Şimdi Ara

Yine dsg sorunu ne yapmalıyım? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
4
Favori
6.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentboz

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Alacak kişi servisten sorguladığında geçmişinde problemli bir araç olduğunu anlayacak, bu da aracın değerini ciddi anlamda düşürür.

    belkide ilk sahibinden sorun çıktı. oda daha fazla uğraşmadan aracı sattı

    En doğrusu satmak sana gelecek zarar başkasına gelsin .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dsg sorunu olanlar yemin billah satın aracınızı arkadaş . Satın sorun varsa sat 2-3 zarar olsada satın .

    bu aracı satan kişide nasıl bir durum için sattı kim bilir ya alacak..

    DSG

    tehlikenin farkındamısınız gerçeği gibi geliyor ülkemiz anlayışında müşteri hatası vah vah.

    Bende aldım bende çıkmadı ama bütün hepsinin sorunlu olması mantığından öncelikle çıkmak gerekir .

    Ben bu sorundan allaha şükür nasibimi almadım .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dsg sorunu olanlar yemin billah satın aracınızı arkadaş . Satın sorun varsa sat 2-3 zarar olsada satın .

    Aaaa, bu lafı senden beklemezdim. Niye ki?

    Sorduğun soru arkadaşın , sorununun içinde yazıyor zaten .

    Nedenimi var sorunlu olduğundan . Hey allahım

    Bende Dsg sorunu olsa HEMEN ama HEMEN satmaya çalışırım .


    Siz değil miydiniz vw harika araba, 1 numara, üstüne araba yok diyen?

    DSG problemi çıkınca, ben uğraşmayım da, satıp kurtulayım, başkası ne yaparsa yapsın demek ne kadar etik olur acaba?

    Her araba tavsiyesi isteyene, düşünmeden vw alın diye diretirken, şimdi sorun çıkınca da satın kurtulun demek işin kolay tarafı. İşte bu nedenlerle, hiç araba tavsiyesi vermem. Toyotada da sorun çıkabilir, Hondada da, vwde de. Ancak otomatik tavsiyelerinde DSG den hep uzak durun dedik, sizler neredeyse kavga çıkardınız. 7 ileride sorun yaşanıyor da, ıslak 6 ileride sorun yok da.... Alın size sorun. Şimdi sat-kurtul politikası.

    Tavsiye verirken düşünecektiniz bugünleri. Birçok DSG satıldı. Garantiler bitmeye yakın satışlar arttı. Yazık değil mi ikinci elde uğraşacak insanlara?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentboz

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Alacak kişi servisten sorguladığında geçmişinde problemli bir araç olduğunu anlayacak, bu da aracın değerini ciddi anlamda düşürür.

    belkide ilk sahibinden sorun çıktı. oda daha fazla uğraşmadan aracı sattı

    En doğrusu satmak sana gelecek zarar başkasına gelsin .

    Mantık bu olduktan sonra, fazla söze gerek yok. Bir daha muhatab olmayalım mümkünse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dsg sorunu olanlar yemin billah satın aracınızı arkadaş . Satın sorun varsa sat 2-3 zarar olsada satın .

    Aaaa, bu lafı senden beklemezdim. Niye ki?

    Sorduğun soru arkadaşın , sorununun içinde yazıyor zaten .

    Nedenimi var sorunlu olduğundan . Hey allahım

    Bende Dsg sorunu olsa HEMEN ama HEMEN satmaya çalışırım .


    Siz değil miydiniz vw harika araba, 1 numara, üstüne araba yok diyen?

    DSG problemi çıkınca, ben uğraşmayım da, satıp kurtulayım, başkası ne yaparsa yapsın demek ne kadar etik olur acaba?

    Her araba tavsiyesi isteyene, düşünmeden vw alın diye diretirken, şimdi sorun çıkınca da satın kurtulun demek işin kolay tarafı. İşte bu nedenlerle, hiç araba tavsiyesi vermem. Toyotada da sorun çıkabilir, Hondada da, vwde de. Ancak otomatik tavsiyelerinde DSG den hep uzak durun dedik, sizler neredeyse kavga çıkardınız. 7 ileride sorun yaşanıyor da, ıslak 6 ileride sorun yok da.... Alın size sorun. Şimdi sat-kurtul politikası.

    Tavsiye verirken düşünecektiniz bugünleri. Birçok DSG satıldı. Garantiler bitmeye yakın satışlar arttı. Yazık değil mi ikinci elde uğraşacak insanlara?

