Şimdi Ara

Yurtiçikargo şikayetleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.612
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Hepsiburada.com ve morhipo.com gibi birçok alışveriş sitesinin tekel haline getirdiği yurtiçikargo firması, kargoları dağıtıma çıkartmıyor, şubeden müşteri tarafından teslim alınması söyleniyor. Bazen kargoyu kaybedip teslim etmiş gibi gösteriyor. Bazen eve gelmediği halde sizi evde bulamadık diyorlar. Şubeler telefonları cevaplamıyor. Benzer problemler sadece belli şubelerde değil, hemen hemen tüm şubelerde yaşanmaktadır. Change.org üzerinden bir kampanya başlattım. Benzer problemleri siz de yaşıyorsanız destek olmanızı rica ediyorum.


    https://www.change.org/p/musterihizmetleri-yurticikargo-com-yurti%C3%A7i-kargonun-online-al%C4%B1%C5%9Fveri%C5%9F-sitelerindeki-tekeli-kald%C4%B1r%C4%B1ls%C4%B1n?recruiter=587361980&utm_source=petitions_show_components_action_panel_wrapper&utm_medium=copylink&recuruit_context=copylink_long

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Benim oturduğum yerde de telefonla arayıp gelip alır mısınız diyen Aras kargo, Mng sonra geliyor. İşini en iyi yapan da Yurtiçi Kargo. Şu ana kadar onlarca alışveriş yaptım tek sorun olmadı. Şubelerin randımanı müdürleriyle ilgili bence. Tabi genel personel sayısı vs. genel merkezde sorun yoksa.
  • Bu şikayeti tek değil 4 farklı şubede yaşadığım ve alışkanlık haline gelen problemler nedeniyle başlattım. Son olarak teslim etmedikleri kargoyu takip sistemlerinde teslim edilmiş olarak kapattılar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arkadasın anlattıgı her problemi yaşadım. Netten alışveriş ettiğimden hepsinde haklı biliyorum.
    Eklemek istediğim mesele şu:

    Bu firma ve diğerleri kargo geldiğinde , kargoda sorun varmı diye kontrol etmek istediğimizde buna izin vermiyorlar,
    hemen imza attırmaya çalışıyorlar. Buna hakları yok. Kanuni de değil. Kaldıki mal taşımada bu firma ve diğerleri
    sorunlu. Sonra Malı satın aldığımız yere laf anlatmakla uğraşıyoruz.
  • Hepsiburada dan alışveriş yaptığım için yurt içi kargoyla bir çok kez kullandığım oldu fakat ben pek beğenmiyorum hatta geçen gün iade hakkım ile işlem başlatacağım sırada ürünü pat diye yere fırlattı karşı taraf benden bilecek.
  • Bu kadar kötü bir kargo firması daha görülmemiştir. Aynı adrese 3 gün önce kargo getiren firma, bir gün sonra evde herkesin bulunduğu halde adreste kullanıcıya ulaşılamadığını bilgi notu bırakıldığını (!) sisteme işliyor. Ancak ne tesadüftür ki ertesi gün dağıtıma çıkınca geliyor kargo :) Bu kadar yalancı sahtekar bir firmayla çoğu internet sitesinin anlaşması olmasını kınıyorum. PENDİK şubesine kaç kez şikayet açtırmama rağmen sorun devam ediyor. Karabük ve Trabzon'da yine bu firma ile sorunlar yaşadım. Kullanmayın arkadaşlar bu firmayı kullandırtmayın
  • firmaların kargo seçmeye hak tanıması lazım ama bizim burada da yurtiçi kargo çok iyi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çok şükür tüm kargo firmaları iyi çalışıyor bizim mahalleye. Bazen ufak tefek sıkıntılar çıkıyor tabi. Aras kapıya gelmeyip evde yoktunuz diyince şube müdürü ile konuştum sonra sıkıntı yaşamadım. Mng ve yurtiçi'de sistemsel hata vardı. Çok önceden hep benim adrese çalışmayan şubeye kargolarım gidiyordu. En az 1 gün teslimat süresi uzuyordu. Genel müdürlükleri arayarak bunu da çözmüştüm yıllar önce.

    Özellikle yurtiçi kargo ile daha çok işim oluyor. Adresten teslim almada bile sıkıntı yok. En memnun olduğum yurtiçi o da çalışanlardan kaynaklı. Sağ olsunlar hepsi iyi insanlar. Teşekkürlerimi sunuyorum
  • Kargo firmalarının hepsi sıkıntılı. Ciddi bir istatistik yapılsa hiçbiri %75 müşteri memnuniyetine ulaşamaz gibime geliyor.

