Şimdi Ara

Ziebart Araç Altı Ses İzolasyonu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
2
Favori
25.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    2004 Civic aracım için Ziebart'ta ses yalıtımı yaptırmayı düşünüyorum.

    1000 tl fiyat verdiler.

    %50 derecesinde ses kesileceği söylendi fakat bunun hayal olduğunu biliyorum.

    Benim beklentim, asfalt & yuvarlanma sesini azaltsın yeter.

    Daha önce bu uygulamayı yaptırmış olan var mıdır?



  • Genelde memnun kalınmıyor, bazı araçlarda işe yarayabilirken bazılarında tekerlek sesi azalmıyor sadece tonu değişiyor, hatta bazen db ölçümü olarak düşüş olsa da bazı frekansları insan kulağı uğultu şeklinde algılayabildiği için belli hızlarda rahatsız edici bile olabiliyor.

    Yol sesi ancak içten yapılan yalıtımla kesilebilir. Bitüself malzemeyi alırsın taban halısını kaldırıp uygulamayı yaparsın, bagaj sacına, taban zeminine ve mümkünse kapı panellerini söküp kapı içlerine uygulamak tek sonuç verebilecek çözümdür.
    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Şu ses yalıtım işini çözen profesyonel bir yer olsa güzel para kazanır.
    subi garage var, adam ağır hasta.
    butik bir yer, para kazanma derdi yok sadece sürücünün araç içinde kaliteli müzik dinlemesine kafayı takmış biri. bu yüzden çok titiz, çok dikkatli çalışıyor tek başına.
    pioneer navigasyon, hoparlör, ses sistemi, amfi vs.. de yapıyor ama işçiliği baya iyi.
    tabi bir de yanlış hatırlamıyorsam USA malı ürünlerle izolasyon da yapıyor.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Ziebart Araç Altı Ses İzolasyonu ile Sürüş Keyfinizi Artırın

    Araç altı ses izolasyonu, sürüş deneyimini önemli ölçüde iyileştiren bir uygulamadır. Ziebart, sektör lideri araç altı ses yalıtım çözümleri sunmaktadır.

    Ziebart'ın araç altı ses yalıtımı, dışarıdan gelen yol gürültüsünü, motor sesini ve lastik gürültüsünü azaltarak aracınızın içinde daha sakin ve konforlu bir ortam yaratır. Bu, özellikle uzun yolculuklar sırasında sürüş yorgunluğunu azaltmaya yardımcı olur.

    Ziebart ses yalıtımı, farklı araç modelleri ve bütçelere uygun çeşitli seçenekler sunmaktadır. Uzman teknisyenler, aracınız için en uygun çözümü belirlemek için sizinle birlikte çalışacaktır.

    Araç altı ses yalıtımının maliyeti, aracınızın modeline ve boyutuna bağlı olarak değişmekle birlikte, Ziebart'ın rekabetçi fiyatları ile uygun fiyatlıdır. Yatırımınız karşılığını daha sessiz ve keyifli bir sürüş deneyimiyle fazlasıyla çıkaracaktır.

    Çevrimiçi yorumlar, Ziebart ses yalıtımından son derece memnun kullanıcıların deneyimlerini yansıtmaktadır. Müşteriler, yol gürültüsünde belirgin bir azalma, daha yumuşak bir sürüş ve artan ses sistemi keyfi bildirmektedirler.

    Araç altı ses yalıtımı yaptırmayı düşünüyorsanız, Ziebart en iyi seçenektir. Uzmanlıkları, kaliteli malzemeleri ve mükemmel müşteri hizmetleriyle aracınızın ses ortamını dönüştürecek güvenilir bir çözüm sunmaktadırlar.

    Ziebart araç altı ses yalıtımı hakkında daha fazla bilgi için resmi web sitelerini ziyaret edebilir veya yerel Ziebart bayinizle iletişime geçebilirsiniz. Sessiz ve konforlu bir sürüş deneyiminin tadını çıkarmaya hazır olun!

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Genelde memnun kalınmıyor, bazı araçlarda işe yarayabilirken bazılarında tekerlek sesi azalmıyor sadece tonu değişiyor, hatta bazen db ölçümü olarak düşüş olsa da bazı frekansları insan kulağı uğultu şeklinde algılayabildiği için belli hızlarda rahatsız edici bile olabiliyor.

    Yol sesi ancak içten yapılan yalıtımla kesilebilir. Bitüself malzemeyi alırsın taban halısını kaldırıp uygulamayı yaparsın, bagaj sacına, taban zeminine ve mümkünse kapı panellerini söküp kapı içlerine uygulamak tek sonuç verebilecek çözümdür.
  • Seneler once bir heves Honda Jazz arabama yaptirmistim. 25% Gibi bir sessizlik saglamisti. Bence paraniza yazik.
  • Ben yetkili serviste çamurluk içlerine pütür (zift gibi bir madde) uygulattım. Bu tarz ürünler maalesef sesi engellemekte tek başına yerli değil. Sadece sacın metalik titreşimlerini bir miktar azaltıp, taş çarpması vs gibi durumlarda bir miktar daha tok olmasını sağlayabilir belki. Bir de pas koruması sağlar.