    Sallayarak yazmışsın .

    Ben nerde Vw üstüne araba yok dedim uydurma .Çok yalan konuşuyorsun seni anti Vw ci seni . ( Audi , Mercedes , Bmw , Volvo ) en basitinden örnekler vw üstün markalar .

    Ben olsam öyle yapardım ki çoğu yapan burdan yola çıkıyor napim zarar banamı gelsin .

    Ben her araba tavsiyesinde bulunan kişinin isteğine göre araba tavsiye ederim . Aklında Vw yoksa bile , o istediği araçlardan birisi hakkında tavsiye ederim . Ama alacağı fiyatlarda daha kaliteli araç olsada öneririm . Bu Vw olur veya başka marka olur .

    Sen zaten Dsg uzak durun demeyi bırak Vw uzak durun demekten başka bir şey yaptığın yok forumda koyduğun nick zaten seni bundan ibaret kılıyor . Bende aldım Dsg hemde foruma sormadan noldu bende sorunmu var yok .

    Sizce insanlar neden araçlarını satar .

    1- Paraya işi düşünce .
    2- Aracında bir sorun varsa .

    Ben satacak kişiye satacağa kişiye sorunu yok diyemi sat dedim . Sorunu var 2-3 zararla sat kurtul hesabı .

    Not : Kendi kendinize bana muhattap olmayın siz . Sizin düşünceleriniz okula yeni başlayan çocuk hesabı .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 20 Eylül 2012; 16:40:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dsg sorunu olanlar yemin billah satın aracınızı arkadaş . Satın sorun varsa sat 2-3 zarar olsada satın .

    Aaaa, bu lafı senden beklemezdim. Niye ki?

    Sorduğun soru arkadaşın , sorununun içinde yazıyor zaten .

    Nedenimi var sorunlu olduğundan . Hey allahım

    Bende Dsg sorunu olsa HEMEN ama HEMEN satmaya çalışırım .


    Siz değil miydiniz vw harika araba, 1 numara, üstüne araba yok diyen?

    DSG problemi çıkınca, ben uğraşmayım da, satıp kurtulayım, başkası ne yaparsa yapsın demek ne kadar etik olur acaba?

    Her araba tavsiyesi isteyene, düşünmeden vw alın diye diretirken, şimdi sorun çıkınca da satın kurtulun demek işin kolay tarafı. İşte bu nedenlerle, hiç araba tavsiyesi vermem. Toyotada da sorun çıkabilir, Hondada da, vwde de. Ancak otomatik tavsiyelerinde DSG den hep uzak durun dedik, sizler neredeyse kavga çıkardınız. 7 ileride sorun yaşanıyor da, ıslak 6 ileride sorun yok da.... Alın size sorun. Şimdi sat-kurtul politikası.

    Tavsiye verirken düşünecektiniz bugünleri. Birçok DSG satıldı. Garantiler bitmeye yakın satışlar arttı. Yazık değil mi ikinci elde uğraşacak insanlara?

    asıl sorun , arabada sorun çıkması değil,
    asıl sorun arabada problem çıktığında ne kadar para tutacak?
    turbo değilki 1000 tl verip yenisini taktırayım,
    wv servisi dışında yenisini bulma ihtimalide yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dsg sorunu olanlar yemin billah satın aracınızı arkadaş . Satın sorun varsa sat 2-3 zarar olsada satın .

    Aaaa, bu lafı senden beklemezdim. Niye ki?

    Sorduğun soru arkadaşın , sorununun içinde yazıyor zaten .

    Nedenimi var sorunlu olduğundan . Hey allahım

    Bende Dsg sorunu olsa HEMEN ama HEMEN satmaya çalışırım .


    Siz değil miydiniz vw harika araba, 1 numara, üstüne araba yok diyen?

    DSG problemi çıkınca, ben uğraşmayım da, satıp kurtulayım, başkası ne yaparsa yapsın demek ne kadar etik olur acaba?

    Her araba tavsiyesi isteyene, düşünmeden vw alın diye diretirken, şimdi sorun çıkınca da satın kurtulun demek işin kolay tarafı. İşte bu nedenlerle, hiç araba tavsiyesi vermem. Toyotada da sorun çıkabilir, Hondada da, vwde de. Ancak otomatik tavsiyelerinde DSG den hep uzak durun dedik, sizler neredeyse kavga çıkardınız. 7 ileride sorun yaşanıyor da, ıslak 6 ileride sorun yok da.... Alın size sorun. Şimdi sat-kurtul politikası.

