2023 Yılı C segment sedan en iyisi ?
2023 Yılı C segment sedan en iyisi ?
(En Son Oy Tarihi: 6.12.2024)
-
-
CLA derim. Çok hoşuma gidiyor.
Plase A3 sedan.
-
Total konuşuluyorsa Octavia en iyisi. Kalite konfor dizayn performans donanım vs ortalamasını düşününce
Fakat pahalı -
Octavia -
aslında 1.360.000 tl küsürlerde elite dsg octavia satılıyor. pazarlıkla biraz daha fiyat kırılır.
boş paket olmasına rağmen yeterince dolu. anahtarsız giriş, dijital klima, bi-led farlar vs. elite octavia f/p sayılır bence. premium ve sportline octavialar kazık ama.
-
Saçma sapan fiyat çekmeseler segmentinin tozunu atardı,bizim forumun premium trollerinin çok ovdukleri A3 sedandan bile daha iyi araç
-
ben Focusu alırım ama bu tip orta ayar C sedan işi de bitti gibi.. yani ya Egea gibi corolla gibi ucuz f/p olacak, ya da Cla, A3 sedan gibi premium marka.
Octavia, elantra, Focus, civic falan eskisi gibi iş yapmıyor artık. ama totalde en iyisi büyük ihtimal Octavia'dır. Trye gelmeyen mazda 3 de çok iyidir.
-
Makyajlı Focus. Her ne kadar ehlileştirilmiş olsada sen iyi şöforsen ben hala bir Focusum diyor. Bu liste içinde karakter sahibi tek araç.
-
sedanla işim olmadı son 25 senedir, ama bu listeden herhalde ben de focusu seçerdim. ama o da doğru dürüst motor/şanzımanla gelmiyor ve ayrıca ford binek otomobil işini bitirdi.
-
Vallahi ben Corollamdan çok memnunum. Sevdirdi kendini, Octaviam vardı şirket aracı, o da güzeldi ama bana içi çok boş geliyor, malzeme kalitesi iyi. 1.0 idi o da pek gitmiyordu. Performans benzer.
Bu sınıfta 1.5 turbo araç iyi olur. O yüzden performans dersek Civic, overall Toyota diyeceğim yine
-
Civic sonra focus. Makyajlı elantra da güzel ama pahalı.
Cerato, corolla ve focus manueller f/p -
Civic -
Octaviada var 1.5 ama pahalı işte meret
Gerçi Civicle aynı para sanırım
-
ya focus falan yaznalar neyin kafasını yaşıyor Allah aşkına; bağımsız süspansiyon bile yok araçta;en önemlisi de en üst pakette bile tek bir sürüş destek sistemi yok.
sene olacak 2024 B sgemntinde bile pek çok model de sürüş destek sistemi var; artık araçlar kendi kendine gidecek bu sistemleri araçlarına koymayan-kullanmayan hiç bir C segmenti üreticinin araçlarını almaya değmez.
Hem de fiyatları da son derece fahiş.
Bence halen CIVIC bu listede 1 numaradır; lane Watch bile koymuş adamlar; araba full donanımlı zaten; motor olarak biraz yakıyor en büyük dezavantajı bu.
fiyat performans olarak corolla nın da gideri var şu anda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghostiki -- 5 Aralık 2023; 11:18:56 > -
Bu ne demek şimdi, herkes sürüş destek sistemlerine ihtiyaç duymak veya kullanmak zorunda mı? sizin tam aksinize Civic kullandığımda en sevmediğim şey şerit takip oldu direksiyona hiç gerekmediği anda müdahale ettiği için ve anında kapattım. resmen bana karşı müdahale etti direksiyon.
direksiyona ve şeride müdahale için ben oturuyorum zaten o koltuğa.. şu anda son derece ilkel bir sistemin bana müdahale etmesine hiç gerek yok.. gerçekten tam akıllı bir otonom gelir o ayrı bir konu.
bu sistemlerin yaşlısı, tecrübesizi, dikkatsizi vb çoğunluk düşünülerek regülasyon gereği koyulduğunu unutuyorsunuz, sırf donanım ve teknoloji olduğu için etrafında bir hype dönüyor, adaptif cruise'un rahatlığı dışında -ki buda benim için olmasa olur- iyi otomobil kullanan ve otomobil kullanmayı seven bir kişiye katabilecekleri hiç birşey yok, henüz yok..
Focusun torsiyona rağmen kaliteli sürüşü, hassas, hafif ağır, güzel hissettiren direksiyonu ve genel viraj dengesi benim için uyduruk bir yazılımdan binlerce kat daha önemli.. herkesin otomobile bakışı farklı, kişisel beğenileri merkezleştirmek anlamlı değil.
-
O dediğiniz sistemler neyse ki tek bir tuşla kapatılabiliyor; bizzat başıma geldi; otoyolda uyuklarken bir anda kendime geldim ve araç en sol şeritten en sağa kadar gitmişti; neredeyse bariyere girecektim.
O anda keşke şerit takip olsaymış dedim.
keza bir anlık dikaktsizlik ile trafikte hele yoğun trafikte her an birine tıklatma riski var; bunu benim adıma araç önleyebilecekse benim gözümde o araç bi tık öndedir.
Siz ne kadar tecrübelide ;mükemmel sürücü de olsanız gözden kaçırabileceğimiz durumlar her an yaşanabilir.
saygılar.
