Şimdi Ara

Yine dsg sorunu ne yapmalıyım? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
4
Favori
6.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dsg sorunu olanlar yemin billah satın aracınızı arkadaş . Satın sorun varsa sat 2-3 zarar olsada satın .

    O şekilde olay çözülmüş mü oluyor arkadaşım? Sattığı kişi Guatemala'da sürmeyecek arabayı yine iç piyasada kalacak ve satın alan kişi de yine sorun yaşayacak. Zaten konuyu açan aracın 2. sahibiymiş, ilk sahibi satmış kurtulmuş, 2. sahibi de satar ama ne farkedecek?

    Vw'in sorunlu arabaları piyasa değerinden toplayıp, Almanya'ya geri yollaması ve DSG'li araçları Amerika'da olduğu gibi 10 yıl garantili vermesi lazım.
    Hele ki garanti kapsamındaki bir aracın şanzımanında ki sorunu kullanıcı hatası diye kullanıcıya yedirmeye çalışmak nedir? Hiçkimsenin bilmediği ya da binde bir görülen arıza olsa anlarım da zaten herkesin bildiği hatta servis personelinin bile DSG almayın abi, sorunlu dediği bir şanzıman için kullanıcı hatası ne demekmiş?

    İmzanda görüyorum DSG'li araç kullanıyorsun, sorun çıkarmadıysa, çıkarmayacağı anlamına gelmez. Bir zamanlar DSG'yi yere göğe sığdıramayanlar, sorun yaşayınca konular açmaya başladılar. Umarım sen sorun yaşamazsın.

    EDC Megane alma arifesindeyim, yapı olarak DSG'den farkı yok. Sorun çıkarma ihtimali tam otomatik ya da otomatikleştirimiş tek kavramalı viteslere göre çok daha fazla. Umarım ben de sorun yaşamam, çünkü garanti kapsamından bile onarılsa servislerde, tamircilerde gezecek vaktim yok.

    hacı bence vaz geç sen edcden dsg patlıyorsa edc on defa patlar mecbur değilsen ne yapıcaksın otomatiği bırak sol ayakta çalışsın düz al kafan rahat olsun mesela düz vites megane sport tourer al.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan27m

    quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: t_i_t

    Aracım 2012 1.4 dsg polo 13000 kmde iken 2. el aldım aldıktan 3000-4000 km sonra titreme ses sorunları başladı.Serviste mekatronik değişti başlarda düzelmiş gibi olmasına rağmen
    1000-1500 km sonra sorunlar tekrar başladı.Servise git gel başım döndü.Artık titreme,kararsızlık,arada viteste takılı kalma gibi sorunları kabullenip yıl sonu gibi aracı satmayı planlıyordum
    ki aşağıdaki olay başıma geldi.

    Hızım 80 civarıydı biraz hızlanmak için gaza biraz daha bastım araç önce sanki vites düşürmüş gibi biraz yığıldı sonra boşa alınmış gibi oldu.
    Allahtan motor güçsüz olduğu için genelde sağ şeritte efendi efendi gitmeyi alışkanlık haline getirmiştim.
    Bir sollama anında olsa çok daha kötü sonuçlar olabilirdi.
    Neyse kenara çektim.yine vites takılı kaldı herhalde deyip düzelir düşüncesiyle kontağı açıp kapadım değişen birşey olmadı vites sanki geçmiyordu.
    Belki ısınma kaynaklıdır diye biraz daha bekledim değişen birşey olmayınca arabayı çekiciyle servise çektirdim.
    2 gün incelediler sonra komple tüm ünitenin değişmesi gerektiğini çıkan ünitenin almanyaya kontrol için gönderileceğini söyledi.
    Ellerinde yeni ünitenin olmadığını gelince değişim ücretine onay vermemle takılacağını söylediler.
    Ne demek değişim ücreti araç garantili zaten 1-2 ay önce mekatroniğini kendiniz değiştirdiniz dedim.
    Almanyanın raporuna göre işlemlerin yürrüyeceği Almanya kullanıcı hatası derse en fazla iyi niyet indirimi alabileceğim söylendi.
    Nasıl kullanıcı hatası olur diye bağırdım çağırdım ama değişen birşey olmadı.Rapora göre hareket etmemiz gerekiyor diyorlar
    Bu tavırları gördükten sonra artık bu aldığım ilk ve son vw araç olacak

    Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim garantiden araç değişim hakkım olurmu 2. defa dsg arızası yapıyor.
    Almanyanın rapor sonucu bazen 1 ayı bulabilirmiş
    bir başka sorun da aracın ilk sahibi değilim bu haklarımda bir kayıp oluştururmu?

    arkadaşlar benim anlamadığım bu vw deki dsg ile audideki s tronic aynı şey değilmi.dsg deki memnuniyet oranı stronicten kat kat aşağılarda.bu nasıl oluyor onu anlayamıyorum.dsg ile stronic aynı ama şey ama gel gelelim dsg li her araç en az 1 kez sorun yaşıyorken stronicte bu çok daha az.vw daha çok satılıyor demeyin satılan kaç vosvogen dsg li lütfen yani.audinin a1,a3,a4,a5 modelleri full stronic(a5 ten emin değilim) olarak satılıyor hemen hemen.yani yüzdeye vurunca otomatik audi otomatik vosvogenden fazladır kesin ama gel görki vosvogen daha çok sorunlu.bilgili biri varmı bunu açıklayabilecek?benim şahsi kanaatim şu yönde bu vw araçlar ister istemez maliyeti düşürmeye yönelik yapılıyor.sonuçta dsg golf 50-60 bin civarıyken stronic a3 90 a kadar çıkabiliyor.yani bir audi yapılırken vosvogene göre daha az maliyetten kaçma malzeme kalitesinden kısma söz konusu.sanırım farkıda bu belirliyor.ayrıca audide garanti bitse bile şanzıman arızalarında tüketici çok fazla mağdur edilmiyor hem fiyat konusunda hem diğer konularda.mesela şanzımanın değişmesi 5-10 bin arası tutuyor ise ve garanti yoksa bile bunun yarısından fazlası alınmıyor.ben şenyıldızdan aldım aracı ve inanılmaz memnunum servisinden de müşteri satıcı ilişkilerindende.

    Audi A4 çoğunlukla s-tronic değil multitronik şanzımanlı ( yani CVT)

    ya kardeşim cvt nin nerese multi tronik iyi sallamışın alakası yok bi kere audi hiç bir zaman cvt kullanmadı cvt şu an uzak doğuda moda yakında honda crvler , honda jazzlar, subarular, vs. hepsi cvtlendi cvt olayı çok iyi malzemeyle yapılırsa 4-5 sene içerisinde çift kavrama dünyasını otomobil dünyasının tozlu sayfalarına gömebilir. doğuş oto ve vw resmen t.k geçiyor milletle böyle saçmalık mı olur adam araba alıyorki basacak zorluycak aracaı yer yer sen kalkıyorsun aman o şanzıman çok cicişdir oynama fazla diyeceksin kullanıcı hatası diyeceksin bu ne yaman bir lavukluktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhandonmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    otomatik viteste kullanıcı hatası nasıl olur yaw anlamak mümkün değil..

    lütfen bilinçli halkımıza sesleniyorum, şu markanın araçlarını alırken dünya servet ödemeyelim, 6 ay sıra beklemeyelim ve şu markayı savunmayalım.

    her araç arıza çıkarabilir, arızalarda markanın yaklaşımı çok önemli! buyrun size örnek vw yaklaşımı.. bu kadar da olmaz, pes!


    otomatik viteste kullanıcı hatası olabilir malesef. Tam otomatik şanzımanda dahil özellikle dsg ve diğer çift kavrama şanzımanlarda yapılan en büyük kullanıcı hatası; aracı ileri geri alırken araç daha durmadan geri vitese yada ileriye takıp gaz vermek... bu hareket şanzımana ciddi zararlar veriyor malesef. Kullanıcı bu hareketi sık sık yapıyorsa şanzımanın ömrü de ciddi şekilde kısalıyor.

