Şimdi Ara

1.5 corolla satamaz diyenler nerede? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
0
Favori
14.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Motorları gayet verimli, benzinli motor olarak tüketimleri düşük kategorisinde. Önceki kasa dahil LPG bağlatıp tüketimi düşürmek için uğraşmıyorlar, daha düşük tüketim elde etmek için takıyor çoğu kişi. Madem bu araca LPG uyumlu niye az yakmayalım durumu. Yoksa bir önce motor da dahil benzin tüketimi sınıf ortalamasında.


    Ayrıca şunu da anlamış değilim niye aklınıza aracı olan herkes sürekli basacak, kaçacak geliyor ki? En basitinden kendimin son iki aracı 200 beygir civarında ama sakin kullanan birisiyim. Ülkemizdeki çoğu kullanıcı 0-100 km hızlanması 10-13 sn aralığında olan araçları yeterli buluyor. Ayrıca otomobil işi ile de içli dışlıyım 100 kişi tane Corolla'sı olan kişi ile muhatap olduysam belki 1 tanesi performanstan şikayet etmiştir. Genelde yalıtım, yol sesi alma, sağdan soldan tıkırtı vs gibi konularda eleştiri alıyor.


    @Konnegeer27

    Onların içi geçmiştir. Yaşları genç olsa bile ruhları ihtiyardır. Bu zamanda çekilmez atmosferik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • katastrof54 kullanıcısına yanıt

    Güle güle kazasız belasız kullanın; ancak yanlış tercih yapmışsınız. Sizin isteklerinize en iyi cevap verecek araç Megane 1.33 joy edc araçtı. Gerek performans gerek tüketim olarak memnun ederdi. Sizin aldığınız dönemde Corolla aldığınız fiyata yakın banttan satıldı. Keşke bir test sürüşü yapıp farkı görseydiniz. Umarım yakıtı ilerde sizi üzmez.

  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Verimli olması beni ilgilendirmiyor. Tüketimi de hiç düşük değil. Eğer düşük tüketimi olan bir araç olsaydı youtuberlara saçma sapan reklam kokan videolar çektirmezlerdi.


    Ben performans ve torku sürekli basayım uçayım kaçayım diye istemiyorum. Konforlu araç sürmek için istiyorum. uzun yolda birkaç kişi seyahat ederken rampa gördüğüm zaman tedirgin olmamak için istiyorum. Devir çevirip kafamı şişirmesin diye istiyorum. E yüksek devir çevirerek çalışan motorun ( çünkü karakteristiği böyle) düşük yakıt tüketmesini beklemek hayalcilik olur. Ben de 3.0 3.5 4.0 atmosferik makineli araçlar kullanayım; ama bizim ülke şartlarında düşük hacim yüksek besleme motorlar her zaman daha mantıklı ve tercih edilesi olacaktır.

  • Konnegeer27 kullanıcısına yanıt

    Megane motoru performans ve sürüş rahatlığı olarak çok önde ama tüketim olarak corolla kadar az yakması çok zor. Fabrika verileri benzer, atmosferik motorlarda fabrika verilerini yakalamak çok kolay. Atmosferikte gazı kökleseniz de alabileceğiniz hava belli ama turboda öyle değil. Gaza karşı daha hassas. Ayağınızın altında hava basmayı bekleyen turbo var.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Eğri oturup doğru konuşmak lazım. C sınıfı benzinli bir sedandan 5 6 lt tüketim standart bir kullanımla elde etmek mümkün değil. 7- 8.5 lt arası şehir coğrafyası ve trafik seviyesine göre değişir gözlemlerime göre. Bu yakıtları göze almışken neden turbo benzinli bir araç alıp tork etkisiyle konforlu bir sürüş elde etmeyeyim. Daha az gaz emriyle aracı ilerletmeyeyim.