    Tavsiye verirken düşünecektiniz bugünleri. Birçok DSG satıldı. Garantiler bitmeye yakın satışlar arttı. Yazık değil mi ikinci elde uğraşacak insanlara?

    Sallayarak yazmışsın .

    Ben nerde Vw üstüne araba yok dedim uydurma .Çok yalan konuşuyorsun seni anti Vw ci seni . ( Audi , Mercedes , Bmw , Volvo ) en basitinden örnekler vw üstün markalar .

    Ben olsam öyle yapardım ki çoğu yapan burdan yola çıkıyor napim zarar banamı gelsin .

    Ben her araba tavsiyesinde bulunan kişinin isteğine göre araba tavsiye ederim . Aklında Vw yoksa bile , o istediği araçlardan birisi hakkında tavsiye ederim . Ama alacağı fiyatlarda daha kaliteli araç olsada öneririm . Bu Vw olur veya başka marka olur .

    Sen zaten Dsg uzak durun demeyi bırak Vw uzak durun demekten başka bir şey yaptığın yok forumda koyduğun nick zaten seni bundan ibaret kılıyor . Bende aldım Dsg hemde foruma sormadan noldu bende sorunmu var yok .

    Sizce insanlar neden araçlarını satar .

    1- Paraya işi düşünce .
    2- Aracında bir sorun varsa .

    Ben satacak kişiye satacağa kişiye sorunu yok diyemi sat dedim . Sorunu var 2-3 zararla sat kurtul hesabı .

    Not : Kendi kendinize bana muhattap olmayın siz . Sizin düşünceleriniz okula yeni başlayan çocuk hesabı .


    3-başka araba beğenirse gönlü kayarsa
    4-model yükseltecekse
    5-araç küçük yada büyük geliyorsa
    6-araca ihtiyacı kalmamışsa

    liste uzar gider

    bir sürü sebep olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: powereng

    quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    VW kullanan kişilerde şöyle bir gözlemim oldu;
    -Servise gittiklerinde ve çevrelerinde sürekli arabadan şikayet ederler
    -Kronik arızalardan dolayı dert yanıp lanet okurlar,
    -Araçlar zamanından önce sorunlar çıkarır dolayısıyla süreklide servise para kaptırırlar

    AMA; yeni araba alacaklarında " gel sana şu markadan alalım" derseniz eğer size verecekleri cevap "ben VW'de başka arabaya binmem" olur.

    Her sektorde var bu durum..

    Cep telefonu bolumu icin
    Apple ve digerleri

    Donanim icin (eskiden vardi)
    Intel ve AMD

    Spor icin
    Fenerbahce ve Galatasaray

    :D daha saymaya gerek var mi ?

    Yillar oncesinde amerikancilar almancilar vardi.. Amerikan chevrolet binenler bu arabaya bir bin bidaha baska hicbisey kullanmak istemezsin derlerdi. Ama kendi aralarinda da yakit icin servis icin kan aglarlardi..

    Almancilar o eski mercedeslere binenler, yildizi yeter diyenler (hala varsa da eskiden coktu) motor sesini dugunce butun masraflari unuturlardi..

    VW icinde aynisi sanirim ne kadar kan aglayan olsa da onlari mutlu eden bisey var demekki vw aliyorlar :)

    Not: vw kullanicisi olarak kendimi tenzih ediyorum guven veren her araci alir kullanirim cok ayirt etmem , aracimda turbo da yok dsg de :)

    Genelde Vw kullanan biri aracını değiştirirken fazla araştırma yapmaz. Arabanın VW olması unun için yeterli olacaktır.Donanımı, güvenliği, motoru.... bunları incelemez. Diğer markalarda ne gibi yenilikler var onu pek ilgilendirmez. VW'sini satar yine VW alır. Bu olguyu VW ülkemizde nasıl başardı buda ayrı bir konu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t_i_t

    Aracım 2012 1.4 dsg polo 13000 kmde iken 2. el aldım aldıktan 3000-4000 km sonra titreme ses sorunları başladı.Serviste mekatronik değişti başlarda düzelmiş gibi olmasına rağmen
    1000-1500 km sonra sorunlar tekrar başladı.Servise git gel başım döndü.Artık titreme,kararsızlık,arada viteste takılı kalma gibi sorunları kabullenip yıl sonu gibi aracı satmayı planlıyordum
    ki aşağıdaki olay başıma geldi.