    Sorunu olan arkadaş bunu yapmıştır demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece otomatik şanzımanda da kullanıcı hataları olabileceğini belirtmek istedim.

    olabilir ama olmaz zaten adam sıfır araç almış kendi parasını sokağa mı atacak hadi diyelim bir defa dalgınlıkla aracı durdurmadan geriye taktı o zangırt sesi duyunca zaten o ses beynine işler bir daha yapmaz bir defalık olan bir şeyde tüm şanzıman değişmez bu dsg işli hakikaten bir saçmalık powershiftte aynı halt tek çözüm performansı törpüleyen daha çok yaktıran daha az kaçan ama daha sağlam olan ıslak kavrama dsg 6. ya da doğuş karaktersilik yapmıycak dayıycak 10 yıl garantiyi sonrada batıcak





    DSG şanzıman araba ileri hareket ederken geriye takmaya izin veriyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda-tt -- 20 Eylül 2012; 20:03:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardatun

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhandonmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    otomatik viteste kullanıcı hatası nasıl olur yaw anlamak mümkün değil..

    lütfen bilinçli halkımıza sesleniyorum, şu markanın araçlarını alırken dünya servet ödemeyelim, 6 ay sıra beklemeyelim ve şu markayı savunmayalım.

    her araç arıza çıkarabilir, arızalarda markanın yaklaşımı çok önemli! buyrun size örnek vw yaklaşımı.. bu kadar da olmaz, pes!


    otomatik viteste kullanıcı hatası olabilir malesef. Tam otomatik şanzımanda dahil özellikle dsg ve diğer çift kavrama şanzımanlarda yapılan en büyük kullanıcı hatası; aracı ileri geri alırken araç daha durmadan geri vitese yada ileriye takıp gaz vermek... bu hareket şanzımana ciddi zararlar veriyor malesef. Kullanıcı bu hareketi sık sık yapıyorsa şanzımanın ömrü de ciddi şekilde kısalıyor.

    Sorunu olan arkadaş bunu yapmıştır demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece otomatik şanzımanda da kullanıcı hataları olabileceğini belirtmek istedim.

    olabilir ama olmaz zaten adam sıfır araç almış kendi parasını sokağa mı atacak hadi diyelim bir defa dalgınlıkla aracı durdurmadan geriye taktı o zangırt sesi duyunca zaten o ses beynine işler bir daha yapmaz bir defalık olan bir şeyde tüm şanzıman değişmez bu dsg işli hakikaten bir saçmalık powershiftte aynı halt tek çözüm performansı törpüleyen daha çok yaktıran daha az kaçan ama daha sağlam olan ıslak kavrama dsg 6. ya da doğuş karaktersilik yapmıycak dayıycak 10 yıl garantiyi sonrada batıcak





    DSG şanzıman araba ileri hareket ederken geriye takmaya izin veriyor mu?

    BENİM ARACIMDA OTOMATİK VERİYOR ŞÖYLE VERİYOR şimdi mesela 10km hızla ileri gidiyorsun misal park yapıyorsun frenle tam durmadan geriye taktın cart diye daha doğrusu pat küt sesleri duyarsın senin dediğin anlatmaya çalıştığın mevzu şu; hiç bir otomatik araç 30 km hızdan sonra r konumuna geçmez yani elektronik olarak yapılan bir güvenlik önlemidir bu 30km ve üstünde aracı istesende r ye takamazasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardatun

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhandonmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    otomatik viteste kullanıcı hatası nasıl olur yaw anlamak mümkün değil..

    lütfen bilinçli halkımıza sesleniyorum, şu markanın araçlarını alırken dünya servet ödemeyelim, 6 ay sıra beklemeyelim ve şu markayı savunmayalım.

    her araç arıza çıkarabilir, arızalarda markanın yaklaşımı çok önemli! buyrun size örnek vw yaklaşımı.. bu kadar da olmaz, pes!


    otomatik viteste kullanıcı hatası olabilir malesef. Tam otomatik şanzımanda dahil özellikle dsg ve diğer çift kavrama şanzımanlarda yapılan en büyük kullanıcı hatası; aracı ileri geri alırken araç daha durmadan geri vitese yada ileriye takıp gaz vermek... bu hareket şanzımana ciddi zararlar veriyor malesef. Kullanıcı bu hareketi sık sık yapıyorsa şanzımanın ömrü de ciddi şekilde kısalıyor.

