Şimdi Ara

Doblo Safeline 125.000 km kullanıcı yorumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
25.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracı 2009 Mayısında 24.600 tl'ye şirket için almıştık.1 ay önce 20.000tl'ye takasta sattık(bizden alınıp 22'ye satıldı) üstüne de 10.000tl verip sigorta dahil 0 Doblo Safeline aldık.

    En öncelikle araca verdiğimiz her kuruşu helal ettiğimizi bildirerek yazıya başlayayım

    Bundan önce şirkette kullandığımız hepsini 0 aldığımız araçları listeleyeyim ki sonra vay o araba bu araba muhabbeti olmasın

    2001 Kangoo 1.9D (80 kusur K)
    2003 Partner 1.9D(50 K)
    2005(tam emin değilim) Kangoo dCi(200 K)
    2004 Caddy TDİ(230 K)
    2007 Caddy TDI DSG(halen faal)(90 K)
    2011 Kangoo Blackline(20 K)
    2003 Combo 1.7(110 K)
    2005 Combo 1.3(50 K)
    2009 Connect 90'lık(halen faal)(60 K)
    2009 Fiorino(90 K)

    Bu araçların hepsiyle de uzun yol,yaz kış yüklü yüksüz sürekli yol yaptım.Tabi tüm km'yi ben yapmadım ama en çok ben binmişimdir çünkü anadoluya pazarlamaya çıkıyorum.

    Diğer marka araçlardan ayrıntılı bahsetmeyeceğim ama hepsiyle de illa ki bir sıkıntı yaşadım.

    Ben size sadece Dobloyu anlatayım.Bu Doblo 1.3 multijet.125000km boyunca tek değişen fren balatası oldu.Onun haricinde

    +lar

    -Çok sağlam ön takım(sattığımızda halen tık sesi gelmiyordu)
    -Ucuz yedek parça(caddy'nin aynasının camı+plastiği 300 tl,doblonun komple 80 tl)
    -Motor sessizliği
    -Süspansiyonların sessiz çalışması fazla yol sesi almaması
    -Şehir içi çok rahat kullanım
    -Viteslerin ve debriyajın yumuşaklığı
    -Küçük motora rağmen yeterli çekiş
    -Şehir içi ekonomiklik
    -Geniş iç mekan ve bagaj
    -Yeterli yol tutuş
    -Gayet iyi frenaj(abssizleri inanılmaz berbat)
    -Kaliteli iç mekan(hiç tıkırtı gelmedi)
    -İkinci elde rahat satılma ve az değer kaybı
    -Müthiş sorunsuzluk
    -Yükte sorun çıkarmama
    -Çok iyi dönüş çapı
    -Altının yüksekliği
    -Arkada sürgülü cam olması(caddyninki gibi minyatür değil)
    -Vitesin konumunun çok iyi olması


    -'ler

    -Yüksek hızlarda küçük motor nedeniyle yüksek tüketim
    -6.vites eksikliği
    -Arka kısımda makastan dolayı sertlik
    -Araç tam yüklüyken rampalarda kalkarken kafa atması


    Kısacası verdiğimiz tüm parayı helal ettik yine Doblo Classic Safeline aldık.Fiorinoyuda değiştirmeyi düşünüyoruz onu da Doblo ile takaslayacağız.Connectide aynı şekilde.Ben çok memnun kaldım,size de tavsiye ederim. Bu arada baştan söyleyeyim,Fiat değil Toyota fanı olarak eleştiriliyorum







  • Yazmayı unutmuşum,Doblonun kliması da çok kuvvetli.O kocaman iç mekanı acayip iyi soğutuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Yazmayı unutmuşum,Doblonun kliması da çok kuvvetli.O kocaman iç mekanı acayip iyi soğutuyor.
    Bahsettiğiniz Doblo'yu ben de çok kullandım. Amacına hizmet eden bir araç, verilen parayı sonuna kadar hakediyor. Dönüş çapı olsun, yolu görüş açınız ve hakimiyetiniz olsun diğerlerine nazaran kullanması çok daha kolay. Park ederken ticari diye zorlanmıyorsunuz sağı solu arkası her yer görünüyor. Kangoo da çok belirsiz aracın sınırları mesela.

    Çok konforlu falan değil evet çok kaliteli malzeme de kullanmıyor ama ticari araç sonuçta bunları aramıyorsunuz. Kliması iyi denebilir, frenleri vasat, çekiş yeterli pek hızlı olmasa da ve en önemlisi bakımları dizel bir araç için çok ucuz.

