Şimdi Ara

2015 VW Passat trendline 1.6 tdi DSG izlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Az once elime bir firsat gecti ve 1 saat kadar arac bendeydi. Bu zaman zarfinda elimden geldigince incelemeye calistim. Arac 19000 kmdeydi.

    ic mekan ve konfor ozelliklerinden baslamak istiyorum,

    Bildiginiz uzere arac en alt donanim pakete sahip trendline modeli. Koltuklar ergonomi anlaminda gayet iyi ama kumas kalitesi vasat. Bmw modellerine alistigimdan olsa gerek, 1.74 boyumla koltugu en alcaga almama ragmen surus pozisyonu epey yuksek geldi. Tabi bunda, sirtligi 90 derece kullanmamin da etkisi buyuk. Gorus acilari guzel, donuslerde vs.  hicbir sikinti, kor nokta yok, araca gayet hakimsiniz. Donme capi kac bilmiyorum ama turu biraz zayif geldi acikcasi.

    Malzeme kalitesi trendline olmasina ragmen cogu noktada guzel, gece kullandigim icin malzeme ve iscilik anlaminda gorsel olarak pek yorum yapamayacagim ama dokundugum hicbir nokta beni rahatsiz etmedi. Yalniz golf 7 deki on ve arka kapi iclerinin ust kismindaki sert plastik oyunu bunda da devam ediyor. Golfteki kadar fark olmasa da on kapi icine bastirdiginizda 1 cm iceri girecek kadar esnerken, arka kisimda 2 mm kadar esniyor. Bu tip detaylar benim hosuma gitmiyor. (Tum kapilarda, kotu de olsa ayni malzeme kullanilmasini dilerdim)

    Arac gercekten cok genis hissettiriyor. Disardan gorundugunden cok daha buyuk. Arka diz mesafesi gayet yeterli, bagaj hacmi ne kadardi bilmiyorum ama muadillerinin buyuk bir kismindan buyuktur. Magara gibi ice dogru gidiyor mubarek.

    Gelelim cok konusulan meshur yalitimina.
    Acikcasi, genel anlamda bekledigim kadar iyi degildi. Lastik marka modeline bakmaya unuttugum icin yol sesine girmeyecegim. Ancak ruzgar sesi konusunda iyi diyelim. Ruzgar yalitimi anlaminda 140 kmh ye kadar epey sessiz. Ama ne hikmetse 100 kmh de daha sessiz degil. Cunku arac icinde motor kaynakli bir ugultu var. Bu motorla nasil oynamislar bilmiyorum ama boyle igrenc bir dizel motor sesi ben duymadim. Hemen arkasindan 116d aracima bindigimde, motor sesi sarki gibi geldi. O derece tiksindirici bir sesi var tdi in ve cok gurultulu. Neyse ruzgar sesi diyorduk. Bu konuda F30 ve b7 den bir tik iyi.
    Bir ara yalitiminin e klasse duzeyinde oldugunu soyleyenler vardi forumda. Yapmayin arkadaslar, guldurmeyin, o kadar da degil tabii ki. Trim sesi hic duymadim. Bu buyuk bir arti. Halojen farlarin ufuk cizgisi zayif gibi. Start stop guzel calisiyor. 

    Sanziman, performans, surus ozellikleri ve suspansiyon ayarlarina gelirsek,
    Sanzimanin ilk kalkis aninda bir kere titreme yapmasi dikkatimi cekti. Boyle vuruntu gibi. Arac 7 ileri kuru kavrama olmasi gerek. Yani sikayeti bol olan cinsten. Onun haricinde gayet akici, konforlu ve bildigimiz klasik dsg atakliginda. Motor uyumunu cok begendim.
    Aracin performansi, 1450 kg civarinda oldugu dusunulurse, 120 hp, 250 nmye gore gayet tatminkar. Hic hantal hissettirmiyor.

    Suspansiyonun calisma gurultusu, onceki aracim golf 7 de en cok sikayet ettigim konulardan biriydi. Aynisi bunda da mevcut. Boyle hizli kasis ve cukur gecislerinde bos hissettiren, hic tok olmayan bir gurultu, vuruntu var. Hatta bu durum, audi dahil tum vag grubu araclarin zayif noktalarindan biri bence. Mercedes, BMW de bu yok. Daha tok ve sessiz bir sekilde kabine yansiyor. Onun harici suspansiyon gayet yumusak, arka kisimda da guzel calisiyor.

    Surus anlaminda b8 in cok ilerleme kaydettigini ben dusunmuyorum. On aksin b7 ye gore az daha onde konumlandirilmasi dinamizm anlaminda bir arti gibi dusunulse de, sahsen direksiyonda bunu hissedemedim. Yani sadece gorsel olarak bir avantaj gibi. Arac, 100 kmh civarindaki ani serit degistirme tepkilerime, 2 kez esp ile cevap verdi. Ayni yolda, ayni hizlarda, kendi aracim(116d) ve f30 kesinlikle daha stabil. Tabii bu konuda da basta soyledigim gibi lastik modeli ve dis derinligi onemli bir etken. Zaten Passat kullanici kitlesi icin, bu denli zorlamalarin cok da onemli bir detay oldugunu dusunmuyorum. Aracin yol tutusu guzel. Virajlarda baya yatsa da, zorlamama ragmen kopma yasamadim.
    Fren pedali cok hassas. Ufak dokunuslara sert bir frenlemeyle cevap veriyor. Alismak gerekiyor. Frenleri gayet guzel tutuyor.

