasıl kanıtlarsın bilmiyorum, bir avukata danış.

    Cevap için teşekkürler dün 5 6 tane mesaj geldi. Belgeler ulaştı iptal işlemi başladı, iptal işlemi tamamlandı vs. Ama gelen mesajlarda şu kadar borcunuz var vs denilmiyor. Mail yoluyla falan da fatura gelmedi. Bir ümit geçerli sebeplerimden dolayı bu bedeli yansitmamislar. Pazartesi salı gelir mi bilmem... fatura gonderirlerse telekom müdürlüğüne gidip adresimde adsl altyapisi olmadığına dair rapor isteyecegim. Sonrasinda ver elini thh. Umarım bu bedeli cikartmazlar, ugrastirmazlar beni bu sicakta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mises

    Benim de şöyle olmuştu: Başka bir daireye kiraya çıktık arkadaşla. İnternetimi nakil ettirdim. Fakat yeni geldiğim bu apartmanda Türksat fiber altyapısı mevcut. Ben de müşterisi olduğum şirketi arayıp durumu anlattım ve iptal ettirmek istediğimi söyledim. 550 lira kusuratı civarında iptal bedeli istediler; 15 ay ne ne daha varmış taahhüt süresinin dolmasına. Normalde 59 lira ödüyorum fakat 90 liraymış ADSL 8 mbps, 50GB AKK tarifem, taahhüte 59 liraymış sözde. Fiber 24 mbps, 75GB AKK 59 lira zaten. Yasal olarak taahhütü bedel ödemeden bozma hakkı varmış müşterinin, fakat şirketler buna "indirim" yöntemi bulmuş işte; 60 liralık tarifeye 90 lira çekiyorlar, indirim diye tekrar 60 lira yapıyorlar. Fakat senin duruma gelirsek: Nakil işleminde, kullandığın tarifenin altyapısı nakil ettirdiğin ikamette yoksa, ne olursa olsun bedelsiz iptal edebiliyorsun. Dediğim gibi, normalde zaten artık taahhüt bozma bedeli yok yasal olarak, şirketler ona sözde "indirim" yöntemi bulmuş, fakat senin duruma daha bir yöntem bulunamadım. Tek kullandıkları yol taahhüt bozma parası ödettirmeye çalışmak telefonla ve avukat aracılığıyla baskı yaparak. Kanma sakın. Eğer ADLS altyapısı yoksa bedelsiz iptal edebilirsin her türlü. Nasıl kanıtlarsın bilmiyorum, bir avukata danış.

    peki siz ödediniz mi 550 lirayı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mises

    Benim de şöyle olmuştu: Başka bir daireye kiraya çıktık arkadaşla. İnternetimi nakil ettirdim. Fakat yeni geldiğim bu apartmanda Türksat fiber altyapısı mevcut. Ben de müşterisi olduğum şirketi arayıp durumu anlattım ve iptal ettirmek istediğimi söyledim. 550 lira kusuratı civarında iptal bedeli istediler; 15 ay ne ne daha varmış taahhüt süresinin dolmasına. Normalde 59 lira ödüyorum fakat 90 liraymış ADSL 8 mbps, 50GB AKK tarifem, taahhüte 59 liraymış sözde. Fiber 24 mbps, 75GB AKK 59 lira zaten. Yasal olarak taahhütü bedel ödemeden bozma hakkı varmış müşterinin, fakat şirketler buna "indirim" yöntemi bulmuş işte; 60 liralık tarifeye 90 lira çekiyorlar, indirim diye tekrar 60 lira yapıyorlar. Fakat senin duruma gelirsek: Nakil işleminde, kullandığın tarifenin altyapısı nakil ettirdiğin ikamette yoksa, ne olursa olsun bedelsiz iptal edebiliyorsun. Dediğim gibi, normalde zaten artık taahhüt bozma bedeli yok yasal olarak, şirketler ona sözde "indirim" yöntemi bulmuş, fakat senin duruma daha bir yöntem bulunamadım. Tek kullandıkları yol taahhüt bozma parası ödettirmeye çalışmak telefonla ve avukat aracılığıyla baskı yaparak. Kanma sakın. Eğer ADLS altyapısı yoksa bedelsiz iptal edebilirsin her türlü. Nasıl kanıtlarsın bilmiyorum, bir avukata danış.

    peki siz ödediniz mi 550 lirayı ?