    100 tl filtre seti ve yağ değişimine veriyorsunuz.
    Bunun dışında çok arıza çıkarmadığından zaten servise gitmiyorsunuz, sağı solu vursanız parçası da çok ucuz.
    En çok bozulan aksamlar silecek fiskiyesinin deliğinin tıkanması gibi, far ampulunun patlaması gibi şeyler, öyle yolda bırakmışlığı yok hiç kaldı ki eşşeğe biner gibi kullandık aracı.

    Kesinlikle Kangoo veya Caddy'e göre daha kalitesiz ama ben iş için kullanacaksam kesinlikle Doblo alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 15 Temmuz 2012; 19:39:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Bahsettiğiniz Doblo'yu ben de çok kullandım. Amacına hizmet eden bir araç, verilen parayı sonuna kadar hakediyor. Dönüş çapı olsun, yolu görüş açınız ve hakimiyetiniz olsun diğerlerine nazaran kullanması çok daha kolay. Park ederken ticari diye zorlanmıyorsunuz sağı solu arkası her yer görünüyor. Kangoo da çok belirsiz aracın sınırları mesela.

    Çok konforlu falan değil evet çok kaliteli malzeme de kullanmıyor ama ticari araç sonuçta bunları aramıyorsunuz. Kliması iyi denebilir, frenleri vasat, çekiş yeterli pek hızlı olmasa da ve en önemlisi bakımları dizel bir araç için çok ucuz.

    100 tl filtre seti ve yağ değişimine veriyorsunuz.
    Bunun dışında çok arıza çıkarmadığından zaten servise gitmiyorsunuz, sağı solu vursanız parçası da çok ucuz.
    En çok bozulan aksamlar silecek fiskiyesinin deliğinin tıkanması gibi, far ampulunun patlaması gibi şeyler, öyle yolda bırakmışlığı yok hiç kaldı ki eşşeğe biner gibi kullandık aracı.

    Kesinlikle Kangoo veya Caddy'e göre daha kalitesiz ama ben iş için kullanacaksam kesinlikle Doblo alırım.

    Alıntıları Göster
    Yukarıda kullandığım tüm araçları ve km'leri yazdım.Combo hariç hiç birini konfor olarak Doblodan üstün görmüyorum.Bir de son kasa Kangoo çok iyi.Caddy aynı ayarda,Connect ise konfor olarak rezillik.Biz ona ferrari diyoruz,gittiğinin 2 katı hissettiriyor.

    Bir de kalite olarak ne anlıyorsunuz bilemem ama bir arkadaşımda 300K'nın üzerinde Doblo var hala bir tık yok arabada.Hem de tamamen orjinal debriyaj balatası dahiBizim 230K'daki Caddy'de vitesler acayip laçka oldu,her taraftan takır tukur ses gelir oldu vs.

    İşin açıkçası Doblo almasam,kendim binecek olsam ancak yeni Kangoo alırım.Ama onda da dci var,3 kere motor yaptırdıktan sonra 82'lik dci almam.Şu anda da 105lik var zaten ama km yapmaya korkuyorum

    Yalnız bir şey söyleyeyim,bu araçların içinde hepsi bir tarafa,eski kasa Combo bir tarafa.Yol tutuş,konfor,genişlik,iç mekan,gidiş her açıdan hepsini katlar böler.Ama o da Opel,bir klima kaç kere sorun açabilir ki.Volan,şanzıman problemleri vs.Ama yine de 2.el alınabiliyorsa,şirket için değil ise Combo düşünülmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Yukarıda kullandığım tüm araçları ve km'leri yazdım.Combo hariç hiç birini konfor olarak Doblodan üstün görmüyorum.Bir de son kasa Kangoo çok iyi.Caddy aynı ayarda,Connect ise konfor olarak rezillik.Biz ona ferrari diyoruz,gittiğinin 2 katı hissettiriyor.

    Bir de kalite olarak ne anlıyorsunuz bilemem ama bir arkadaşımda 300K'nın üzerinde Doblo var hala bir tık yok arabada.Hem de tamamen orjinal debriyaj balatası dahiBizim 230K'daki Caddy'de vitesler acayip laçka oldu,her taraftan takır tukur ses gelir oldu vs.