    71 db lik sesli lastiğin, sesini engellemekten uzak bir sonuç aldım. Emin olun 69 db ve daha altı, yumuşak hamurlu bir lastik alırsanız çok daha sessiz ve konforlu olur. İkisini de denemiş biri olarak, gayet net söylüyorum.

    Benzer bir sonucu, hatta daha iyisini, araç içindeki çıplak metal yüzeylere, bir yüzü alüminyum olan, kendinden yapışkanlı izolasyon malzemesi uygulayarak da ulaşabilirsiniz. Bu tabakanın üzerine ise, ses yalıtım keçeleri var çeşitli kalınlıklarda, o da uygulanırsa hissedilir bir sessizlik ve tokluk elde edilebilir. Ama bu bile aşırı sessizlik sağlamayabilir, araç çelik şasisi boşuklarına fabrikada özel köpük sıkıldığı yazılmıştı ses yalıtımı için bir ara. Bunların hepsini uygulayanlar var, ama zahmetli.




  • Araç alt kısmına ve çamurluklara uygulanan işlem bir zaman sonra özelliğini yitiriyor ses yalıtımı ilk başta %30 sonra %10 gibi oluyor.
    Bir tanıdığım 2007 civic alıp sesten rahatsız olduğu için yaklaşık 3000tl masraf yapıp işe yaramayınca satmıştı. kapı fitilleri alt pütür çamurluklar lastikler derken 2 yıl sonrasında ses farkı ortadan kalkmış gibiydi. Yaptığınız masrafa değmez boşa para vermeyin derim.

    https://forum.donanimhaber.com/honda-jazz-ses-yalitimi--94204169 jazz için yapılmış güzel bir uygulama maliyeti çok yüksek değil fakat işçilik isteyen bir işlem ve zahmetli bir işlem. aracınızı uzun süre kullanacaksanız yapmanızı öneririm .




  • Araç altından ziyade, 1000 liraya kaliteli ve sessiz lastik almak daha mantıklı bir hareket olur. Yalnız yerli lastiklere bulaşmayın. İlk senelerde iyidir güzeldir ama sonra taş kesilip ilk günkü kalitesinden düşerler.
  • Şu ses yalıtım işini çözen profesyonel bir yer olsa güzel para kazanır.
  • Pütür tabancası olan bir boyacıya gidilir.



    Wurth Shoptan 6-7kg alinir. Davlumbazlar ve arac altı şasi açık olan kisimlar, egzoz alti isi kalkanları, marspiyel sokulerek ciplak olan tum metal aksama 2-3 kat putur atilmasi icin belli bir fiyata anlasilir.



    6-7kg Gri ya da siyah pütür boyasi alinir.



    Uygulama yapilir. Ustanin basina musallat olunur, kopacak kopcalar alinir ve yenisi takilir.



    https://shop.wurth.com.tr/putur-alt-koruma-boyasi-1lt-siyah



    https://youtu.be/mEM3LtwFgBs



    https://youtu.be/TNmGtoC71Uw


    https://shop.wurth.com.tr/images/katalog/pdf/14_0200.pdf


    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 18 Haziran 2018; 21:53:27 >




  • Max %20-30 luk bi fayda sağlarsınız.
    o fiyata o araca değmez..
  • İşkembe-i Kübra bol herkeste, oranlar ve fayda endeksleri falan. Hemen yapıştır damgayı, otomotiv profesörü herkes.

    Tek düşündüğümüz 2.el değeri.



    "O arabaya değmez"



    Sanki mercedes'e putur atacak bir yer bulacaksin.





    Honda izolasyonu eksiktir ancak kolay kolay ölmez, biraz pütür biraz ic mekanda bitümlü izolasyon malzemesiyle 1000tl e ugrasilirsa bir passat gibi sessiz olur. Zaten ucuz arabalari adam ederek verim almaktir modifiye.
  • Yorumlar için herkese tek tek teşekkür ederim.

    Bu araç satacağım bir araç değil. Uzun yıllar benimle, hatta benimle birlikte yaşlanacak. 14 senedir bir kere sanayiye girmedi, 10 binde bir yetkili serviste bakımı yapılır çok şükür başımı da hiçbir zaman ağrıtmadı.

    Dolayısı ile bu arabanın eksik olduğu noktaları azaltmaya çalışıyorum.

    Anladığım kadarıyla pütürün tek elle tutulur özelliği pastan, kirden koruması olacak. Dolayısı ile sonraya erteleyebilirim bu işi.

    Taban halısı yalıtımı daha mantıklı geldi bana da. Bu konunun üzerinde gideceğim.

