Japon mallarını pek sevmesemde bridgestone lastiğin kralı güvenli bir kere.. ondan sonra dunlop filan geliyor benim gözümde sıralama şu şekilde.. 1-bridgestone 2-dunlop |
En başarılı bulduğunuz Lastik markası..
-
-
Continental
Michelin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Conti Michelin Goodyear
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle Falken. Kışlık için Conti veya Nokian.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bridgestone turanza 6 mevcut lastiğim. turanza t001 de t005 de kullandım kışlıkta blizzaklardan çok memnundum, conti pc6, lassa greenways ve snoways 4 iş yeri aracımda, goodyear egp2, michelin primacy 3 primacy 4, falken ze310 gibi bir çok modeli kullandım. Hiçbiri bridgestone turanzaların verdiği güveni vermiyor. İçlerinde hele fiyat performans olarak kıyasladığımda contiler büyük hayal kırıklığı. Pc6’yı hiç beğenmemiştim pc7 için durum değişmiştir belki. Tamamen reklam ve marka algısından dünyanın parası.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sıfır aldığım aracın üzerinde Bridgestone geldi. Alır almaz çıkarıp Michelin taktım. O kadar kötü tecrübesi var bende.
Sonradan baktım ki lastiğin etiket değerleri bile yakıt E, ıslak zemin C'ymiş.
-
Nokian kış lastiği yol tutuşu konusunda çok iyi olsa da ömrü kısa. Blizzak LM005'e göre daha kısa sürede ufalanıyor.
-
Hem conti hem nokian kullandım tam 5 yıl götürdüler. Dediğiniz ufalanmaları yaşamadım hiç. Ama performans olarak 3. yıldan sonra salıyor lastikler.
-
genel anlamda Bridgestone 'u en başarılı olarak buluyorum. Continental baya iyi ama kısa ömürlü. Ömrü biraz daha iyi olsa en başarılı o derdim.
-
Continental galiba
Daha dün tampon sattığım arkadas lastikten dolayı tampon paramparça halde almaya geldi. Pirelli dedi şaşırmadım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski araçta Nokian d3 kullandık. Yumuşak hamuru tercih sebebimizdi. Diğer araca da LM005 alınmıştı. 3. yıl içerisinde Nokian'da yol tutuş kaybı yaşamaya başlayınca daha çok yıprandığını fark ettik.
Belki D4 ile bu sorunun önüne geçmişlerdir, bilemiyorum.
LM005 kendi şahsi aracımda da takılı. 3 sezon kullandım. Ömrünü tamamlayınca bütçe olur ise Michelin Alpin deneyeceğim. Veya Hankook winter 3
-
Dunlop Sportmaxx Sp bu kadar gürültülü , konforsuz bir lastik görmediğim halde yol tutuşu kuru havada bu kadar iyi bir lastik görmedim. Sanırım daha iyisi Michelin Pilot Sport olabilir. Nitekim Michelin Primacy ve Continentaldeb çok daha iyi. Hele continental tövbe derim yılda 4 kere patlayan lastik olur mu.
tecrübe: 21 yıl
kullanılan lastik takımı:10
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perfectstrangers -- 4 Temmuz 2024; 12:47:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
önce yol yol olacak...asfalt kalitesi yani
sonra oturup lastik konuşacağız...
kireç taşından bozma yamuk yumuk yollar
çukurlar...
sonra lastiğimde lastiğim... michelin mi desek conti mi...
bence önce yol, önce asfalt... :) sonra lastiğe bakarız...
-
Lastikten ne istediginize göre değişecek cevapları var ama son 5 yılda 20 takım lastik almış ve yaklaşık 40 farklı araba kullanmış biri olarak nacizane yorum yapacagim
Michelin Pilot Sport 4S: Performanslı uzun yol kullanımı için mükemmel bir lastik, konfor olarak Premium Contact 6 kadar rahat değil. Lastik ısınmazsa yol tutuşu orta seviyelerde ama ısındıktan sonra virajdan koparmak adeta imkansız o yüzden uzun yol araçlarımda tercih ettiğim bir numaralı lastiktir. Dezavantajlarından birisi de hızlı erimesidir.
