Şimdi Ara

Yeni Octavia 1.4 TSI Elegance DSG İzlenimlerim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
172
Cevap
2
Favori
53.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, aracı bugün Ankarada yoğun yağış altında teslim aldım,

    İzlenimlerim alacak arkadaşlar için yol gösterici olur umarım keza bir önceki aracım 2000 model Passat 1.8T gibi bir aygır olunca , 1.4TSI ile ilgili hem güç hem genel konfor bakımından önemli karşılaştırmalar yapacağım.


    Araç gümüş renkte, iç döşemeler sütlü kahve renginde, zaten açık döşeme hemen lüx ve konfor hissi ile sizi sarıveriyor, passatımda açık renkti ve bu renge çok alışmıştım.

    Aracın iç yapısı parça ve işçilik kalitesi çok yüksek arkadaşlar, yumuşak dokulu kokpit geleneksel Alman araçları çizgisinde, gösterge paneli ışıkları güçlü ve çok şık

    Orta konsol Swing mp3 çalar ve tam otomatik dual klima güzel yerleştirilmiş, ekran oldukça okunaklı ve güzel.

    Klima oldukça sessiz, passatım daha gürültülüydü.

    Çakmaklığın el fireni yakında olması kötü olmuş, navigasyon cihazı için güç kablosu sıkıntı yaratabilir cama bağlantıda...

    Koltuklar sert sayılır, bele iyi oturuyor, sırt dayanak ayarı da var, bu güzel, passatın daha yumuşaktı koltuklar biraz daha konforlu gibiydi, ancak bu demek değil octavia da konforlu değil sadece spor koltuk tarzı biraz sert, alışınca dert değil.

    direksiyon çok güzel tepkiler harika, ele oturuyor, oldukça şık bir direksiyon.

    depo boştu 200 tl yakıt aldı, artık ışık yandığında 185 civarı alacak.

    ilk menzi 530 km göründü, bu değer normal keza yol bilgisayarı hep kısa mesafe değerleri aklında tutmuş, yol yaptıkça bu değer artacak.

    Sıkışık trafikte eve 12 km kadar getirdim, gerçekten çok sıkışıktı yolda 2 tane kaza vardı, 10 lt ortalama ile geldi, passatımda bu değer çok rahat 13-14 lt yi bulabilirdi.

    Bagajın cam ile birlikte açılması güzel en dibe kadar rahatça ulaşıyorsunuz, camla açılmanın dez avantajı kışın arkada oturanların ensesine şöle bir soğuk yalayabilir.

    Ses sistemini çok beğendim, radyo ekranı çok güzel arkadaşlar, kullanım çok basit ve görüntüler detaylı

    Araçta hız uyarı sistemi var, hep istediğim bir özellikti örneğin 90km ye ayarlayın 90 a gelince sesli ikaz etsin.

    Yolcu koltuğu altındaki çekmece gözü çok akıllıca

    aynalar çok güzel katlanıyor sevdim.

    motor sesi almıyor, kabine lastik sesi geliyor, tekerler continental, yumuşak bir lastikle büyük ölçüde ses azalabilir.

    Gelelim motor performansınaaaa.... öncelikle gaz pedalı yerden başlıyor yani mersolar gibi, bu oldukça güzel, ben 1.8T nin gücüne alışık biri olarak inanın bu alet sanki kalkışta çok daha atak çok daha seri, uzun süre yüksek hıza çıkamadım ama alet gaza dokundukça süratleniyor, bilmeyen biri aracı çok yüksek motorlu sanır. 1 gün önce honda civic test etmiştim 125 hp lik bu araç kabus gibi hızlanmıyordu, octavia gaza bastırmıyor...

    İlk vites hafif sarsarak geçiyor, arkadaşımın octi side öyle, diğer geçişler hissedilmiyor.


    km yaptıkça izlenimlere devam edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 23 Mayıs 2010; 22:27:40 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance DSG İzlenimleri

    Yeni Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance DSG, etkileyici performansı, geniş iç mekanı ve gelişmiş teknolojik özellikleriyle dikkat çeken bir araçtır.

