Şimdi Ara

Apple Store Zorlu'da Yaşadığım Olaylar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 1 senedir iphone 6 kullanıcısıyım. Telefonu ilk aldığım günden beri menü tuşunun arasında boşluk vardı, tuşa basmadan dokunduğunuzda sürekli rahatsız edici sesler çıkarıyordu. İstanbul dışında olduğumdan pekte önemsemedim ve kullanmaya devam ettim.

    Yazın sonlarına doğru İstanbul'a geldim ve apple'nın muhteşem rezervasyon sisteminde saat 00:00 ile 00:03 saatleri arasında zor bela 7 gün sonrasına rezervasyon yaptım. 10 Eylül Perşembe günü servise gittim ve cihazı verdim. Arkadaş tuşu kontrol etti ve komple ekranla bütün olduğu için ekranın değişeceği söylendi. Ertesi günü telefonun aldım ve eve döndüm.

    Pazartesi günü kulaklığı takarken, kulaklığın girmediğini fark ettim. Jack girişinin içine fenerle baktığımda bir şey göremedim ve zorlamadan bırakıp servisi aradım. Onlarda rezervasyon yapmadan servise gidebileceğimi söyledi, bende birkaç gün sonra servise gittim.

    Saat 19:30 gibi mağazaya geldim, sorumsuz çalışanlardan biri 1 saat civarında bekleyeceğimi ondan sonra ilgileneceğini söyledi. Yaklaşık 40-45 dakika sonra öğrendim ki mesaisi bitip çıkmış. Neyse saat 21:30 gibi kutay adlı şahsiyet geldi ve cihaza baktı. (Cihazdan tek bir çizik bile olmadığından bir şey söylemeden Jack girişini denedi ve girmediğini görüp telefonu aşağı götürdü.) 1-2 dakika sonra geldiğinde içinde ekmek kırıntılarına benzeyen şeylerle gelip bunların içinden çıktığını söyledi, bende cihazı alıp kontrol ettiğimde Jack girişinin deforme olduğunu bu şekilde almayacağımı söyledim. O andan itibaren kutay adlı şahsiyet cihazın geldiğinde böyle olduğunu söylemeye başladı.(Normalde cihazınızı verdiğinizde cihaza bakarlar kasada bir eziklik vb. bir şey var mı yok mu diye, kaldı ki benim sorunum Jack girişiyle bununla alakalı cihazı kontrol ederken bir şey söyleyemiyor çünkü cihazda söylediğim gibi en ufak bir çizik dahi yok.)

    -İlk geldiğimde kendisine şöyle bir cümle kurmuştum; "cihazı servisten aldıktan sonra kulaklığın girmediğini, serviste cihaz monte edilirken bir parça vb. kalmış olabileceğinden kurcalamadan getirdim."- Kendisi bana ekmek kırıntılarını ima ederken bununda serviste olduğunu söylediniz gibi ithamlarda bulunmaya başladı. Bende bana attığı iftiralara dayanamayarak müdürünü çağırmasını söyledim. Ondan sonra özgür isimli Apple gibi bir firmada nasıl müdür olduğunu çözemediğim kişi geldi. Durumu anlatım, bu cihaz geldiğinde böyle değildi vb. aşağı indikten sonra Jack girişinin deforme olduğunu söyledim. Bana aynen bu şekilde hiçbir şey yapamam, zaten içinden ekmek kırıntısı çıktıysa bunu da siz yapmışsınızdır gibi ithamlarda bulunmaya başladı. Bende sonuç alamayacağımı anlayıp haksız duruma düşmemek için hiçbir taşkınlık yapmadan isimlerini alıp mağazadan ayrıldım.

    Benim anlamadığım nokta bunlar nasıl çalışanlar; bana yalancı ithamında bulunabilir. Yalan söylemiş olsam bile hangi firmanın çalışanı ve müdürü sizi yalancılıkla itham edebilir ?

    dipnot1: kutay isimli şahsiyet cihazın jack kısmına ince bir çubukla temizlendiğini söyledi.