Michelin Primacy 4+: Lastiği tırnağı ile kontrol edip yumuşaklıgını ölçen mühendisler için biçilmiş kaftan. Elinizi lastik yanağına dokunduğunuz an yumuşaklıgı hissediyorsunuz ama o iş maalesef arabaya lastiği takınca bitiyor. Aşırı yumuşak olan lastik adeta balon gibi esniyor arabanın altında, konfor elde etmek isterken neredeyse amortisörü patlamış arabaya sahip oluyor yaylana yaylana seyahat ediyorsunuz. Lakin hakkını yiyemem ıslak zemin ve fren performansından memnun kalmıştım bir de çok sessiz bir lastikti.
Continental Premium Contact 6: Çok sevdiğim, beğendiğim yegane lastiklerden biridir. Tek dezavantajı sesli bir lastik olması. Ben zaten 2 sezonda bir lastiği bitiriyorum ama uzun süre kullanmak isteyen arkadaşlar için söyleyeyim lastiği aldıktan 2 sezon sonra her sezon için ıslak zemin ve fren performansında %25 oranında gözle görülür kayıp başlıyor.
Pirelli P-Zero: 911 ve Audi A7 aracımın üstünde gelmişti direk değiştirdim, bu lastik hakkında yorum yapıp ban yemek istemiyorum
Bridgestone Turanza T005: Kuru zeminde güzele yakın performans versede ısınınca maalesef kaymaya başlıyor. Bunun haricinde ıslak zeminde aşırı derecede hakimiyeti zor olan bir lastik. 520i aracımda fabrika çıkışlı bu lastik geldi, her yağmurda aracım M5 gibi yanlamaya başlıyordu.
Michelin Latitude Suv: 250 HP ve altındaki SUV araçlar için gayet yeterli ve güzel bir lastik. Özellikle SUV araçların en büyük korkulu rüyası olan Aqua Planningte araca çok fazla yardımcı olup savrulmayı engelliyor. Konfor olarak en başarılı SUV lastiği. Performans konusunda da sıralamanın bir hayli ötesinde.
Michelin Cross Climate 2: Çok nadir olarak kullandığım aracım için almıştım, ikinci yıl 3.000 km olmadan dişleri kopmaya başladı. Michelin kullanıcı hatasi diyerek garanti dışı bıraktığı için asla tavsiye etmem. Ayrıca ne iyi bir yaz ne de iyi bir kış lastiği denemez. Her iki sezonda da alt markalar ne kadar iş görüyorsa bu da o kadar görüyor.
Goodyear Ultra Grip 8: Yine çok memnun kaldığım nadir lastiklerden biridir. Viraja çok yatkın, ısındığında kendini salmayan, aşırı sesli olmayan, ıslak zeminde başarılı olan bir lastik. Tek sorunu lastik parlatıcısı yanaklarda kılcal çatlaklara sebep olabiliyormuş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Şu an fas’tayım. Buranın yolları görünce bizimkine şükür ettim 😁
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Continental’dir lastiğin kralı.
Bridgestone dediğiniz lastik uzun ömürlü taksici lastiğidir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nokian 1 numaradır, Hankook plase.
-
😇😅
daha kötüsüne gidildiğinde evet… Toprağı Öpüyorsun geldiğinde 😀
-
tecübelerinizi paylaştığınız için çok sağolun..
-
Goodyear Efficientgrip fiyat performans olarak en iyilerden.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
önce yol yol olacak...asfalt kalitesi yani sonra oturup lastik konuşacağız... kireç taşından bozma yamuk yumuk yollar çukurlar... sonra lastiğimde lastiğim... michelin mi desek conti mi... bence önce yol, önce asfalt... :) sonra lastiğe bakarız... |
Bridgestone turanza 6 mevcut lastiğim. turanza t001 de t005 de kullandım kışlıkta blizzaklardan çok memnundum, conti pc6, lassa greenways ve snoways 4 iş yeri aracımda, goodyear egp2, michelin primacy 3 primacy 4, falken ze310 gibi bir çok modeli kullandım. Hiçbiri bridgestone turanzaların verdiği güveni vermiyor. İçlerinde hele fiyat performans olarak kıyasladığımda contiler büyük hayal kırıklığı. Pc6’yı hiç beğenmemiştim pc7 için durum değişmiştir belki. Tamamen reklam ve marka algısından dünyanın parası.
