Şimdi Ara

Yeni Kasa Passat izlenimlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
0
Favori
15.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Bugün bende gördüm yeni PASSAT'ı. Değiştiği belli oluyor çin için üretilen VW modellerine benzemiş.
    Da Silva nın klasik ön farları kelebek olmus at gibi passat'a.
    Ön farlar gerçekten çok ucuz göstermiş aracı. Eski passat ın o havası yok yenisinde.


    ben tam tersini düsünuyorum
    damla formlu farlardan kurtuldu vw sonunda yeni vw passat bence şık olmuş,daha tok duruyor

     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt


    ben tam tersini düsünuyorum
    damla formlu farlardan kurtuldu vw sonunda yeni vw passat bence şık olmuş,daha tok duruyor

     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


    yaw bu aletı begenmeyen forum ahalısı hangı araclara bınıyor ısım verebılırmı ama bı şartla atmak yok



    bu arada ımzamı birkere daha hatırlatıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Bugün bende gördüm yeni PASSAT'ı. Değiştiği belli oluyor çin için üretilen VW modellerine benzemiş.
    Da Silva nın klasik ön farları kelebek olmus at gibi passat'a.
    Ön farlar gerçekten çok ucuz göstermiş aracı. Eski passat ın o havası yok yenisinde.


    ben tam tersini düsünuyorum
    damla formlu farlardan kurtuldu vw sonunda yeni vw passat bence şık olmuş,daha tok duruyor




    Bu fotoğraflara bakınca aşık oluyor insan zaten hocam.
    Gördüğüm PASSAT füme renkliydi koyu ön farlar tam çin işi duruyordu üzerinde.
    Donanım farkı nedeniyle ciddi farklılıklar olusuyor vw araçlarının dısında.
    Artık benim gördüğüm hangi paketse fotoğraflardakiyle pek alakalı durmuyordu.
    Yoksa verdiğiniz fotoğraflardaki passat gayet tok D+ bir araç izlenimi veriyor.

    @hard_hacker
    Bir otomobili beğenmeme hakkına sahip olmak için daha iyi bir otomobile sahip olmak gerekmez.
    Su hepsi boy boy bebek bezi gibi birbirine benzeyen tasarımları üretime geçirmeden önce VW fanatiğiydim diyebilirim.
    Kaldıki 1 ay kadar önce otomobil bakarken dayıma zorla golf V aldırdım tasarımına olan hayranlığım için. Keza B6 kasa passatın tasarımıda çok iyiydi.
    Markalar ve özellikle opel müthiş tasarımlara imza atarken VW in bu anlayışla kitlesinden kayıplar vereceğini düşünüyorum.




  • Dış tasarımına söylenecek bişey yokda iç tasarımı yenilemesi gerekli diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: I will be back

    Araç zaten makyajlı passat yeni kasa değil

    aslında makyajlı bile değil.
    makyajlı olsa daha radikal değişiklik olurdu


    eskisi çok daha bütün duruyordu.
    değişenler kabaca far,stop ve panjur.
    buna rağmen eskisinin çin malı kopyası gibi duruyor
  • Bence araç gayet güzel
  • Passat Zaten belli bir standart'ı yakalamış bir model gene satacak gene satacak.
  • Değerli arkladaşlarım,

    İşlerimin yoğunluğunu fırsat bilerek yazdım. Her ne kadar hiç PASSAT'ı olmamış birisi gibi yazmak zorunda olarak hissettiysem de kendimi 3 yıldır B6 kasa PASSAT kullanıcısı olarak bunu yapmam çok çok zordu. Ama yine de ayrıntılı olarak yazdım, en azından çalıştım. Buyurun size;

    B7 KASA Yeni PASSAT RAPORUM

    Dün akşam VOLKSWAGEN AG Türkiye Tekl Yetkili Distribütörü Doğuş Otomotiv'in Adana Yetkili Bayi AYKAN OTOMOTİV'e gittim. B7 kasa Yeni PASSAT'ı ayrıntılı olarak inceledim ve hatta Satış Temsilcisi gibi değil, Volkswagen Temsilcisi gibi meraklılar ve müstakbel alıcılar etrafımda toplantı, bir tür PASSAT tanıtımı yaptım yani.

    Resimleri de ekledim, önceki sayfada bulabilirsiniz.

