Şimdi Ara

Zorlu Center Apple Store Yaşadıklarım (+)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba sizlere başlıkta belirttiğim yaşadıklarımı anlatacağım belki faydam olur.

    Öncelikle 4 gün bilgisayar başında geçerirerek randevu aradım saat başlarında, gece yarısında falan filan fakat bulamadım.

    Daha sonra Apple destekten arama ayarladım ve beni aradılar. Telefonda 52 dakikalık görüşme sonucu sorularıma cevap almamın yanı sıra haftaya aynı gün için açılan randevudan, 12:00 ve 12:30 randevularını Apple destek benim için aldı. MacBook Air ve iPhone 6s plus için randevularım hazır oldu.

    Forumdan Hakanxyz adlı kullanıcıdan indirimli biletimi aldım ve yola çıktım. Alibeyköy Cep Otogarı'nda indikten sonra servisle Taksim'e çıktım. Randevu vaktini bekleyip metro ile 'Taksim – Hacıosman hattında Gayrettepe Durağı'nda indim.

    Yönlendirmeleri takip ederek Zorlu center'a ulaştım. Üst kata çıkıp Apple Store'a girdim. Herhangi -Yeşil tişörtlü (zamanla değişebilir!)- birine randevularım olduğunu söyledim ve kimliğimi ibraz ettim.

    Daha sonra oturdum bekledim. http://s01.shiftdelete.net/img/content/15-06/17/store3.jpg Yanıma öncelikle iPhone ile ilgilenen bir bayan geldi. Sonra telefonumun ses azaltma tuşumun içeri çökük olduğunu belirttim. Bunun bir sorun oldugunu ve çözeceklerini belirttiler. ~3 dakika içinde yeni iPhone ile geldi. Ve cihazı sıfırlayıp yeni cihaza sim kartımı taktı. Belgeyi imzaladım http://i.hizliresim.com/7g5PEW.png ve yeni iPhone'umu teslim alırken 'eskisini (10 günlük :) )' bayana verip teşekkür ettim. Toplam süre : ~5 dakika

    Aynı zamanda iPhone 4'ten kalma A1300 modeli şarj başlığını A1400 olanla ücretsiz değişimi programı olduğunu görmüştüm Apple.com'dan. A1300 no'lu başlığı verip belgeyi imzalayıp http://i.hizliresim.com/LAmElJ.jpg A1400 no'lu başlığı aldım ~2 dakika içinde. http://i.hizliresim.com/o3o9Yb.png http://i.hizliresim.com/Rk2BoY.jpg

    Diğer randevu saatimi bekledim ve daha sonra güler yüzlü bi bey geldi ve sorunumu sordu. İnanmayacaksınız ama o gelmeden internetten ölü piksel testlerine bakayım dedim. Ve çalışan yanıma oturduğu an sol alt köşede sadece beyaz arkaplan renginde görülen 1 cm kadar bir çizgi farkettim. 2 yıl olacak ve garantisi bitmeden götüreyim dediğim MacBook'umda bu sorunu yemin ederim o dakikada farkettim.

    Ben ısınma şikayetimden ötürü fan temizliği isteyecekken, ekran sorununu çalışana gösterdim ve bu bir sorundur dedi ekran değişecek dedi. Thunderbolt çıkışından ethernet ile bağlanıp MacBook'ta bilmediğim testler yaptı.

    Soğutmada ve şarj başlığında sorun göründü. (şarja takılı değil iken, sadece sistemden yıllara göre dağıtılan şarj aletlerine bakarak çıktı.) Cihazı teslim etmeden şarj başlığımı verdim yenisini getirdi.http://i.hizliresim.com/JAm61n.jpg

    Daha sonra MacBook'u servisteki arkadaşlarına teslim edeceğini söyledi. Süresini sorduğumda 2-3 gün alabilir dedi. Benim otobüsümün akşam 22:00'da olduğunu söyledim. Yaptırmaktan başka çarem yoktu 1 hafta garantim kalmıştı, cihazı kargolayamadıklarını ve benden (randevu ismi) başka kimseye teslim edemediklerini söyledi. Aklınızda bulunsun MacBook götürürseniz İstabul'da yaşayan birinin ismi ile randevu alıp onunla gidin. Sonra çok acelem olduğunu falan anlattım.

    Umutsuz bir şekilde çıktım Zorlu'yu gezdim vs. Saat 3 gibi telefonum çaldı açtım ve Apple çalışanı ekran değişimi yaptıklarını, temizlik yaptıgını vs. detaylı bilgi verdikten sonra, cihazımı alabileceğimi söyledi. Tabi uçarak gittim, ben böyle bir hizmet daha önce görmemiştim. Çünkü başka bir servise göndersem 15-20 iş günü süre söylüyorlar ve en az 15 günde geliyor. :)

    Gittim ve cihazımı almaya geldiğimi söyleyip oturdum. 2 dakika içinde bi bey geldi ve cihazımı deneyip, belgeyi imzalayıp teslim aldım. Ekran kısmı -menteşeden yukarısı- kasası ile beraber komple değişmiş. Böylece minik 1-2 çizikten de kurtulmuş oldum. Klavyemdeki tuşlar bile yükselmiş alışamadım daha. Yoğun kullanımdan ötürü zamanla tuşlarda milimetrik içeri çöküşler oluyor haliyle :) Ayrıca hafızasına dokunulmamış fotoğraflarımı-belgelerimi yedeklemiştim zaten fakat uğraşmamış oldum.
    Belge http://i.hizliresim.com/E8kp1z.jpg, Cihaz http://i.hizliresim.com/MpmWm9.jpg , http://i.hizliresim.com/PkmBbd.jpg Sorunsuz alt köşe http://i.hizliresim.com/3LQja2.jpg

    Arkadaşlar anlattığım gibi çok memnunum ve mümkün olduğunca Apple'dan ve Apple garantili cihazlardan şaşmayacağım. Epey uzun oldu fakat şehir dışından gelen arkadaşlara da faydalı olur belki. Sorunuz olursa cevaplayabilirim.