    Performanslı kullanımda dediğiniz doğru. Turbo benzinlinin önü çok açık tüketimde; ama standart kullanımda kesinlikle LPG uygulanamayan, bu kadar düşük performans verilerine sahip, yakıt tüketimi düşük diye lanse edilip öyle olmadığı belli olan, CVT bir araç günümüzde tercih edilmemeli diye düşünüyorum.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Corollaya göre daha performanssız atmosferik kullanıyorum. Hız limitlerini kolay kolay aşmam. Bu hızlarda da işimi görüyor. Ani hızlanmalar, performanslı kullanım zaten sevmiyorum, işin doğa kısmı da beni endişelendiriyor. 1.6 dizel varken de aynı kullanımım vardı, 1.5 dizel şirket aracı varken de aynıydı. Mümkün mertebe bisiklet kullanıyorum, olmazsa motor kullanıyorum. 2 km mesafedeki kreşe bile çocuğumu bisikletle götürüyorum. 1km iniş, 1km çıkış. Ailecek olunca mecbur araç kullanıyoruz. Sürüş keyfi yaşamak istersem de motorla basıyorum gaza, o mükemmel atmosferik motor sesini dinliyorum, performans da cabası. Porsche, impreza wrx vs kullanmadığın sürece bu keyfi arabadan alamazsın. Arabada da tatlı virajları dönmek keyif veriyor.


    Şimdi benim ruhum ihtiyar mı? Işıklarda gaza basmadığım, gereksiz hız yapmadığım için mi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konnegeer27

    Verimli olması beni ilgilendirmiyor. Tüketimi de hiç düşük değil. Eğer düşük tüketimi olan bir araç olsaydı youtuberlara saçma sapan reklam kokan videolar çektirmezlerdi.


    Ben performans ve torku sürekli basayım uçayım kaçayım diye istemiyorum. Konforlu araç sürmek için istiyorum. uzun yolda birkaç kişi seyahat ederken rampa gördüğüm zaman tedirgin olmamak için istiyorum. Devir çevirip kafamı şişirmesin diye istiyorum. E yüksek devir çevirerek çalışan motorun ( çünkü karakteristiği böyle) düşük yakıt tüketmesini beklemek hayalcilik olur. Ben de 3.0 3.5 4.0 atmosferik makineli araçlar kullanayım; ama bizim ülke şartlarında düşük hacim yüksek besleme motorlar her zaman daha mantıklı ve tercih edilesi olacaktır.

    "Tüketimi de hiç düşük değil."


    Düşükten beklenti nedir ona bakmak lazım.


    "Eğer düşük tüketimi olan bir araç olsaydı youtuberlara saçma sapan reklam kokan videolar çektirmezlerdi."


    Şu cümlenin üzerine söyleyecek söz bulamadım.


    "Ben performans ve torku sürekli basayım uçayım kaçayım diye istemiyorum. Konforlu araç sürmek için istiyorum. uzun yolda birkaç kişi seyahat ederken rampa gördüğüm zaman tedirgin olmamak için istiyorum. Devir çevirip kafamı şişirmesin diye istiyorum."


    Ben bu tür durumları yılda bir kaç kere yaşıyorum ancak, bunun için ekstra para harcamaya değmeyeceğini düşünüyorum.


    "E yüksek devir çevirerek çalışan motorun ( çünkü karakteristiği böyle) düşük yakıt tüketmesini beklemek hayalcilik olur."


    Sürekli yüksek devir çevirerek gezmezseniz, turbo motor ve çift kavramalı şanzıman gibi teknolojilere ödeyeceğiniz ekstra maliyete değmeyecek bir tüketim farkınız olacaktır.


    10 yıldır 2 farklı atmosferik motorlu araç kullanmış biri olarak yorumlarım bu şekildedir.


    Saygılar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konnegeer27

    Güle güle kazasız belasız kullanın; ancak yanlış tercih yapmışsınız. Sizin isteklerinize en iyi cevap verecek araç Megane 1.33 joy edc araçtı. Gerek performans gerek tüketim olarak memnun ederdi. Sizin aldığınız dönemde Corolla aldığınız fiyata yakın banttan satıldı. Keşke bir test sürüşü yapıp farkı görseydiniz. Umarım yakıtı ilerde sizi üzmez.

    "ancak yanlış tercih yapmışsınız. Sizin isteklerinize en iyi cevap verecek araç Megane 1.33 joy edc araçtı. Gerek performans gerek tüketim olarak memnun ederdi."