    11 Ağustosta adrese kurye talebinde bulundum, daha gelecekler.

    Çağrı merkezini arıyorum, adrese gelecek olan şubeyi arayıp sorduk, gelmişler sizi adresinizde bulamamışlar, diyor. Külliyen yalan. Bi daha kurye talebi düzenleyelim, dediler. Bekliyoruz bakalım.
  • Çalışıyorum. Mesai vakitleri işteyim. Ne zaman Yurtiçi Kargo ile bir kargo gelse hep aynı sorunu yaşıyorum. Zilimi çalıyorlar, evde bulamadık diye kağıt yapıştırıp gidiyorlar. Babamla altlı üstlü oturuyoruz. Zahmet edip arasalar, ya da alt katın ziline bassalar kargoyu teslim edip gidecekler. Ama öyle bir incelikleri yok. Bugün bir valiz gelecekti, onun için de aynı şeyi yapmışlar. Aradım, bir daha adrese teslim yapamayacaklarını söylediler. Şubeden teslim alacakmışım. Sinirlerim tel tel gerildi. Bir daha kendileri ile asla kargo göndermeyi ya da almayı düşünmüyorum.
  • Valla benin oturdugum yerde en iyi acalisan kargo yurtici kargo. Bence subeden subeye degisir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijital75

    Çalışıyorum. Mesai vakitleri işteyim. Ne zaman Yurtiçi Kargo ile bir kargo gelse hep aynı sorunu yaşıyorum. Zilimi çalıyorlar, evde bulamadık diye kağıt yapıştırıp gidiyorlar. Babamla altlı üstlü oturuyoruz. Zahmet edip arasalar, ya da alt katın ziline bassalar kargoyu teslim edip gidecekler. Ama öyle bir incelikleri yok. Bugün bir valiz gelecekti, onun için de aynı şeyi yapmışlar. Aradım, bir daha adrese teslim yapamayacaklarını söylediler. Şubeden teslim alacakmışım. Sinirlerim tel tel gerildi. Bir daha kendileri ile asla kargo göndermeyi ya da almayı düşünmüyorum.

    Kardeşim yurtiçiyle ne sıkıntılar yaşadım bir bilsen. Hatta bir ürün 14. iş günü teslim edildi. Genel müdürlüğe kadar aradım. Şubede 1 km ileride iş ego savaşına dönmüştü.

    Fakat sende ki durum senin hatan, işteysen ve alt kata bırakmalarını istiyorsan kargo adresini öyle girmelisiniz. Telefonla ulaşmak sadece insiyatifleri, hem yurdum insanı babanın alt katta olduğunu bile bırakmamazlık yapmaz. Tüm dairelerede soramazlar. Aslında yasal olarak bırakmamalarıda gerekir.




  • Yurtiçi Kargo dışında tüm kargolar beni buluyor ama. Adamlar kapıda kalsalar telefon edip ne yapalım diye soruyorlar. Çobanın gönlü olsa tekeden süt çıkarır hesabı. Bir kez olmuyor ki bu. Bunun farklı versiyonları var. Tüm gün evde beklediğimiz de oldu. Suçu kendime atıp da kendimi üzecek değilim bu saatten sonra.
  • Bana kargo getiren şube gayet iyi. Sorun yaşamadım şimdilik. Aras bir aralar çok sorun yaptı. Fakat şu aralar iyi gibi.
  • o bu değilde ben aras kargoyu bimere şikayet edecem, sonuç çıkarmı bilemem. kargoculara tutanak tutturamıyoruz bu konuda bi hakkımız varmı onu öğrenecem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efiksis

    Arkadaşlar,

    Hepsiburada.com ve morhipo.com gibi birçok alışveriş sitesinin tekel haline getirdiği yurtiçikargo firması, kargoları dağıtıma çıkartmıyor, şubeden müşteri tarafından teslim alınması söyleniyor. Bazen kargoyu kaybedip teslim etmiş gibi gösteriyor. Bazen eve gelmediği halde sizi evde bulamadık diyorlar. Şubeler telefonları cevaplamıyor. Benzer problemler sadece belli şubelerde değil, hemen hemen tüm şubelerde yaşanmaktadır. Change.org üzerinden bir kampanya başlattım. Benzer problemleri siz de yaşıyorsanız destek olmanızı rica ediyorum.


    https://www.change.org/p/musterihizmetleri-yurticikargo-com-yurti%C3%A7i-kargonun-online-al%C4%B1%C5%9Fveri%C5%9F-sitelerindeki-tekeli-kald%C4%B1r%C4%B1ls%C4%B1n?recruiter=587361980&utm_source=petitions_show_components_action_panel_wrapper&utm_medium=copylink&recuruit_context=copylink_long



    aynen dogru buradada gelmiş bana subeye gelip alacaksınız diyor.
    ben güya adresi yanlıs yazmısım alakası yok!




