Ben 1.6 xv kullanıyorum. 1.5 sene, 24bin km oldu. C segment olarak daha kötü performansı olan araç benim bildiğim yok. Ben xv kullanıcısı olarak buradaki yorumları gerçekten anlayamıyorum. Tork mork, gitmez etmez, alınmaz, atmosferik çok yavar vs vs. Bana hepsi aşırı saçma geliyor. Performansı kötü deyin ama gitmez nedir. Stres olursun nedir? 3.0, 2.0 performansı iyi sayılabilecek araçlarım oldu, önceki aracım 1.6 dizeldi. Xv'den genel anlamda memnunum. Sıfır araç düşünüyorum, ilk baktığım model yine xv. Motordan yana stres olsam neden yine xv bakayım? Corolla 1.5 125hp ile stres olacaksanız sorun sizdedir. Gerçek hayattaki başka sıkıntılarınızı gaza basarak atıyorsanız sorun sizin zayıf psikolojinizdedir. Sizin hayal dünyanıza uygun değildir, almazsınız olur biter. |
1.5 corolla satamaz diyenler nerede? (7. sayfa)



-
-
Ben de üslubunuz için size teşekkür ederim.
0 fiyatına ikinci el veya daha yeni daha düşük segment yerine daha eski daha üst segment/iyi araba tamamen tercihtir zaten. Eşimle birlikte kullandığımız için ben biraz daha farklı tercihler yapmak zorunda kalıyorum, yoksa ben de kendi tercih ettiğim araçlarda benzer bir bakış açısına sahip olabilirdim :)
Saygılar. -
İnsanlar sanal alemde deşarj olmak için gerçeklikten kopuk yorumlar yapabiliyor. Kullanmadıkları araçlar hakkında alakasız yorumlarla, kullandığımız aracın gitmediğine bizi inandırmaya çalışıyorlar :)
-
Büyük araç firmaları derken en büyük olanlar VW ve Toyota, onlar da terkediyor.
Saygılar. -
quote:
Orijinalden alıntı: commandxBen 1.6 xv kullanıyorum. 1.5 sene, 24bin km oldu. C segment olarak daha kötü performansı olan araç benim bildiğim yok. Ben xv kullanıcısı olarak buradaki yorumları gerçekten anlayamıyorum. Tork mork, gitmez etmez, alınmaz, atmosferik çok yavar vs vs. Bana hepsi aşırı saçma geliyor. Performansı kötü deyin ama gitmez nedir. Stres olursun nedir? 3.0, 2.0 performansı iyi sayılabilecek araçlarım oldu, önceki aracım 1.6 dizeldi. Xv'den genel anlamda memnunum. Sıfır araç düşünüyorum, ilk baktığım model yine xv. Motordan yana stres olsam neden yine xv bakayım?
Corolla 1.5 125hp ile stres olacaksanız sorun sizdedir. Gerçek hayattaki başka sıkıntılarınızı gaza basarak atıyorsanız sorun sizin zayıf psikolojinizdedir. Sizin hayal dünyanıza uygun değildir, almazsınız olur biter.
seninki son kasa mıydı?
-
Eski kasa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
antalyada citroen ve subaru bayisi aynı, c5 aircross bakmaya gittiğimizde yeni kasa xv dikkatimi çekti içine bindim (ama sürmedim) yeni kasada kaliteyi bayağı yükseltmişler en az mazda kalitesinde hoşuma gitti, ha o kadar parayı o 1.6 atmosferiğe vermem ama araç gerçekten güzel. eskisini de aurisi değiştirirken niyetlenmiştim ama bayidekilerin ilgisizliği ve cazip astra teklifi subaruyu arka sıralara itmişti.
-
Yahu herşeyi geçtim de corolladaki konfor hiçbir c segment aracta yoktur. Bozuk yollarda, şehir içinde o kadar konforlu ki uçan halı. Bu bile corolla almaya yeter bence. Ama diğer taraftan da turbosuz motor hem de LPG olmayacaksa ben yokum. Hem çok yakacağım hem araba gitmeyecek. Yaksın ama gitsin bari.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çaktırmayın hocam da eletrikli motor da çağ dışı bunların mantığıyla bakıldığında
. 1900 yılında Amerika'da elektrikli ve hibrit (bugünkü kadar gelişmiş olmasa da) araçlar üretilip satılmış, hatta restore edilip çalışır yürür durumda olanları dahi var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 7 Nisan 2021; 0:37:49 > -
Evet haklısın. Elektrikli motor ifadesini yanlış kullanmışım. O da çok eski ve dediğin gibi zamanında yapıldı. Onun yerine elektirikli araç demem gerekirdi. Çünkü elektrikli araç bir bütün olarak ele alınabilir, otonom sürüş, pil yönetim sistemleri, güç üniteleri vs. arabanın mekanikten çok yazılım ve otonom özellikleri ile ön plana çıktığı ve kar marjının çok daha fazla olduğu araçlar.