    Performans: 1,4 litrelik turboşarjlı benzinli motor, 150 beygir güç ve 250 Nm tork üreterek canlı bir sürüş deneyimi sunar. 7 ileri DSG şanzıman, sorunsuz ve hızlı vites geçişleri sağlar.

    İç Mekan: Octavia, geniş ve ferah bir iç mekan sunar. Konforlu koltuklar, bolca baş ve bacak mesafesi uzun yolculuklarda bile rahatlık sağlar. Elegance donanım seviyesi, deri döşeme, panoramik cam tavan ve ısıtmalı ön koltuklar gibi lüks özellikler içerir.

    Teknoloji: Octavia 1.4 TSI Elegance DSG, son teknoloji özellikleriyle donatılmıştır. 10 inç dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğu ile sorunsuz bağlantı sağlar. Adaptif hız sabitleyici, şerit takip asistanı ve kör nokta izleme gibi gelişmiş güvenlik sistemleri, sürüşü daha güvenli ve keyifli hale getirir.

    Yakıt Verimliliği: 1.4 TSI motor, güçlü performansı etkilemeden yakıt verimliliği sağlar. Ortalama yakıt tüketiminin, 100 kilometrede 5,8 litre olduğu belirtilmektedir.

    Genel İzlenimler: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance DSG, hem performans hem de pratiklik arayan sürücüler için mükemmel bir seçimdir. Geniş iç mekanı, gelişmiş teknolojisi ve etkileyici performansı, bu aracı segmentinde öne çıkarıyor.

    İlgili Anahtar Kelimeler:

    • Skoda Octavia 1.4 TSI yorumları
    • 2011 Skoda Octavia 1.4 TSI yorumları
    • Skoda Octavia 1.4 TSI manuel yorumları
    • Skoda Octavia 1.4 TSI elegance
    • Skoda Octavia 1.4 TSI sport yorum
    • Octavia 1.4 TSI yorum
    • 2010 Octavia 1.4 TSI
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hayırl uğurlu olsun ben de fabia 1.2 aldım geçen hafta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    hayırl uğurlu olsun ben de fabia 1.2 aldım geçen hafta
    hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    Aracı ne kadara aldınız eğer özel değilse fiyatı paylaşır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Aracı ne kadara aldınız eğer özel değilse fiyatı paylaşır mısınız?

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler arkadaşlar, fiyatı söylemesem iyi olur, yalnız sıkı pazarlık yaptığımı söyleyebilirim. Çelik karter koruma ve koltuk bakım da hediye olarak aldım.

    İzlenimlere devam,

    aracı geri vitese taktığınzı zaman müzik sesini hemen kısıyor, D ye alınca eski seviyesine getiriyor, gayet hoş bir özellik.

    Dikiz aynalarının altında sürücü ve yolcular için aydınlatma var, kapıları kumanda ile açınca geceleri yanıyor ve araca yaklaşırken çamur çukur görebiliyorsunuz.

    Yol bilgisayarında dev gibi punto ile bir digital hız göstergesi de var, aktif ettiğinizde o anki hızınızı digital rakamsal olarak görebiliyorsunuz.

    Tavan aydınlatma çok güçlü,

    Geri vitese takıldığında bir uyarı ikazı yapıyor, önemli bir konu, siz gaza basmadan geriye gitmiyor ...

    Aracın her yeri çekmece göz bardaklık.

    Klima çok sessiizzz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 23 Mayıs 2010; 22:26:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Teşekkürler arkadaşlar, fiyatı söylemesem iyi olur, yalnız sıkı pazarlık yaptığımı söyleyebilirim. Çelik karter koruma ve koltuk bakım da hediye olarak aldım.

    İzlenimlere devam,

    aracı geri vitese taktığınzı zaman müzik sesini hemen kısıyor, D ye alınca eski seviyesine getiriyor, gayet hoş bir özellik.

    Dikiz aynalarının altında sürücü ve yolcular için aydınlatma var, kapıları kumanda ile açınca geceleri yanıyor ve araca yaklaşırken çamur çukur görebiliyorsunuz.

