Şimdi Ara

Yeni Reno MASTER şikayetleri en çok yakıtla ilgili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
128
Cevap
0
Favori
117.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar konuyu dün açacaktım ama fırsat bulamadım

    işimiz gereği öğrenci taşımacılığı yapıyoruz CUMA günü aylık toplantımız vardı şoför ve şirket sahibi arkadaşlarla bir arya geldik konu arabalardan açıldı

    4 arkadaş yeni reno master almıştı 13+1 arabalar hakkında yorumlarını sorduğumda bir dokundum bir ah işittim resmen

    * bu aracı bize satarken 1 depo ile şehir dışında 1400 km yol şehir ,içinde 1000 km yol yaparsınız dediler aldık bin pişman olduk

    (arkadaşın biri istanbuldan trabzona gitmiş 850 km yol yapmış 1 depo ile )

    *aracın dönüşü turu çok az FORD transitin bir kerede döndüğü yerden biz 3 kerede zor dönüyoruz

    *arabada belirli bir km yol yaptıktan sonra balata kokusu geliyor

    *kapısından çok ses geliyor

    *ön takımdan çok ses geliyor

    *BAKIMI ÇOK PAHALI
    kısaca şikayetler bunlar bizde 2 adet master var onlar 2008 ve 2009 model bende bir ara yeni kasa master almayı düşünüyordum bu konuşmalardan sonra iyiki almamışım diyorum

    KONUYLA İLGİLİ BİLGİSİ OLAN ARKADAŞ VARSA BURADA PAYLAŞIRSA ÇOK MEMNUN OLURUM







  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Bırde sımdı farkettım bakımı cok pahalı demıssınız ancak babam bırkeresınde transıtten bıle ucuz demıstı bır arkadasına

    500 tl civari tutuyor bakimi

    Ford transitlerin ise 350-400 tl arasi

    Alıntıları Göster
    bakın defalarca şikayet edenlerede söyledim bu araçları kullanan adamlar cahil, dizelin nasıl kullanıldığını bilmeyen adamlar bu adamların dizel motor anlayışı =dizeli devirli kullanacaksın

    FAKAT

    yeni renault masterin motoru çok verimli bir motor 2.3 dCi 125 hp bir motor kullanılıyor be bu gücü 1200-2500 geniş ve düşük bir devir aralığında sunuyor ama bizim vatandaşlarımız ne yapıyor bu araca 3000-3500 devirde vites değiştiriyor haliyle yakıtı arttırıyorlar düz yolda 2500 devirle kullanıyorlar

    YENİ MASTERLAR

    düşük devirde gitmeye elverişli hemde zorlanmadan yani ben bu araçla uzun yolda 6.vites 1500-2000 devir aralığında kullanıyorum 2000 devirde zaten araç 110-120 km hız yapıyor


    KISACA

    bu araca fazla yakıyor diyen adam dizel araç kullanmayı bilmiyor açık ve net söylüyorum
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Master Yakıt Tüketimi ile İlgili Şikayetler

    Renault Master kamyonet, işletmeler arasında popüler bir araç seçeneğidir. Ancak bazı kullanıcılar, aracın yakıt tüketimiyle ilgili şikayetlerde bulunmuşlardır.

    Renault Master Kronik Sorunları

    Yakıt tüketimi ile ilgili şikayetlerin yanı sıra, Renault Master'ın bazı kronik sorunları olduğu da bildirilmiştir. Bu sorunlar arasında elektrik arızaları, şanzıman sorunları ve enjeksiyon sistemi sorunları yer almaktadır.

    Renault Master Alınır mı?

    Renault Master'ın yakıt tüketimi ve kronik sorunları, satın almayı düşünenler için endişe kaynağı olabilir. Ancak aracın, yük taşıma kapasitesi, güvenilirliği ve uygun fiyatlı olması gibi bazı avantajları da vardır.

    Renault Master Yakıt Tüketimi Yorumları

    Renault Master'ın yakıt tüketimi yorumları, kullanıcı deneyimlerine göre değişmektedir. Bazı kullanıcılar, aracın yakıt verimliliğinden memnun kalırken, diğerleri yüksek yakıt tüketiminden şikayet etmektedir.

    Renault Master Tutulan Modeli

    Renault Master'ın en tutulan modeli, 2010 yılında piyasaya sürülen üçüncü nesildir. Bu model, daha modern bir tasarıma, geliştirilmiş bir motora ve daha iyi yakıt verimliliğine sahiptir.

