Şimdi Ara

2014 Bmw 520i / E180 sahibi arkadaşlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
6.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, öncelikle konuya araç sahibi arkadaşlar yazarsa daha sağlıklı olur ve bilgi kirliliğinin önüne geçmiş oluruz.
    Yukarıda yazdığım araçlar ile senede max. 10-15bin civarı km yapılacak. Önceliğim konfor, yakıt konusu problem değil lakin şehir içi 15-20 litre ise karar değiştirebilirim. Araçların bakım masrafları nelerdir, araçta olmazsa olmaz donanım hangisidir. Beni aydınlatırsanız sevinirim, kolay gelsin.
    Kafamda c180 exclusive'de var ama bu araçlara göre biraz daha küçük kalıyor diye düşünüyorum.



  • 2014 E180 sahibiyim.

    Donanım olayı bayağı geniş konu, çünkü opsiyonlar çok fazla.

    Bendeki Premium donanım paketine sahip. Sürücü-yolcu koltuk hafıza, koltuk ısıtma, anahtarsız giriş&çalıştırma, elektrikli arka perde, ayak hareketi ile açılabilen elektrikli bagaj, otomatik park, ILS akıllı far, açılabilir cam tavan gibi donanımlar mevcut. Ekstra opsiyon olarak da büyük ekran, 360 kamera, elektrikli katlanabilen arka koltuk kafalıkları ve navigasyon var.

    Hepsi diyemesem de kimisi işe yarayan şeyler fakat olmazsa olmaz diyebileceğim şey ILS olur. Gece yolculuklarında çok iyi çalışıyor.

    360 kamera da oldukça kullanışlı, aracın boyutları itibarı ile dar yerlerde park ya da manevra yaparken faydalı. Ayrıca sadece tüm araç ve çevresini yukarıdan göstermek haricinde bu görüntünün yanına sağ sol ön arka istediğiniz kameradan büyütülmüş bir şekilde detaylı görüntü alabiliyorsunuz. Kaput ucu üstten, sağ-sol ön ya da arka tekerler vs. gibi. İnce hassasiyet gereken manevralarda çok kullanışlı.


    Koltuk hafıza da güzel bir donanım (aracı eğer tek kişi kullanmayacaksa), yolcu tarafı olmasa da olur ama sürücü tarafını kullanıyoruz. Bir de bu paket olmadığında kapı içleri biraz boş kalıyor, buna ilave bu opsiyonun olmadığı araçlarda koltuklar tam elektrikli değil diye biliyorum, ileri-geri ayar yine mekanik kolla yapılıyor saçma şekilde. Bir de Mercedes'in koltuk ayar düğmelerini kapı içine koyması hoşuma gidiyor, görüntü olarak daha güzel :)


    Parça fiyatları haliyle yüksek. Mesela aracın altındaki şu kaplamalar, sağda ve solda aracın önünden arkasına kadar tek parça, halı-keçe gibi bir malzeme. Eğer aracın altını sürterseniz yırtılabiliyor. İkisini de değiştirdim geçtiğimiz yıl, 1.650 TL tuttu:


    90bin km'de şanzıman-motor kulaklarını ve takozlarını değiştirdim, 3.000 küsür tuttu.

    Son bakımını (90bin km) Mengerler’de 1400 TL’ye yaptırdım, 8 ay kadar önce. Şu anda illa ki daha yüksektir. Bir iki aya 105bin bakımım geliyor, güncel bakım fiyatını göreceğiz.

    Kasko 2300 TL (hasarsızlık indirimim maksimumda), trafik sigortası 500-600 arası.

    Tüketim 15-20 litre zor. İstanbul’da ikamet ediyorum, benim depo ortalamalarım 9-10 litre aralığında gerçekleşiyor. Çok fazla trafiğe girerseniz ya da kısa mesafe kullanımda 11-12 görürsünüz fakat genel ortalamanın 15 olması için sürekli agresif sürmeniz ya da aralıksız ağır trafiklere giriyor olmanız lazım. Uzunda duruma ve güzergaha göre 7-8 Gibi tüketimler yakalanabiliyor. 90-100 sabit hızla minimum 5.4 gördüm (Üsküdar-Halkalı arası gece, bomboş yol) fakat reelde bu seviyeler imkansız.