    Yol bilgisayarında dev gibi punto ile bir digital hız göstergesi de var, aktif ettiğinizde o anki hızınızı digital rakamsal olarak görebiliyorsunuz.

    Tavan aydınlatma çok güçlü,

    Geri vitese takıldığında bir uyarı ikazı yapıyor, önemli bir konu, siz gaza basmadan geriye gitmiyor ...

    Aracın her yeri çekmece göz bardaklık.

    Klima çok sessiizzz...


    Alıntıları Göster
    Peki TSI motorların inceleği hakkında kullanım klavuzunda veya satış danışmanı servis yetkilisi herhangi bir uyarıda bulundu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Peki TSI motorların inceleği hakkında kullanım klavuzunda veya satış danışmanı servis yetkilisi herhangi bir uyarıda bulundu mu?



    2500 km sonra ücretsiz checkup gelin denildi o kadar.

    Aracın diğer özelliklerine devam edersek,


    Geceleyin geri vitese taktığınızda otomatik karatmalı dikiz aynası karartmayı iptal ederek rahat görüşü sağlıyor.

    Uzaktan kumandalı anahtarın ortasındaki bagaj düğmesi sadece bagajı açıyor, siz bagajı kapattığınız an otomatik kilitliyor.

    Uzaktan kumandanın kilitleme tuşuna uzun basılırsa araç kilitlendikten sonra aynalarda katlanıyor.

    Uzaktan kumandanın açma tuşuna uzun basılırsa 4 cam da otomatikman iniyor ( yazın arabaya yaklaşırken iç sıcaklığın kolayca atılması için )

    Klimanın auto tuşuna 1 kere basarsanız AUTO LOW moduna giriyor, iç ısıyı yavaşça rahatsız etmeden dağıtarak ayarlıyor, 1 kere daha basarsanız AUTO HIGH a geliyor ve hızlı bir şekilde iç ısıyı dağıtarak ısıyı ayarlıyor. ısı dağıtım kanalalrı kokpitin üstüne yerleştirildiğinden insanın yüzüne direk vurmuyor, kısaca klima çok başarılı arkadaşlar.

    95 km oldu benzin alalı , genel ortalama 8.3 lt , kalan menzil 600 km. Çok fazla kısa mesafe yol gidiyorum. Benzin ibresi milim oynamadı henüz..

    90 ile giderken bir 2.0 vectra ile kısa mesafe çekişme diyelim yaşandı çok kısa sürede baktım 140 ı geççmiş yavaşladım vectra ısrarcı olmadı, alet benim önceki 1.8t den çok daha iyi ivmeleniyor, zaten otomatik passatımın 0-100 ü 10.8 sn idi, bu 9.7 sn ile daha atak duruyor, araç genişlik olarakda 2.5 cm daha geniş 1.8T ye göre..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 23 Mayıs 2010; 22:35:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Peki TSI motorların inceleği hakkında kullanım klavuzunda veya satış danışmanı servis yetkilisi herhangi bir uyarıda bulundu mu?



    2500 km sonra ücretsiz checkup gelin denildi o kadar.

    Aracın diğer özelliklerine devam edersek,


    Geceleyin geri vitese taktığınızda otomatik karatmalı dikiz aynası karartmayı iptal ederek rahat görüşü sağlıyor.

    Uzaktan kumandalı anahtarın ortasındaki bagaj düğmesi sadece bagajı açıyor, siz bagajı kapattığınız an otomatik kilitliyor.

    Uzaktan kumandanın kilitleme tuşuna uzun basılırsa araç kilitlendikten sonra aynalarda katlanıyor.

    Uzaktan kumandanın açma tuşuna uzun basılırsa 4 cam da otomatikman iniyor ( yazın arabaya yaklaşırken iç sıcaklığın kolayca atılması için )

    Klimanın auto tuşuna 1 kere basarsanız AUTO LOW moduna giriyor, iç ısıyı yavaşça rahatsız etmeden dağıtarak ayarlıyor, 1 kere daha basarsanız AUTO HIGH a geliyor ve hızlı bir şekilde iç ısıyı dağıtarak ısıyı ayarlıyor. ısı dağıtım kanalalrı kokpitin üstüne yerleştirildiğinden insanın yüzüne direk vurmuyor, kısaca klima çok başarılı arkadaşlar.