    O parayı ödememek için iptal ettirmedim maalesef. Facebook gruplarında ve Instagram'da bir sayfa aracılığıyla ilan verdim devir yapmak için. 1 kişi bulmuştum fakat O da Eylül'ün ikinci mi üçüncü mü haftası ne gelecekmiş, öğrenciymiş yani. Devir yaptıktan sonra kurtulmuş olcam, sonra fiber bağlantı yapacak olan şirketle taahhüt yapcam. Taahhüt yapmayan bir şirket var, Türknet, fakat onun da fiber altyapısı benim kaldığım şehirde mevcut değil, VDSL bağlantı oluyormuş, o da 53 mbps'ye kadar destekliyormuş burada maksimum. Hadi santrale uzaklık falan desek 50-45 mbps arası VDSL bağlantı alabilirim. Fiber olanı tercih edecek gibiyim ama devirden sonra...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mises


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mises

    Benim de şöyle olmuştu: Başka bir daireye kiraya çıktık arkadaşla. İnternetimi nakil ettirdim. Fakat yeni geldiğim bu apartmanda Türksat fiber altyapısı mevcut. Ben de müşterisi olduğum şirketi arayıp durumu anlattım ve iptal ettirmek istediğimi söyledim. 550 lira kusuratı civarında iptal bedeli istediler; 15 ay ne ne daha varmış taahhüt süresinin dolmasına. Normalde 59 lira ödüyorum fakat 90 liraymış ADSL 8 mbps, 50GB AKK tarifem, taahhüte 59 liraymış sözde. Fiber 24 mbps, 75GB AKK 59 lira zaten. Yasal olarak taahhütü bedel ödemeden bozma hakkı varmış müşterinin, fakat şirketler buna "indirim" yöntemi bulmuş işte; 60 liralık tarifeye 90 lira çekiyorlar, indirim diye tekrar 60 lira yapıyorlar. Fakat senin duruma gelirsek: Nakil işleminde, kullandığın tarifenin altyapısı nakil ettirdiğin ikamette yoksa, ne olursa olsun bedelsiz iptal edebiliyorsun. Dediğim gibi, normalde zaten artık taahhüt bozma bedeli yok yasal olarak, şirketler ona sözde "indirim" yöntemi bulmuş, fakat senin duruma daha bir yöntem bulunamadım. Tek kullandıkları yol taahhüt bozma parası ödettirmeye çalışmak telefonla ve avukat aracılığıyla baskı yaparak. Kanma sakın. Eğer ADLS altyapısı yoksa bedelsiz iptal edebilirsin her türlü. Nasıl kanıtlarsın bilmiyorum, bir avukata danış.

    peki siz ödediniz mi 550 lirayı ?

    O parayı ödememek için iptal ettirmedim maalesef. Facebook gruplarında ve Instagram'da bir sayfa aracılığıyla ilan verdim devir yapmak için. 1 kişi bulmuştum fakat O da Eylül'ün ikinci mi üçüncü mü haftası ne gelecekmiş, öğrenciymiş yani. Devir yaptıktan sonra kurtulmuş olcam, sonra fiber bağlantı yapacak olan şirketle taahhüt yapcam. Taahhüt yapmayan bir şirket var, Türknet, fakat onun da fiber altyapısı benim kaldığım şehirde mevcut değil, VDSL bağlantı oluyormuş, o da 53 mbps'ye kadar destekliyormuş burada maksimum. Hadi santrale uzaklık falan desek 50-45 mbps arası VDSL bağlantı alabilirim. Fiber olanı tercih edecek gibiyim ama devirden sonra...

    D-Smart 200 liraya kadar :https://www.dsmart.com.tr/kampanyalar/tv-kampanyalari/200-tl-cayma-bedeliniz-bizden-d-smartli-olmak-sizden

    Superonline ise 550 liraya kadar karşılıyordu en son. Bu 2 firmadan teklif alın derim.