    Resimlerin altına veya üstüne yazı yazmayı hep zor bulmuşumdur ama anlattıklarımı resimlerle takip ederseniz daha iyi anlarsınız. Bildiğiniz gibi Yeni PASSAT'ı 1 cm ölçeğinde inceledim. Yani uzaktan veya yakından değil, tam 1 cm mesafede. Ancak bu şekilde en doğru ve en gerçekçi düşüncelerimi aktarabilirim.

    1. ARACIN DIŞI

    - KAPORTA ve BOYA. B7 kasa Yeni PASSAT'ın kaporta ve sac kalitesi B6 kasa PASSAT ile aynı. Plastik ve krom parçalarında kalitenin arttırıldığını düşünüyorum. Bunda eklenen krom, nikelaj ve daha parlak plastik parçaların etkisi büyük. Bilhassa ön panjur daha yüksek ve kaliteli bir işçilik yansıtıyor, uğraşılmış ve kaliteye önem verilmiş hissi ve izlenimini hemen elde ediyorsunuz. Aracın boyasu izlanda grisi, vernik de aynı kalitede, bunda bir geri adım yok.

    - JANTLAR ve LASTİKLER. PERUGIA jant, bir B6 sahibi ve kullanıcısı olarak, gözümüzün aşina olduğu homojen MILWAUKEE gibi değil fakat özellikle 3 boyutlu resmini çekmeye çalıştım ki kötü, uyumsuz veya rahatsız edici bir şekli yok. Bİr arkadaşımızın dediği gibi GRANDE PUNTO jantına benzemiş ama COMFORT'ta ne yazık ki 17" jantlar yok. Lastikler PIRELLI CINTURATO'ydu. Fren, fren diskleri ve kaliperler aynı.

    - FARLAR ve STOPLAR. Volkswagen'in B7'deki halojen farlar ve akkor flâmâlı stoplarla B6'daki mercekli farlar ve LED stoplara karşı ürettiği araç sayısına bakarsak önemli ölçüde maliyet kısıtlamasına gittiğini anlamak mümkün. En azından Bi-Xenon olmasa bile mercek ve LED'de ısrar edilmeliydi ancak ne yazık ki resimlerde görüldüğü gibi. İlanlarda 17" jantlı, full donanımlı, Bi-Xenon farlı ve LED stoplu Yeni PASSAT'lar tanıtılırken showroom'da oldukça donanımı azaltılmış PASSAT görmek birsaz garip. Bu konuya daha sonra uzun uzun geri geleceğim, mutlaka hatırlatın.

    - MOTOR-VİTES KUTUSU ve YÜRÜR AKSAM: Aracı kullanmadım ama motor kısmını ve altını görsel olarak inceledim. Blue Motion Technology aksamları nedeni ile motor bölümünde ufak değişiklikler var. Ancak motoru ezberleyenler bir bakışta anlayabilir. Start-Stop Otomatiği ve yakıt tasarrufuna yönelik parça optimizasyonu göze çarpıyor.

    2. ARACIN DIŞI

    - BAGAJ KISMI. Arkadaşlarım, bilhassa buna çok dikkat ettim. Bagajı açmak için her zamanki gibi VW amblemine basmak gerekiyor ama B7'deki bu VW amblemi B6'ya göre çap olarak daha küçük. Comfortline'de arka koltukları yatırmak için resimde de gördüğünüz kolu bagaj içerisinden çekmek yeterli. Aynı sistem VARIANT'ta da var. Bu koltuk yatırma mekanizmasının kenarlarına da poşet asma kancaları yerleştirilmiş. Sedan'ınm bagajı tek katlıydı ve bagaj aydınlatma ampûlü ve lambası daha içe doğru duruyor. Kalite geriye gitmemiş, kullanılan malzemeler kaliteli. Yedek lastik, kriko vb. hepsi B6 ile aynı. Yedek lastiğin jantı içerisindeki köpük de aynı (bilmeyenler için B6 kasada 2009'a kadar bu yoktu ve köpük yerine bagaj tabanının içinde 2 adet demir şerit vardı).

    - ÖN ve ARKA KOLTUKLAR. Ne yazık ki B6'ya göre B7'deki kumaş koltuklar beni biraz üzdü ama tarafsızlık bakımından yine de yorumumu en iyi şekilde yapmaya çalışacağım. B6 kasadaki KADİFE yerine B7 kasada KUMAŞ var, yani kadifedeki ısıtıcı ve hava geçirici özellik Yeni PASSAT'ta yüzeyi bence daha kaliteli ve üstün olması gereken bir kumaşa bırkakmak zorunda kalmış. Farları anlayabilirim ama yolcu ve şoförlerle doğrudan temas eden bir donanımda kat'i surette masraftan kaçınmamaları gerekirdi. Belki ileri zamanda daha kaliteli kumaşlar çıkar. B6 kasa TRENDLINE'deki kumaş kalitesi B7 COMFORTLINE'de yok.