    95 km oldu benzin alalı , genel ortalama 8.3 lt , kalan menzil 600 km. Çok fazla kısa mesafe yol gidiyorum. Benzin ibresi milim oynamadı henüz..

    90 ile giderken bir 2.0 vectra ile kısa mesafe çekişme diyelim yaşandı çok kısa sürede baktım 140 ı geççmiş yavaşladım vectra ısrarcı olmadı, alet benim önceki 1.8t den çok daha iyi ivmeleniyor, zaten otomatik passatımın 0-100 ü 10.8 sn idi, bu 9.7 sn ile daha atak duruyor, araç genişlik olarakda 2.5 cm daha geniş 1.8T ye göre..




    Alıntıları Göster
    çok güzel araç hocam passatı aratıyor mu peki sana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    çok güzel araç hocam passatı aratıyor mu peki sana


    Kesinlikle ve açık yüreklilikle söylüyorum bu aracın sürüş keyfi 1.8T den daha iyi, benim birçok arabam oldu, passat hep 1. sırada idi sürüş ve hızlanma konusunda, bu aracı alırken 1.8t nin rahatlığı ve süratine erişmeyeceğimi düşünüyordum ama araç gösteriyorki hem daha sessiz, hemde daha iyi 100 km hıza çıkıyor, birde ites geçişlerini hissetmiyorsun sanki araç elektirikli gibi gidiyor, kesinlikle araç C sınıfı değil arkadaşlar, D ye yakın hata D diyebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    çok güzel araç hocam passatı aratıyor mu peki sana


    Kesinlikle ve açık yüreklilikle söylüyorum bu aracın sürüş keyfi 1.8T den daha iyi, benim birçok arabam oldu, passat hep 1. sırada idi sürüş ve hızlanma konusunda, bu aracı alırken 1.8t nin rahatlığı ve süratine erişmeyeceğimi düşünüyordum ama araç gösteriyorki hem daha sessiz, hemde daha iyi 100 km hıza çıkıyor, birde ites geçişlerini hissetmiyorsun sanki araç elektirikli gibi gidiyor, kesinlikle araç C sınıfı değil arkadaşlar, D ye yakın hata D diyebiliriz.

    Alıntıları Göster
    bol bol keyfini çıkarın aşırı besleme ve dsg çok güzel bir kombinasyon

    zaten bazı araç gruplandırmalarında octavia d sınıfı olarak gösteriliyor

    ben octavianın liftback tasarımını çok seviyorum hem sedana göre daha spor hem de bagaj genişliği ve yükleme kolaylığı açısından çok iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    bol bol keyfini çıkarın aşırı besleme ve dsg çok güzel bir kombinasyon

    zaten bazı araç gruplandırmalarında octavia d sınıfı olarak gösteriliyor

    ben octavianın liftback tasarımını çok seviyorum hem sedana göre daha spor hem de bagaj genişliği ve yükleme kolaylığı açısından çok iyi


    Alıntıları Göster
    Aracınız hayırlı olsun.. İyi bir seçim...
    Bir sorum olacak.. arka diz mesafesi nasıl? şaft tüneli yüksek mi? kısacası şaft tüneli ortada bir kişinin (yetişkin) oturmasını engeleyecek düzeyde mi yoksa belli belirsiz mi?) bir foto koysanız çok memnun olurdum!) C180K ve 320d bakmıştım birkaç ay önce arka koltuk mesafesi yetersizliği ve özellikle çok yüksek şaft tünelinden dolayı vazgeçmek zorunda kalmıştım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    Aracınız hayırlı olsun.. İyi bir seçim...
    Bir sorum olacak.. arka diz mesafesi nasıl? şaft tüneli yüksek mi? kısacası şaft tüneli ortada bir kişinin (yetişkin) oturmasını engeleyecek düzeyde mi yoksa belli belirsiz mi?) bir foto koysanız çok memnun olurdum!) C180K ve 320d bakmıştım birkaç ay önce arka koltuk mesafesi yetersizliği ve özellikle çok yüksek şaft tünelinden dolayı vazgeçmek zorunda kalmıştım..