    Yalnız faturayı siz Kablonet'e peşin ödüyorsunuz sonrasında faturayı ve dekontu Superonline'a bildirince onlar 24 ay boyunca o tutarı faturanızdan indirim olarak düşüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mises


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mises

    Benim de şöyle olmuştu: Başka bir daireye kiraya çıktık arkadaşla. İnternetimi nakil ettirdim. Fakat yeni geldiğim bu apartmanda Türksat fiber altyapısı mevcut. Ben de müşterisi olduğum şirketi arayıp durumu anlattım ve iptal ettirmek istediğimi söyledim. 550 lira kusuratı civarında iptal bedeli istediler; 15 ay ne ne daha varmış taahhüt süresinin dolmasına. Normalde 59 lira ödüyorum fakat 90 liraymış ADSL 8 mbps, 50GB AKK tarifem, taahhüte 59 liraymış sözde. Fiber 24 mbps, 75GB AKK 59 lira zaten. Yasal olarak taahhütü bedel ödemeden bozma hakkı varmış müşterinin, fakat şirketler buna "indirim" yöntemi bulmuş işte; 60 liralık tarifeye 90 lira çekiyorlar, indirim diye tekrar 60 lira yapıyorlar. Fakat senin duruma gelirsek: Nakil işleminde, kullandığın tarifenin altyapısı nakil ettirdiğin ikamette yoksa, ne olursa olsun bedelsiz iptal edebiliyorsun. Dediğim gibi, normalde zaten artık taahhüt bozma bedeli yok yasal olarak, şirketler ona sözde "indirim" yöntemi bulmuş, fakat senin duruma daha bir yöntem bulunamadım. Tek kullandıkları yol taahhüt bozma parası ödettirmeye çalışmak telefonla ve avukat aracılığıyla baskı yaparak. Kanma sakın. Eğer ADLS altyapısı yoksa bedelsiz iptal edebilirsin her türlü. Nasıl kanıtlarsın bilmiyorum, bir avukata danış.

    peki siz ödediniz mi 550 lirayı ?

    O parayı ödememek için iptal ettirmedim maalesef. Facebook gruplarında ve Instagram'da bir sayfa aracılığıyla ilan verdim devir yapmak için. 1 kişi bulmuştum fakat O da Eylül'ün ikinci mi üçüncü mü haftası ne gelecekmiş, öğrenciymiş yani. Devir yaptıktan sonra kurtulmuş olcam, sonra fiber bağlantı yapacak olan şirketle taahhüt yapcam. Taahhüt yapmayan bir şirket var, Türknet, fakat onun da fiber altyapısı benim kaldığım şehirde mevcut değil, VDSL bağlantı oluyormuş, o da 53 mbps'ye kadar destekliyormuş burada maksimum. Hadi santrale uzaklık falan desek 50-45 mbps arası VDSL bağlantı alabilirim. Fiber olanı tercih edecek gibiyim ama devirden sonra...

    D-Smart 200 liraya kadar :https://www.dsmart.com.tr/kampanyalar/tv-kampanyalari/200-tl-cayma-bedeliniz-bizden-d-smartli-olmak-sizden

    Superonline ise 550 liraya kadar karşılıyordu en son. Bu 2 firmadan teklif alın derim.

    Yalnız faturayı siz Kablonet'e peşin ödüyorsunuz sonrasında faturayı ve dekontu Superonline'a bildirince onlar 24 ay boyunca o tutarı faturanızdan indirim olarak düşüyor.