    İletişim konusunda ciddi sorunlar olan cümleler bunlar.


    İnsanların tercihini yargılamak, tercihleri ile ilgili kesin yargılar kullanmak, ilginç. Bana haddini aşan cümleler gibi geldi.


    Ben olsam şunu alırdım, şu aracın daha uygun olacağını, daha memnun kalacağınızı tahmin ediyorum gibi yazsanız bence daha iyi olur.


    Sizi daha çok memnun edecek araç başkalarını da en çok memnun edecek diye bir durum yok, herkesin aldığı ürünler ile ilgili beklentileri farklı sonuçta.


    Mesela Megane'ı ben de değerlendirdim, süspansiyonu çok yumuşak, uzun yolda güven vermedi bana. Uzun yol konusunda Corolla ile yol yapınca görüşlerimi ayrıca paylaşırım.


    İç mekanı Corolla'dan çok daha vasat görünüyor.


    Saygılar.





  • Corolla peynir ekmek gibi satılır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • huso kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum, ben iklim değişikliği ve karbon salınımı hakkında bilgili birsi değilim ancak merak ediyorum, havayı kirleten onca unsur arasında göze çarpa çarpa Avrupa otomobil pazarı mı çarpıyor? Avrupa otomobil pazarındaki karbon salınımı azaltılınca küresel ısınma, karbon salınımı problemleri çözülmüş olacak mı? Avrupa pazarını bu kadar darlamak yerine egzozundan ne çıktığı belli olmayan, hiç bir standarta sahip olmayan telden tenekeden üretilmiş Asya pazarındaki arabalara el atsalar. Enerji üretimini harıl harıl fosil yakıt yakarak üreten medeniyet düşmanı ülkelere bir yol gösterseler daha faydalı bir iş yapmış olmazlar mı? Yani onca mesele halloldu da bir Avrupa otomobil pazarı mı kaldı ıslah edilecek? Gerçekten anlayamıyorum. Zaten memlekette araba almak günden güne zorlaşıyor, alabildiğimiz arabadan elde edeceğimiz sürüş keyfini de saçma sapan bahanelerle kısıtlamak için can atıyorlar. Turbo dizel adam olmaya başlamıştı, hızlı devirlenen, sıkıştırma oranları düşük güçlü motorlar gelmeye başladı derken Diesel-Gate patladı. Turbo benzinliler dizele yaklaştı, daha yüksek sıkıştırmalı, yüksek torklu az yakan motorlar çıktı derken yeni Euro normları işi saçma sapan bir yere götürmeye başladı.


    Yahu ben mecbur muyum, devire göre değişken tork ve güç üretmeyen, ses çıkartmayan, vitesi mitesi olmayan akülü araba hissiyatına daha doğru bir ifadeyle hissiyatsızlığına sahip olan elektrikli arabalara veya bunun içen yanmalı karşılığı olan atmosferik + cvt denen saçmalığa sahip arabalara binmeye. Zaten onu da bırakmayacaklar ya, arabayı da bilgisayar kendisi sürecek 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 9 Mayıs 2021; 6:13:38 >




  • Corolla 1.3 motor yapsın o bile satılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    müdür 4 silindirli motora mükemmel sesli diyorsan senin ruhun ihtiyarlamıştır. mükemmel ses v8 dir onu v12 ve v6 takip eder. mükemmel 4 silindirli sesi diye birşey yoktur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kensai-X

    "ancak yanlış tercih yapmışsınız. Sizin isteklerinize en iyi cevap verecek araç Megane 1.33 joy edc araçtı. Gerek performans gerek tüketim olarak memnun ederdi."


    İletişim konusunda ciddi sorunlar olan cümleler bunlar.


    İnsanların tercihini yargılamak, tercihleri ile ilgili kesin yargılar kullanmak, ilginç. Bana haddini aşan cümleler gibi geldi.


    Ben olsam şunu alırdım, şu aracın daha uygun olacağını, daha memnun kalacağınızı tahmin ediyorum gibi yazsanız bence daha iyi olur.


    Sizi daha çok memnun edecek araç başkalarını da en çok memnun edecek diye bir durum yok, herkesin aldığı ürünler ile ilgili beklentileri farklı sonuçta.