    Renault Master Yorum

    Genel olarak, Renault Master, işletmeler için sağlam ve güvenilir bir seçenektir. Ancak kullanıcıların, aracın yakıt tüketimi ve kronik sorunları konusunda bilinçli olmaları önerilir.

    Renault Master 3 Kronik Sorunları

    Renault Master 3'ün bildirilen bazı kronik sorunları arasında turbo arızaları, EGR valfi sorunları ve partikül filtresi sorunları yer almaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yolcu taşımacılığı değil ama şirket için transit aldık bizde 100 ps olandan panelvan şoför kullanmasına rağmen taş gibi gerçi yorum için henüz erken 1 ay oldu henüz ama eşek niyetine kullanılıyo araba ford bu işi biliyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trafik cenavarı

    yolcu taşımacılığı değil ama şirket için transit aldık bizde 100 ps olandan panelvan şoför kullanmasına rağmen taş gibi gerçi yorum için henüz erken 1 ay oldu henüz ama eşek niyetine kullanılıyo araba ford bu işi biliyo
    Bızde sırketımızde 2 tane tasıma amaclı kullanım ıcın almıstık herhangı sıkayet yok kullanan kısılerden sıze sorunlu gelmıstır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Bızde sırketımızde 2 tane tasıma amaclı kullanım ıcın almıstık herhangı sıkayet yok kullanan kısılerden sıze sorunlu gelmıstır

    Cok memnun olanda vardir hic memnun olmayanda

    Bizdeki reno master ve traficlerden sahsen ben memnun degilim turu cok az
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Bızde sırketımızde 2 tane tasıma amaclı kullanım ıcın almıstık herhangı sıkayet yok kullanan kısılerden sıze sorunlu gelmıstır

    Cok memnun olanda vardir hic memnun olmayanda

    Bizdeki reno master ve traficlerden sahsen ben memnun degilim turu cok az

    Alıntıları Göster
    Bırde sımdı farkettım bakımı cok pahalı demıssınız ancak babam bırkeresınde transıtten bıle ucuz demıstı bır arkadasına




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Bırde sımdı farkettım bakımı cok pahalı demıssınız ancak babam bırkeresınde transıtten bıle ucuz demıstı bır arkadasına

    500 tl civari tutuyor bakimi

    Ford transitlerin ise 350-400 tl arasi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Bırde sımdı farkettım bakımı cok pahalı demıssınız ancak babam bırkeresınde transıtten bıle ucuz demıstı bır arkadasına

    500 tl civari tutuyor bakimi

    Ford transitlerin ise 350-400 tl arasi

    Alıntıları Göster
    bakın defalarca şikayet edenlerede söyledim bu araçları kullanan adamlar cahil, dizelin nasıl kullanıldığını bilmeyen adamlar bu adamların dizel motor anlayışı =dizeli devirli kullanacaksın

    FAKAT

    yeni renault masterin motoru çok verimli bir motor 2.3 dCi 125 hp bir motor kullanılıyor be bu gücü 1200-2500 geniş ve düşük bir devir aralığında sunuyor ama bizim vatandaşlarımız ne yapıyor bu araca 3000-3500 devirde vites değiştiriyor haliyle yakıtı arttırıyorlar düz yolda 2500 devirle kullanıyorlar

    YENİ MASTERLAR

    düşük devirde gitmeye elverişli hemde zorlanmadan yani ben bu araçla uzun yolda 6.vites 1500-2000 devir aralığında kullanıyorum 2000 devirde zaten araç 110-120 km hız yapıyor


    KISACA

    bu araca fazla yakıyor diyen adam dizel araç kullanmayı bilmiyor açık ve net söylüyorum




  • sinoplu ya katılıyorum

    bende bı kac defa kullanan kısılerle konustum. Adam yakıtından cok memnundu.

    Donus capının dusuk oldugundan oda sıkayetcıydı ama baska sıkayetı yokdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    bakın defalarca şikayet edenlerede söyledim bu araçları kullanan adamlar cahil, dizelin nasıl kullanıldığını bilmeyen adamlar bu adamların dizel motor anlayışı =dizeli devirli kullanacaksın

    FAKAT

    yeni renault masterin motoru çok verimli bir motor 2.3 dCi 125 hp bir motor kullanılıyor be bu gücü 1200-2500 geniş ve düşük bir devir aralığında sunuyor ama bizim vatandaşlarımız ne yapıyor bu araca 3000-3500 devirde vites değiştiriyor haliyle yakıtı arttırıyorlar düz yolda 2500 devirle kullanıyorlar