    1 ay önce taşındığım bu apartmanda Türksat altyapısı var; Uydunet. Fiber için Uydunet'e geçmeyi düşünüyorum. Eğer fiber olmasaydı Türknet'e geçmeyi düşünürdüm. Telefonla arayıp kontrol ettirdim, 53 mbps'ye kadar hız olduğunu söylediler VDSL ile. Ben zaten Superonline kullanıyorum. Daha 14 ay olduğu için iptal ettiremiyorum. 8 mbps, 50GB AKK. "Yaza Merhaba" kampanyasıyla almıştım 3 sene önce. Geçen sene taahhütü tekrar uzattırmıştım. Kapatma yerine VDSL tarifeye geçelim dedim müşteri hizmetlerine ama olmadı, taahhüt iptal bedeli ödeyip yeni tarife almam gerekiyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daimon88 -- 31 Temmuz 2017; 17:55:46 >
  • Merhaba arkadaşlar. Biraz önce dsmart aradı ve akn uygulaması nedeniyle tarife değiştirmem gerektiğini söyledi. Halı hazırda 8mb İnterneti 49tl den kullanıyorum ve iki yıllık tahahhutun 14. ayındayım. Bana yasa gereği tarifemi değiştirmenin zorunlu olduğunu ve iki yıllık taahhüt ile 63tl den paket kullanabileceğimi, yoksa 89tl odeyecegimi söyledi. Şimdi şunu sormak istiyorum. Gerçekten böyle bir paket değişikliği zorunluluğu varsa bu bana daha önceden yaptığım iki yıllık taahhütten cayma hakkı verir mi? Özellikle hukukçu arkadaşlar veya bu konuda deneyimli arkadaşlar yazarsa sevinirim.
  • Dsmart'la yasadigim problem ve cozumum:



    ilk tasindigimda eve dsmarttan tv ve fiber internet paketi almayi dusundum. Salonda hazirda bulunan anten kablosunu denedigimde turksata bakan canaktan geldigini gordum ama kanal dizilimi vs ayarlarla ugrasmamak icin en yakin dsmart bayisine giderek 2li paketi aldim. Hd aliciyi verdiler ve internetide superonline sizi arayip randevu alacak dediler. (Afiste ve el ilaninda 3 is gunu icinde kurulumum tamamlanacagi yaziyordu) Aliciyi kendim bagladim ve calisti fakat 3 gun boyunca superonline aramadi. Ben arayip sordugumda abonelil dsmart araciligi ile yapilacagi icin onlari arayin dediler. Dsmarti aradigimda ise karsima cikan mh gevsek gevsek fiber internet basvurunuz kabul edilmemis, biz duzeltmeye calisiyoruz dedi. ne zaman yapilir baglanti diye sordugumda, bir haftada surebilir bir ayda bilemem diye cevap verince iptal edin o zaman dedim. 90TL ceza bedeli var deyince alabilirseniz alirsiniz diyerek iptal ettirip, hemen aliciyi aldigim yere goturup iade ettim. Eve donup Superonline'i aradim ve 1 saat sonra evde internetim vardi.

    Dsmart gercektende 90TL lik bir fatura yolladi. Fatura sozlesmeler ve ve bayiden almis oldugum el ilani ile THH ne basvurdum, taahhut edilen surede baglantimin yapilmadigi ve ne zaman baglanti yapilacagini ile ilgilide bilgileri olmadigini belirttim, aradigim gun saat veh adinida yazdim. Tam zamandan emin degilim fakat 3-5 ay gibi bir surede cevap geldi ve faturanin iptal edilmesi yonunde karar cikmis.

    Bundan 5 ay sonra telefona bir hukuk burosu mesaj atti, borc bedeli dosya masrafi vekalet ucreti toplami bilmem kac yuz lira odemezseniz icra islemleri baslatilcak diye. Mesajdaki numarayi aradim, karsimda sert ve tehditkar seali bir kadin, saniyorki ben borcluyum ve benim gozumu korkutmaya calisarak bana alacak tutarlarini siraliyor. Konusmasinida su tarihe kadar odemezseniz icraya geleceklerini soyleyerek bitirdi. Sonra bende Dsmartin ne zaman onlara devrettigini sordum, karar tarihinden 4 ay sonraymis. Dedim benim elimde faturanin iptal edildigine dair THH karari var ve tutardan dolayi baglayici hukmu var. 15 gun icinde itirazda edilmemis karara, neyin kafasiyla bu karardan aylar sonra benden bu meblalari talep ediyorsunuz. Ozaman bize karari fakslayin diyince sizin muvekkiliniz ben degilim karar her iki tarafada teblig ediliyor dsmarttan isteyin deyince o zaman bende dosyayi kapatamam icra islemleri devam eder diyince lutfen evime gelip ne istiyorsaniz hacz edinki bende hem dsmartan hem sizden tazminat alayim hemde haksiz bir icra davasiyla evime hacze geldiginiz icin avukatlik lisansinizi iptal ettirmek icin her yola basvurayaim diyerek telefonu kapattim.