    - İÇ DONANIM. Kapılardaki kaplamalar daha kaliteli yapılmaya çalışılmış. Ancak reklamlardaki ahşap maun kaplama lâke süslemeler TRENDLINE ve COMFORTLINE'da yok (tabii ki) ve resimde gördüğünüz şekilde gösterge panelinde de kullanılan fırçalanmış alüminyum dekor kapılara kadar devam etmiş. Kapı içi eşya saklama bölmeleri önlerde yumuşak bir mensucatla kaplanmış. Bunu beğendim ve resimlerde de görünüyor. Ne var ki B6 kasada daha ulaşılabilir ve ağzı açık olan bölmeler B7 kasada daha dar hale gelmiş.

    - MUHTELİF. Yağmur ve far sensörünün de içinde bulunduğu algılayıcı kutusu küçülmüş, bir boru ile bağlantı sağlanmış ancak bu boru kolay kolay hareket eden basit plastik bir parça değil. Özellikle temas ederek sabitliğini tespit ettim. Çekmeceler gitmiş, yerine aydınlatmalı bir saat gelmiş. B7'yle gözlerini açacak olanlar için sorun yok ama B6'yı ezberleyenler gözlerini oradan bir türlü alamayacaklar. Orta konsolu ayrıntılı olarak daha önce incelemiştim. DSG özellikli bir PASSAT yoktu ama DSG kolunun da değişmesi bence garip olmuş. Manüel vites kolu eskisi ile bire bir aynı. İç aydınlatma, tavan aydınlatması da aynı. Koltuklardaki kafalıkların arkasında plastik bir hörgüç var artık. Buna neden ihtiyaç duyulmuş, bilinmez ama fikrimce biraz kabaca duruyor.

    - GENEL KANAAT. Evet, VOLKSWAGEN'in B7 kasayı B6 kasanın devamı olarak yapmaya karar vermesi aracı tasarlayan kişinin eline zor bir iş verilmesine kadar gitmiş. VOLKSWAGEN bazı şartlar koymuş (kapı ve tavan, camlar değişmeyecek, platform ve motor aynı, gerisini kafana göre değiştir) ve bu şartlar içerisinde bir kardeşin giydiği elbiseyi 5 yıl sonra başka bir kardeşin giymesi gibi aradaki fark hemen ortaya çıkmış. Elbette Yeni PASSAT Yeni MÜŞTERİLER için biçilmiş kaftan, onlar için değişen tek şey makyajlanmış bir araç, yeni model, daha az yakan motorlar, giden donanımların farkında olmamaları, yeni donanımları keşfetmelerinden ibaret. Bizler bunu çiğneyip yutmamız gerek, evet, belki avuzumuzun içinde oynatırız Yeni PASSAT'ı ama kıyaslama yapmak zorunda olduğumuzu hissetmemiz duygusu bizi bırakmayacak.

    - HANGİ PASSAT?

    • Çok kilometre yapacaksanız ve otomatik zorunluluğunuz yoksa 1.6 TDI BMT 105 HP 250 NM 16V DOHC motorlu 6 vites CL veya HL
    • Mutlak surette otomatik istiyorsanız 1.4 TSI BMT 122 HP 210 NM 16V DOHC motorlu ve 7-DSG'li CL veya HL uygun tercih
    • Otomatik ve dizel için 2.0 TDI BMT 140 HP 320 NM 16V DOHC motorlu ve 6-DSG'li COMFORTLINE veya HIGHLINE yerinde olacaktır.
    • Şeker Beyazı ve Ürano Grisi OPAK renkler, boya farkı almamaları gerek, Kırmızı renk Almanya'da ücrete tabi, Türkiye'de belli değil
    • Derin Siyah, İzlanda Grisi ve Refleks Gümüş gördüm, B6 kasadaki renklerle aynı ama Refleks Gümüş aracı daha bir tok gösteriyor.