    Son olarak direksiyon hissini her vw ve audi modelinde oldugu gibi begenmedim. Sanki o tekerleklere saniyeler sonra gidiyor, sasiyle bir butun halinde degilmis gibi bir algi yaratiyor. Tepkileri net degil, aracta bir sıkılık yok, bir lackalik var. Golf 7 de de durum ayni. Dedigim gibi o bahsedilen b8 dinamikligini ben goremedim. b8 kullanip, ayni sekil F30, w204, w205 gibi araclari deneyimleyenler ne demek istedigimi anlayacaktir.

    Aracta ekstra donanim sanirsam yoktu ama on ve arka park sensoru standart miydi bilemiyorum.

    Bu arada aracin liste fiyati 107.000 lira gozukuyor. iyi geceler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • önlerden rez

    ss yok hiç hocam
  • araçta 60 yanak lastik var bir zahmet yatsın, direksiyon tepkisi kötü olsun 19inch jant adaptif şasi xds li olanını kullanmak isterdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş pozisyonunun yüksek olduğuna katılıyorum ama en azından sürücü diz mesafesi çalışılmış.

    İnceleme için teşekkürler, elinize sağlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 7 Eylül 2015; 0:26:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özet bmw 1 serisinden kötü. Tıpkı nalet olası diğer audi ve vwler gibi. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen rezi aldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Sabah akşam kullandığım araç olduğu için onunla kıyasladim. O da sadece sürüşle alakali kısmını. Zaten birbirleriyle alakasız araçlar. 1 serisi tabii ki de daha iyi bir arac değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yanlış hatırlamıyorsam bu yazı daha önce de vardı.
  • Sonucta BMW ultımate machıne arabalar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Yanlış hatırlamıyorsam bu yazı daha önce de vardı.

    Daha önce böyle bir yazı yazmadım. Yanlış hatırlıyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 model 20binde araba titriyor diyen adamlar baska konularda millete garantisiz dsg itelemek icin elinden geleni yapiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam, inceleme icin tesekkurler. Birkac ekleme yapmak isterim.

    1- Kullanmis oldugunuz arac Trendline oldugu icin koltuk dosemelerinden pek memnun kalmamissiniz. Hak veririm cunku comfortline daki ergocomfort koltuklar yok trendline da. Keza highline da ise yari deri tip alcantra koltuklar mevcut.

    2-aracin yalitimi gereksiz abartanlar var standart bir d segmenti arac gibi cok abarti yalitim ozellikleri yok.katiliyorum. Tdi motor ise biraz gurultuludur alismak gerekir.

    3-kullanmis oldugunuz arac trendline oldugu icin 215 65 16 lastikler mevcut yani yaklasik 130mm yanak genisligi demek e tabi buda araci JÖLE kivaminda yapiyor. Virajlarda da dogal olarak yatma egilimi gosteriyor. BMW ile surus karakterini kiyaslamak sacma olur cunku adi ustunde bmw yani tamamen surus odakli bir arac. Passatin benzer surus karakterleri gostermesi isteniyorsa surus profil secim+adaptif sase + XDS + 235 taban lastiklerle secilmeli.Ancak ozaman daha spor surus karakterli bir arac olabilir. Bu haliyle daha cok konfor odakli bir arac.

    4-Direksiyon turu az fakat bu sizi yaniltmasin dönüş capi muazzam bir arac. Direksiyonu sadece 1 tur cevirerek baska araclarin 1.5 tur ile döndügü yerleri dönmek mümķün.

    Saygilarimla..m

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan
    ....
    Sanzimanin ilk kalkis aninda bir kere titreme yapmasi dikkatimi cekti.
    ....
    Bu arada aracin liste fiyati 107.000 lira gozukuyor. iyi geceler dilerim.
    ....

    Brrr
    107 bin verip de şanzıman koltukta gitmek...
  • Eline sağlık uzun yazmışsın.
    Bu arada daha lanet yazamayan şahısın yorumu en çok oy almış.
    Forumun ön yargısını ve seviyesini de gösteriyor.

    O yoruma artı verenler buradan eksilesinler de denge yerini bulsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trust06 -- 7 Eylül 2015; 10:49:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani sonuç olarak 107bin vermeye değer mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikinci el 20 binde boş bir donanıma 107K çok. bu arabanın üç ay önce manuel dizel trendline satış fiyatı 87 falandı. dsg ile olsun 93.. VW bayilerinde araç her ne hikmetse yoktu. bunun da sebebi stokçuluk karaborsacılık yapan galerilerdir. biliyorlarki araç tutacak. hemen piyasadaki 6 aylık stokları emiyorlar, sonra da 5-10 bin karla satıyorlar. ilanlara dikkatli bakın hepsi galeri bozuntuları çakallar...

    şu yeni passatı bir de kuş serisi sahipleri deneyip izlenimlerini anlatsalar tadından yenmez.
  • Comforline'dan aşağı araç alınmaz bazı arkadaşlar tenekeline diyo ya aynı o hesap
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.