    İşin açıkçası Doblo almasam,kendim binecek olsam ancak yeni Kangoo alırım.Ama onda da dci var,3 kere motor yaptırdıktan sonra 82'lik dci almam.Şu anda da 105lik var zaten ama km yapmaya korkuyorum

    Yalnız bir şey söyleyeyim,bu araçların içinde hepsi bir tarafa,eski kasa Combo bir tarafa.Yol tutuş,konfor,genişlik,iç mekan,gidiş her açıdan hepsini katlar böler.Ama o da Opel,bir klima kaç kere sorun açabilir ki.Volan,şanzıman problemleri vs.Ama yine de 2.el alınabiliyorsa,şirket için değil ise Combo düşünülmeli.

    Alıntıları Göster
    Çok güzel bir paylaşım olmuş arkadaşım teşekkür ederim, ben de iş yerimde Doblo Safeline kullanıyorum.


    Aracın en sevdiğim yanları çok sessiz alt takımı, hiç tıkırtı yapmayan iç mekanı (ki içindeki plastikleri tırnakla zedelemek mümkün) güçlü kliması, güçlü frenleri, biraz ağır ama çok direkt direksiyonu ve tam olarak 1300cc olmamasına rağmen kasayı gayet iyi hızlandırabilmesi.

    Sevmediğim yanlarıysa çok zayıf düşük devirde çekiş, kötü vites geçişleri, minimum tüketimin çok kolay düşürülememesi uzun yolda kısa kalan 5. vites oranı ve kötü ses sistemi ancak bunlar çok uygun satış fiyatının yanında önemsiz kalan detaylar benim için.

    Uzun dönemde bu kadar sorunsuz çıktığını öğrendiğime sevindim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Çok güzel bir paylaşım olmuş arkadaşım teşekkür ederim, ben de iş yerimde Doblo Safeline kullanıyorum.


    Aracın en sevdiğim yanları çok sessiz alt takımı, hiç tıkırtı yapmayan iç mekanı (ki içindeki plastikleri tırnakla zedelemek mümkün) güçlü kliması, güçlü frenleri, biraz ağır ama çok direkt direksiyonu ve tam olarak 1300cc olmamasına rağmen kasayı gayet iyi hızlandırabilmesi.

    Sevmediğim yanlarıysa çok zayıf düşük devirde çekiş, kötü vites geçişleri, minimum tüketimin çok kolay düşürülememesi uzun yolda kısa kalan 5. vites oranı ve kötü ses sistemi ancak bunlar çok uygun satış fiyatının yanında önemsiz kalan detaylar benim için.

    Uzun dönemde bu kadar sorunsuz çıktığını öğrendiğime sevindim.


    Aşağı yukarı aynı artılar eksiler mevcut olduğuna göre bu da izlenimlerin objektif olduğunu gösteriyor

    Her arabanın +'sı -'si olur ama bir arabanın hem -'si az hem de fiyatı çok makul ise o zaman memnun çok kalıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Çok güzel bir paylaşım olmuş arkadaşım teşekkür ederim, ben de iş yerimde Doblo Safeline kullanıyorum.


    Aracın en sevdiğim yanları çok sessiz alt takımı, hiç tıkırtı yapmayan iç mekanı (ki içindeki plastikleri tırnakla zedelemek mümkün) güçlü kliması, güçlü frenleri, biraz ağır ama çok direkt direksiyonu ve tam olarak 1300cc olmamasına rağmen kasayı gayet iyi hızlandırabilmesi.

    Sevmediğim yanlarıysa çok zayıf düşük devirde çekiş, kötü vites geçişleri, minimum tüketimin çok kolay düşürülememesi uzun yolda kısa kalan 5. vites oranı ve kötü ses sistemi ancak bunlar çok uygun satış fiyatının yanında önemsiz kalan detaylar benim için.

    Uzun dönemde bu kadar sorunsuz çıktığını öğrendiğime sevindim.


    Aşağı yukarı aynı artılar eksiler mevcut olduğuna göre bu da izlenimlerin objektif olduğunu gösteriyor

    Her arabanın +'sı -'si olur ama bir arabanın hem -'si az hem de fiyatı çok makul ise o zaman memnun çok kalıyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    Bu konu da Dobloya ilgili bir tüyo vereyim.

