Şimdi Ara

2011 Saab 9-4X

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
3.766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 31
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 gün 23 saat 23 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Chandler Bing (2 mesaj) Vril (2 mesaj) kadirbilir81 (2 mesaj) Whisper911 (1 mesaj) EnginAKB (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  •  2011 Saab 9-4X


     2011 Saab 9-4X


     2011 Saab 9-4X


    2011 model SAAB 9-4X standart olarak dört tekerden çekiş sistemi ve iki farklı motor seçeneği ile satış noktalarındaki yerini alacak. Birinci motor seçeneği 3.0 litrelik V6 motor, 265 beygir gücünde ve 0-100 km/s hıza ulaşımı 9 saniye sürüyor. İkinci seçenek ise daha fazla performans isteyenler için turbo beslemeye sahip seçenek. 2.8 litrelik V6 motora sahip, 300 beygir gücünde ve 400 Nm tork üretebiliyor, 0-100 km/s hıza erişimini 8.3 saniyede tamamalıyor.

    Yeni SAAB 9-4X, 2011 yılı mayıs ayında düzenlenecek olan Los Angeles Otomobil Fuarında tanıtılacak ve ardından satışına geçilecek. Arabanın tüm donanım paketleri ve fiyat alternatifleri o tarihde belli olacaktır.







  • Süper birşey saab işte
  • Çok Şık Ve Güzel Olmuş Beğendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Salus

    Çok Şık Ve Güzel Olmuş Beğendim.
    saab ne zaman kapancak ya :=)

    Kia mia aldı yürüdü, isveçliler uyuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavisin

    Süper birşey saab işte
    saab bu arabada neden kendi logosunu kullanmadı acaba:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    Süper birşey saab işte


    hiç tutulmuyo ama galiba ülkemizde ben konyada 1-2 sefer saab gördüm 9-3 tü galiba hayran kalmıştım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    saab bu arabada neden kendi logosunu kullanmadı acaba:D

    çünkü scianna ile ayrıldı scianna şu anda VW AG tarafından üretiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    saab bu arabada neden kendi logosunu kullanmadı acaba:D

    çünkü scianna ile ayrıldı scianna şu anda VW AG tarafından üretiliyor.

    Alıntıları Göster
    saab sadece tr de değil dünyada da pek tutulmuyor...
    son çıkan 9-5 ile ya tamam ya devam savaşı verecek deniyor dergilerde falan... öyle bir durumda şuanda..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    saab sadece tr de değil dünyada da pek tutulmuyor...
    son çıkan 9-5 ile ya tamam ya devam savaşı verecek deniyor dergilerde falan... öyle bir durumda şuanda..

    Alıntıları Göster
    Kapansın gitsin bence. her önüne gelen, Saab işte isveçli, isveç çeliği, yok uçak markası, yok tank gibi bir sürü yaklaşımda bulunur. Ne hikmetse bu kadar ağız sulandıran arabayı satmayı beceremez bu Saab. Neden, söyliyim neden olduğunu otomobillerinin sahip olduğu 1980 lerden kalma çizgiler, sıfır fiyat ve marka stretijisi, sıfır reklam, sıfır tanıtım. Batsın bence çok bile yaşamış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Kapansın gitsin bence. her önüne gelen, Saab işte isveçli, isveç çeliği, yok uçak markası, yok tank gibi bir sürü yaklaşımda bulunur. Ne hikmetse bu kadar ağız sulandıran arabayı satmayı beceremez bu Saab. Neden, söyliyim neden olduğunu otomobillerinin sahip olduğu 1980 lerden kalma çizgiler, sıfır fiyat ve marka stretijisi, sıfır reklam, sıfır tanıtım. Batsın bence çok bile yaşamış

    Alıntıları Göster
    Bunca yıldır trafikteyim daha bir kes olsun saab denk gelmedi,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Bunca yıldır trafikteyim daha bir kes olsun saab denk gelmedi,

    Alıntıları Göster
    Ankara'da yaşarken çok karşılaşmazdım ama izmir'de Rover ve Saab sık görüyorum. 9.3 sedan modellerinin dış görünüşünü pek sevmezdim ama çok konforlu ve çok donanımlı bir araçtı.
    Teknoloji üreten, alanında ilklere imza atan firmaların gerek ar-ge maliyetleri gerekse uzun ömürlü ve dayanıklı üretilip yedek parça satamadıgı için tasfiye edilmeleri üzücü.
    Citroen, Volvo, Saab, Jaguar aykırı teknolojileriyle otomotiv sektorunde çıgır açan firmalardı, hepsi el degiştirip ilkelerinden feragat etmek zorunda kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ar ge -- 29 Ekim 2010; 10:07:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar ge

    Ankara'da yaşarken çok karşılaşmazdım ama izmir'de Rover ve Saab sık görüyorum. 9.3 sedan modellerinin dış görünüşünü pek sevmezdim ama çok konforlu ve çok donanımlı bir araçtı.
    Teknoloji üreten, alanında ilklere imza atan firmaların gerek ar-ge maliyetleri gerekse uzun ömürlü ve dayanıklı üretilip yedek parça satamadıgı için tasfiye edilmeleri üzücü.
    Citroen, Volvo, Saab, Jaguar aykırı teknolojileriyle otomotiv sektorunde çıgır açan firmalardı, hepsi el degiştirip ilkelerinden feragat etmek zorunda kaldı.