    F10 5.20i motor şanzıman olarak daha iyi bir araçtır, performans açısından. 5'in multimedya kullanımı da daha pratik. Fakat iç mekanda ince detaylara gösterilen özen konusunda E daha iyi, kendi görüşümdür. E tercih etmemde de bu nokta etkili oldu benim için. Tasarım görecelidir, kimisine 5 daha güzel görünüyor olabilir, bana sadece belli bazı özel renk ve trim kombinasyonlarında hoş görünüyor. Hayalet gösterge kesinlikle olmalı. Bunun E’de karşılığı yok mesela. 5’in yakıtı hakkında bilgim yok, fakat çok fark olacağını sanmam.

    Dış görünüş de yine zevkler ve renkler kısmına giriyor.
    2014 e180 sahibiyim. 2 yildir kullaniyorum. Cok yakin bir arkadasimda da yine 2014 5.20i var.



    Tuketim olarak e180 5.20i den 1.5-2 lt az yakiyor. Bu sirf benim degil 5.20i si olan arkadasimin da gorusu. Ayni guzergahlardaki yakit tuketimlerimizi kiyaslayinca e180 lehine 1.5-2lt fark oluyor.



    5.20 nin temel artilari sanziman, sportif surus hissi, performans ve en full e180 de bile bulunmayan hayalet gosterge ve vakumlu kapilar (premium ve ustu paketlerde) gibi donanimlari olmasi.



    E180 in artilari ise konfor, genislik ve ic malzeme kalitesi. 5.20i de cok konforlu ve kaliteli bir arac ancak sanki e180 bu konularda 1 tik ileride.



    Dis tasarim tamamen goreceli ona yorum yapamayacagim.



    Her 2 araci da alirsaniz digerini neden almadim demezsiniz her 2 aracda gayet guzel konforlu ve sahibini pisman etmeyecek turde araclar. Baska sorunuz varsa yanitlayabilirim.
  • Forumda üst sınıf BMW ve mercedese sahip olanlar bir elin parmağını geçmez o yüzden ben yorumda bulunayım bakım masrafları ve vergileri yüksektir , parçaları pahalıdır ayrıca 2. el BMW,ye sahibi değil , BMW sahibine biner. Genellikle zengin kroların kullandığı bu tür araçlar bakımsız , motoru bitik ve hasarlı olurlar .

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Forumda üst sınıf BMW ve mercedese sahip olanlar bir elin parmağını geçmez o yüzden ben yorumda bulunayım bakım masrafları ve vergileri yüksektir , parçaları pahalıdır ayrıca 2. el BMW,ye sahibi değil , BMW sahibine biner. Genellikle zengin kroların kullandığı bu tür araçlar bakımsız , motoru bitik ve hasarlı olurlar .

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2014 BMW F10 bulabilirseniz temizini güzel tabi ama konfor ve ic kisimda kalitede biraz aksamalar olabilir. Motor - şanzıman uyumunun W212'den daha iyi olduğunu duydum. (W212 kullanmadim , F10 ve W213 kullanıyorum )F10 ve w213 de şanzıman tikir tıkır.



    Alirsaniz Opak Beyaz - Siyah almayin. Orjinal M pakete carbonschwarze var. Guzel boyadir.



    5.20i direk bmw n20b20 2.0litre motorun ufak tefek modifikasyonlarla 1.6 yapilmis versiyonudur. N20b16 hacmi kisitlanmistir. PSA motorlu 3 serisi gibi değildir. Modifikasyona uygundur, kalitelildir. Yine de eğer çok oynanmış bilincsiz yapilan chipler ile hasamat olmuslari çoktur piyasada.



    Ic donanimda sebil gibi hayalet nbt gibi ivir zivirlar dolu. Bence bir halta yaramiyor ama yaptiranlar var.



    W212 biraz yaşlı işi olabilir C serisi bakan birisine.

    Edit: yakit LPG falan düşünüyorsaniz w212.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 3 Ekim 2018; 18:8:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık 5 ay kadar önce bende 2013-2014 model 520i ve e180 arasında gidip geliyordum, sonrasında 2016 model garantisi henüz bitmemiş 320i aldım :)


    520i ve e180 ni baya baya araştırdım, emin olamadım, birer gün arayla iki aracı kiraladım. :) her iki aracın yakıt değerlerini canlı canlı gördükten sonra ve yetkili servis bakımlarını araçtırdıktan sonra ikisinden vazgeçtim. Her iki aracıda aynı yollarda aynı şartlarda 700 km civarı kullandım.


    iki araçta sağlam yakıyor.