    Sorunu olan arkadaş bunu yapmıştır demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece otomatik şanzımanda da kullanıcı hataları olabileceğini belirtmek istedim.

    olabilir ama olmaz zaten adam sıfır araç almış kendi parasını sokağa mı atacak hadi diyelim bir defa dalgınlıkla aracı durdurmadan geriye taktı o zangırt sesi duyunca zaten o ses beynine işler bir daha yapmaz bir defalık olan bir şeyde tüm şanzıman değişmez bu dsg işli hakikaten bir saçmalık powershiftte aynı halt tek çözüm performansı törpüleyen daha çok yaktıran daha az kaçan ama daha sağlam olan ıslak kavrama dsg 6. ya da doğuş karaktersilik yapmıycak dayıycak 10 yıl garantiyi sonrada batıcak





    DSG şanzıman araba ileri hareket ederken geriye takmaya izin veriyor mu?

    DSG diye bir ayrım yok. otomatik tüm şanzımanlarda (çift kavrama, robotize, tork konvertörlü vs.) yapılacak bu hareket şanzımana zarar verir. Otomatik şanzımanlarda sistemin sağlığı için ileri geri hareketlerde araç tamamen durduktan sonra vites değiştirmek gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardatun

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhandonmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    otomatik viteste kullanıcı hatası nasıl olur yaw anlamak mümkün değil..

    lütfen bilinçli halkımıza sesleniyorum, şu markanın araçlarını alırken dünya servet ödemeyelim, 6 ay sıra beklemeyelim ve şu markayı savunmayalım.

    her araç arıza çıkarabilir, arızalarda markanın yaklaşımı çok önemli! buyrun size örnek vw yaklaşımı.. bu kadar da olmaz, pes!


    otomatik viteste kullanıcı hatası olabilir malesef. Tam otomatik şanzımanda dahil özellikle dsg ve diğer çift kavrama şanzımanlarda yapılan en büyük kullanıcı hatası; aracı ileri geri alırken araç daha durmadan geri vitese yada ileriye takıp gaz vermek... bu hareket şanzımana ciddi zararlar veriyor malesef. Kullanıcı bu hareketi sık sık yapıyorsa şanzımanın ömrü de ciddi şekilde kısalıyor.

    Sorunu olan arkadaş bunu yapmıştır demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece otomatik şanzımanda da kullanıcı hataları olabileceğini belirtmek istedim.

    olabilir ama olmaz zaten adam sıfır araç almış kendi parasını sokağa mı atacak hadi diyelim bir defa dalgınlıkla aracı durdurmadan geriye taktı o zangırt sesi duyunca zaten o ses beynine işler bir daha yapmaz bir defalık olan bir şeyde tüm şanzıman değişmez bu dsg işli hakikaten bir saçmalık powershiftte aynı halt tek çözüm performansı törpüleyen daha çok yaktıran daha az kaçan ama daha sağlam olan ıslak kavrama dsg 6. ya da doğuş karaktersilik yapmıycak dayıycak 10 yıl garantiyi sonrada batıcak





    DSG şanzıman araba ileri hareket ederken geriye takmaya izin veriyor mu?

    çok düşük hızlarda fiziksel olarak vites kolunu R ye getirebilirsiniz. ancak vites geçisi elektronik olarak araç durunca gerçekleşiyor. Zarar görmesin diye yazılımına eklenmiş bir ayrıntı. yüksek hızlarda ise geçmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha öncede aynı dsg arızası için konu açılmıştı
    gerçekten çok sıkıntılı bir şanzumanmış...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Dsg sorunu olanlar yemin billah satın aracınızı arkadaş . Satın sorun varsa sat 2-3 zarar olsada satın .

    bu aracı satan kişide nasıl bir durum için sattı kim bilir ya alacak..