    Bundan sonraki süreçte çağrı merkezini aradığımda farklı farklı cevaplar aldım; birisi bununla ilgili yetkili olmadığını tekrar mağazaya gidip başka bir müdürle görüşmemi söyledi, birisi tam yetkili birine bağlarken hat kesildi.

    Olaydan birkaç gün sonra tekrar mağazaya gittim, başka bir müdür arkadaşla -Ersin beydi sanırım- görüştüm saat 22:00'a yaklaştığından teknik ekibe gösteremeyeceğini daha erken bir saatte gelmemi söyledi.

    19 Eylül Cumartesi günü öğle saatlerinde tekrar geldim. Bayan bir müdürle görüştük, olayı anlattım, cihazın burada deforme edildiğini ve yalancılıkla itham edildiğimi söyledim. Konuşmaların içinde cihazın açılıp jack girişini öyle temizlediklerini söyledi.(dipnot1'e bakın.) Bende o gün ince bir çubukla temizlendiğini söyledim ve deformenin o gün olduğunu söyledim.

    Müdür arkadaş kutay isimli şahsiyeti çağırdı ve yalanlarına devam etti. Cihazı getirdiğim gün içinden çıkan ekmek parçaları şeker oldu. Cihazı kontrol ederken hiçbir şey söylemeyen arkadaş, jack girişini özellikle deforme olduğunu bana belirtti. Kısacası o günkü yalanlarına ekleme de yaparken yalan söylemeye devam etti. Ben kesinlikle yalan söylediğini böyle bir şey olmadığını söyledim. İşin garibi normalde cihazlardaki bu tarz problemler tutanağa benzer bir şekilde tabletlerine yazılıyor. Konuşmamın devamında elinizde bu cihazda ilk geldiği gün böyle bir problemin olup olmadığına dair bir tutanağınız var mı dediğimde cevap veremediler.

    Sonra hararetli bir tartışmanın ardından müdüre hanım böyle bir durumda 1 seneye yakın çalışanına inanacağını söyledi ve hiçbir şey yapmayacağını söyledi. Olaya bakın çalışanla aramda böyle bir sıkıntı var, neymiş 1 senedir burada çalışıyormuş ona inanacakmış. Bu esnada şunu söyledim varsayalım ben bu arkadaşla dışarıda sıkıntılıyım, kavgalım vb. bana da gıcık birisi bu olayda da bana yalan söylüyor, bundan nasıl emin oluyorsunuz dediğimde yine cevap yok.

    O kadar sinirliydim ki bağrışmalardan mağaza güvenlikleri geldi ve yine yanlış bir hareket yapmamak için mağazadan ayrıldım.

    O sinirle çağrı merkezini aradığımda ne hikmetse yetkili bir kişinin bulunmadığı çağrı merkez beni "Kıdemli Teknik Danışman" vasıflı Seda hanıma yönlendirdi. Seda hanımda benim bu sorunumu çözeceği, cihazla ilgili fotoğrafları istedi. Bende sorunumu çözeceğine inandığım için fotoğraflarla birlikte detaylı bir e-posta gönderdim. 3 gün süren yazışmadan sonra;

    - Bey merhaba,

    Cihazın- Apple yetkili servisinde- garanti kapsamı içersinde tamir/değişim görmesi için takım liderimle birlikte çaba gösterdik. Fakat durum olumsuz sonuçlandı.

    Sizin Apple’ ı sevdiğinizi biliyorum fakat Store için şikayet oluşturdum.

    Konuyla ilgili aklınıza takılan şeyleri yanıtlayabilirim.

    Saygılarımla,

    bu şekilde bir e-posta aldım ve sorunun çözülmeyeceğini anladım.