  • Daha önce başka bir kargo şikayet başlığında yazdığım gibi ve şimdi de başıma bir iş gelmeyecekse:

    - Tabelasını gördüğümüz şubeler aslında o kargo firmasının taşeronlarıdır. Bu nedenle kargo firmalarının bu şubeler üzerinde yaptırımı çok fazla değildir.

    - Bu nedenle, müşteriye ayrı genel merkeze ayrı web arayüzü geliştirmiştir bazı firmalar; Mesela Aras kargo: Cuma sabahı şubeye gelen 10 kg ağırlığındaki siparişimin bana gösterilen arayüzde henüz şubede olduğu görülürken Cumartesi günü önce satıcının sonra benim itirazım sonucu genel müdürlükte "adres yetersiz" kodunun işlenmiş olduğunu öğrendik. Hayır, tabi ki adres yetersiz değildi nitekim ikili sıkıştırma sonucu Cumartesi 12:45 'de teslim edildi. Bu adresime daha önce yine 10 kg.lık siparişi teslim etmemek için kırk takla atan ve daha geçen hafta çocuğuma gönderdiğim 40 kg. ağırlığındaki siparişi getirmeden "Geldik bulamadık" yazısını bıraktıkları da kamera görüntüleri ile sabit olan yine başka bir şehirdeki Aras kargo şubesidir. Çocuğum aradığında "Biz bir kere getiririz, artık sizin almanız gerekiyor" deyip buna sebep olan da Aras Kargo şubesidir.

    - Aynı şekilde çocuğuma YİK üzerinden kargo gönderdiğimde sorunsuz teslim edilmektedir. Ancak malumunuz ki bazı kampanyalarda kargo seçme imkanınız olmamaktadır.

    Sonuç olarak önerim: Siparişinizin değerine göre getiren elemana küçük de olsa bir bahşiş vermek. Eğer bulunduğunuz yerdeki kargo şubesi devamlı eleman değiştirmiyorsa artık sıkıntı çekmezsiniz.

    Unutmayın, faturalar siparişinizin üzerinde görünür halde yer alıyor.




  • aynılarını bende defalarca yaşadım
    resmen internetten alımdan soğuttular
    şikayetlerinde hiçbir faydası olmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 23 Ağustos 2016; 0:26:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efiksis

    Arkadaşlar,

    Hepsiburada.com ve morhipo.com gibi birçok alışveriş sitesinin tekel haline getirdiği yurtiçikargo firması, kargoları dağıtıma çıkartmıyor, şubeden müşteri tarafından teslim alınması söyleniyor. Bazen kargoyu kaybedip teslim etmiş gibi gösteriyor. Bazen eve gelmediği halde sizi evde bulamadık diyorlar. Şubeler telefonları cevaplamıyor. Benzer problemler sadece belli şubelerde değil, hemen hemen tüm şubelerde yaşanmaktadır. Change.org üzerinden bir kampanya başlattım. Benzer problemleri siz de yaşıyorsanız destek olmanızı rica ediyorum.


    https://www.change.org/p/musterihizmetleri-yurticikargo-com-yurti%C3%A7i-kargonun-online-al%C4%B1%C5%9Fveri%C5%9F-sitelerindeki-tekeli-kald%C4%B1r%C4%B1ls%C4%B1n?recruiter=587361980&utm_source=petitions_show_components_action_panel_wrapper&utm_medium=copylink&recuruit_context=copylink_long



    aynen katılıyorum bende çok yaşadım.
    gelip siz alın. eleman yok. istanbul içi 4-5 günde kargo getirmeyip kendim gidip aldığımı biliyorum. birde şubeye 1km uzaklıktayım.

    o yüzden sizde alırken bir ürünü satıcıya ulaşabilirseniz başka kargo şirketi isteyin.




  • Tüm kargo firmaları yetersiz fakat yurtiçi kargo güya en iyi firma olduğunu iddia ediyor. 1 tane a4 kağıdı bursadan istanbula göndermek için 9 tl fiyat çıkartıyor. Fiyat olarak diğerlerinden bukadar pahalıysan en azından hakkını vereceksin. Aynı gün teslim garantisi verdikleri vip kargo hizmeti için 2 kat para alıp, 1 gün sonra teslim ettiler. Ve utanmadan aynı gün içinde teslim ettik diye mesaj gönderdiler. Online alışverşte tekel olduktan sonra kapasitelerinin çok üzerinde ürün alıp teslimatı gerçekleştiremiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.