    DSG

    tehlikenin farkındamısınız gerçeği gibi geliyor ülkemiz anlayışında müşteri hatası vah vah.

    Bende aldım bende çıkmadı ama bütün hepsinin sorunlu olması mantığından öncelikle çıkmak gerekir .

    Ben bu sorundan allaha şükür nasibimi almadım .


    sen almadın diye bişey yok bu şanzımanın mantığı kusurlu, mimarisi yanlış, bu şanzımanın, çalışma mekaniği hassas elemanın aldığı araç muhakkak ilk sahibince hor kullanılmıştır ama ne kadar hor kullanırsan kullan bir şanzıman o kmde bozluyorsa sorun üreticidedir, kıbrısda kapalı pistlerde millet otomatik 4.000 cc motora ship (motorunu bilmiyorum güçlü olduğunu anlatmaya çalıştım) drift yakıyor lastik yarıyor o aracın şanzımanı niye bozşulmuyor kötü malzeme bozuk mekanik hassas ayar gerektiren parçalar bir araya gelince şanzıman bağımsızlığını ilan ediyor grev yapıyor ben çalışmıyorum pampa diyor seninkinin bozulmamasının nedeni çok:

    1. küçük bir yerde yaşıyorsundur sıkışık trafiğe girmiyor çok dur kalk yapmıyorsundur ki bu dsg yi en çok yıpratan şey
    2. temkinli kullanıyorsundur

    böyle olsa bile eninde sonunda düşük denecek bir kmde şanzımanın bozulacak yani senin arızan sadece öteleniyor.




  • Öncelikle aracınızın ikinci el olması garanti konusunda bir hak mahrumiyetine yol açmaz.

    Şu titreme falan olaylarına bilirkişi incelemesi yaptırsaydınız eliniz güçlü olurdu.
    Şu anda da ihtarname çektirebilirsiniz. Bu konuda tüketici hakem heyetine ve varsa tanıdık bir avukata danışın.

    killer_loop diye bir üye vardı, mmt sorunuyla aracını değiştirmeyi başarmıştı.
    Şu konuyu bir inceleyin: http://forum.donanimhaber.com/m_58961947/tm.htm

    Bence hiç bir şekilde geri adım atmayın, herhangi bir ücret ödemek durumunda kalırsanız mahkemeye vereceğinizi belirtin.
    Siz tüketicisiniz ve Türkiye'de bu tarz durumlarda hakkını arayan,dava açan insan sayısı çok fazla olmadığından eğer dava açarsanız,
    mahkeme sonucunda teknik bir hata yapmadığınız takdirde kazanmanız kesin gibi bişe.
    Eğer dsg konusunda emsal bir karar varsa işiniz daha da kolay olur.
    Mahkeme süreçleri biraz sıkıntılıdır ama tüketici lehine sonuçlanır.

    Bu arada geçmiş olsun,umarım sıkıntı çıkarmadan sorununuzu hallederler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: objektiff

    DSG-6 gayet başarılı ancak DSG-7 den uzak durun derim.Sanzuman problemli olmasa bile ses probleminden yakınan arkadaşlar var

    dsg 6 da ıslak kavramada, bulunduğundan emin olmamakla birlikte tork konvektörü olabilir olmasa dahi aracın ilk kavramasında yağ basıncı şanzımanın ömrünü uzatıcı bir etki yaratıyor kuruda tüm yük balataya ve iç mekaniğe biniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 20 Eylül 2012; 20:34:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhandonmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    otomatik viteste kullanıcı hatası nasıl olur yaw anlamak mümkün değil..

    lütfen bilinçli halkımıza sesleniyorum, şu markanın araçlarını alırken dünya servet ödemeyelim, 6 ay sıra beklemeyelim ve şu markayı savunmayalım.

    her araç arıza çıkarabilir, arızalarda markanın yaklaşımı çok önemli! buyrun size örnek vw yaklaşımı.. bu kadar da olmaz, pes!


    otomatik viteste kullanıcı hatası olabilir malesef. Tam otomatik şanzımanda dahil özellikle dsg ve diğer çift kavrama şanzımanlarda yapılan en büyük kullanıcı hatası; aracı ileri geri alırken araç daha durmadan geri vitese yada ileriye takıp gaz vermek... bu hareket şanzımana ciddi zararlar veriyor malesef. Kullanıcı bu hareketi sık sık yapıyorsa şanzımanın ömrü de ciddi şekilde kısalıyor.

