efsane 1.9 caddy ler bunlardan guzel. |
Yeni nesil Volkswagen Caddy Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)
-
-
Apaçi jantları takmışlar
-
Ben beğendim, az çok tasarım katmışlar ilk defa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
her yıl muayene olacaksa , 500 lira da onu hesaplamak lazım
-
Arka camları binek otomobilerdeki gibi açılabilen ilk hafif ticari Kangoo 2 idi. Onu arkada bağımsız süspansiyonlar sunan Doblo D3 takip etti. VW ise NATO mermer NATO kafa
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yc#1 -- 24 Ocak 2021; 13:19:49 >
-
Araba vergiden oluşuyor.
-
yav rifter 250 bin lira haberin yok heralde. tam tersi bu fiyatlar wv grubundaki bi araç için çok iyi şu şartlarda
-
quote:
Orijinalden alıntı: tahtaci
yav rifter 250 bin lira haberin yok heralde. tam tersi bu fiyatlar wv grubundaki bi araç için çok iyi şu şartlardacombo ultimate (en dolu otm.): 237bin tl
berlingo shine bold (en dolu otm.): 243bin tl
rifter gt(en dolu otm.): 250bin tl
şimdi gelelim caddy'ye:
impression (en boş): 225bin tl
life (orta paket): 242bin tl
style (en dolu): 280bin tl
üstteki caddy fiyatları düz veya otomatik şanzıman için geçerli olup olmadığı belli değil.
sümeyyenin abisine anlatır gibi yazdım bütün araçların fiyatını ortaya. caddy nin orta paket fiyatına full paket psanın ticarilerini almak avantajlı değil de nedir? caddy de arızaya meyilli dsg varken psa da tam otomatik aisin eat8 şanzımanlar var. nispeten psanın yedek parçaları vag grubunun yedek parça fiyatlarına göre daha uygun hem.
caddy alan adam sırf vw olsun da çamurdan olsun diye almıştır bu saatten sonra.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 25 Ocak 2021; 11:56:14 >
-
türk milletine yeni araba deyince, zıkkımın kökü aklıma geliyor.
-
Vw Caddy, PSA araçlarını baz alırsak; dolu pakette 43.000 ₺ boş pakette ise yaklaşık 50.000 ₺ daha pahalı. 40.000 ₺ düşüğüne 1.5 dizel 130 hp lik ve eat-8 şanzımanlı, daha az yakıt tüketen ve daha iyi tasarımlı PSA araçları alabiliyorsunuz.
Haliyle Caddy ölü doğan bir model oldu. Boş paket fiyatına 10.000 ₺ daha ekler Combo Ultimate en full paket 1.5 130 hp eat-8 otomatik alır binerim. Buna niye para vereyim?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Meticulouscombo ultimate (en dolu otm.): 237bin tl
berlingo shine bold (en dolu otm.): 243bin tl
rifter gt(en dolu otm.): 250bin tl
şimdi gelelim caddy'ye:
impression (en boş): 225bin tl
life (orta paket): 242bin tl
style (en dolu): 280bin tl
üstteki caddy fiyatları düz veya otomatik şanzıman için geçerli olup olmadığı belli değil.
sümeyyenin abisine anlatır gibi yazdım bütün araçların fiyatını ortaya. caddy nin orta paket fiyatına full paket psanın ticarilerini almak avantajlı değil de nedir? caddy de arızaya meyilli dsg varken psa da tam otomatik aisin eat8 şanzımanlar var. nispeten psanın yedek parçaları vag grubunun yedek parça fiyatlarına göre daha uygun hem.
caddy alan adam sırf vw olsun da çamurdan olsun diye almıştır bu saatten sonra.
Alıntıları Gösterberlingonun dolusuyla caddynin orta paketi aynı para. ne yani aynı paraya mı verecekti ? tabi bunlar otomatik fiyatlar değilse orası ayrı tabi. eat8 bence de dsg den iyidir. ama yine de bir paket düşük olsun caddy olsun.
-
ben aldım 27 ocak teslim 240 bin tescil bana ait severim caddy i
eski kasası otomatik gecen kasaım ayında 240 bindi zaten
-
VolksWagen çağın gerisinde öylemi çok komiksin gercekten :))
-
combo cargo max alacaktık, kabaca 160k tuttu ekstralarıyla, aynı klasmanda caddy cargo maxın otomatik viteslisi ise 193k. fiyatlar benzer olsaydı sırf otomatik vitesli diye direkt caddy alırdık, yapacak bir şey yok... ama bi 170k deselerdi direkt combodan vazgeçer alırdık onu sanırım. psanın kapalı kasa araçlara otomatik vites sunmaması çok saçma.
edit: gerçi bu 2.0 tdi motor ocak söndürür sanırım. hiç bir veri de bulamadım ki... hakikaten hiç bir veri yok. sadece fiyat listesi yayınlanmış. araç ne kadar tüketiyor, hangi donanım seviyesinde geliyor hiç bir bilgi yok sayfasında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi facepunchS -- 26 Ocak 2021; 15:45:11 > -
Bencede fiyatlar biraz yüksek ama artık bu halimize alışır olduk. 2.0 motor olayına gelirsek, yüksek hacim olması iyidir. Ocak falan söndürmez , rahat ol. Çekişi güçlendirir. Yağlı tip yeni dsg 7 ileriye geçmeleri ve de %20-25 oranında tork beygir artışı da motoru daha verimli hale getirmiş. Performansa ve Yakıt tüketimine de olumlu yansıyacaktır. Herkes hoşuna gideni , cebine uygun olanı alsın diyelim. -
valla ne diyeyim, ben gayet beğendim ama ekstra 30k daha cebimizden çıkartamayız gibi. 190k paraya kapalı kasa araç aldık dersek kafamıza kafamıza vururlar dışarıda ha birde combonun 5k kaporası da yanar, 195 bin tlye gelmiş olur bize... paraya bak...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X