    Benim arkadaşımda 2005 eski kasa Panorama vardı.Yani hususi ruhsatlı.Bu aracın arka makasları bizim kullandıklarımıza göre hayli yumuşaktı.Yerden yüksekliği de daha azdı.Hem konforu hem yol tutuşu daha iyiydi.Tek sıkıntısı ön karter muhafaza yere fazla yakındı bazen sürtüyordu.




  • 1248 cc'lik multijet motorun sorunsuzluğu bir kez daha tescil edilmiş oldu bu vesileyle.:)

    Paylaşım için de teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Bu konu da Dobloya ilgili bir tüyo vereyim.

    Benim arkadaşımda 2005 eski kasa Panorama vardı.Yani hususi ruhsatlı.Bu aracın arka makasları bizim kullandıklarımıza göre hayli yumuşaktı.Yerden yüksekliği de daha azdı.Hem konforu hem yol tutuşu daha iyiydi.Tek sıkıntısı ön karter muhafaza yere fazla yakındı bazen sürtüyordu.

    Doblo yu iş yerim için almıştım ama kullanımını pratikliğini sevince bazen ailecek de gezmeye pikniğe vs gider olduk, çok yük de yüklemiyoruz aslında arka kısmın daha yumuşak olabileceği fikri hep aklımda, ayrıca gerçekten ucuza alınan bir malın bu şekilde bereketli çıkması insanı çok mutlu ediyor.

    Bu konuda yeni Doblo lar bence çok iyi; yol tutuş, gürültü ve sarsıntı konforu gayet iyiyken 1000kg lik fabrika verisi yükleme kapasitesi etkileyici.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Bu konu da Dobloya ilgili bir tüyo vereyim.

    Benim arkadaşımda 2005 eski kasa Panorama vardı.Yani hususi ruhsatlı.Bu aracın arka makasları bizim kullandıklarımıza göre hayli yumuşaktı.Yerden yüksekliği de daha azdı.Hem konforu hem yol tutuşu daha iyiydi.Tek sıkıntısı ön karter muhafaza yere fazla yakındı bazen sürtüyordu.

    Doblo yu iş yerim için almıştım ama kullanımını pratikliğini sevince bazen ailecek de gezmeye pikniğe vs gider olduk, çok yük de yüklemiyoruz aslında arka kısmın daha yumuşak olabileceği fikri hep aklımda, ayrıca gerçekten ucuza alınan bir malın bu şekilde bereketli çıkması insanı çok mutlu ediyor.

    Bu konuda yeni Doblo lar bence çok iyi; yol tutuş, gürültü ve sarsıntı konforu gayet iyiyken 1000kg lik fabrika verisi yükleme kapasitesi etkileyici.


    Aslında yeni kasa ile takaslayacaktık.Fakat galerici bir arkadaşım yeni kasasını alma eskisi gibi sağlam değil dedi.Sonra baktım yeni kasa eskisinden sadece 1000tl pahalı,üstelik 6 vites 90hp vs. gibi artıları da var.Buna rağmen safeline çok satıyordu.Bir de satıcı da tanıdıktı,o da abi bunlara nazaran daha narin dedi,süspansiyon olarak.O nedenle classic aldık yine.Açıkçası Fiorinonun ön takımından ve direksiyonundan çok çektiğimizden,bildiğim yoğurdu bilmediğim ayrana değişmek istemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Bu konu da Dobloya ilgili bir tüyo vereyim.

    Benim arkadaşımda 2005 eski kasa Panorama vardı.Yani hususi ruhsatlı.Bu aracın arka makasları bizim kullandıklarımıza göre hayli yumuşaktı.Yerden yüksekliği de daha azdı.Hem konforu hem yol tutuşu daha iyiydi.Tek sıkıntısı ön karter muhafaza yere fazla yakındı bazen sürtüyordu.

    Doblo yu iş yerim için almıştım ama kullanımını pratikliğini sevince bazen ailecek de gezmeye pikniğe vs gider olduk, çok yük de yüklemiyoruz aslında arka kısmın daha yumuşak olabileceği fikri hep aklımda, ayrıca gerçekten ucuza alınan bir malın bu şekilde bereketli çıkması insanı çok mutlu ediyor.

    Bu konuda yeni Doblo lar bence çok iyi; yol tutuş, gürültü ve sarsıntı konforu gayet iyiyken 1000kg lik fabrika verisi yükleme kapasitesi etkileyici.