    Mesela Megane'ı ben de değerlendirdim, süspansiyonu çok yumuşak, uzun yolda güven vermedi bana. Uzun yol konusunda Corolla ile yol yapınca görüşlerimi ayrıca paylaşırım.


    İç mekanı Corolla'dan çok daha vasat görünüyor.


    Saygılar.



    Alıntıları Göster

    Bizim ülkede en büyük problem bu. Bir şey yetersizse, kötüyse aman sahibi üzülmesin diye söylememek. Ben yargılama yapmıyorum burada. Eğer bu araçtan almayı düşünen varsa ( ki foruma insanlar bu yüzden gelir) farklı bir pencereden bakış sağlamaya çalışıyorum.


    Corolla motor açısından güncel versiyonu ile gerek yakıt tüketimi gerek performans açısından başarılı değildir. Matematik yalan söylemez veriler ortada.


    Megane yol tutuş açısından sınıfında belli standartları sağlar ve kesinlikle tedirgin etmez. Dizayn meselesine gelince ben de Corollanın ortasındaki piranha tablet gibi duran ekranı sevmiyorum; ama bunlar subjektif şeyler. Biz burada aracın sunduğu teknik özelliklerden bahsediyoruz.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konnegeer27

    Bizim ülkede en büyük problem bu. Bir şey yetersizse, kötüyse aman sahibi üzülmesin diye söylememek. Ben yargılama yapmıyorum burada. Eğer bu araçtan almayı düşünen varsa ( ki foruma insanlar bu yüzden gelir) farklı bir pencereden bakış sağlamaya çalışıyorum.


    Corolla motor açısından güncel versiyonu ile gerek yakıt tüketimi gerek performans açısından başarılı değildir. Matematik yalan söylemez veriler ortada.


    Megane yol tutuş açısından sınıfında belli standartları sağlar ve kesinlikle tedirgin etmez. Dizayn meselesine gelince ben de Corollanın ortasındaki piranha tablet gibi duran ekranı sevmiyorum; ama bunlar subjektif şeyler. Biz burada aracın sunduğu teknik özelliklerden bahsediyoruz.



    Alıntıları Göster

    O zaman şöyle anlatayım. Ben de eleştiri ve tavsiye yazıyorum ancak bunu insanların tercihleri ile bağdaştırmıyorum. Yani eleştirmenizi değil yazım tarzınızı eleştiriyorum.


    Size göre başarılı değildir, başarılının anlamını da tartışabiliriz burada. Sizin yeterli bulmadığınız özellikler başkası için yeterli geliyorsa onun için başarılıdır. Yeterli ve başarılı gibi kavramlar tamamen sizin ihtiyacınız ile alakalıdır. Bu kavramlar, daha güçlü bir araca ihtiyacı yoksa, fazla kilometre yapmıyorsa gibi tüketici özellikleri ile belirlenir.


    Matematik yalan söylemez diyorsanız ben de diyorum ki bana aynı fiyata daha iyi özellikler sunan bir araç tavsiye edin, matematik konuşsun. Önerdiğiniz aracın tüm özellikleri ile üstün olmasını beklerim burada. %50 vergi diliminde Dream ciddi donanım farkları sunuyordu, ben bu yüzden aradaki fiyat farkına rağmen Joy ile kesinlikle kıyaslamadım.


    "Megane yol tutuş açısından sınıfında belli standartları sağlar ve kesinlikle tedirgin etmez." Ben bunu hissemedim, benim görüşümü kesin yargılarla olumsuzlamaya çalışmışsınız. Tasarım konusunda da Corolla beni tatmin etti, Megane çok yavan kalıyor.


    Gerçi şu anda %50vergi diliminde otomatik seçenek bile sunamıyor Megane, kıyaslayacak bir durumda kalmadı.


    Saygılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kensai-X -- 10 Mayıs 2021; 4:30:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borakhan

    Arkadaşım bunlar motordan tahrikli sistemler. Yani kontrol edilmiyorlar. yani turbo komprasör çok mu ısıtıyor, genel olarak soğutma sistemini büyüt bitti gitti. ECU'da ek bir kontrolü yok bu sistemlerin basıncını ya da devirdaimini kontrol eden.


