Şimdi Ara

Yeni nesil Volkswagen Caddy Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
2
Favori
5.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni nesil Volkswagen Caddy Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Geçtiğimiz yılın başında örtüsü kaldırılan yeni nesil Volkswagen Caddy, Ocak ayının son haftası Türkiye'de satışa sunuluyor. Yeni Volkswagen Caddy fiyatı 'Cargo' versiyonu ile 172.900 TL'den başlıyor.



    Panel Van ve Kombi olmak üzere iki farklı karoserle satışa sunulan Caddy’nin beşinci neslinde donanım seviyeleri de yenilendi. Baz model 'Impression' ismi ile pazara sunulurken, bir üst modeli 'Life', premium model 'Style' ve Panel Van modelleri de ‘Cargo’ ismi ile satışa sunuluyor . 



    Yeni teknolojileri ve yeni tasarımıyla sınıfının en iddialı modeli olmayı sürdüren Yeni Caddy’nin ‘Impression’ modeli 224 bin 900 TL’den, ‘Life’ modeli 241 bin 900 TL’den, ‘Style’ donanım seviyesindeki modeli ise 279 bin 900 TL’den başlayan lansmana özel fiyatlarla satın alınabiliyor. Caddy’nin ‘Cargo’ versiyonu ise 172 bin 900 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.



    Yeni Caddy ile birlikte ilk kez sunulmaya başlanan Panoramik Cam Tavan (opsiyonel) ise lansmana özel fiyat avantajıyla 15 bin TL yerine 10 bin TL’ye satışa sunuluyor.  



    Yeni nesil Volkswagen Caddy Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Yeni Caddy, tamamen dokunmatik tuşlara sahip yeni ön konsolu ve dijital ekranıyla artık çok daha teknolojik. Dijitalleştirilmiş yüksek teknolojiye sahip ön konsol, geniş iç mekanın da etkisiyle konfor seviyesini daha da artırıyor. Gösterge paneli ve kontrol elemanları tamamen yeniden tasarlanan Yeni Caddy’de, donanım seviyesine bağlı olarak ‘Cargo’ ve ‘Impression’ donanım seviyesinde 6,5; ‘Life’ ve ‘Style’ donanımda ise 8,25 inç ekrana sahip multimedya sistemleri standart olarak sunuluyor. 



    Ayrıca Bkz.Araç muayenede kredi kartı dönemi başladı



    Yeni Caddy’nin iç tasarımında sunulan LED iç aydınlatmalar, AGR sertifikalı ergoComfort sürücü koltuğu, harici 230V’luk cihazlar için güç kaynağı, anahtarsız giriş ve çalıştırma özelliği araç içindeki konforu artıran başlıca özellikler. Caddy’nin beşinci neslinde sunulan bir diğer yeni özellik ise, daha iyi iklim kontrolü sağlayan ve aracın arka bölümüne kadar ulaşan yeni arka yolcu bölümü havalandırma kanalları. 



    Yeni nesil Volkswagen Caddy Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    En baz donanımdan başlayarak standart olarak sunulan sürüş destek ve güvenlik sistemleri arasında; Acil Çağrı Sistemi eCall, Şerit Takip Asistanı, Hız Sabitleyici, Elektronik Diferansiyel Kilidi EDL, Elektromekanik el freni ve Auto Hold, Sürücü ve yolcu için yan, perde ve orta hava yastıkları, Elektrikli çocuk kilidi, Sürüş esnasında ön kamera ve radar sayesinde tehlikeli durumlarda devreye giren acil frenleme özellikli ‘Front Assist’, Şerit Değiştirme Asistanı “Side Assist” yer alıyor. 



    Yeni Caddy’de sunulan, 4 silindirli tamamen yenilenmiş motor, kendi segmentinde ilk kez kullanılan yeni çift püskürtmeli SCR teknolojisi sayesinde 2021 yılı içinde geçilmesi zorunlu olan Euro 6d-ISC emisyon standartlarını sağlarken hem ekolojik hem de ekonomik bakımdan olumlu çıktılar yaratıyor. 2.0 litrelik TDI motor, 122PS güç ve 320Nm tork ile yüksek performans sunarken, manuel viteste yaklaşık yüzde 10, DSG otomatik viteste ise yaklaşık yüzde 15 oranında yakıt tasarrufu sağlıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek
    Yeni nesil Volkswagen Caddy Şubat'ta Türkiye'ye gelecek









  • bir ölü doğum daha..


    yıl 2021 olmuş hala arka camlar kapalı veya sürgü yuh artık..