    Aslında yeni kasa ile takaslayacaktık.Fakat galerici bir arkadaşım yeni kasasını alma eskisi gibi sağlam değil dedi.Sonra baktım yeni kasa eskisinden sadece 1000tl pahalı,üstelik 6 vites 90hp vs. gibi artıları da var.Buna rağmen safeline çok satıyordu.Bir de satıcı da tanıdıktı,o da abi bunlara nazaran daha narin dedi,süspansiyon olarak.O nedenle classic aldık yine.Açıkçası Fiorinonun ön takımından ve direksiyonundan çok çektiğimizden,bildiğim yoğurdu bilmediğim ayrana değişmek istemedim.

    Alıntıları Göster
    Şu araçlara hala 6.vites koymayan örümcek kafalı şebelek mühendisler yüzünden millet uzun yolda sıkıntı çekiyor. Sanki çok maliyetli birşey. Kafasız hödük takımı.




  • O yüzden PSA Peugeot-Citroen Group'a çok söverim çook Makyaj yapıp motor yeniliyorsunuz bari 6. vitesi ekleyin değil mi

    Doblo Classic sorunsuzluğu ve sağlamlığıyla ün yapan bir araçtır, ama onu 1.9 Multijet 105 beygir paklar bence Donanımı gayet yeterli, aksesuarı bol, ekonomik bir araç, güle güle kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeisoneday

    O yüzden PSA Peugeot-Citroen Group'a çok söverim çook Makyaj yapıp motor yeniliyorsunuz bari 6. vitesi ekleyin değil mi

    Doblo Classic sorunsuzluğu ve sağlamlığıyla ün yapan bir araçtır, ama onu 1.9 Multijet 105 beygir paklar bence Donanımı gayet yeterli, aksesuarı bol, ekonomik bir araç, güle güle kullanın
    paylaşım için teşekürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeisoneday

    O yüzden PSA Peugeot-Citroen Group'a çok söverim çook Makyaj yapıp motor yeniliyorsunuz bari 6. vitesi ekleyin değil mi

    Doblo Classic sorunsuzluğu ve sağlamlığıyla ün yapan bir araçtır, ama onu 1.9 Multijet 105 beygir paklar bence Donanımı gayet yeterli, aksesuarı bol, ekonomik bir araç, güle güle kullanın
    Valla bu doblolar benim de dikkatimi çekmeye başladı.Çevremde bakıldığında doblo kullananlar en ağır ve zor işlerde eşek niyetine kullanıyorlar.Fakat caddy,connect,partner tipi aracı olanlar daha binek tipi kullanıma yönelik daha özenli kullanıyorlar.Tüm bu gördüklerime rağmen doblo kullanıcıları tarafından sağlam deniyorsa demek ki bu kadar satmasının bir sebebi var.Bir de doblo nun connect karşısında satışlarda bu yıl neden birinci olamadığını merek ediyordum ki fiyatlarını görünce sebebini anladım.Yeni kasa doblolar 47000 tl den başlarken conncetler 34-35000 tl den başlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Valla bu doblolar benim de dikkatimi çekmeye başladı.Çevremde bakıldığında doblo kullananlar en ağır ve zor işlerde eşek niyetine kullanıyorlar.Fakat caddy,connect,partner tipi aracı olanlar daha binek tipi kullanıma yönelik daha özenli kullanıyorlar.Tüm bu gördüklerime rağmen doblo kullanıcıları tarafından sağlam deniyorsa demek ki bu kadar satmasının bir sebebi var.Bir de doblo nun connect karşısında satışlarda bu yıl neden birinci olamadığını merek ediyordum ki fiyatlarını görünce sebebini anladım.Yeni kasa doblolar 47000 tl den başlarken conncetler 34-35000 tl den başlıyor.

    Oha....

    Yeni kasa doblonun hangi versiyonu 47bin den başlıyor acab???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Valla bu doblolar benim de dikkatimi çekmeye başladı.Çevremde bakıldığında doblo kullananlar en ağır ve zor işlerde eşek niyetine kullanıyorlar.Fakat caddy,connect,partner tipi aracı olanlar daha binek tipi kullanıma yönelik daha özenli kullanıyorlar.Tüm bu gördüklerime rağmen doblo kullanıcıları tarafından sağlam deniyorsa demek ki bu kadar satmasının bir sebebi var.Bir de doblo nun connect karşısında satışlarda bu yıl neden birinci olamadığını merek ediyordum ki fiyatlarını görünce sebebini anladım.Yeni kasa doblolar 47000 tl den başlarken conncetler 34-35000 tl den başlıyor.