    Şimdi gelelim dynamic force motora:


    Valfler motordan tahrik almıyor. ek bir elektrikli motor tarafından kontrol ediliyor. bu elektrikli motorun devri ECU tarafından sürekli kontrol ediliyor. Bu kontrol de milisaniye aralıklarla gaz tepkilerine motor devrine vs. göre belirleniyor. Yani ECU burada devasa bir hesap yükü altında. Turbo motorlarda bunun esamesi okunmaz çünkü valfler krank milinden tahrik alır.


    Soğutma pompası, turbo motorlarda direk olarak motordan tahtrik alır. ne kadar yüksek devir o kadar su basıncı. Dynamic Force motorda ise motor sıcaklığı, güç ihtiyacı, gaz tepkisi vs. dikkate alarak ayrı bir motor tarafından tahrik edilir. Bu motorun kontrolü ECU üzerindedir ve milisaniye aralıklarla kontrol edilir.


    Yakıt pompası, 2 tane yakıt pompası var. bir tanesi yüksek basınca sahip ve motor devrine bağlı değil. ECU yine güç ihtiyacı, gaza basma oranı, devir gibi değişkenleri milisaniyelerle kontrol ederek hangi pompanın ne kadar yakıt basacağını kontrol ediyor.


    Ve tabiiki direk enjeksiyon ve port enjeksiyon kontrolleri de ECU tarafından kontrol ediliyor.


    Kısaca Turbo makinelerin ECU'larındaki iş yükü 1 ise bu ECU'da 5. yani ECU'nun hem yazılımı hem işlemcisi turbo bir makine ile kıyaslandığında çok daha hızlı ve çok daha karmaşık.


    Tekrar edeyim yüksek dayanım her zaman daha teknolojik malzeme demek değildir ki 1980'lerde vs yüksek teknoloji olan aluminyum döküm gövdeler bugün nerede ise mahalle arasında yapılır hale geldi. Dövme piston vs. de aynı şekilde. kısaca turbo makineler 1960'lar için yüksek teknoloji idi. bugün sıradan makineler. ki keza sahip oldukları ECU ve yazılımlar da yine artık nerede ise standard denebilir. Şu da bir gerçek Atmosferik motordaki basınçlar daha düşük ancak kullanılan pistonlar da bu basınçtan çok daha fazlasını kaldırabilecek şekildedir. Üretim maliyetleri o kadar düştü ki bazen daha az dayanıma sahip parça kullanmak daha yüksek maliyete sahip olabiliyor, üreti adetleri devreye girince. Yani sen bu pistonu turbo bir motorda da kullanıyorsan o basınca dayanıklı olanı tasarlarsın, sonra turbo-atmosferik hepsinde aynı pistonu kullanırsın çünkü üretim adetlerin artar, üretim bandında sürekli farklı ürünler kullanmayı engellersin, lojistik anlamında, malzeme tedariği anlamında daha avantajlı olursun gibi. Şahsen daha önce başıma geldiğinde biliyorum daha düşük kaliteli malzeme kullandığın için maliyetin arttığı çok oldu, tedarik miktarı (lot) devreye giriyor ve nerede ise 2 kat kadar bir maliyet farkı çıkıyor.


    CVT dediğin şanzıman DÜŞÜK TORK değerleri dikkate alınarak geliştirilmiştir. Eğer 250Nm Torka uygun bir CVT geliştirilirse ki Japon'lar (Toyota-Honda) yaparsa emin ol o torka dayanacaktır, ömrü uzun olur. Ha maliyet ve ağırlık artacaktır bu da onu tercih edilebilir bir sistem yapmaz bu durumda adamlar gider TORK KONVERTÖRLÜ adam gibi otomatik koyarlar.