    YENİ MASTERLAR

    düşük devirde gitmeye elverişli hemde zorlanmadan yani ben bu araçla uzun yolda 6.vites 1500-2000 devir aralığında kullanıyorum 2000 devirde zaten araç 110-120 km hız yapıyor


    KISACA

    bu araca fazla yakıyor diyen adam dizel araç kullanmayı bilmiyor açık ve net söylüyorum

    Alıntıları Göster
    cihan salladığın ap açık belli kusura bakma ama bu kadar da yalan söylenmezki kardeşim transitin tek seferde döndüğü yerden master nasıl 3 kerede dönsün en cahil adama söylesen inanmaz yakıt konusuna gelince aşağı yukarı bu tip ticari araçlar 1-2 litre az veya fazla yakar abartmananın ne gereği var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    bakın defalarca şikayet edenlerede söyledim bu araçları kullanan adamlar cahil, dizelin nasıl kullanıldığını bilmeyen adamlar bu adamların dizel motor anlayışı =dizeli devirli kullanacaksın

    FAKAT

    yeni renault masterin motoru çok verimli bir motor 2.3 dCi 125 hp bir motor kullanılıyor be bu gücü 1200-2500 geniş ve düşük bir devir aralığında sunuyor ama bizim vatandaşlarımız ne yapıyor bu araca 3000-3500 devirde vites değiştiriyor haliyle yakıtı arttırıyorlar düz yolda 2500 devirle kullanıyorlar

    YENİ MASTERLAR

    düşük devirde gitmeye elverişli hemde zorlanmadan yani ben bu araçla uzun yolda 6.vites 1500-2000 devir aralığında kullanıyorum 2000 devirde zaten araç 110-120 km hız yapıyor


    KISACA

    bu araca fazla yakıyor diyen adam dizel araç kullanmayı bilmiyor açık ve net söylüyorum

    Turu yani donusleri diger sikintilari ne olucak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    cihan salladığın ap açık belli kusura bakma ama bu kadar da yalan söylenmezki kardeşim transitin tek seferde döndüğü yerden master nasıl 3 kerede dönsün en cahil adama söylesen inanmaz yakıt konusuna gelince aşağı yukarı bu tip ticari araçlar 1-2 litre az veya fazla yakar abartmananın ne gereği var

    Ne sacmaliyorsun sen ya

    Sallamk ne demek bizzat kullandigim araci benden iyimi bileceksin hic 2008 master yada trafic kullandinmi kullanmadiysan nerden biliyorsun donup donmedigini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    cihan salladığın ap açık belli kusura bakma ama bu kadar da yalan söylenmezki kardeşim transitin tek seferde döndüğü yerden master nasıl 3 kerede dönsün en cahil adama söylesen inanmaz yakıt konusuna gelince aşağı yukarı bu tip ticari araçlar 1-2 litre az veya fazla yakar abartmananın ne gereği var

    Ne sacmaliyorsun sen ya

    Sallamk ne demek bizzat kullandigim araci benden iyimi bileceksin hic 2008 master yada trafic kullandinmi kullanmadiysan nerden biliyorsun donup donmedigini



    asıl sen ne saçmalıyorsun transit bir kerede dönüyormuşta master 3 defada dönüyormuş j9 bile 2 seferde döner internetten dönüş çaplarına bak yalan dolan dkonuşma burda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    cihan salladığın ap açık belli kusura bakma ama bu kadar da yalan söylenmezki kardeşim transitin tek seferde döndüğü yerden master nasıl 3 kerede dönsün en cahil adama söylesen inanmaz yakıt konusuna gelince aşağı yukarı bu tip ticari araçlar 1-2 litre az veya fazla yakar abartmananın ne gereği var

    Ne sacmaliyorsun sen ya

    Sallamk ne demek bizzat kullandigim araci benden iyimi bileceksin hic 2008 master yada trafic kullandinmi kullanmadiysan nerden biliyorsun donup donmedigini



    asıl sen ne saçmalıyorsun transit bir kerede dönüyormuşta master 3 defada dönüyormuş j9 bile 2 seferde döner internetten dönüş çaplarına bak yalan dolan dkonuşma burda

    j 9 iki keredemi donuyor

    Birak simdi j9 falan reno trafic yada master kullandinmi bu iki aractan sonra transiti kullandinmi onu soyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 11 Şubat 2012; 19:29:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    cihan salladığın ap açık belli kusura bakma ama bu kadar da yalan söylenmezki kardeşim transitin tek seferde döndüğü yerden master nasıl 3 kerede dönsün en cahil adama söylesen inanmaz yakıt konusuna gelince aşağı yukarı bu tip ticari araçlar 1-2 litre az veya fazla yakar abartmananın ne gereği var