    2 litre vergisi ise akıllarla dalga geçmek..


    kronik arızalı DSG sini saymıyorum bile.


    diğer tarafta PSA grubu 1.5 130 hp 8 ileri aısın tam otomatik tork konvertörlü şanzımanı ile bunu ve diğerlerini


    silip süpürecek piyasadan.


    bu kafa ile gittikleri sürece.

    Bu arabanın %15 Ötv neresinde anlamıyorum. Binek araçlardan bile daha pahalı. Arka bagaj kapağı sunta kaplama.. Arka camları açılmıyor ve lütfedip bu kasa da yaprak yay (makas) dan vazgeçip rakiplerinin bile bağımsız süspansiyona geçtiği bu sınıfta daha yeni torsiyon çubuğuna geçmişler. Motorlar desen tam bir fiyasko. 2.0 dizel ve 1.0 benzinli.. Rakiplerinde 1.5 ve 1.6 dizel motorlar var. Hele PSA gurubunda 1.5 130hp motorla beraber gelen 8 ileri tam otomatik şanzıman varken Vw'nin hep kafalarda soru işareti bırakan DSG şanzımanı ile bu sınıfı takip eden ve bilenlerin hiç bir zaman tercihi olmayacaktır.


    Yine de o paraları verip alan da olacaktır sırf VW diye..

  • Keşke gelmeseymiş.

  • 280 bin yeni türkiye lirası - %15 ötv ile satılan ticari bir aracın fiyatından bahsediyoruz değil mi?

  • Fiyatlar beklendiği gibi uçuk, bu fiyatlara kamyonet ruhsatlı ise çok komikler.
  • caddy rekabet edemez bu fiyatlarla combo-rifter-berlingo üçlüsüne karşı. psanın ticarileri f/p olarak kazanan oluyor.

  • Güldürdü psa katlayacak belli
  • partner ile aralarında öyle uçuk kaçık bir fiyat farkı yok arada 6000tl oynuyor ki 2.0 122 dizel motor için değer.. partnerlerde 1.5hdi 100ps var.. zaten ticari araçlardaki mtv binekler gibi değil (istiap haddine göre belirleniyor diye biliyorum), bu sebeple daha güçlü motor yük taşımada daha verimli olacaktır..

    yalnız tasarım olarak o kapı sürgüsünü hiç beğenmedim, bir önceki kasanın daha şıktı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 22 Ocak 2021; 13:42:14 >
  • erka1907 kullanıcısına yanıt

    Bırakın 280 bin en üst donanımı. En baz donanım bile 225/1,18/1,15= 166 bin tl yapıyor. Yani otomobil gibi ötv alınsa %80 lik dilime giriyor. 166*1,8*1,18= 352 bin tl yapar.

    Ben bu fiyatları biraz abartılı buldum. Biraz gidip kumda oynayıp, keyif çayı içip, kafalarını dinlesinler..

  • Kamyonet ruhsatlı tipi kayık ticari araç Caddy alacağım = 280 bin tl
    Para ölmüş ağlayanı yok...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vergi sınırını falan mı aşıyor niye böyle pahalı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segmentini hani banisi, segmentinde ancak kadro dolduran bir model icin hem baz hem dolu paket icin otvsi 15den olmasina ragmen fazlaca yuksek olan bir arac olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bitmişiz biz rıza baba bitmişiz.

  • quote:

    279 bin 900 TL’den başlayan

    Demek ki daha pahalısı da var...
    En üst paket Rifter 250 bin TL mi ben mi yanlış görüyorum?

    Araç tasarımı modern ama PS grubunun da demode tarafı yok çok güzeller. Şanzıman/Motor uyumları da harika.

    Geçmişte yaptıkları gibi liste fiyatından %20-30 düşmedikleri müddetçe alternatifi bol.

  • Lütfen vergisiz fiyatlarını yazın ki devletimizin bizi ne kadar sevdiğini herkes anlasın görsün. Vergi ile devlet yönetmek siyaset valla güzel meslek. beleş para

  • ön tarafı iğrenç tasarım

  • 2.0 TDi motoru ile ölü doğan ticari. Rekabetçi olması için motoru küçültüp turboyu büyüterek benzer hp'lere çıkmalı.

  • khrmndgn kullanıcısına yanıt
    Bunların ötvsi kamyonet ruhsatlılarda %15

  • rifterden ağzı yanan saldırır caddye
  • Ederi 18.000₺ anca
  • Çocuk olsam ve babam yeni Caddy alsa büyük ihtimal arka koltuklarda sinir krizi geçirirdim

    Rakiplerinin hepsinde arka camlar açılıyor yazık gerçekten çok yazık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mordawey -- 24 Ocak 2021; 13:36:55 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.