    Teşekkürler.







  • Bu Antutu sonucum http://i.hizliresim.com/o3o8kR.png

    İşlemcisi ise eski cihazım gibi yine Samsung http://i.hizliresim.com/qMV8Gq.png
  • bende tam garanti sorunu ile g4 almakta tereddüt ederken yerine apple alayım dedim ahana o da mıa ynı acaba diye enise ile okudum. son kelimeye kadar ahana simdi işler ters gidecek derken yaı bitti. Sevindi ya. iyi hizmet herkesin hakkı.
  • zaten iyi bir firma herkes biliyor. sadece konuşmasını bileceksin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanları güzel karşılıyorlar, ben istediğim modelin stoğunu bulamayınca "ürünün stoğunu yakalayacak kadar müsait zamanım yok, eve geçince internetten havale ile sipariş edeyim" dedim, ilgilenen hanım kızımız "isterseniz beraber sipariş verelim" dedi ve oradan bir macbookun başına oturup beraber sipariş işlemlerini yaptık. Çoğu zaman alışveriş yapmaya gittiğim yerden memnun ayrılan biri değilimdir, orada gördüğüm ilgi Apple'a olan güvenimi pekiştirdi.
  • Aslında o kadar da iyi değiller. Cihazın sıkıntılı olduğuna inanmamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Çalışmayan tuşa çalışıyor, işlevini yitirmiş fonksiyonlara işlevsel diyorlar. Bu nedenle Apple Store çalışanlarını samimi bulmuyorum. İlerde olur da çok bariz olmayan, ama günlük kullanımda sizi kısıtlayan problemlerle karşılaşır da Apple randevu sistemini kullanırsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız. Başka bir deyişle, mağdur olacaksınız.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsbourneReynolds

    Aslında o kadar da iyi değiller. Cihazın sıkıntılı olduğuna inanmamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Çalışmayan tuşa çalışıyor, işlevini yitirmiş fonksiyonlara işlevsel diyorlar. Bu nedenle Apple Store çalışanlarını samimi bulmuyorum. İlerde olur da çok bariz olmayan, ama günlük kullanımda sizi kısıtlayan problemlerle karşılaşır da Apple randevu sistemini kullanırsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız. Başka bir deyişle, mağdur olacaksınız.

    Saygılar.

    Garanti şartlarını sömürenler yüzünden bu hale gelindiğini düşünüyorum. Çok kişiden "telefonda neyi bahane etsem sıfırını alabilirim" tarzında laflar duydum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    APPLE STORE'A RANDEVUSUZ GİTMEK
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsbourneReynolds

    Aslında o kadar da iyi değiller. Cihazın sıkıntılı olduğuna inanmamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Çalışmayan tuşa çalışıyor, işlevini yitirmiş fonksiyonlara işlevsel diyorlar. Bu nedenle Apple Store çalışanlarını samimi bulmuyorum. İlerde olur da çok bariz olmayan, ama günlük kullanımda sizi kısıtlayan problemlerle karşılaşır da Apple randevu sistemini kullanırsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız. Başka bir deyişle, mağdur olacaksınız.

    Saygılar.

    Ekran arızasında telefona format atıp geri gönderen samsung servisi kadar kötü değiller.

    Türkiye şartlarında bence gayet iyi kotarıyorlar işi, suistimal eden çok insan olduğundan haliyle herşeyi detaylı inceliyorlar, her gelene eyvallah derlerse Türkiyede topu atarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 29 Nisan 2016; 19:28:31 >




  • OsbourneReynolds kullanıcısına yanıt
    Söylediklerine kısmen katılıyorum. Adamlara olayı anlatana kadar göbeğin çatlıyor. Gitmeden önce chat servisi ile görüşüp olayı belirtmişim, olay numarasını veriyorum bir daha baştan anlatıyorum ama maalesef sorunumu tam anlamıyla çözmediler. Avrupa'dan arkadaşıma aldırdığım sıfır i6s telefonun jelatinini bile kendim açtım ve maalesef sol alt köşede ekran yüzeyinde bir aşınma vardı. İlgilenen bayan arkadaş sıvı ve bez yardımıyla silineceğini belirtip cihazı aldı gitti geri geldi cihaz aynı. Ne değişti dediğimde ise bön bön suratıma bakmaktan başka birşey olmadı üstü bir arkadaş geldi aldığınız yere geri götürüp iade edebilirsiniz cihaz zaten daha 10 günlük dedi yurt dışından aldığımı belirtince de yapabileceği tek şeyin müşteri memnuniyeti adına ekran değişimi yapabileceğini söyledi kabul etmeyip çıktım. Telefonun resimlerini çekip bir form oluşturdular ve bu hakkım saklı kalacakmış. 10 günlük bir cihazı açtırmak ne kadar mantıklıydı bilmiyorum ama maalesef bu konuda memnun kalmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu adamlar gerçekten hizmet vermek istiyorlarsa önce diğer şehirlere servis noktaları açsınlar. Her ile telefon cihaz satmayı biliyorlar, sanki konsolosluktan randevu alıyorsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • şaşırmadım çünkü benim 4 yıllık MBPr ghosting sorunu nedeniyle garanti olmamasına rağmen değiştirildi :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.