    Bu yuzden sizi telefonda korkutmalarina sindirmeye calismalarina goz yummayin. Haklari olmadigi halde para koparmaya calisiyor bunlar. Herturlu hakkinizi arayin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sypro

    Merhaba arkadaşlar. Biraz önce dsmart aradı ve akn uygulaması nedeniyle tarife değiştirmem gerektiğini söyledi. Halı hazırda 8mb İnterneti 49tl den kullanıyorum ve iki yıllık tahahhutun 14. ayındayım. Bana yasa gereği tarifemi değiştirmenin zorunlu olduğunu ve iki yıllık taahhüt ile 63tl den paket kullanabileceğimi, yoksa 89tl odeyecegimi söyledi. Şimdi şunu sormak istiyorum. Gerçekten böyle bir paket değişikliği zorunluluğu varsa bu bana daha önceden yaptığım iki yıllık taahhütten cayma hakkı verir mi? Özellikle hukukçu arkadaşlar veya bu konuda deneyimli arkadaşlar yazarsa sevinirim.

    Yok öyle bir şey sallamışlar. Sizi daha pahalı pakete geçirmek istiyorlar.
  • Arkadaşlar benimde ttnet ve tıvıbu taahhüt um var iptal edip turknet e geçmek istiyorum ama bana 600 tl var dediler. Fakat ben üye olurken herhangi bir sözleşme ımzalamadım. Sadece telefonda konuşarak hallettik herşeyi sizce iptal edebilme şansım varmı illaki imzalı sözleşme olmak zorundamı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkaraman04


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantasticoo

    quote:

    Orijinalden alıntı: dumansozgur

    Arkadaşlar durum güncelliyorum. Otomotik ödeme talimatımın iptaline rağmen çektikleri parayı türk telekomdan aldım. Karta geri yüklemediler, sadece elden veriyorlar. İnternetimin iptali de onaylandı. 1 yıl daha kontratım olmasına rağmen nakil ettirdiğim yerde aynı nitelikte hizmet alamadığımdan herhangi bir bedel ödemeden internetim kapatıldı.( Verdikleri modemi geri iade etmiştim.) Size önerim bu işlemleri ttnet müşteri hizmetleriyle değil türk telekom ofisinde dilekçe ve dilekçe no alarak yapın. Çünkü ttnet müşteri hizmetleri mevzuattan ve resmi gazeteden bihaberler. Ttnet müşteri hizmetlerine göre fiberden adslye düşmek ve AKK nın da düşmesi eş nitelikte hizmetmiş. Neyse ki Türk Telekomun ofisi var. Eğer kabul etmezlerse hakem heyetinde hakkınızı arayacağınızı ve resmi gazetedeki ilgili maddeleri dilekçenize yazmanızı öneririm. Taahhüt ve sözleşme ayrı şeyler, olmaz vs diyen arkadaşın söylediklerini kulak ardı edebilirsiniz. Sorularınıza denk geldikçe cevap verebilirim. Herkesin hakkını araması ve kimsenin haksızlığa uğramaması dileğiyle. Görüşmek üzere...

    kendiniz yazmışsınız nakil edeceğiniz yerde hizmet yokmuş. bu durumda cezasız iptal zaten yapılabiliyor.

    Ben de iptal ettirdim. Tarifem 35gb modem ucreti de eklenerek 60 kusurdu. Normalde bana borc cikarmamalari gerekiyordu. Nakili istedigim yerde altyapi yokmus. ama 335tl borc cikarmislar. Modem i aylik 7tl ek ucretle almistim ttnetten, onun da ucretini eklemisler herhalde. Telekomdakki personelle konustugumda modem ucretini 250tl olarak odeyeceksin dedi bana. Itiraz ettim, 100tl lik modeme 250 mi verecem diye. Daha once superonline de boyle bi durumla karsilasmistim. Ama modemi geri almislardi benden. Simdi neden ttnet bu kadar borc cikariyorki

    Bana cıkarılan borcun ayrıntısında 160 tl lik bağlantı ücretine itiraz ederek tuk. hakem heyetine baş vurdum. bu arada borcu da ödemiş oldum. 3 aydır bilgilendirme yada haber yok. hala bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.