-
Komşumda şirket aracı corolla hibrit vardı sonra octavia verdiler. Hangisi daha iyi sorduğumda corolla derdi. Çok iyiydi corolla derdi. İyi demesinin sebebi de adaptif cruise control, şerit takip. Her gün otobanda işe git gel uzun yol 150km yol yapan birisi.
O yüzden bu tarz soruların net bir cevabı yok. Kimisi için bu tarz donanım önemli oluyor, kimisi için sürüş keyfi, kimisi için iç hacim vs. Herkes kendi beklentisine göre cevaplıyor.
Totale bakıldığında hepsi birbirine yakın araçlar. Civic, focus, octavia, corolla, elantra, cerato vs. Önemli olan verilen fiyatın karşılığında alınacak özellikler, donanım vs oluyor.
-
Peugeot 308 ve Opel Astra kafa kafaya ...
-
Kapatılsa hiç itirazım yok malesef hepsi tekrar aracı çalıştırdığımda açılıyor.. hele Subaru Xv midir nedir kafayı yiyecektim bir kere o aracı kullanınca. bir saniye susmadı araç. yanıma araba geliyor ötüyor, öndeki hızlı yavaşlıyor ötüyor, düz yolda gidiyorum direksiyon elimin altında birşeyler yapıyor meğer sağa kayınca merkeze alıyormuş beni..
onu da yapamıyor öbür tarafa sektiriyor..
abi bu şekilde saçma sapan müdahale edecekseniz bana karışmayın.. eğer ben kullanacam diyorsan kullan. evinden çıkıp seni işine götürürm diyorsan götür. ama yarım yamalak bana karışma.
Mükemmel sürücüyüm gibi bir iddiam yok, hatasız sürücü zaten olmaz. sadece bunların hiçbirine şu an ihtiyacım yok, bunun tek sebebi de çok kötü çalışmaları. hepsi berbat çalışıyor ve bundan 10 sene sonra geri dönüp bu sistemlerin berbatlığına güleceğiz..
bu yüzden aman Fordda şu sistem yok iş yapmaz, şerit yok, otomatik şu yok bu yok demeyin lütfen.. otomobilin başarısını belirleyecek düzeye yakın bile değil bu sistemler.. hiçbiri iyi bir sürücü için şart değil, hele mekanik olarak kaliteli bir aracın ikamesi olması imkansız.. hepsi artık regülasyon gereği koyulan şeyler zaten.
ha Fsd beta mesela, eyvallah.. o farklı, onun da çok yolu var da o üstün bir sistem ve iş yapıyor. diğer araçlarda böyle birşey sunulsaydı cevap yazmazdım size.
-
O dediğiniz sistemler neyse ki tek bir tuşla kapatılabiliyor; bizzat başıma geldi; otoyolda uyuklarken bir anda kendime geldim ve araç en sol şeritten en sağa kadar gitmişti; neredeyse bariyere girecektim. O anda keşke şerit takip olsaymış dedim. keza bir anlık dikaktsizlik ile trafikte hele yoğun trafikte her an birine tıklatma riski var; bunu benim adıma araç önleyebilecekse benim gözümde o araç bi tık öndedir. Siz ne kadar tecrübelide ;mükemmel sürücü de olsanız gözden kaçırabileceğimiz durumlar her an yaşanabilir. saygılar. |
Makyajlı Focus. Her ne kadar ehlileştirilmiş olsada sen iyi şöforsen ben hala bir Focusum diyor. Bu liste içinde karakter sahibi tek araç. |
ya focus falan yaznalar neyin kafasını yaşıyor Allah aşkına; bağımsız süspansiyon bile yok araçta;en önemlisi de en üst pakette bile tek bir sürüş destek sistemi yok. sene olacak 2024 B sgemntinde bile pek çok model de sürüş destek sistemi var; artık araçlar kendi kendine gidecek bu sistemleri araçlarına koymayan-kullanmayan hiç bir C segmenti üreticinin araçlarını almaya değmez. Hem de fiyatları da son derece fahiş. Bence halen CIVIC bu listede 1 numaradır; lane Watch bile koymuş adamlar; araba full donanımlı zaten; motor olarak biraz yakıyor en büyük dezavantajı bu. fiyat performans olarak corolla nın da gideri var şu anda. |
ben Focusu alırım ama bu tip orta ayar C sedan işi de bitti gibi.. yani ya Egea gibi corolla gibi ucuz f/p olacak, ya da Cla, A3 sedan gibi premium marka. Octavia, elantra, Focus, civic falan eskisi gibi iş yapmıyor artık. ama totalde en iyisi büyük ihtimal Octavia'dır. Trye gelmeyen mazda 3 de çok iyidir. |
Corolla ya da Civic diyenlere tek tavsiyem çıkın uzun yola o yol sesi zaten en büyük seçime engel.
Octavia>Focus>Megane>Egea . Japonları almam |
Benzer içerikler
- polo lastik basıncı
- radyatör temizleyici... kullananlar
- trafik cezasına itiraz reddedilirse vekalet ücreti
- ankara didim en kısa yol haritası
- oto tamircisi nereye şikayet edilir
- bmw x5 2024 fiyat
- honda civic 2024 fiyat listesi
- byd song l
- fiat 600 fiyat
- nissan qashqai e-power teknik özellikleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X