    Hızım 80 civarıydı biraz hızlanmak için gaza biraz daha bastım araç önce sanki vites düşürmüş gibi biraz yığıldı sonra boşa alınmış gibi oldu.
    Allahtan motor güçsüz olduğu için genelde sağ şeritte efendi efendi gitmeyi alışkanlık haline getirmiştim.
    Bir sollama anında olsa çok daha kötü sonuçlar olabilirdi.
    Neyse kenara çektim.yine vites takılı kaldı herhalde deyip düzelir düşüncesiyle kontağı açıp kapadım değişen birşey olmadı vites sanki geçmiyordu.
    Belki ısınma kaynaklıdır diye biraz daha bekledim değişen birşey olmayınca arabayı çekiciyle servise çektirdim.
    2 gün incelediler sonra komple tüm ünitenin değişmesi gerektiğini çıkan ünitenin almanyaya kontrol için gönderileceğini söyledi.
    Ellerinde yeni ünitenin olmadığını gelince değişim ücretine onay vermemle takılacağını söylediler.
    Ne demek değişim ücreti araç garantili zaten 1-2 ay önce mekatroniğini kendiniz değiştirdiniz dedim.
    Almanyanın raporuna göre işlemlerin yürrüyeceği Almanya kullanıcı hatası derse en fazla iyi niyet indirimi alabileceğim söylendi.
    Nasıl kullanıcı hatası olur diye bağırdım çağırdım ama değişen birşey olmadı.Rapora göre hareket etmemiz gerekiyor diyorlar
    Bu tavırları gördükten sonra artık bu aldığım ilk ve son vw araç olacak

    Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim garantiden araç değişim hakkım olurmu 2. defa dsg arızası yapıyor.
    Almanyanın rapor sonucu bazen 1 ayı bulabilirmiş
    bir başka sorun da aracın ilk sahibi değilim bu haklarımda bir kayıp oluştururmu?

    arkadaşlar benim anlamadığım bu vw deki dsg ile audideki s tronic aynı şey değilmi.dsg deki memnuniyet oranı stronicten kat kat aşağılarda.bu nasıl oluyor onu anlayamıyorum.dsg ile stronic aynı ama şey ama gel gelelim dsg li her araç en az 1 kez sorun yaşıyorken stronicte bu çok daha az.vw daha çok satılıyor demeyin satılan kaç vosvogen dsg li lütfen yani.audinin a1,a3,a4,a5 modelleri full stronic(a5 ten emin değilim) olarak satılıyor hemen hemen.yani yüzdeye vurunca otomatik audi otomatik vosvogenden fazladır kesin ama gel görki vosvogen daha çok sorunlu.bilgili biri varmı bunu açıklayabilecek?benim şahsi kanaatim şu yönde bu vw araçlar ister istemez maliyeti düşürmeye yönelik yapılıyor.sonuçta dsg golf 50-60 bin civarıyken stronic a3 90 a kadar çıkabiliyor.yani bir audi yapılırken vosvogene göre daha az maliyetten kaçma malzeme kalitesinden kısma söz konusu.sanırım farkıda bu belirliyor.ayrıca audide garanti bitse bile şanzıman arızalarında tüketici çok fazla mağdur edilmiyor hem fiyat konusunda hem diğer konularda.mesela şanzımanın değişmesi 5-10 bin arası tutuyor ise ve garanti yoksa bile bunun yarısından fazlası alınmıyor.ben şenyıldızdan aldım aracı ve inanılmaz memnunum servisinden de müşteri satıcı ilişkilerindende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: t_i_t

    Aracım 2012 1.4 dsg polo 13000 kmde iken 2. el aldım aldıktan 3000-4000 km sonra titreme ses sorunları başladı.Serviste mekatronik değişti başlarda düzelmiş gibi olmasına rağmen
    1000-1500 km sonra sorunlar tekrar başladı.Servise git gel başım döndü.Artık titreme,kararsızlık,arada viteste takılı kalma gibi sorunları kabullenip yıl sonu gibi aracı satmayı planlıyordum
    ki aşağıdaki olay başıma geldi.