    Ne sacmaliyorsun sen ya

    Sallamk ne demek bizzat kullandigim araci benden iyimi bileceksin hic 2008 master yada trafic kullandinmi kullanmadiysan nerden biliyorsun donup donmedigini



    turu eskisine nazaran çok iyi ama şu da bir gerçek ki önden çekerli yük aracına fazla tur veremiyor fabrikalar

    yani tur konusunda transit kadar olamaz ama abartılacak kadar fark yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    cihan salladığın ap açık belli kusura bakma ama bu kadar da yalan söylenmezki kardeşim transitin tek seferde döndüğü yerden master nasıl 3 kerede dönsün en cahil adama söylesen inanmaz yakıt konusuna gelince aşağı yukarı bu tip ticari araçlar 1-2 litre az veya fazla yakar abartmananın ne gereği var

    Ne sacmaliyorsun sen ya

    Sallamk ne demek bizzat kullandigim araci benden iyimi bileceksin hic 2008 master yada trafic kullandinmi kullanmadiysan nerden biliyorsun donup donmedigini



    turu eskisine nazaran çok iyi ama şu da bir gerçek ki önden çekerli yük aracına fazla tur veremiyor fabrikalar

    yani tur konusunda transit kadar olamaz ama abartılacak kadar fark yok

    sinoplu arkadaşım bende senin dediğinden bahsediyordum dönüşte 1 metre az dönebilir ama cihanın dediği gibi transitin tek seferde döndüğü yerdede master 3 kere dönmez bu göz göre göre yalandır yalandan da hiç hoşnut olmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    cihan salladığın ap açık belli kusura bakma ama bu kadar da yalan söylenmezki kardeşim transitin tek seferde döndüğü yerden master nasıl 3 kerede dönsün en cahil adama söylesen inanmaz yakıt konusuna gelince aşağı yukarı bu tip ticari araçlar 1-2 litre az veya fazla yakar abartmananın ne gereği var

    Ne sacmaliyorsun sen ya

    Sallamk ne demek bizzat kullandigim araci benden iyimi bileceksin hic 2008 master yada trafic kullandinmi kullanmadiysan nerden biliyorsun donup donmedigini



    turu eskisine nazaran çok iyi ama şu da bir gerçek ki önden çekerli yük aracına fazla tur veremiyor fabrikalar

    yani tur konusunda transit kadar olamaz ama abartılacak kadar fark yok

    sinoplu arkadaşım bende senin dediğinden bahsediyordum dönüşte 1 metre az dönebilir ama cihanın dediği gibi transitin tek seferde döndüğü yerdede master 3 kere dönmez bu göz göre göre yalandır yalandan da hiç hoşnut olmam

    Alıntıları Göster
    vw olmadığı için bunlar gayet normal cihan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karbeyaz34

    vw olmadığı için bunlar gayet normal cihan.

    Alıntıları Göster
    bizde bu araçtan var araç güzel

    az yakıyor

    dönüş konusunda bazı yerlerde 3 kere vites değişiyoruz gerçekten ama ford ta arkadan çekerli olduğu için bayağı kıvrak

    bakımı uygun değil ama yakıttan çıkarıyor parasını

    sağından solundan önündende ses felan gelmiyor bu aracın zaten altı yere yakın, narin düz yol arabası kardeşim karadenizin yollarına pek gitmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    bizde bu araçtan var araç güzel

    az yakıyor

    dönüş konusunda bazı yerlerde 3 kere vites değişiyoruz gerçekten ama ford ta arkadan çekerli olduğu için bayağı kıvrak

    bakımı uygun değil ama yakıttan çıkarıyor parasını

    sağından solundan önündende ses felan gelmiyor bu aracın zaten altı yere yakın, narin düz yol arabası kardeşim karadenizin yollarına pek gitmez

    Alıntıları Göster
    yeni masterların içinın dar oldugundan şikayetçi olduklarını duydum orta kasa 2005-2006 masterlar en ıdeali dıyalızcıler fln genelde memun suan en az yakan ducato dıyolar




  • bu renonun elektrikle çalişan araci hakkında bilgi sahibi olan var mı arkadaslar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karbeyaz34

    vw olmadığı için bunlar gayet normal cihan.

    +1

    Ağzımdan aldın resmen, VW olsa bunların hiçbirisi olmazdı...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.