    520i için az yakıyor diye bir çok yorum okumuştum ama bir günlük deneme sonunda,
    şehir dışı 90 a sabitleyin klima açık gidin yakıt 6 ların altını görmüyor. Şehir içi hiçte kalabalık olmayan yollarda bile bir kaç dur kalk yapıp 8-10 km lik kısa mesafede sakin kullanımda araç 12 nin altını görmüyor, aynı yolda mesai çıkışı trafik biraz sıkışınca 15 leri çok çok rahat görüyorsunuz.

    e180, bmw ye göre aynı şartlarda 1,5-2 lt kadar daha fazla yakıyor.

    performas olarak 520i e180 e göre daha seri ama 520i dende öyle aman aman bi şey beklemeyin, hani orta diyelim, fakat biraz sağlam bi rampaya denk gelirseniz iki araçta çok vasat kalıyor.

    konfor olarak ikiside aynı bir birini aratmıyor, ama 520i nin iç tasarımından olsa gerek araç içinde biraz daha gömülü gidiyorsunuz, yani araç sizi biraz daha fazla sarıyor.

    malzeme kalitesi olarak, her iki araçtanda bozuk yollarda cızırtı tıkırtı var, biri diğerinden daha sessiz vs değil, fakat e180 nin koltukları nedense daha fazla deforme olmuş, özellikle sürücü koltuğunun sol kenarından dikişler atmış, kullanımdan kaynaklı olabilir ama ilanlardada dikkat ettim o kısımda deforma var genelde.

    servis ücretleri olarak bir birlerinden kalır yanı yok, iki servisede gittim, rutin bakım için 2.500 - 3.000 arası rakam çıkartıyorlar.

    imkanınız varsa iki aracı kiralayın bakın. ben neden 320i aldım ? aracın garantisi henüz bitmemişti ve uzatma imkanı vardı. Yakıt olarak iki araca göre çok çok daha iyiydi. performas olarak kesinlikle her ikisindende çok daha iyi. Birde şehir içinde 320i daha pratik, 520i ve e180 büyük olduğu için bazı yerlerde pek rahat edemedim.




  • 2015 model 520i kullandım 15-20 litre yaktığı yok abartmayın sanki Porscheden bahsediyorsunuz. Yoğun trafik 8-9 anca görüyordu. Bu aracların motorları eski aracların motorları gibi degil, yakıt tüketimi acisindan tasarruflular ozellikle eco da sürerseniz yakıtı cep yakmaz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Valentino

    2015 model 520i kullandım 15-20 litre yaktığı yok abartmayın sanki Porscheden bahsediyorsunuz. Yoğun trafik 8-9 anca görüyordu. Bu aracların motorları eski aracların motorları gibi degil, yakıt tüketimi acisindan tasarruflular ozellikle eco da sürerseniz yakıtı cep yakmaz!
    bende bu tür yorumlardan emin olmak için iki aracıda kiraladım bizzat tecrübe ettim.

    20 lt yakmıyor ama iş yerinin önünde bilgisayarı sıfırlayıp akşam üzeri eve gelince 15 lt gösteriyor. eğer bilgisayarı sıfırlar şehir içi şehir dışı karışık yol yaparsanız genel ortalama 8-9 bana göre belki diyebilirim.

    320i aracım bile şehir içinde yoğun olmayan trafikte 8 lt ortalama gösteriyorken siz yoğun trafikte 520i ile nasıl o değeri görüyorsunuz.

    konu sahibi arkadaşa tavsiyem, imaknınız varsa kesinlikle ve kesinlikle iki aracı kiralayın. Yada en kötü bir araca bakmaya gidin, biraz kullanın, yol bilgisayarını sıfırlayın şehir içi biraz binin, dur kalk yapın ışıklarda bekleyin ve kendiniz tecrübe edin.




  • 2014 E180 sahibiyim.

    Donanım olayı bayağı geniş konu, çünkü opsiyonlar çok fazla.