    Hızım 80 civarıydı biraz hızlanmak için gaza biraz daha bastım araç önce sanki vites düşürmüş gibi biraz yığıldı sonra boşa alınmış gibi oldu.
    Allahtan motor güçsüz olduğu için genelde sağ şeritte efendi efendi gitmeyi alışkanlık haline getirmiştim.
    Bir sollama anında olsa çok daha kötü sonuçlar olabilirdi.
    Neyse kenara çektim.yine vites takılı kaldı herhalde deyip düzelir düşüncesiyle kontağı açıp kapadım değişen birşey olmadı vites sanki geçmiyordu.
    Belki ısınma kaynaklıdır diye biraz daha bekledim değişen birşey olmayınca arabayı çekiciyle servise çektirdim.
    2 gün incelediler sonra komple tüm ünitenin değişmesi gerektiğini çıkan ünitenin almanyaya kontrol için gönderileceğini söyledi.
    Ellerinde yeni ünitenin olmadığını gelince değişim ücretine onay vermemle takılacağını söylediler.
    Ne demek değişim ücreti araç garantili zaten 1-2 ay önce mekatroniğini kendiniz değiştirdiniz dedim.
    Almanyanın raporuna göre işlemlerin yürrüyeceği Almanya kullanıcı hatası derse en fazla iyi niyet indirimi alabileceğim söylendi.
    Nasıl kullanıcı hatası olur diye bağırdım çağırdım ama değişen birşey olmadı.Rapora göre hareket etmemiz gerekiyor diyorlar
    Bu tavırları gördükten sonra artık bu aldığım ilk ve son vw araç olacak

    Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim garantiden araç değişim hakkım olurmu 2. defa dsg arızası yapıyor.
    Almanyanın rapor sonucu bazen 1 ayı bulabilirmiş
    bir başka sorun da aracın ilk sahibi değilim bu haklarımda bir kayıp oluştururmu?

    arkadaşlar benim anlamadığım bu vw deki dsg ile audideki s tronic aynı şey değilmi.dsg deki memnuniyet oranı stronicten kat kat aşağılarda.bu nasıl oluyor onu anlayamıyorum.dsg ile stronic aynı ama şey ama gel gelelim dsg li her araç en az 1 kez sorun yaşıyorken stronicte bu çok daha az.vw daha çok satılıyor demeyin satılan kaç vosvogen dsg li lütfen yani.audinin a1,a3,a4,a5 modelleri full stronic(a5 ten emin değilim) olarak satılıyor hemen hemen.yani yüzdeye vurunca otomatik audi otomatik vosvogenden fazladır kesin ama gel görki vosvogen daha çok sorunlu.bilgili biri varmı bunu açıklayabilecek?benim şahsi kanaatim şu yönde bu vw araçlar ister istemez maliyeti düşürmeye yönelik yapılıyor.sonuçta dsg golf 50-60 bin civarıyken stronic a3 90 a kadar çıkabiliyor.yani bir audi yapılırken vosvogene göre daha az maliyetten kaçma malzeme kalitesinden kısma söz konusu.sanırım farkıda bu belirliyor.ayrıca audide garanti bitse bile şanzıman arızalarında tüketici çok fazla mağdur edilmiyor hem fiyat konusunda hem diğer konularda.mesela şanzımanın değişmesi 5-10 bin arası tutuyor ise ve garanti yoksa bile bunun yarısından fazlası alınmıyor.ben şenyıldızdan aldım aracı ve inanılmaz memnunum servisinden de müşteri satıcı ilişkilerindende.

    Audi A4 çoğunlukla s-tronic değil multitronik şanzımanlı ( yani CVT)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan27m

    quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: t_i_t

    Aracım 2012 1.4 dsg polo 13000 kmde iken 2. el aldım aldıktan 3000-4000 km sonra titreme ses sorunları başladı.Serviste mekatronik değişti başlarda düzelmiş gibi olmasına rağmen
    1000-1500 km sonra sorunlar tekrar başladı.Servise git gel başım döndü.Artık titreme,kararsızlık,arada viteste takılı kalma gibi sorunları kabullenip yıl sonu gibi aracı satmayı planlıyordum
    ki aşağıdaki olay başıma geldi.