    İnşallah verdiğim bilgiler işinize yarar. Tarafsız olmaya çalıştım. Bunu başaramadığım yerler olmuştur muhakkak. Bunun için beni bağışlamanızı rica ediyorum. Aklınıza takılan veya sormak istediğiniz hususları buradan yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde




  •  Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim


     Yeni Kasa Passat izlenimlerim




  • Tebrik ederim Taner Abi, çok yerinde tespitler yapmışsın, eklenecek pek bir şey kalmamış Benim gözlemlediklerimden senin dediklerine ek olarak

    Kapı açılırken ve kapanırkenki tokluğa ve sese çok dikkat edilmiş, palavra gibi geldi fakat B6 ile birebir yanyana kıyasladık-gerçekten fark var.
    Camlarda, kapı direklerinde ve aracın genelinde B6'ya göre daha çok yalıtım malzemesi kullanılmış
    Depo kapağı açma artık elektrikli değil, plastik kapağı ittirerek açılıyor (bir maliyetten kısma daha)
    Konsolun sol alt köşesindeki Far kumandası (şalter) artık krom malzeme, Highline'larda cam ve ayna tuşlarına da krom eklentiler geliyor
    Bagaj kapağı B6'ya göre daha kibar, daha yavaş açılıyor, bunu da karşılaştırdık
    Torpido gözünün üst kısmındaki kısım malesef hala sert plastik, fakat bu bölüm harici genel malzeme-işçilik kalitesi çok başarılı gözüküyor
    Otomatik vites bence muhteşem (Polo'muzla aynı) ancak buradaki en önemli fark P, R, N, D diziliminin Audi tarzı yazılması.. Diğer VW modelleri gibi yuvarlak hazneler içinde değil, kanımca Premium hissiyatını artırmak için, yoksa maliyette değişiklik yaratacağını düşünmüyorum
    Trendline ve Comfortline'daki fırçalanmış Aluminyum, B6daki kaplamalara göre daha kaliteli gözüküyor ancak koltuk kumaş döşemeleri malesef geriye gitmiş dediğin gibi..




  • Bence oldukça güzel bir araç olmuş. Niye yerden ere vuruluyorki? He fiyatlar konusunda haklısınız. Ama hiç mi vergilerin suçu yok bunda? :)
  • Sevgili JanJan evet ufak tefek hususlar daha var, ben genel olarak bir değerlendirme yapmaya çalıştım. Araç en dolu ve en pahalı HIGHLINE resimleri ile tanıtılıyor ama 1.6 TDI BMT 105 HP 6-SPEED COMFORTLINE almaya giderken kazın ayağının hiç de öyle olduğunu görüyorsunuz. En azından kapı döşemelerinde ahşap dekor beklerdim ama yok, fakat Almanlar bile tüm PASSAT'larda bu şekilde olacağını bekliyordu.

    Benzin depo kapağının elektrikli olmadığını araç daha üretime girmeden öğrenmiştim ve foruma da yazdım ama Doğuş Otomotiv halen İÇERİDEN AÇILABLEN ELEKTRİKLİ YAKIT DEPO KAPAĞI olarak pazarlıyor. Ya adamlar morfin içmişler, ya da birisi kahvelerine barbitürat koymuş. Ya sen YETKİLİ İTHALATÇISIN ya, ya sen TÜRKİYE TEK DİSTRİBÜTÖRÜSÜN ya, bu hata YA-PI-LA-MAZ! Ama biz halk olarak herhalde okuduklarımızın ve gördüklerimizin yarısının (50 %) hatalı, eksik ve yanlış olduğunu öğrenmiş olduğumuzdan olacak ki düzeltme ihtiyacı hissetmiyorlar.

    DOĞUŞ OTOMOTİV'de çalışmak aslında DH FORUM OTOMOBİL GENEL ve VW markalar sayfası sayesinde çok kolay. Bilmediğini gel burada öğren! Adamların işini biz yapıyoruz! Ama DH Forum camiası için seve seve yapıyoruz (en azından ben büyük keyif alıyorum).

    Koltuk kumaşı hususunda: Çok ayıp etmiş VOLKSWAGEN! PASSAT'a Konya Şeker Fabrikası Çuvalı polipropilen (halk arasında "pıroplen") kumaşı büyük hata... Dün akşam Gümüş Gölge'nin koltuklarını okşadım durdum, okşadım durdum. Kadife, yumuşak yumuşak kadife...




  • @Taner GÖDE

    Eline koluna saglık bu denli yorumlar ve resimler için . Teşekkür etmeden geçmek gerçekden büyük saygısızlık olurdu . Emege saygı bu tarz kaliteli yazılan yazılara ihtiyacı var bu form un .