    Bendeki Premium donanım paketine sahip. Sürücü-yolcu koltuk hafıza, koltuk ısıtma, anahtarsız giriş&çalıştırma, elektrikli arka perde, ayak hareketi ile açılabilen elektrikli bagaj, otomatik park, ILS akıllı far, açılabilir cam tavan gibi donanımlar mevcut. Ekstra opsiyon olarak da büyük ekran, 360 kamera, elektrikli katlanabilen arka koltuk kafalıkları ve navigasyon var.

    Hepsi diyemesem de kimisi işe yarayan şeyler fakat olmazsa olmaz diyebileceğim şey ILS olur. Gece yolculuklarında çok iyi çalışıyor.

    360 kamera da oldukça kullanışlı, aracın boyutları itibarı ile dar yerlerde park ya da manevra yaparken faydalı. Ayrıca sadece tüm araç ve çevresini yukarıdan göstermek haricinde bu görüntünün yanına sağ sol ön arka istediğiniz kameradan büyütülmüş bir şekilde detaylı görüntü alabiliyorsunuz. Kaput ucu üstten, sağ-sol ön ya da arka tekerler vs. gibi. İnce hassasiyet gereken manevralarda çok kullanışlı.
    2014 Bmw 520i / E180 sahibi arkadaşlar.

    Koltuk hafıza da güzel bir donanım (aracı eğer tek kişi kullanmayacaksa), yolcu tarafı olmasa da olur ama sürücü tarafını kullanıyoruz. Bir de bu paket olmadığında kapı içleri biraz boş kalıyor, buna ilave bu opsiyonun olmadığı araçlarda koltuklar tam elektrikli değil diye biliyorum, ileri-geri ayar yine mekanik kolla yapılıyor saçma şekilde. Bir de Mercedes'in koltuk ayar düğmelerini kapı içine koyması hoşuma gidiyor, görüntü olarak daha güzel :)
    2014 Bmw 520i / E180 sahibi arkadaşlar. 2014 Bmw 520i / E180 sahibi arkadaşlar.

    Parça fiyatları haliyle yüksek. Mesela aracın altındaki şu kaplamalar, sağda ve solda aracın önünden arkasına kadar tek parça, halı-keçe gibi bir malzeme. Eğer aracın altını sürterseniz yırtılabiliyor. İkisini de değiştirdim geçtiğimiz yıl, 1.650 TL tuttu:
    2014 Bmw 520i / E180 sahibi arkadaşlar.

    90bin km'de şanzıman-motor kulaklarını ve takozlarını değiştirdim, 3.000 küsür tuttu.

    Son bakımını (90bin km) Mengerler’de 1400 TL’ye yaptırdım, 8 ay kadar önce. Şu anda illa ki daha yüksektir. Bir iki aya 105bin bakımım geliyor, güncel bakım fiyatını göreceğiz.

    Kasko 2300 TL (hasarsızlık indirimim maksimumda), trafik sigortası 500-600 arası.

    Tüketim 15-20 litre zor. İstanbul’da ikamet ediyorum, benim depo ortalamalarım 9-10 litre aralığında gerçekleşiyor. Çok fazla trafiğe girerseniz ya da kısa mesafe kullanımda 11-12 görürsünüz fakat genel ortalamanın 15 olması için sürekli agresif sürmeniz ya da aralıksız ağır trafiklere giriyor olmanız lazım. Uzunda duruma ve güzergaha göre 7-8 Gibi tüketimler yakalanabiliyor. 90-100 sabit hızla minimum 5.4 gördüm (Üsküdar-Halkalı arası gece, bomboş yol) fakat reelde bu seviyeler imkansız.

    F10 5.20i motor şanzıman olarak daha iyi bir araçtır, performans açısından. 5'in multimedya kullanımı da daha pratik. Fakat iç mekanda ince detaylara gösterilen özen konusunda E daha iyi, kendi görüşümdür. E tercih etmemde de bu nokta etkili oldu benim için. Tasarım görecelidir, kimisine 5 daha güzel görünüyor olabilir, bana sadece belli bazı özel renk ve trim kombinasyonlarında hoş görünüyor. Hayalet gösterge kesinlikle olmalı. Bunun E’de karşılığı yok mesela. 5’in yakıtı hakkında bilgim yok, fakat çok fark olacağını sanmam.