    Hızım 80 civarıydı biraz hızlanmak için gaza biraz daha bastım araç önce sanki vites düşürmüş gibi biraz yığıldı sonra boşa alınmış gibi oldu.
    Allahtan motor güçsüz olduğu için genelde sağ şeritte efendi efendi gitmeyi alışkanlık haline getirmiştim.
    Bir sollama anında olsa çok daha kötü sonuçlar olabilirdi.
    Neyse kenara çektim.yine vites takılı kaldı herhalde deyip düzelir düşüncesiyle kontağı açıp kapadım değişen birşey olmadı vites sanki geçmiyordu.
    Belki ısınma kaynaklıdır diye biraz daha bekledim değişen birşey olmayınca arabayı çekiciyle servise çektirdim.
    2 gün incelediler sonra komple tüm ünitenin değişmesi gerektiğini çıkan ünitenin almanyaya kontrol için gönderileceğini söyledi.
    Ellerinde yeni ünitenin olmadığını gelince değişim ücretine onay vermemle takılacağını söylediler.
    Ne demek değişim ücreti araç garantili zaten 1-2 ay önce mekatroniğini kendiniz değiştirdiniz dedim.
    Almanyanın raporuna göre işlemlerin yürrüyeceği Almanya kullanıcı hatası derse en fazla iyi niyet indirimi alabileceğim söylendi.
    Nasıl kullanıcı hatası olur diye bağırdım çağırdım ama değişen birşey olmadı.Rapora göre hareket etmemiz gerekiyor diyorlar
    Bu tavırları gördükten sonra artık bu aldığım ilk ve son vw araç olacak

    Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim garantiden araç değişim hakkım olurmu 2. defa dsg arızası yapıyor.
    Almanyanın rapor sonucu bazen 1 ayı bulabilirmiş
    bir başka sorun da aracın ilk sahibi değilim bu haklarımda bir kayıp oluştururmu?

    arkadaşlar benim anlamadığım bu vw deki dsg ile audideki s tronic aynı şey değilmi.dsg deki memnuniyet oranı stronicten kat kat aşağılarda.bu nasıl oluyor onu anlayamıyorum.dsg ile stronic aynı ama şey ama gel gelelim dsg li her araç en az 1 kez sorun yaşıyorken stronicte bu çok daha az.vw daha çok satılıyor demeyin satılan kaç vosvogen dsg li lütfen yani.audinin a1,a3,a4,a5 modelleri full stronic(a5 ten emin değilim) olarak satılıyor hemen hemen.yani yüzdeye vurunca otomatik audi otomatik vosvogenden fazladır kesin ama gel görki vosvogen daha çok sorunlu.bilgili biri varmı bunu açıklayabilecek?benim şahsi kanaatim şu yönde bu vw araçlar ister istemez maliyeti düşürmeye yönelik yapılıyor.sonuçta dsg golf 50-60 bin civarıyken stronic a3 90 a kadar çıkabiliyor.yani bir audi yapılırken vosvogene göre daha az maliyetten kaçma malzeme kalitesinden kısma söz konusu.sanırım farkıda bu belirliyor.ayrıca audide garanti bitse bile şanzıman arızalarında tüketici çok fazla mağdur edilmiyor hem fiyat konusunda hem diğer konularda.mesela şanzımanın değişmesi 5-10 bin arası tutuyor ise ve garanti yoksa bile bunun yarısından fazlası alınmıyor.ben şenyıldızdan aldım aracı ve inanılmaz memnunum servisinden de müşteri satıcı ilişkilerindende.

    Audi A4 çoğunlukla s-tronic değil multitronik şanzımanlı ( yani CVT)

    haklısınızda stronic olanda baya fazla.yani stronicli a4 sayısı dsg li golften fazladır bence.a5 te aynı şekilde.ama gel görki şurda bir tane audi sahibi görmedim stronic arızasından yakınan.çok nadirdir yani




  • audi forumları çok aktif değil, kullanıcısı az. zaten satış rakamlarıda az. audi A4 almayı düşündüğüm için araştırmıştım. (TFSI forumu var). Audi A4 daha çok 1.8 TFSI ve 2.0 TDI motor olarak satılıyor ve multitronic şanzıman kullanıyor. Audi A3 ise s- tronic şanzımanlı.
  • nedir bu vw'cilerin her durumda tartışma ortamı yaratması?