|
Lastikten ne istediginize göre değişecek cevapları var ama son 5 yılda 20 takım lastik almış ve yaklaşık 40 farklı araba kullanmış biri olarak nacizane yorum yapacagim
Michelin Pilot Sport 4S: Performanslı uzun yol kullanımı için mükemmel bir lastik, konfor olarak Premium Contact 6 kadar rahat değil. Lastik ısınmazsa yol tutuşu orta seviyelerde ama ısındıktan sonra virajdan koparmak adeta imkansız o yüzden uzun yol araçlarımda tercih ettiğim bir numaralı lastiktir. Dezavantajlarından birisi de hızlı erimesidir. Michelin Primacy 4+: Lastiği tırnağı ile kontrol edip yumuşaklıgını ölçen mühendisler için biçilmiş kaftan. Elinizi lastik yanağına dokunduğunuz an yumuşaklıgı hissediyorsunuz ama o iş maalesef arabaya lastiği takınca bitiyor. Aşırı yumuşak olan lastik adeta balon gibi esniyor arabanın altında, konfor elde etmek isterken neredeyse amortisörü patlamış arabaya sahip oluyor yaylana yaylana seyahat ediyorsunuz. Lakin hakkını yiyemem ıslak zemin ve fren performansından memnun kalmıştım bir de çok sessiz bir lastikti. Continental Premium Contact 6: Çok sevdiğim, beğendiğim yegane lastiklerden biridir. Tek dezavantajı sesli bir lastik olması. Ben zaten 2 sezonda bir lastiği bitiriyorum ama uzun süre kullanmak isteyen arkadaşlar için söyleyeyim lastiği aldıktan 2 sezon sonra her sezon için ıslak zemin ve fren performansında %25 oranında gözle görülür kayıp başlıyor. Pirelli P-Zero: 911 ve Audi A7 aracımın üstünde gelmişti direk değiştirdim, bu lastik hakkında yorum yapıp ban yemek istemiyorum Bridgestone Turanza T005: Kuru zeminde güzele yakın performans versede ısınınca maalesef kaymaya başlıyor. Bunun haricinde ıslak zeminde aşırı derecede hakimiyeti zor olan bir lastik. 520i aracımda fabrika çıkışlı bu lastik geldi, her yağmurda aracım M5 gibi yanlamaya başlıyordu. Michelin Latitude Suv: 250 HP ve altındaki SUV araçlar için gayet yeterli ve güzel bir lastik. Özellikle SUV araçların en büyük korkulu rüyası olan Aqua Planningte araca çok fazla yardımcı olup savrulmayı engelliyor. Konfor olarak en başarılı SUV lastiği. Performans konusunda da sıralamanın bir hayli ötesinde. Michelin Cross Climate 2: Çok nadir olarak kullandığım aracım için almıştım, ikinci yıl 3.000 km olmadan dişleri kopmaya başladı. Michelin kullanıcı hatasi diyerek garanti dışı bıraktığı için asla tavsiye etmem. Ayrıca ne iyi bir yaz ne de iyi bir kış lastiği denemez. Her iki sezonda da alt markalar ne kadar iş görüyorsa bu da o kadar görüyor. Goodyear Ultra Grip 8: Yine çok memnun kaldığım nadir lastiklerden biridir. Viraja çok yatkın, ısındığında kendini salmayan, aşırı sesli olmayan, ıslak zeminde başarılı olan bir lastik. Tek sorunu lastik parlatıcısı yanaklarda kılcal çatlaklara sebep olabiliyormuş. |
Benzer içerikler
- honda civic 1.6 i-vtec eco elegance yorumlar
- audi a4 1.8 tfsi kronik sorunlar
- motor üflemesi nasıl anlaşılır
- kormoran lastik yorumları
- e toggle vites nedir
- alpine araba
- yeni octavia
- elektrikli araç batarya fiyatları
- aynasızlık cezası kaç tl 2024
- jaecoo 7 yorumlar
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X