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun. Ben de aralık ayında aynı aracın DSG siz manuel olanını aldım elegance..
    Çok ama çok memnunum.
    İlk başlarda çok yakıyor gibi gelebilir, uzun yola çıkıp keyfini sürün aracın, asıl mahareti uzun yolda görüyorsunuz..
    tsi motorun 5. ve 6. viteslerdeki hızlanma isteği sizi şaşırtacak..
    110-120 sabit hızla cruise ile gittiğinizde benzin istasyonunda da yüzünüz gülecek..
    şehir içinde de sakin kullanırsanız yine üzülmezsiniz ancak araç sportif kullanıma teşvik ediyor insanı..dsg de kalkışlar vs de daha dengeli olabileceğinden bence kesin şehir içi daha az yakılır

    Bu arada 2500 de ne check up'ına çağırıyorlar? Tüü gideyim hemen..


    akorkmaz11;

    Şaft tüneli malesef octaviada da var.. ama arka koltuk mesafesi gayet güzel. superb kadar değil tabii ama :) çok hassas iseniz bu konuda, superb en iyi tercih..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    Hayırlı olsun. Ben de aralık ayında aynı aracın DSG siz manuel olanını aldım elegance..
    Çok ama çok memnunum.
    İlk başlarda çok yakıyor gibi gelebilir, uzun yola çıkıp keyfini sürün aracın, asıl mahareti uzun yolda görüyorsunuz..
    tsi motorun 5. ve 6. viteslerdeki hızlanma isteği sizi şaşırtacak..
    110-120 sabit hızla cruise ile gittiğinizde benzin istasyonunda da yüzünüz gülecek..
    şehir içinde de sakin kullanırsanız yine üzülmezsiniz ancak araç sportif kullanıma teşvik ediyor insanı..dsg de kalkışlar vs de daha dengeli olabileceğinden bence kesin şehir içi daha az yakılır

    Bu arada 2500 de ne check up'ına çağırıyorlar? Tüü gideyim hemen..


    akorkmaz11;

    Şaft tüneli malesef octaviada da var.. ama arka koltuk mesafesi gayet güzel. superb kadar değil tabii ama :) çok hassas iseniz bu konuda, superb en iyi tercih..

    Alıntıları Göster
    Benim sinir olduğum bir şey var. Siz belki keşfedersiniz bir ileteyim..
    Direksiyondan radyoyu kumanda ederken, bir sonraki kanala geçmek istediğinizde, sadece kayıtlı 6 kanal arasında geçiş yapıyor direksiyondaki > < tuşları..
    Oysa ben hepsi arasında geçmek istiyorum...O zaman da illa radyodan kumanda etmek gerekiyor..
    Buna bir çözüm bulamadım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    Aracınız hayırlı olsun.. İyi bir seçim...
    Bir sorum olacak.. arka diz mesafesi nasıl? şaft tüneli yüksek mi? kısacası şaft tüneli ortada bir kişinin (yetişkin) oturmasını engeleyecek düzeyde mi yoksa belli belirsiz mi?) bir foto koysanız çok memnun olurdum!) C180K ve 320d bakmıştım birkaç ay önce arka koltuk mesafesi yetersizliği ve özellikle çok yüksek şaft tünelinden dolayı vazgeçmek zorunda kalmıştım..