    DSG sorunu vardır. bu durum göz ardı edilemez.
    değişen parça sorunu çözmemektedir. bu durum da göz ardı edilemez.

    değiştirdik ama olmadı...2012 aracın sorunu kullanıcı hatası ise sırtınızı sıvazlar "iyi niyet" durumu ile sizden azzcıık para alır yapıveririz...
    Pehh! bu kadar anlamsız ve saçma bir durum ancak türkiye de yaşanabilir.

    5-10.000tl şanzıman farkı öde, sonra bozulunca 1-2.000tl daha ver "bak çok iyi niyetliyiz" yoksa 10.000tl alırdık...

    vay vay vay, vay ki ne vay!
  • DSG-6 gayet başarılı ancak DSG-7 den uzak durun derim.Sanzuman problemli olmasa bile ses probleminden yakınan arkadaşlar var
  • İyide garanti 20 iş günü değil mi?

    Sizi ilgilendirir mi Almanya'dan 1 ayda 2 ayda gelecek rapor?

    Hakikaten sormuşken öğrenelim. Araçlarda garanti kapsamında yapılırken prosedür nedir? Normal şartlar değil mi?
  • bugun yakın bır iş komsumuz 2009 model cady marka aracı 100 bın km de ve otomatık vıteslıymıs.soruyorum kendısıne dsg mı trıtronık mı bılmıyor.hatta yenı kasa passat 2.0 dızel onuda otomatık alacakmıs dedım dıkkat et dıye.adam daha sımdıye kadar hıcbırsey olmadı.hemde hergun rami den ıkıtellı osb ye gıdıyor gelıyor.ve sıkısık trafık o bıcım.demek kı olmayınca olmuyor.
    bu foruma uye olalı 4-5 ay oldu.olduktan sonra her vw dsg kullanıcısına soruyorum gercı 2-3 kısı cıktı hemen hemen hepsı duz vıtes almıs kötu bır yanını duymadım dıyorlar.
    takıpteyım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Günerkanat isimli forumdaşımız hem DSG'li araç sahibi, hem de avukat olduğu için işin teknik ve hukuki boyutu konusunda seni yönlendirebilir arkadaşım.

    Kendisi ile bir pm'leş istersen.


    Geçmiş olsun bu arada.

    çok ince
  • garantiler bitince bu dsg lerin hali ne olacak?
    toplu intiharlar yaşanır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhandonmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    otomatik viteste kullanıcı hatası nasıl olur yaw anlamak mümkün değil..

    lütfen bilinçli halkımıza sesleniyorum, şu markanın araçlarını alırken dünya servet ödemeyelim, 6 ay sıra beklemeyelim ve şu markayı savunmayalım.

    her araç arıza çıkarabilir, arızalarda markanın yaklaşımı çok önemli! buyrun size örnek vw yaklaşımı.. bu kadar da olmaz, pes!


    otomatik viteste kullanıcı hatası olabilir malesef. Tam otomatik şanzımanda dahil özellikle dsg ve diğer çift kavrama şanzımanlarda yapılan en büyük kullanıcı hatası; aracı ileri geri alırken araç daha durmadan geri vitese yada ileriye takıp gaz vermek... bu hareket şanzımana ciddi zararlar veriyor malesef. Kullanıcı bu hareketi sık sık yapıyorsa şanzımanın ömrü de ciddi şekilde kısalıyor.

    Sorunu olan arkadaş bunu yapmıştır demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece otomatik şanzımanda da kullanıcı hataları olabileceğini belirtmek istedim.

    olabilir ama olmaz zaten adam sıfır araç almış kendi parasını sokağa mı atacak hadi diyelim bir defa dalgınlıkla aracı durdurmadan geriye taktı o zangırt sesi duyunca zaten o ses beynine işler bir daha yapmaz bir defalık olan bir şeyde tüm şanzıman değişmez bu dsg işli hakikaten bir saçmalık powershiftte aynı halt tek çözüm performansı törpüleyen daha çok yaktıran daha az kaçan ama daha sağlam olan ıslak kavrama dsg 6. ya da doğuş karaktersilik yapmıycak dayıycak 10 yıl garantiyi sonrada batıcak






  • ww yi bu kadar abartan biz turkleriz,wolksvagen sadece bizim gibi 3.dunya ulkelerinde iyi marka, amerikada en ucuz marka wolksvagen gercekten arastirabilirsiniz. bu arada wolksvagen kotu bi marka demiyorum ama cokta ustun bi marka degil abartigimiz gibi en begendigim saglam ww 95 2000 arasi cikan tas gibi saglam polo'lar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.