    Dış görünüş de yine zevkler ve renkler kısmına giriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 5 Nisan 2019; 9:52:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    bende bu tür yorumlardan emin olmak için iki aracıda kiraladım bizzat tecrübe ettim.

    20 lt yakmıyor ama iş yerinin önünde bilgisayarı sıfırlayıp akşam üzeri eve gelince 15 lt gösteriyor. eğer bilgisayarı sıfırlar şehir içi şehir dışı karışık yol yaparsanız genel ortalama 8-9 bana göre belki diyebilirim.

    320i aracım bile şehir içinde yoğun olmayan trafikte 8 lt ortalama gösteriyorken siz yoğun trafikte 520i ile nasıl o değeri görüyorsunuz.

    konu sahibi arkadaşa tavsiyem, imaknınız varsa kesinlikle ve kesinlikle iki aracı kiralayın. Yada en kötü bir araca bakmaya gidin, biraz kullanın, yol bilgisayarını sıfırlayın şehir içi biraz binin, dur kalk yapın ışıklarda bekleyin ve kendiniz tecrübe edin.

    Alıntıları Göster
    Babacım sen 15 lt gördüysen eğer büyük ihtimalle 2-3 saatlik, milimetre ilerlemeyen trafikte sürekli dur kalk yaparak görmüşsündür o değeri ya da sport mod falan açıktır. Ben sabah Kayışdağı trafiğinde dur kalk yapıp daha sonra otobana bağlanarak Tuzla'ya gidiş dönüş günde 40 km yol yaparak ortalama 8-9 lt görüyordum. Sonuçta sürekli dur kalk yapılan trafikte sürmüyoruz arabayı, otobana da çıkıyoruz bomboş yolda gidiyoruz. 8-9 ltden fazla yakarsa eco'da gel beni bul.

    Kendim 320i ED kullanıyorum 2016 model onda da super eco da en fazla 7 lt yakıyor araç. Hadi ağır trafikte dur kalkta 9 lt yaksın ama fazlası yok. 15 lt falan filan hikaye bunlar. 50 saatlik dur kalk trafikte kullanıyorsanız aracı 60 lt de görürsünüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Valentino

    Babacım sen 15 lt gördüysen eğer büyük ihtimalle 2-3 saatlik, milimetre ilerlemeyen trafikte sürekli dur kalk yaparak görmüşsündür o değeri ya da sport mod falan açıktır. Ben sabah Kayışdağı trafiğinde dur kalk yapıp daha sonra otobana bağlanarak Tuzla'ya gidiş dönüş günde 40 km yol yaparak ortalama 8-9 lt görüyordum. Sonuçta sürekli dur kalk yapılan trafikte sürmüyoruz arabayı, otobana da çıkıyoruz bomboş yolda gidiyoruz. 8-9 ltden fazla yakarsa eco'da gel beni bul.

    Kendim 320i ED kullanıyorum 2016 model onda da super eco da en fazla 7 lt yakıyor araç. Hadi ağır trafikte dur kalkta 9 lt yaksın ama fazlası yok. 15 lt falan filan hikaye bunlar. 50 saatlik dur kalk trafikte kullanıyorsanız aracı 60 lt de görürsünüz.

    Alıntıları Göster
    Yazdığımı tam okumamışsınız, ikimizde benzer şeyi söylüyoruz.



    bilgisayarı sıfırlayın orta sıkışık trafikte 8 km kullanın ve değere bakın.



    dediğiniz gibi uzun yolda o değerler kullanıma bağlı olarak mümkün olabilir ama kusa mesafede ihtimal vermiyorum.



    siz sabah işe giderken çok yol yapıyorsunuz ama ben günlük max 8 km yapıyırum ile gitgel. o yüzden konu sahibi arkadaşa imkan varsa kirala bak dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 yıl 5.20i kullandım m paket yazın 17 litre yaktığına şahidim şehir içi.
  • 2014 e180 sahibiyim. 2 yildir kullaniyorum. Cok yakin bir arkadasimda da yine 2014 5.20i var.