Burada gerek Avrupa'lı gerek Japon otomotiv tüketicileri biraz ağır kaldılar. Daha korumacı yaklaştılar olaya. Tesla gibi bir rakibi beklemiyorlardı ek olarak yıllardır içten yanmalı motor ile çalışan araç geliştiren firmalarda bir tür kültür oluşuyor. Toyota bu emisyon olayını çok önceden öngördü. O yüzden ağırlığı hibrit teknolojisine verdi. ki zamanına göre doğru bir karadı ancak bunun için Avrupa'da farklı normlar vs. ile biraz engellendi. Dizel motorların bu kadar yaygınlaşmasının sebebi de biraz bu. Toyota da misal hibrit üzerine çok eğildi ancak elektrik kısmına pek ağırlık vermedi.
Şimdi Tesla piyasayı dağıtyor ve tüm otomotiv firmaları uyurken yakalandı buna. çok hızlı değişmeleri gerek ancak daralan kar marjları nedeni ile bu kadar hızlı tepki veremiyorlar. ancak teker teker hepsi içten yanmalı motor gamını azaltıyor ve geliştirme projelerini sonlandırıyor. yani 2025-2030 gibi süper teknolojik über turbo motorlar için "çağ dışı motorlar" diyeceğiz. neyse.
Ha tabii o tarihlerde muhtemelen bir moratoryumdan çıktığımız için bu elektrikli araçlar bizim için ulaşılamaz olacak. elimizde Avrupanın kakaladığı, 1980'ler gibi, o zaman için toros-R12-Şahin diyebileceğimiz araçlara servet ödüyor olacağız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Borakhan -- 8 Nisan 2021; 8:3:3 >
-
Kamp, gezi vs araziye girenler ya da güvenliğe öncelik verenler için mantıklı. c segment sedan işinizi görüyorsa xv mantıksız bir seçim olur zaten. Xclusive 370bine veriyorlar. Bence fiyatı uygun. Tüm güvenlik donanımı, elektrikli gerçek deri koltuk vs donanım olarak fena değil.
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxKamp, gezi vs araziye girenler ya da güvenliğe öncelik verenler için mantıklı. c segment sedan işinizi görüyorsa xv mantıksız bir seçim olur zaten. Xclusive 370bine veriyorlar. Bence fiyatı uygun. Tüm güvenlik donanımı, elektrikli gerçek deri koltuk vs donanım olarak fena değil.
nesi uygun, o fiyata 2012 wk2 jeep grand cherokee alırısın. tamam harika araç ama bu motorla fayda/maliyetten olabildiğince uzaklaştı. ama ama ama tekrar ediyorum yeni nesli motor hariç harika olmuş çok kaliteli hissettiriyor.
-
Anormal olan nedir?Bir araba neden cok satar?
Uygun/Mantıklı Fiyat
Corolla nın Fiyatı Mantıklı ve Uygun, otomobil Anlatıcısı Giris Modeli Satmadıgı icin 203 den kampanya yapıp 181 e Duzu,190 a CVT yi Sattı Toyota dedi.Siskinlik de bitince fiyatı normale cekti.Ve mart da zam yapmayan tek firma dedi.
Dolayısı ile Uygun/Mantıklı Fiyat olan her araba satılır.Bunda sasırılacak bir durum yok.Reno Megane Kampanya yaptı.1,33 140BG 240 Tork aracları 175-180 den hatta paketli olarak 180 den sattı.İnsanlar da aldı.
Golf 8 300 degil 30.000 aracını 196 dan satsaydı 30000 binini de satardı.
Bu 1.5 Alanların inanıyorum bir kısmı hala Tüp taktırırım diye aldı.Bir kısmı da hala yukarıdaki ornek gibi Tüp takılmıyorsa almam mantıgında...
Normal Aracta Motor Verimligigi %35 İken Corolla da bu %40-41 1.5 Motorunda bildigin Hybrid Motoru ya da o perf. Motor hala Tüp derdinde bir kısım ilginc...