    12 günlük bu süreçte bu insanlarla uğraşmaktan sıkıldığım ve okulum için İstanbul'dan ayrılacağım için bu işin takibini bıraktım.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Evet arkadaşlar olay bu şekilde, bunu servise cihaz getirecek arkadaşlar için yazdım. Apple gerçekten kaliteli bir marka ama Türkiye'de gerçekten rezil bir şekilde yönetiliyor. Mağazada bir sıkıntı yaşıyorsunuz, en fazla mağaza müdürüne ulaşabiliyorsunuz. Türkiye'deki genel merkezle iletişime geçmenin imkanı yok gibi bir şey, bu noktada mağaza müdürleri ve mağaza çalışanları kafalarına göre her şeyi yapabiliyor. Kısacası Türkiye'de yaşadığınız bir sorunu anca ABD veya İrlanda gibi merkezlere iletemediğiniz sürece Türkiye'de şikayet için üst bir merci yok.

    Ufak bir sorun için niye bu kadar uğraştın diyen arkadaşlar olacaktır. Onlara sadece şunu söylüyorum; ben bir cihaza 2-3 bin TL para vereceğim, üzerinde tek bir çizik bile olmayacak, servise verdiğimde amatör bir işlemle cihazın jack kısmını deforme edecek, kasayı ezecek. Üstüne üstlük çalışanlar beni yalancılıkla itham edecek. Kimse kusura bakmasın telefonumda tek bir çizik dahi olduğunda hesabını sorarım. Ve dua etsinler sırf okul kayıt işlerimden dolayı bu olayın üzerine gitmedim. Aynı şekilde bir sorunla daha karşılaştığımda genel merkezlerini basacağım.


    Cihazını servise getirecek arkadaşlar, cihazı vermeden önce kesinlikle fotoğraflarını çekin. Apple Store'da çalışan birçok sahtekar var.

    Resimde çok net görülmüyor ama jack kısmındaki plastik kesik, kasanın bütünlüğü bozan eziklik var.

    **edit: yazım hataları
     Apple Store Zorlu'da Yaşadığım Olaylar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betahouse -- 23 Ekim 2015; 18:20:16 >







  • Keşke en başta değişim isteseydin geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam. Benimde cihaz Değişimi oldu ama öyle bir konu gelmedi Başıma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anladığım kadarı ile store da yaşanan bu olayların 2 sebebi var

    1-adamlar artık en ufak sıkıntıda cihazlarının değişmesini isteyen türk kullanıcısından bıktı

    2-store ilk açıldığı dönemlerde gayet nazik ve ilgili olan personel değişti yerine bilgisiz ve hödük elemanlar işe başladı

    benimde başıma geldi

    bariz bi şekilde batarya sorunu olan 5s cihazıma müdahele etmediler

    ya değişim yapma bataryayı değiştir diyorum yok cihazınız sıkıntısız diyor

    haftasonu istanbula seyahat edeceğim

    hatunun telefonunun ekranında parlama var bi bölgede bakalım ne diyecekler(5s)