    Tekrardan herkese teşekkür ederim.
  • Bir iri insan kadar daha yük bindireceksin araca değer mi? Onun yerine gidip jant+lastik+süspansiyon al daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Şu ses yalıtım işini çözen profesyonel bir yer olsa güzel para kazanır.
    subi garage var, adam ağır hasta.
    butik bir yer, para kazanma derdi yok sadece sürücünün araç içinde kaliteli müzik dinlemesine kafayı takmış biri. bu yüzden çok titiz, çok dikkatli çalışıyor tek başına.
    pioneer navigasyon, hoparlör, ses sistemi, amfi vs.. de yapıyor ama işçiliği baya iyi.
    tabi bir de yanlış hatırlamıyorsam USA malı ürünlerle izolasyon da yapıyor.
  • Ziebart'a 1000 lira verip yalıtım yaptıracaksınız uygulama öncesinde ve sonrasında ölçüm isteyin ve para iade garantisi veriyorlarsa yaptırın. Ses şiddeti logaritmik artar, dolayısıyla 1-2 db'lik bir değişim bile ciddi fark yaratır.

    Eğer araç içini söktürüp, komple zemin kaplaması yaptıracaksanız alttan pütür uygulamasına gerek olmayabilir, pütür daha çok aracın döşemelerinin komple sökülmesini istemeyen kullanıcılar için önerilen bir yöntem.

    Yalıtım konusunda bazı işlemler beklenmedik derecede iyi/kötü sonuç verebiliyor. Geçen ay eşimin Insignia aracına hoparlör + ampli uygulaması yapılırken, ön kapı içleri içten ve dıştan 2 kat "Erkurt" izolasyon malzemesi ile kaplandı. Insignia sessiz bir araç olmasına rağmen aracın yalıtımına müthiş katkısı oldu, yol sesi ve motor sesinde bariz bir azalma hissediliyor.




  • Ziebart ise arkanıza bakmadan kaçın hocam. O firmaya para filan verilmez.
  • Yıllar önce fabia rs aracıma bostancı ziebartta ses yalıtım uygulatmıştım..Sadece kokusu güzeldi, gerisi tırt.. Birsüre sonra döküldü.. Manasız ve gereksiz ve anlamsız.. Başka bir yer ve tarz bulmanız gerek..
  • Bituself ile yalıtım olmaz. Boşuna emek harcamayin. Su yalıtım malzemesidir bituself.



    Net sonuç istiyorsanız teroson SP yalıtım malzemelerine bakın. Otomotiv sektöründe fabrikalarda kullanılan oem malzemeler. Ürünler hakkında detaylı bilgiyi forumlarda uygulama yapanlardan alabilirsiniz.



    Lastik sesi yalıtımı için başarı istiyorsanız taban halısı ve bagaj içi ilk başlanacak yerlerdir. Kapılara uygulama yaparak yol sesi kesemezsiniz. Kapılara yapılan uygulama dış sesleri keser müzik sisteminden alınan ses kalitesini artırır.



    Taban yalıtımi hissedilir bir değişim yaratır ama malzeme bir süre sonra sertlesir ve dökülür.



    Teroson için taban yalıtım maliyeti işçilik hariç 1500 lira civarında tutar. Sonuç olarak üst segment araçlardaki verimi alırsınız.
  • Aman ha diyerek cümleme başlıyım geçen sene aynı haltı bende yaptırdım sesi inanın %5 bile kesmiyor özellikle kuruması 4 ayı buluyor ilk ay kokudan yanına yanaşılmıyor sakın ha bu zibarta kanmayın aracın içine bile koku geliyor hele kapalı alana park ederseniz gaz gibi kokuyor



    Ben pişman çok oldum yapan kişi birde egzoza bulaştırdı her ısındığında gene koku oldu



    Aracı en sonunda sattım
  • madmax50 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, gördüğüm kadarıyla bu işlerde tecrübelisiniz. Bir kaç sorum olacak.



    Benim aracımda taban halısının altında, 5 koltukta da ayak kısmında ve arka koltuğun oturak kısmında metale yapışık kalın ve sert bir yalıtım malzemesi mevcut. Bununla beraber halının kendisinde de yer yer süngerler var.

    Şimdi yol sesini azaltmak için ilk öneriniz taban halısı. Terodem'in sitesinde taban için sp300 isimli ürünü öneriyor. Anladığım kadarıyla en iyi sonuç için bu malzeme ile tabanın her tarafını kaplamam gerek. Peki bunun üzerine ekstra bir süngerle falan takviye yapmak gerekir mi? Sadece bu malzeme yeterli olur mu? Çünkü fotoğraflarda bayağı ince duruyor.



    Bu işi ciddi olarak düşünüyorum ve kendim yapacağım, bu açıdan yorumlarınız benim için değerli. Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Taban halısını sökün. Çıplak görülen bölümlere rezonansı engellemek amacıyla sp300 uygulayın. Bu ürün titreşim kaynaklı sesleri keser. Şimdi seslerin kabine girmesini engellemek için sp200 yalıtım süngeri kullanacaksınız. S300 küçük parçalarla uygulanır, sp200 komple uygulayacaksınız.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.