Egea da cok satıyor.Cunku Mantıklı/Uygun Fiyata arac satıyor.124000 e 1.4 Atmosferik 150,000 e Cross , 160.000 e 1.3Mjet sattı.haliyle cok satıldı.
Burada Golf 8 dısında hepsi Yerli, Golf 8 de yerli degil ama Fiyat mantıklıydı.Dedigim gibi 50.000 1.0 Turbo yu 196000 dan satsaydı Mart Ayında Golf un satısı 55.000 falan olurdu.
Diger yandan Subaruymus,Suzukiymis,Hondaymıs,Mazdaymıs bunlar farklı ...Honda dısındakilrin hepsinin Duzgun bir Distribitoru yok,Servisi yok,Yedek PArcası Sıkıntı, Arac Guzelmis degilmis baska bu aracların Servis,yedek parca,Distribitor agında sorun varsa zaten konusulacak birsey kalmıyor.
Ayrıca Toyota dısında butun Japonlar fahşis fiyatlı,servisi ve yedek parcası asırı pahalı olan araclar...
Honda ise ayrı bir durum Atmosferik aracına 300000 cekip 250-260 a bırakan,Fabrikası kapatan,Servisi ve Yedek parca fiyatları asırı pahalı her yonuyle pahalı olan bir arac...
-
quote:
Orijinalden alıntı: BorakhanTurbo motorlar da bitiyor. ömürlerinin son aşamasındalar. o yüzden artık hacim ufatma işlemleri durduruldu, hatta hacim arttırmaya başladılar. turbo motor teknolojik bir motor değil. sen yokuş çıkarken turbo motorla az yaktığını mı sanıyorsun? ek olarak aşırı ısı nedeni ile oluşan NOx ne olacak? onu nereye koyacağız? her şey CO2 emisyonu değil.
1.0 motordan 200 beygir de alırsın. ne kadar yüksek beygir o kadar teknoloji mi sanıyorsun? ömür ne olacak? ya da bakım masrafları?
Avrupa'da turbo makineler yaygın peki dünyanın geri kalanında? misal Amerika'da? orada neden turbo değil de hala atmosferik kullanıyorlar? çağ dışı oldukları için mi? Misal Asya'da -55 derece sıcaklıklarda neden turbo makine kullanmıyorlar? ya da Afrika çöllerinde gölgede 50 derece sıcaklıkta?
Turbo dediğin teknoloji yeni değil. Honda'nın da Toyota'nın da geliştirdiği çok güzel Turbo makineler var. sence neden Avrupa pazarında turbo araç satmıyorlar?
VW 1.4 TSI motor süper teknolojik makine değil mi? 2006 senesinde İtalya'da çalışırken o motorun testlerini yapan bir Alman eleman ile tanıştık. "Aşırı ısınıyor, soğutma sorununu çözemeden sürdüler piyasaya, hepsi patlayacak" dedi. Ben inanmadıydım. ne oldu bil bakalım?
günümüz teknolojisi olarak bakarsan olaya elektrikli motor. geri kalan hepsi çağ dışı ki Avrupa'da Tesla'nın tüm diğer markaları geçmesi bunun kanıtı. Hepsi panik halde elektrikli araç geliştirme derdindeler. yani bugün kullandığın Turbo makine ile Atmosferik makine arasında teknoloji anlamında bir fark yok. ikisi de çağ dışı.
Ancak Toyota misal BMW'ye bir teknoloji verdi. bil bakalım ne teknolojisi...
Benzin ucuz mtv yüksek olmuyor ki adamlar 2.0 ve üzeri atmosferik kullanıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
bu saatten sonra türkiyede 1.5 motor değil, vibratörlü araba satsalar millet yine kapış kapış alır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Emre Tuna Mirlivayok mu şöyle 1.6 turbo benzin
Honda civic 1.5 vtec turbo gelecek bakalım
yılsonu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllarca bizim önünüzü kestiler diyenleri
Yeni porsche cayenne içinde görüyorum
hani önleri kesilmişti
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: manisa_trbu saatten sonra türkiyede 1.5 motor değil, vibratörlü araba satsalar millet yine kapış kapış alır.
Carviser da izlemiştim
1 serisi içimdi sanırım araştırma
bmw geniş çaplı bir araştırma yapmış
sormuş arabanız arkadan itişlimi yoksa önden çekiş mi, bunu biliyor musunuz?