    Arka diz mesafesi gayet iyi, hatta benim önceki passatımdan da iyi denebilir, benim arkada oturan ikizlerim var, ayakları koltuklara değiyordu, bu arabada daha az değiyor mesela

    Orta şaft evet yüksek ortada oturan için sıkıntı yaratabilir.

    superbi de ise durum şöyle, ben 1.80 den uzun biriyim, ön koltuğu kendime göre ayarlıyorum arkaya geçiyorum hani artist oturuşu vardırya bacak bacak üstüne atıyorum ,, o hali ile bile koltuğa neredeyse 1 karış mesafe kalıyor, yani sanki bir Mercedes S 500 gibi , akıllara ziyan..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 24 Mayıs 2010; 9:25:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    Aracınız hayırlı olsun.. İyi bir seçim...
    Bir sorum olacak.. arka diz mesafesi nasıl? şaft tüneli yüksek mi? kısacası şaft tüneli ortada bir kişinin (yetişkin) oturmasını engeleyecek düzeyde mi yoksa belli belirsiz mi?) bir foto koysanız çok memnun olurdum!) C180K ve 320d bakmıştım birkaç ay önce arka koltuk mesafesi yetersizliği ve özellikle çok yüksek şaft tünelinden dolayı vazgeçmek zorunda kalmıştım..


    Arka diz mesafesi gayet iyi, hatta benim önceki passatımdan da iyi denebilir, benim arkada oturan ikizlerim var, ayakları koltuklara değiyordu, bu arabada daha az değiyor mesela

    Orta şaft evet yüksek ortada oturan için sıkıntı yaratabilir.

    superbi de ise durum şöyle, ben 1.80 den uzun biriyim, ön koltuğu kendime göre ayarlıyorum arkaya geçiyorum hani artist oturuşu vardırya bacak bacak üstüne atıyorum ,, o hali ile bile koltuğa neredeyse 1 karış mesafe kalıyor, yani sanki bir Mercedes S 500 gibi , akıllara ziyan..

    Alıntıları Göster
    Aracınız hayırlı olsun. Ben de sizden iki gün önce aynı aracı aldım. 1.4 TSI, DSG, Siyah.
    Ama benimki ikinci el. Ekim2009 trafiğe çıkışlı.

    Ben 2001 - 2008 arası 1.6 MPI motor Octavia kullandım. 135bin KM'de sattım. Bu arada ford ve honda kullandım. Şimdi yeniden Octavia aldım çünkü nekadar iyi ve dayanıklı bir araba olduğunu biliyorum. İkinci el değerinin de VW'lerden düşük olması da bana göre avantaj.

    Yakıt ile ilgili ilk ölçümler:

    100 TL'lik yakıt ile İstanbul şehir içi, bol trafikli kullanımda 400km gittim. Yani 6.6 lt. / 100 km
    Benim ölçümlerimle yol bilgisayarındaki değer aynı.

    Tekrar aldığım yakıt bitmedi henüz ama bu kez fazla trafik olmayan yolda, sakin kullanımda şehir içi 5.9lt / 100km görünüyor.

    DSG şanzımana gelince: 1-2 vitesler arasında hafif sarsıntı ve ses gelebiliyor. Araç çok çabuk 2. vitese geçtiği için tekrar durmanız gerektiğinde bocalayabiliyor. Sürekli dur kalk yapacaksanız manuele alıp birinci viteste kullanmak daha rahat. Tabi aynı sorun tüm VW ailesi araçlarda geçerli. Sonuçta motor ve şanzıman tamamen aynı. Bunu dışında DGS'yi övdükleri kadar varmış. Geçişler ve hızlanma süper.

    Aracınıza gönül rahatlığıyla binin. Eski Octaviamı 7 yıl hiçbir ciddi sorun yaşamadan kullandım. Sattığım kişi de çok memnun araçtan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanocak

    Aracınız hayırlı olsun. Ben de sizden iki gün önce aynı aracı aldım. 1.4 TSI, DSG, Siyah.
    Ama benimki ikinci el. Ekim2009 trafiğe çıkışlı.

    Ben 2001 - 2008 arası 1.6 MPI motor Octavia kullandım. 135bin KM'de sattım. Bu arada ford ve honda kullandım. Şimdi yeniden Octavia aldım çünkü nekadar iyi ve dayanıklı bir araba olduğunu biliyorum. İkinci el değerinin de VW'lerden düşük olması da bana göre avantaj.

    Yakıt ile ilgili ilk ölçümler:

    100 TL'lik yakıt ile İstanbul şehir içi, bol trafikli kullanımda 400km gittim. Yani 6.6 lt. / 100 km
    Benim ölçümlerimle yol bilgisayarındaki değer aynı.