    Oha....

    Yeni kasa doblonun hangi versiyonu 47bin den başlıyor acab???

    Alıntıları Göster
    araç sorunsuz ve geniş evet ama sürüş zevki ve konfordan uzak bir araç.hergün şirkette kullanıyorum,araç devir kaybettimi kendisini toplaması 2-3 saniye sürüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Valla bu doblolar benim de dikkatimi çekmeye başladı.Çevremde bakıldığında doblo kullananlar en ağır ve zor işlerde eşek niyetine kullanıyorlar.Fakat caddy,connect,partner tipi aracı olanlar daha binek tipi kullanıma yönelik daha özenli kullanıyorlar.Tüm bu gördüklerime rağmen doblo kullanıcıları tarafından sağlam deniyorsa demek ki bu kadar satmasının bir sebebi var.Bir de doblo nun connect karşısında satışlarda bu yıl neden birinci olamadığını merek ediyordum ki fiyatlarını görünce sebebini anladım.Yeni kasa doblolar 47000 tl den başlarken conncetler 34-35000 tl den başlıyor.

    O dediğiniz doblolar binek ruhsatlıdır

    Ticari geçen Dobloyu kimse 47 bine satamaz

    Satsa da 0 çeker....!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Valla bu doblolar benim de dikkatimi çekmeye başladı.Çevremde bakıldığında doblo kullananlar en ağır ve zor işlerde eşek niyetine kullanıyorlar.Fakat caddy,connect,partner tipi aracı olanlar daha binek tipi kullanıma yönelik daha özenli kullanıyorlar.Tüm bu gördüklerime rağmen doblo kullanıcıları tarafından sağlam deniyorsa demek ki bu kadar satmasının bir sebebi var.Bir de doblo nun connect karşısında satışlarda bu yıl neden birinci olamadığını merek ediyordum ki fiyatlarını görünce sebebini anladım.Yeni kasa doblolar 47000 tl den başlarken conncetler 34-35000 tl den başlıyor.

    O dediğiniz doblolar binek ruhsatlıdır

    Ticari geçen Dobloyu kimse 47 bine satamaz

    Satsa da 0 çeker....!!!

    Evet doğru binek tipi 47600 tl den başlıyor.Ticari tipleri 29000 küsürden başlıyor.Ama fordda nedense connect binek tipi olarak satılmıyor.
    Gerçi ticari olarak da doblonun fazlası yine var diyebilirim.Çünkü ikisi de 29000 küsürden başlıyor ama conect en donanımlısı 40000 de bitreken doblo 41000 de bitiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Valla bu doblolar benim de dikkatimi çekmeye başladı.Çevremde bakıldığında doblo kullananlar en ağır ve zor işlerde eşek niyetine kullanıyorlar.Fakat caddy,connect,partner tipi aracı olanlar daha binek tipi kullanıma yönelik daha özenli kullanıyorlar.Tüm bu gördüklerime rağmen doblo kullanıcıları tarafından sağlam deniyorsa demek ki bu kadar satmasının bir sebebi var.Bir de doblo nun connect karşısında satışlarda bu yıl neden birinci olamadığını merek ediyordum ki fiyatlarını görünce sebebini anladım.Yeni kasa doblolar 47000 tl den başlarken conncetler 34-35000 tl den başlıyor.

    O dediğiniz doblolar binek ruhsatlıdır

    Ticari geçen Dobloyu kimse 47 bine satamaz

    Satsa da 0 çeker....!!!

    Evet doğru binek tipi 47600 tl den başlıyor.Ticari tipleri 29000 küsürden başlıyor.Ama fordda nedense connect binek tipi olarak satılmıyor.
    Gerçi ticari olarak da doblonun fazlası yine var diyebilirim.Çünkü ikisi de 29000 küsürden başlıyor ama conect en donanımlısı 40000 de bitreken doblo 41000 de bitiyor.

    Alıntıları Göster
    Yeni kasa Doblo pek beğenilmedi.Connectin satışlarda geçmesi bundan kaynaklanıyor.Yoksa fiyatlar arasında çok fark yok.




  • paylaşım için tesekkürler. Ortalama ne kadar yuk tasıyordunuz dobloyla? Agırlıgını merak ettim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.