    benimde ip6 nın ahizesinden sanki aradabir cızırtılı ses geliyor

    bakalım şansımıza gene hödük bi genius(!) mu denk gelecek yoksa ilgili bi vatandaş mı
  • İlk problemde zaten değişim vermediler, sanıyorum eskisi gibi her problemde değişim yapmıyorlar. Apple store genel olarak benim için kötü bir tecrübe oldu. Birçok olumlu yoruma bakarak gitmiştim ama dediğim gibi çoğu çalışan orada çalışmayı hak etmeyen insanlar.
  • yogun54 Y kullanıcısına yanıt
    1.sinde haklısın ama benim olay daha farklı. 2.sine tamamen katılıyorum.
  • Okudukça ben sinir oldum. Apple gibi bir markayı da kendilerine benzetmişler, nasıl bir ülkede yaşıyoruz böyle ya... Çok geçmiş olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • dostum çok üzüldüm geçmiş olsun gerçekten böyle şeyler insanın başına gelebiliyor. bence peşini bırakma gerekirse amerikaya yazı yaz sonuçta türkiyede çalışanların çoğu bu işi sallamadan yapıyorlar ve ciddi bir uyarıya ihtiyaçları var amerika gibi üst merkezden!! gerçekten sinirlendim
  • Burası türkiye apple da olsa fark etmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • n8birbaslangic N kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, şuan detaylı bir yazı hazırlıyorum. Amerika'ya göndereceğim, bu tarz insanların bu Apple gibi firmada çalışması beni üzüyor.
  • Hocam cok gecmis olsun gercekten ben ingilterede yasiyorum 1.5 hafta once 6S aldim 3.gun yanlislikla misir gevregine dusurdum telefon calisiyidu sadece kulaklik takili gozukuyordu takili olmadigi halde format attim atilmadi ituneste kaldi gittim Apple storea randevu falan yok tabi hemen randevu actilar 20 dakika sonra geniusa verdim cihazi anlattim format atmaya calistim olmadi dedim bide biz deneyelim dedi mac getirdu format atmaya calisti olmadi sonrada hatayi tespit edemedik diyip yeni sifir cihazi cikarip verdiler butun bu surec 1 saat surdu Allah Turkiyedeki Apple store a dusurmesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun
  • YoungScientist kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle bizde bırak değiştirmeyi yalancılıkla suçlandım.
  • betahouse kullanıcısına yanıt
    Hocam İngilizcen varsa hiç üşenme direk Tim Cook'a mail at yada apple'a yazıp Tim Cook'u cc'ye koy. Arkadaşımın MacBook ile ilgili bir sıkıntı oldu adam üşenmedi Tim Cook'a yazdı adamlar ertesi gün dönüş yaptılar ve sorunu çözdüler. Bilgin olsun.

    Ayar olduğum diğer nokta İstanbul dışında yaşayan insanlara olan umursamaz davranışları. 9 eylülde cihazım değişti ve o günden beri iCloud yedeği alamıyorum aramayan eleman kalmadı en son biri cihazı store'a getirin değişim dedi. Adama tüm bunları baştan mı anlatacağım veya ne diyeceğim dediğimde bana olay numaranızı verin ordan görüp buna göre işlem yapacak arkadaşlar dediler ama hiç inandırıcı gelmiyor açıkcası. Salı günü İstanbul'dayım çarşamba günü randevum var bakalım başımıza neler gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türkiyedeki apple storede çalışanlar işlerini gerçekten kötüye kullanıyolar. farkındalık yaratmalıyız ve amerikaya şikayet etmeliyiz bu işin peşini bırakmayın gerekiyosa hepsi işinden olsun!!!
  • BuMé®@NG kullanıcısına yanıt
    Şuanda detaylı bir e-posta yazıyorum, dediğin gibi de Tim Cook'u da eklerim.

    Çağrı merkeziyle görüştüysen, zaten çoğu bir şeyi tam olarak bilmiyor, ben her aramamda farklı bir cevap almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n8birbaslangic

    türkiyedeki apple storede çalışanlar işlerini gerçekten kötüye kullanıyolar. farkındalık yaratmalıyız ve amerikaya şikayet etmeliyiz bu işin peşini bırakmayın gerekiyosa hepsi işinden olsun!!!

    Aynen öyle, Türkiye'deki sıkıntı şikayet mekanizması yok. Çağrı merkezini aradığınızda şikayet İrlanda'daki merkezle görüşmemizi söylüyor. Kaldı ki çoğu kişinin İngilizce bilmemesinden dolayı çok da şikayet gitmiyor. Dediğim gibi Apple Store'da orda çalışmayı hak etmeyen çok kişi var.
  • Özgür'ü tanıyorum

    Ayıp etmişler hocam sonuna kadar haklısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yemin ediyorum sinir oldum şuan sen okudukça benim o kişileri öldürüsiye dövesim geldi şerefsizlere bak.
  • Senin durumuna benzer bi olay benim bilgisayarımda başıma gelmişti.Dell serviste Menteşe zarar görmüş burdaki pişkin elemanlar suçu benim üzerime atmıştı.. hemen dell twitter ve global siteden mesaj attım adamlar burda aylarca çözülmesini bekleyen olayı 2 günde çözdü malesef bu ülkede işler böyle üzüldüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.