    Tuketim olarak e180 5.20i den 1.5-2 lt az yakiyor. Bu sirf benim degil 5.20i si olan arkadasimin da gorusu. Ayni guzergahlardaki yakit tuketimlerimizi kiyaslayinca e180 lehine 1.5-2lt fark oluyor.



    5.20 nin temel artilari sanziman, sportif surus hissi, performans ve en full e180 de bile bulunmayan hayalet gosterge ve vakumlu kapilar (premium ve ustu paketlerde) gibi donanimlari olmasi.



    E180 in artilari ise konfor, genislik ve ic malzeme kalitesi. 5.20i de cok konforlu ve kaliteli bir arac ancak sanki e180 bu konularda 1 tik ileride.



    Dis tasarim tamamen goreceli ona yorum yapamayacagim.



    Her 2 araci da alirsaniz digerini neden almadim demezsiniz her 2 aracda gayet guzel konforlu ve sahibini pisman etmeyecek turde araclar. Baska sorunuz varsa yanitlayabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurutme maliyetlerini yazmamisim onlari da yazayim. 60.000 bakimi yetkili serviste 2000 tl iken ozel serviste tamamen orjinal parcalarla 1400 tl tuttu.



    Kaskoda hasarsizlik indirimi en ust sinirda ve kasko 1500 tl civari tuttu. Trafik sigortasi 800 civari



    Lastik ebatlari 245 45 17 oldugu icin 5.20i den 1 tik pahali lastik fiyatlari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F10nun kronik mekanik sorunu yoktur bakımı dert etmeyin iyi özel serviste halledilir.



    F10 sahibi olarak en büyük sorun f10 aleyhine prim yapmamasıdır. 1 yıldır bir kuruş değerlenmedi araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E180 değilde e250 sahibiyiz 211hp araç , yakıt olarak istanbul şehiriçi dur kalk ve kısa mesafelerde 10.5-11 lt yollar biraz daha sakinken 8.7-9.5 arası değişiyor. Ancak bakımları pek ucuz değil Haziran ayında 45.000 km bakımı sormustum 2200 tl demişlerdi. Balata değişimi 1.500 tl idi. Bizim araç paket olarak boş , koltuk ısıtma var ıls mi ne diyorlar far için o var. Keşke kamerada olsaymış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir iki gün 520i kullandık ankara içi trafiğe fazla girmeden 12 13 yaktı araç .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Benim için iç tasarım biraz daha önemli olduğu için e180 kafama yatıyor. Performans beklentimde çok fazla yok işten eve, evden işe. İki aracında bir kaç özellik harici farkı yok gibi gözüküyor. Diğer arkadaşlarında yorumlarını alıp hayırlısı ile kararımızı veririz. Tekrardan teşekkürler.
    Birde takıldığım Bmw'nin yakıt verileri hiç tutmuyor, e180 kullanıcılarının geneli 10-12 diyor ama Bmw'de net bir rakam yok. Genel olarak bazı arkadaşlar 8-10 diyor bazıları da 10-12.
    @kara_eylül işten dolayı zaman ayıramayabilirim, yoksa dediğiniz çok mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asa00 -- 4 Ekim 2018; 11:4:9 >
  • Iki aracida test etme sansim oldu kisa sureli benim gozlemim f10 nun daha guncel ve tasariminin daha uzun sure guncelligini koruyacagi yonunde fakat mercedes e deki yumusak suspansiyonun etkisiyle o surus hissi f10 da yok f10 da abartildigi gibi surus dinamiklerinde onde degil w212 den ama ne kadar detaylari ve malzene kalitesi daha iyide olsa w 212 nin ben f10 5.20 yi cok daha fazla begeniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Iki aracida test etme sansim oldu kisa sureli benim gozlemim f10 nun daha guncel ve tasariminin daha uzun sure guncelligini koruyacagi yonunde fakat mercedes e deki yumusak suspansiyonun etkisiyle o surus hissi f10 da yok f10 da abartildigi gibi surus dinamiklerinde onde degil w212 den ama ne kadar detaylari ve malzene kalitesi daha iyide olsa w 212 nin ben f10 5.20 yi cok daha fazla begeniyorum
    Önden dediğiniz gibi çok prestijli, benimde arka görünüşü hoşuma gitmedi. e180 arkadan krom egzozlar daha şık duruyor:D
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.