    Bayiden çıkar çıkmaz "kullanıcı hatası" nedeni ile patlayan şanzıman koymazlar. Ne zamandır hatırlamıyorum her sene "DSG sorunları çözüldü, bundan sonra sorun yaşanmayacak" denilir, hatta bayiler bizzat bu garantiyi bana da verdi. Bunun üzerine bir anlaşma yapalım, DSG patlarsa her türlü işlemi garanti kapsamında yapacağınıza dair dedim ve bil bakalım ne oldu, hiç bir bayi bunu yapmadı. direk kaçtılar mekandan işte iyi niyet garantisi vs bahsetttiler. Bayiler bile biliyor başına gelecekleri. Eğer malına güvense altına imzasını atar. Ve tabii bu her sene düzelen DSG için her sene ayrı ayrı şikayet kayıtları açılıyor. ne de olsa "süper şanzuman, hakediyor". tabii bu DSG için istenen paralara tork konvertörlü çok daha kaliteli JAPON şanzumanlar takılabilir. ama tabii DSG patlasın ki Almanlar para kazansın. zaten hepi topu 5 sene gitse yeter.

    Yani bu spesifikasyonları turbolu bir motorda uygulayamayacagin anlamina gelecek hicbirsey yok ,boşuna yazmışsın ayrica ∆ hava fazlalık katsayısını (air excess coefficient) bilmeyen biri için turbolu motorlar gereksiz gelebilir ayrica hangi atmosferik 1000 metre rakimin üstünde düzgün sitokiyometrik oranla çalışmış geçin bunlari marketing agiziyla teknik şeyler yazinca komik oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    müdür 4 silindirli motora mükemmel sesli diyorsan senin ruhun ihtiyarlamıştır. mükemmel ses v8 dir onu v12 ve v6 takip eder. mükemmel 4 silindirli sesi diye birşey yoktur.


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borakhan

    Motordan tahrik alan sistemleri ECU nasıl kontrol ediyor? Turbo da egzos gazları ile tahrik alan sistem. devrini veya basıncını ECU ile kontrol edemezsin. yakıt miktarını kontrol edersin bir yere kadar. Turbo sıcaklığı da keza ayrı bir soğutma sistemi yok. motor soğutmasından beslenen bir sistem. sadece bir valf ile kontrol edersin ki onun kontrolü de oldukça basittir. bir tane ısı müşürüne bakar.


    motor bloğu konusu da benzer. Turbo motor bloğu ile bu dynamic force motor bloğu arasında gerek malzeme gerek işleme anlamında atla deve yok. ki Dynamic Force motorun sahip olduğu toleranslar daha düşük. tekrar belirteyim kullandığın yağ 0W16 yani ince yağ yani yüksek hassasiyet ile işlemniş ve sürtünmesi oldukça azaltılmış bir silindir yapısınmdan bahsediliyor burada. ki bu motorun Turbo versiyonu da var. ve tek farklı daha fazla silindire sahip olması. gir bir araştır.


    Dynamic Force motorun ne olduğunu anlamamışsın. sana verdiğim videoları da izlememişsin. dediğim gibi önce bir araştır, öğren ondan sonra gel.

    Nasil turbo basincini ve devrini kontrol edemezsin şaka gibi bir yorum yapmışsın peak basınçta turbo devri sabittir onun dışında basınç turbo devir ikilisi motor devrinden bagimsiz olarak hareket eder westgate basinc kontrol valfini niye koymuşlar motora hahaha birşeyler biliyor gibi iddaali cumleler kurup birşey bilmemek bizim insanimiza has birşey motor devrinden alakasız olarak turbo peak basıncı 2000 rpm motor devrinde verebilecgi gibi 4000 rpm motor devrindede verebilir turbonun devrinin ise aracın.motor deviriyle tam olarak bir alakası yok yüksek devirde %10 kadar bir pedal açısıyla gaza basarsan turbo çok çok az devirde çok çok az basınç uretecektir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1,5 corolla çok ekonomik ve yeni nesil e-cvt şanzıman var. Daha ne olsun. Neymiş tüp takılmıyormuş. Çok saçma.

  • Fiyati uygun olduktan sonra satilmasi son derece normal , sonuçta belli kriterleri karsilayan geniş bi araç LPG olmamasi - lerden biri o motor için ama bunu fiyati ile kapatiyor .
    Fiyati 20 bin daha fazla olup LPG olsa ve bu kadar satsa çok satmis denmezdi . cebinde parasi olan insan hesabini kitabini az çok biliyor forumun tercihlerinin aksine ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.