    Tekrar aldığım yakıt bitmedi henüz ama bu kez fazla trafik olmayan yolda, sakin kullanımda şehir içi 5.9lt / 100km görünüyor.

    DSG şanzımana gelince: 1-2 vitesler arasında hafif sarsıntı ve ses gelebiliyor. Araç çok çabuk 2. vitese geçtiği için tekrar durmanız gerektiğinde bocalayabiliyor. Sürekli dur kalk yapacaksanız manuele alıp birinci viteste kullanmak daha rahat. Tabi aynı sorun tüm VW ailesi araçlarda geçerli. Sonuçta motor ve şanzıman tamamen aynı. Bunu dışında DGS'yi övdükleri kadar varmış. Geçişler ve hızlanma süper.

    Aracınıza gönül rahatlığıyla binin. Eski Octaviamı 7 yıl hiçbir ciddi sorun yaşamadan kullandım. Sattığım kişi de çok memnun araçtan.









    Harika, hem 7 yıllık sorunsuzluğunuz hemde yakıt veriliriniz çok güzel, sizinde hayırlı olsun, eski kasa octaviada bir tanıdığım otobdna 6 takla attı araçtan üstünü başın ıtemizleyerek çıkmış, ben aracın pert fotolarını gördüm bu araçan nasıl sağ çıktınzı dedim, dikkatli bakınca yolcu kafesi aynen şeklini koruyordu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkanocak

    Aracınız hayırlı olsun. Ben de sizden iki gün önce aynı aracı aldım. 1.4 TSI, DSG, Siyah.
    Ama benimki ikinci el. Ekim2009 trafiğe çıkışlı.

    Ben 2001 - 2008 arası 1.6 MPI motor Octavia kullandım. 135bin KM'de sattım. Bu arada ford ve honda kullandım. Şimdi yeniden Octavia aldım çünkü nekadar iyi ve dayanıklı bir araba olduğunu biliyorum. İkinci el değerinin de VW'lerden düşük olması da bana göre avantaj.

    Yakıt ile ilgili ilk ölçümler:

    100 TL'lik yakıt ile İstanbul şehir içi, bol trafikli kullanımda 400km gittim. Yani 6.6 lt. / 100 km
    Benim ölçümlerimle yol bilgisayarındaki değer aynı.

    Tekrar aldığım yakıt bitmedi henüz ama bu kez fazla trafik olmayan yolda, sakin kullanımda şehir içi 5.9lt / 100km görünüyor.

    DSG şanzımana gelince: 1-2 vitesler arasında hafif sarsıntı ve ses gelebiliyor. Araç çok çabuk 2. vitese geçtiği için tekrar durmanız gerektiğinde bocalayabiliyor. Sürekli dur kalk yapacaksanız manuele alıp birinci viteste kullanmak daha rahat. Tabi aynı sorun tüm VW ailesi araçlarda geçerli. Sonuçta motor ve şanzıman tamamen aynı. Bunu dışında DGS'yi övdükleri kadar varmış. Geçişler ve hızlanma süper.

    Aracınıza gönül rahatlığıyla binin. Eski Octaviamı 7 yıl hiçbir ciddi sorun yaşamadan kullandım. Sattığım kişi de çok memnun araçtan.









    Harika, hem 7 yıllık sorunsuzluğunuz hemde yakıt veriliriniz çok güzel, sizinde hayırlı olsun, eski kasa octaviada bir tanıdığım otobdna 6 takla attı araçtan üstünü başın ıtemizleyerek çıkmış, ben aracın pert fotolarını gördüm bu araçan nasıl sağ çıktınzı dedim, dikkatli bakınca yolcu kafesi aynen şeklini koruyordu...

    Alıntıları Göster
    benzer bir olayı 4-5 yıl kadar önce yan komşumuz yaşamıştı.
    Kaza geçirip aracı pert etti ama kendisi ve eşine ciddi bir zarar gelmedi.
    Kaskodan parasını alır almaz gidip aynı arabadan aldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanocak

    benzer bir olayı 4-5 yıl kadar önce yan komşumuz yaşamıştı.
    Kaza geçirip aracı pert etti ama kendisi ve eşine ciddi bir zarar gelmedi.
    Kaskodan parasını alır almaz gidip aynı arabadan aldı.