    Alıntıları Göster
    saab kapanmamışmıydı ya,geçen böyle haberler vardı,tüm forum olarak üzülmüştük.ne oldu da canlandı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keppir

    saab kapanmamışmıydı ya,geçen böyle haberler vardı,tüm forum olarak üzülmüştük.ne oldu da canlandı

    Alıntıları Göster
    saab kapanmadı general motorsa satıldı çünkü bizim halkımızın bildiği 3 marka dişinda araba almiyolar
    toyota ford volkswagen :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vril

    saab kapanmadı general motorsa satıldı çünkü bizim halkımızın bildiği 3 marka dişinda araba almiyolar
    toyota ford volkswagen :S

    Alıntıları Göster
    bana kötü göründü. volvo aldı başını yürüdü, saab hala aynı yerde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brky

    bana kötü göründü. volvo aldı başını yürüdü, saab hala aynı yerde...

    saab ın volvo kadar satışı olsa emin ol saab volvo dan 2 kat büyümüştü volvo satış yaptıda noldu gitti çin firmasina satıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vril

    quote:

    Orijinalden alıntı: brky

    bana kötü göründü. volvo aldı başını yürüdü, saab hala aynı yerde...

    saab ın volvo kadar satışı olsa emin ol saab volvo dan 2 kat büyümüştü volvo satış yaptıda noldu gitti çin firmasina satıldı

    Alıntıları Göster
    Adamlar iç mekan olarak nefis arabalar çıkarıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    Adamlar iç mekan olarak nefis arabalar çıkarıyorlar.

    Alıntıları Göster
    dış tasarım yapmayı ne zaman ogrencık bu fırma acaba?
    arka farlar chevrolet epica türevi....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Kapansın gitsin bence. her önüne gelen, Saab işte isveçli, isveç çeliği, yok uçak markası, yok tank gibi bir sürü yaklaşımda bulunur. Ne hikmetse bu kadar ağız sulandıran arabayı satmayı beceremez bu Saab. Neden, söyliyim neden olduğunu otomobillerinin sahip olduğu 1980 lerden kalma çizgiler, sıfır fiyat ve marka stretijisi, sıfır reklam, sıfır tanıtım. Batsın bence çok bile yaşamış

    1990 model şahin den çizgileride iyidir çeliğide iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StevenGerrard

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Kapansın gitsin bence. her önüne gelen, Saab işte isveçli, isveç çeliği, yok uçak markası, yok tank gibi bir sürü yaklaşımda bulunur. Ne hikmetse bu kadar ağız sulandıran arabayı satmayı beceremez bu Saab. Neden, söyliyim neden olduğunu otomobillerinin sahip olduğu 1980 lerden kalma çizgiler, sıfır fiyat ve marka stretijisi, sıfır reklam, sıfır tanıtım. Batsın bence çok bile yaşamış

    1990 model şahin den çizgileride iyidir çeliğide iyidir

    Alıntıları Göster
    odunize tasarımdan kurtulmaları lazım. araba sırf aerodinamik ve kaliteden ibaret değil. göze hoş gelmesi, uygun fiyatlı olması lazım. Jaguar bile uygun fiyatlı model çıkarıyorsa Saab'ın artık biraz alçaktan uçması lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emtue

    odunize tasarımdan kurtulmaları lazım. araba sırf aerodinamik ve kaliteden ibaret değil. göze hoş gelmesi, uygun fiyatlı olması lazım. Jaguar bile uygun fiyatlı model çıkarıyorsa Saab'ın artık biraz alçaktan uçması lazım.

    Alıntıları Göster
    Saab ın tasarımlarını seviyorum.En sevdiğim sw araçlar saab.Tasarımdan ziyade kaliteyi uygun fiyatlı seri üretime geçirmek , pazarlama , servis yedek parça hizmetleri çok önemli.Söylediğiniz gibi fiyatlandırma ve bence düşük hacimli motorlarda gerekli.
    Daha önce okuduğum makalelerde amerika otomotiv endüstrisinin Japon firmaları gibi kaliteli ürünü uygun fiyata hızlı seri üretime geçirme yeteneğinin olmadığı belirtiliyordu.Bence işin sırrı bunda yatıyor.
    Saab ı satın alan hollandalı firma spyker ın saabı canlandıracağına inancım yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizashi -- 29 Ekim 2010; 23:54:53 >




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.