Şimdi Ara

2008 model SEAT cordoba 1.4 buldum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başlikta belirttigim arabayi buldum 170 bin km de ve 2. Sahibi kendisi 2011den beri kullanıyor.

    Gelelim işin zor kısmına pilot garage expertizde

    Sağ çamurluk, sağ ön kapı boyalı

    Sağ arka kapı işlemli boyalı ve kapı içi boyalı

    Motor kısmı için ise şanzumanta terleme ve motor üst kapakta terleme notu yazılmış,bunun dışında başka bi olumsuzluk yok.


    Aracı alıp 2 tane motor ustasına götürdük

    1. Usta kaputu açtı, bu 3 silindir saatli bombadır,ben olsam hayatta almam dedi, marş bastık yağ çubuğunu çekti, bu araba üflüyor dedi, alma dedi.


    2. Ustaya gittik, kaputu açtık , bu 3 silindir kapımdan içeri sokmam dedi, tamiri zordur dedi. Üfleme var mı dedik, dizellerde bu kadar olabilir,terleme de olabilir, normaldir dedi.


    Haliyle ben kararsız kaldım, yorum yaparsanız sevinirim.

    Fiyat 175bin tl diye anlaşmıştık.








  • Türkiye'deki kendilerine usta diyenlerin çoğu atmosferik 4 silindirli arabadan başka bir mok tamir edemez.Vw veya seattan anlayan bir ustaya götürmeniz de fayda var.
  • Terleme o yaşta çok normal değil mi? 2007 model aracımda terleme mevcuttu. Çok normal demişlerdi..

  • Bakımları zamanında yapılmışsa alınır bir şey olmaz. Traktör gibi çalışıyor dedikleri de doğrudur :)

  • Bu aracın 2.eli ağır mıdır, para lazım olunca elden çıkartmak gerekirse diye soruyorum.
  • temizinden bora alınmıyor mu o paraya yazacaktım 250 çekmişler sahibindende 2008 model SEAT cordoba 1.4 buldum 

  • O motora o yorumu yapan ustaların dükkanını ustalar içeride iken kitlemek lazım gereksiz herifler.


    1.4 Tdi pd motor eski nesil taş gibidir. Az yakar çekişi iş görür bakımını yaptıktan sonra bana mısın demez. Terlemeler de yaşına göre normal. Kondisyonu iyiyse bir sıkıntısı yoksa bence alınır.

  • 2004 cordoba 1.4 tdi kullandim

    Sonrasinda sifir focus megane corolla golf aldim ama aklim hala cordoba da.

    Ici cok geniş. Bagaji büyük arac.
    Az yakardi iyi giderdi. Distan kucuk görünüp ici ve bagaji buyuk olan ender araclardandir.
    Motoru 1.4 eski tip dizel oldugu icin bakimliysa ariza cikarmaz. Agresif kullanirdim ama cok dayanikliydi

    Tek kotü yani plastik parcalari biraz pahalıdır.
  • arka koltuğu çok dar bir araç bu sebeple 0 olarak almaktan vazgeçmiştik arkadaşa 2005de


    aklımıza girmesi sebebide başka bir arkadaş şirket aracı olarak kullanıyordu bilmem kaç kmdeydi


    arkadaşalrın dediği gibi işi vw grubu olan bir ustaya göster bence

  • Kaportasinda tavan gibi yerlerde minik boya catlaklari olusmus milimlik ince veya dairesel milimlik , o bolgeler paslanmis ince kucuk noktalar ama buyumemesi için ne yapmak gerekir
  • kısa ve net: alma

  • anyhill kullanıcısına yanıt

    Hocam neden peki, bilgi verir misiniz?

  • 2006 modelini 6 yıl 225 bin km kullandım. Terlemeler ve hafif üfleme normal. Bakımları aksatılmadıysa o motoru kolay kolay bozamazsınız. Alınır, binilir, 4,5 litre yakıtla gezilir. Anlamayan usta kapıma sokmam der başka ne diyecek. 1.9 tdi’nin 1 silindir eksiği. Vw motorlarından anlayan her ustanın çok iyi bildiği kara düzen common rail olmayan yanmış yağı bile yakabilen kütük gibi bir motor.
  • mur@t_333 kullanıcısına yanıt

    Bugun aracla giderken baktim motor ışığı yanıyor, bu niye yandı dün yoktu dedim, o kafasina gore bazen yaniyor bazen sonuyor dedi.

  • Aynı araca aynı motorla takas yoluyla sahip olmuştuk çok uzun süre bizde kalmadı ilanı yayınlandıktan 1 saat sonra arayan kişiye ertesi gün aracı satmıştık. Eski sahibi inşaat ustasıydı. Çoğu iş arabası gibi hor kullanılmış tavan ve paneller dahil olmak macunsuz boyasız orijinal yeri olmayan elden ele gezen ve sattığımızda 299bin km de olan bir araçtı tabi fiyatı da ona göreydi. Donanımı malzemesi konforu ve en önemli 300binde olmasına rağmen gaz tepkisi gidişi ve yakıtı memnun bırakmıştı. Bu bütçelerde sedan araca ihtiyacım olsa tercih ederdim.


    2008 model SEAT cordoba 1.4 buldum




  • tashunkee kullanıcısına yanıt
    Bilgisayara bağlanıp sorunun ne olduğuna bakılabilir.
  • Üzerinde eski tip enjektörlü motor var. Modern dizeller gibi hassas enjektörleri yok. Dpf yok. Zaten bunlar olmayınca ister istemez sağlam oluyor araç.

    Sadece fiyatı çok geldi bana. Belki ben yabanciyimdir da o paraya golf, polo vs alinir. Yada madem o dönemin dizelini istiyorsunuz 1.9 tdi bakın.
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Piyasa yaz dönemi, sıfır araç sıkıntısı derken birçok haberle şişirildi. Şuan satarken herkes bol bol rakamları yazıyor... Ben normalde polo bakıyorum belki teknolojisi bakımından mekanik olarak benzerdir ama wv piyasası olan bir marka. Normalde 150lerden bahsediyorduk bu araba için sarı site ve galericilerden fiyat kontrolü yapılınca rakam buraya geldi. Ben en son temiz palio bile arar oldum, benim için 2.araç olacak. Uzun yola gitmeyecek nasılsa şehir içinde kullanılacak 110 120 bin tl lik bir araç işimi görür.

  • 2008 model arabanın contalari artık işlevini yitirmiştir herhalde?


    Karter , üst kapak conta vs değişmesi iyi olur zaten geçen Ford servisindeydim bizim dizel arabadada var 1.6 TDCİ 2010 model 136 binde o terleme olur dedi usta bunlarda böyle biraz sıkıştırınca oluyor biraz dedi ki iyi bir özel servis


    Üfleme işi ben bir araba alırken de bir usta üfleme var demişti ama alakası olmadığı ortaya çıktı sonra


    En güzel kompresyon testi yaptırın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brother ToLGa -- 1 Ağustos 2022; 17:21:26 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.