    Alıntıları Göster
    Soruma yanıt veren arkadaşlara teşekkürler.. Diz mesafesinin iyi olmasına sevindim.. Arkada iki velet ve bazen de hanım oturacağı için diz mesafesi benim için önemli bir kriter.. Bulunduğum şehirde Skoda bayisi olmadığı için gidip inceleme şansım yok. O nedenle kullanıcıların yorumları önemli benim için.
    Aslında ben de Superb düşünüyorum oma otomatik vites 1.8 TSİ ve 2.0 TDI motorla geliyor onun da fiyatı 75-80 bin liraları buluyor. Yoksa Elegant Superb (bordo renkli) çok hoş bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    Soruma yanıt veren arkadaşlara teşekkürler.. Diz mesafesinin iyi olmasına sevindim.. Arkada iki velet ve bazen de hanım oturacağı için diz mesafesi benim için önemli bir kriter.. Bulunduğum şehirde Skoda bayisi olmadığı için gidip inceleme şansım yok. O nedenle kullanıcıların yorumları önemli benim için.
    Aslında ben de Superb düşünüyorum oma otomatik vites 1.8 TSİ ve 2.0 TDI motorla geliyor onun da fiyatı 75-80 bin liraları buluyor. Yoksa Elegant Superb (bordo renkli) çok hoş bir araç.


    SuperB 1.4 TSI a DSG koymamalarının tek nedeni Passat satışlarını öldürmemek için yani kendi ayaklarından vurmak istemiyorlar, SuperB de otomatik olsa direk düşünmeden alınacak araba...

    Ben arka koltukların fotolarını gönderirim.

    Bu arada takribi 130 ile giderken aracımın camına öndeki arabadan taş geldi ve çatladı ( 10 kuruş kadar bi bölge kabarcık oldu ) , çok üzüldüm sanrım nazar çıktı :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 24 Mayıs 2010; 15:53:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    Soruma yanıt veren arkadaşlara teşekkürler.. Diz mesafesinin iyi olmasına sevindim.. Arkada iki velet ve bazen de hanım oturacağı için diz mesafesi benim için önemli bir kriter.. Bulunduğum şehirde Skoda bayisi olmadığı için gidip inceleme şansım yok. O nedenle kullanıcıların yorumları önemli benim için.
    Aslında ben de Superb düşünüyorum oma otomatik vites 1.8 TSİ ve 2.0 TDI motorla geliyor onun da fiyatı 75-80 bin liraları buluyor. Yoksa Elegant Superb (bordo renkli) çok hoş bir araç.


    SuperB 1.4 TSI a DSG koymamalarının tek nedeni Passat satışlarını öldürmemek için yani kendi ayaklarından vurmak istemiyorlar, SuperB de otomatik olsa direk düşünmeden alınacak araba...

    Ben arka koltukların fotolarını gönderirim.

    Bu arada takribi 130 ile giderken aracımın camına öndeki arabadan taş geldi ve çatladı ( 10 kuruş kadar bi bölge kabarcık oldu ) , çok üzüldüm sanrım nazar çıktı :(


    Valla üzüldüm.. Allah beterinden korusun.. Benim şu anki arabamda da 2 defa taş gelmesinden dolayı ön camı değiştirmiştim.. İlk başta küçük bir şekilde başlamıştı 1-2 gün içerisinde boydan boya uzanmıştı.. Umarım öyle birşey olmaz sizin aracınızda..
    Superb ve DSG konusunda ben de aynı fikirdeyim.. Eğer olsaydı Passat müşterilerinin bazıları Superb alabilirlerdi.. Ben onu da anlamıyorum sonuçta para yine VAG'a gidecek ama onlar paranın VW üzerinden VAG'a gitmesini istiyorlar. Skoda bir ölçüde ama Seat mesela tamamen üvey evlat muamelesi görüyor bence..
    Verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkürler..




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.