çok yüksek bir oranda bilmiyoruz demişler
sonra 1 serisi arkadan itişten önden çekişe geçmişer
yani demem o ki, aracı alanların çoğu 3 silindir olduğunu bilmeden alır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya aga japonda iş yok gidip 2018 308 gti almak lazım
-
quote:
Orijinalden alıntı: husoAnormal olan nedir?Bir araba neden cok satar?
Uygun/Mantıklı Fiyat
Corolla nın Fiyatı Mantıklı ve Uygun, otomobil Anlatıcısı Giris Modeli Satmadıgı icin 203 den kampanya yapıp 181 e Duzu,190 a CVT yi Sattı Toyota dedi.Siskinlik de bitince fiyatı normale cekti.Ve mart da zam yapmayan tek firma dedi.
Dolayısı ile Uygun/Mantıklı Fiyat olan her araba satılır.Bunda sasırılacak bir durum yok.Reno Megane Kampanya yaptı.1,33 140BG 240 Tork aracları 175-180 den hatta paketli olarak 180 den sattı.İnsanlar da aldı.
Golf 8 300 degil 30.000 aracını 196 dan satsaydı 30000 binini de satardı.
Bu 1.5 Alanların inanıyorum bir kısmı hala Tüp taktırırım diye aldı.Bir kısmı da hala yukarıdaki ornek gibi Tüp takılmıyorsa almam mantıgında...
Normal Aracta Motor Verimligigi %35 İken Corolla da bu %40-41 1.5 Motorunda bildigin Hybrid Motoru ya da o perf. Motor hala Tüp derdinde bir kısım ilginc...
Egea da cok satıyor.Cunku Mantıklı/Uygun Fiyata arac satıyor.124000 e 1.4 Atmosferik 150,000 e Cross , 160.000 e 1.3Mjet sattı.haliyle cok satıldı.
Burada Golf 8 dısında hepsi Yerli, Golf 8 de yerli degil ama Fiyat mantıklıydı.Dedigim gibi 50.000 1.0 Turbo yu 196000 dan satsaydı Mart Ayında Golf un satısı 55.000 falan olurdu.
Diger yandan Subaruymus,Suzukiymis,Hondaymıs,Mazdaymıs bunlar farklı ...Honda dısındakilrin hepsinin Duzgun bir Distribitoru yok,Servisi yok,Yedek PArcası Sıkıntı, Arac Guzelmis degilmis baska bu aracların Servis,yedek parca,Distribitor agında sorun varsa zaten konusulacak birsey kalmıyor.
Ayrıca Toyota dısında butun Japonlar fahşis fiyatlı,servisi ve yedek parcası asırı pahalı olan araclar...
Honda ise ayrı bir durum Atmosferik aracına 300000 cekip 250-260 a bırakan,Fabrikası kapatan,Servisi ve Yedek parca fiyatları asırı pahalı her yonuyle pahalı olan bir arac...
Salla bakalım. 12 yıldır aralıksız Mazda kullanıyorum, bu süre zarfında etrafa eşe dosta aldırdıklarım hariç kendime ait 5. Mazda aracım.
92 Mazda 626'dan 2020 Mx5'ine hemen hemen hepsine sahip oldum.
12 yıldır bir kere bile yedek parça sıkıntısı çekmedim. Hatta gir bak övdüğün markaların 2006 modellerine falan, şikayetvar'da ağlama duvarına dönmüş orijinal yedek bulamıyoruz diye.
Ben 92 626'ın vitesin arkasındaki alakasız bardak altlığını bile orijinal olarak 1 haftada getirttim. Bak tampon, balata far vs. demiyorum bardak altlığı diyorum!
Lojistik işlerini Japonlardan daha iyi yapabilen bir ülke daha yoktur.
https://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-yedek-parca-yoklugu
https://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-yedekparca-asla-bulamadim
Bak bu eski vw'ler için bir iki örnek. Hadi eski araç diyelim geçelim bunları, ülkemizde fabrikası bulunan markanın son iki aydaki şikayetlerine bir bak istersen.
https://www.sikayetvar.com/hyundai-assan/yedek-parca
Anadolu'nun şirin bir kasabasında oturuyorsan servis bulamazsın doğru, ama zaten orda alırsın egea'yı, sembol'ü dereye tepeye vurur geçersin.
Lakin büyükşehirde oturup da beğendiğin bir aracı almadan servisidir parçasıdır dert ediyorsan zaten hiç girme bu işlere.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X