    Sorunu olan arkadaş bunu yapmıştır demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece otomatik şanzımanda da kullanıcı hataları olabileceğini belirtmek istedim.




  • Konuyu okudum ve kendi kendime, ''Acaba gerçekten kullanıcı hatası olabilirmi?'' diye sordum ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bende aldım bende çıkmadı ama bütün hepsinin sorunlu olması mantığından öncelikle çıkmak gerekir .

    Ben bu sorundan allaha şükür nasibimi almadım .


    Sen mi aldın imzandaki arabayı?
    kendini ombudsman gibi gösterip rezil ettirtme bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 20 Eylül 2012; 20:46:02 >
  • Şanzımanda sport mod varsa veya manuel kullanıma izin veriyorsa bana göre otomatik şanzıman bile olsa kullanıcı hatasına sokabilirler. Yani ellerinde böyle bir koz var.

    Bu iyi niyet garantisi işi de çok güzel ya, baştan 3 bin liralık şanzımanı 10 binden gazla, bozulunca 3 bine şanzımanı değiştir. Bunun da adı olsun iyi niyet. Bir de kötü olsa napacaklar acaba.
  • Ey vw ciler nerelerdesiniz yahu?Her konuya ziplamayi biliyorunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • manuel kullanım opsiyonu var DSG lerde...kullanıcı hatası diyip sıyrılabilirler
  • O degilde bir tane arkadas vardi.Profil resmi vw logosuydu.Trendline DSG Caddysi vardi.İmzasinda arabanin resmi vardi.Burda vw i allah yaptiydi caddyi falan ovuyordu.O nerde yahu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En doğrusu satmak sana gelecek zarar başkasına gelsin




    şu liseler eğitime başlamadı gitti umarım haftaya dersler tam başlarda luzumsuz mesaj kirliliğinden kurtuluruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    manuel kullanım opsiyonu var DSG lerde...kullanıcı hatası diyip sıyrılabilirler

    benim araçtada manual mod var mesela 1. vitese attın gazı dipledin vitesi değiştirmezsen bir süre sonra bilgi ekranında yüksek devir uyarısı çıkar vitesi kendisi büyültür yani kısaca otm. şanzımanlar kullanıcı hatasına izin vermeyecek şekilde hazırlanmış şansımanlardır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Şanzımanda sport mod varsa veya manuel kullanıma izin veriyorsa bana göre otomatik şanzıman bile olsa kullanıcı hatasına sokabilirler. Yani ellerinde böyle bir koz var.

    Bu iyi niyet garantisi işi de çok güzel ya, baştan 3 bin liralık şanzımanı 10 binden gazla, bozulunca 3 bine şanzımanı değiştir. Bunun da adı olsun iyi niyet. Bir de kötü olsa napacaklar acaba.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 20 Eylül 2012; 21:10:18 >




  • Yine gelirler , bu kadar millet bilmiyorda sizmi biliyorsunuz , bu kadar sorunlu olsa , millet neden siraya girsin gibi.

    Acaba buraya yazan dsg kullanicilari ,% olarak kaci temsil ediyor ?

    Bunlara inanip gercekten kullanici hatasini kabul edip , pasa pasa parasi ile yaptiran kac kisi var ?

    Yazik gunah , insanlar yepyeni arabalariyla servislerde surunuyorlar.

    Gerci hakedenler var ama allah kimseye cektirmesin , bana bakima gitmek bile iskence gelirken , sanziman arizasindan aracin pesinden kosturmayi hayal edemiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.