|
Arkadaşlar merhaba, 1.3 TCE motoru nasıl bilirsiniz? Kronik sorunları var mıdır? |
|
_____________________________
www.karstanlezzetler.com
|

6 Mobil
|
Arkadaşlar merhaba, 1.3 TCE motoru nasıl bilirsiniz? Kronik sorunları var mıdır? |
|
_____________________________
www.karstanlezzetler.com
|
|
Blok ve kapak alüminyum blok, ısınma ve soğuması başarılı, aynı zamanda günümüz teknolojisinde alüminyum olması hafiflikten kazanım sağlıyor.
10.6 sıkıştırma oranı var. Renault - Nissan - daimler ortak yapımı, bakımları düzenli yapılır ve kaliteli yağ kullanılırsa, kullanırken fazla sıkıştırmazsanız bir problem olmaz. Evet termostat sorunu var, değiştirdiniz mi bir problemi yok. Termostat atla deve değil. Yani devirdaimi 60 - 70 bin km de takip ederek kullanıp değiştirmek lazım. Zaten triger zincir. Motor rektefiye olmuyor evet ama, düzenli bakımla bireysel kullanıcı 400 bin km üst kapak açılmadan gider. Düşük hacimli turbo motor. Günümüzde vag 1.5 tsi motoru ile en iyi içten yanmalı motordur. |
|
Ya bu işi kim uydurdu anlamadım |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bugün bir video gördüm termostat su kaçırıyormuş su bitmiş araç sahibi farketmemiş, zaten hararet yaptığında herşey için çok geç oluyor. Devirdaim ve termostat kroniği dışında megane 1.3 tce 6 ay kullandım yakıtı fazla ama çok istekli ve atik bir motor. Bu kroniklere dikkat ederek kullanıldığında taş gibi motor. Şuan çoğu markanın motorlarında kronik var örneğin 1.2 puretech kayış koparması parçalanması vs. |
|
_____________________________
|
|
yalnız bu çok ciddi bir sorun. tsi ve tdi'lerde halen tek bir sorun yaşamadım ben kullandığım 10 sene içinde. |
|
_____________________________
|
|
katılıyorum hocam ama 1.5 dci'de bu sorun var termostat renault motolarında kronik bunu göz önünde bulundururak almak gerek |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kıng365 -- 9 Ocak 2025; 18:4:11 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
termostat maalesef genel kalite düşünce ilk sorun çıkaran yerlerden oluyor. italyan, fransız, rus araçlarında çok termostat sorunu yaşadım, çok yordu beni. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
1.3 TCE alacak insanlar şunu bilmeli. Bu termostat sorunu, tamamen Renaultun saçmalaması yüzünden. Çünkü bu gerzek firma 5 Yıl veya 60.000 Km de ağır bakım öngörüyor ama, ne hikmetse bu ağır bakımda devirdaim ve termostat değişimi yok, devirdaim ve termostat değişimi 80.000 Km olarak öngörülüyor. bu 60 ile 80 bin km arasında ki 20 bin arasında devirdaim ve termostatın durumu Allaha emanet oluyor. Bu yıllardır Renault da böyle daha önceki aracım Clio 3 de de böyleydi. En güzeli ağır bakıma girdiğiniz anda termostat ve devirdaimi erken olarak değiştirmeniz. |
|
_____________________________
Dacia DUSTER 1.0 TCe
|
|
Termostat sorununun kökeni nedir hocam? Kullanılan termostattan mı kaynaklı yoksa motorla uyumundan dolayı mı? 50-60k da değişim yapılınca bir 50-60k sonra yine değişim isteyecek mi? |
|
_____________________________
www.karstanlezzetler.com
|
|
Motorun rektefiye olmama sebebi nedir hocam tam olarak? |
|
_____________________________
www.karstanlezzetler.com
|
|
1.3 tce motorun stage 1 yazılımını bile çıkarmışlar. 130'dan 170hp'ye çıkarıyorlar tam şaka makinesi. |
|
_____________________________
|
|
salı günü ilk bakıma gireceğim, yaklaşık 6 aydır kullanıyorum çok yakan ve çok kaçan diyebilirim. şehir içi 8 litre ortalama ile geziyorum çok trafiğe girmeden. herhangi bir sorun yaşamadım. |
|
_____________________________
Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320 Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6 Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R |
|
hele hele bu günlerde Ankara'da 3. viteste bile sarıyor stock hali, asfaltın durumu çok kötü, kırağı, çiy ne ararsan var. 170hp halini yolda tutmak çok zor olur. mutlaka geniş taban lastik lazım, 205 tabanla mümkün değil yürümez |
|
_____________________________
Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320 Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6 Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R |
|
Aracınız kaç model hocam? otomatik mi? EDC den memnun musunuz? |
|
_____________________________
www.karstanlezzetler.com
|
|
1.3 multijet motora sahip çoğu kullanıcı, ağır bakımda triger set ve devirdaim değişimi yapıyor. Yağ soğutucu ömürlük parça olarak görülüyor. Halbuki soğutucunun da belli bir ömrü var. İstediğin kadar kaliteli yağ ve antifriz kullan bir müddet sonra o minicik oringler özelliğini yitiriyor. Bir patladı mı al başına belayı. |
|
_____________________________
Sen görürsün dev-genç nasıl patlar beyninde.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
şirketten bir tanıdığımın qq'da 160'lık olanında termostat patlatıp (bütün suyu boşaltmış farkına geç varmış maalesef arkadaş) yetkili serviste 750 bin liralık bir masraf çıkartmasıyla bilirim. (garantisi bitmiş araç için alınan fiyat, kasım 2024) sanayide 380 bin'e yaptırdı çocuk. yeni sattı arabayı. chery alacağım diyordu en son. nissan'ın ingiltere forumlarında bu sorunun ingiltere'deki araçlarda da sık yaşandığından bahsedilmiş. ancak nissan ingiltere aracın garantisi bitse bile motoru kronik sorununu kabul edip ücretsiz olarak değiştiriyormuş. öyle yazmışlar yani ne kadar doğru bilemem ama ülkenin ingiltere olduğunu düşünürsek yalan olduğunu zannetmiyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 10 Ocak 2025; 20:17:57 > |
|
_____________________________
Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
|
|
Şirket aracı olarak aktif kullanmaktayız biraz seri kullanıyoruz. 100 kmde 11 litre benzin tüketiyor. Resmen benzini içiyor. Gidişi şahane. |
|
_____________________________
Fiat Egea Cross Urban 1.4 Fire--Ford Focus 2.5 1.6 Tdci Titanium |