    Herkeze iyi ve bol kazançlı günler .
  • Aracı beğenen arkadaşlara saygım sonsuz. Araba kaliteli, bunda hiç şüphe yok ancak tasarım olarak Avrupalılara özenen zorlama uzakdoğu tasarımlarından bir farkı yok.
    Maalesef ruhu yok,
    onun için hiç mi hiç şansı yok... (Türkiye hariç)
  • Benim giydiğim pantolonu yanımda çalışan eleman giyse çok abes durur. Yakışmaz, uyumsuz ve "Üstü Kaval, Altı Şişhâne" olur. Bu da böyle, B7 kasanın tamamen B6'nın platformu ve kalıpları üzerine kurulduğu ortada. Bu bilinen bir gerçek. Bu nedenle özellikle aşağıdaki yorumu yazdım:

    - GENEL KANAAT. Evet, VOLKSWAGEN'in B7 kasayı B6 kasanın devamı olarak yapmaya karar vermesi aracı tasarlayan kişinin eline zor bir iş verilmesine kadar gitmiş. VOLKSWAGEN bazı şartlar koymuş (kapı ve tavan, camlar değişmeyecek, platform ve motor aynı, gerisini kafana göre değiştir) ve bu şartlar içerisinde bir kardeşin giydiği elbiseyi 5 yıl sonra başka bir kardeşin giymesi gibi aradaki fark hemen ortaya çıkmış. Elbette Yeni PASSAT Yeni MÜŞTERİLER için biçilmiş kaftan, onlar için değişen tek şey makyajlanmış bir araç, yeni model, daha az yakan motorlar, giden donanımların farkında olmamaları, yeni donanımları keşfetmelerinden ibaret. Bizler bunu çiğneyip yutmamız gerek, evet, belki avucumuzun içinde oynatırız Yeni PASSAT'ı ama kıyaslama yapmak zorunda olduğumuzu hissetmemiz duygusu bizi bırakmayacak.


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Aracı beğenen arkadaşlara saygım sonsuz. Araba kaliteli, bunda hiç şüphe yok ancak tasarım olarak Avrupalılara özenen zorlama uzakdoğu tasarımlarından bir farkı yok.
    Maalesef ruhu yok,
    onun için hiç mi hiç şansı yok... (Türkiye hariç)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Sevgili JanJan evet ufak tefek hususlar daha var, ben genel olarak bir değerlendirme yapmaya çalıştım. Araç en dolu ve en pahalı HIGHLINE resimleri ile tanıtılıyor ama 1.6 TDI BMT 105 HP 6-SPEED COMFORTLINE almaya giderken kazın ayağının hiç de öyle olduğunu görüyorsunuz. En azından kapı döşemelerinde ahşap dekor beklerdim ama yok, fakat Almanlar bile tüm PASSAT'larda bu şekilde olacağını bekliyordu.

    Benzin depo kapağının elektrikli olmadığını araç daha üretime girmeden öğrenmiştim ve foruma da yazdım ama Doğuş Otomotiv halen İÇERİDEN AÇILABLEN ELEKTRİKLİ YAKIT DEPO KAPAĞI olarak pazarlıyor. Ya adamlar morfin içmişler, ya da birisi kahvelerine barbitürat koymuş. Ya sen YETKİLİ İTHALATÇISIN ya, ya sen TÜRKİYE TEK DİSTRİBÜTÖRÜSÜN ya, bu hata YA-PI-LA-MAZ! Ama biz halk olarak herhalde okuduklarımızın ve gördüklerimizin yarısının (50 %) hatalı, eksik ve yanlış olduğunu öğrenmiş olduğumuzdan olacak ki düzeltme ihtiyacı hissetmiyorlar.

    DOĞUŞ OTOMOTİV'de çalışmak aslında DH FORUM OTOMOBİL GENEL ve VW markalar sayfası sayesinde çok kolay. Bilmediğini gel burada öğren! Adamların işini biz yapıyoruz! Ama DH Forum camiası için seve seve yapıyoruz (en azından ben büyük keyif alıyorum).

    Koltuk kumaşı hususunda: Çok ayıp etmiş VOLKSWAGEN! PASSAT'a Konya Şeker Fabrikası Çuvalı polipropilen (halk arasında "pıroplen") kumaşı büyük hata... Dün akşam Gümüş Gölge'nin koltuklarını okşadım durdum, okşadım durdum. Kadife, yumuşak yumuşak kadife...




    Sayın Taner Abim, Değerli Üstadım (mektup yazar gibi oldu gurbetteki akrabaya)

    Değerlendirmem lütfen yanlış anlaşılmasın, seninkinin herhangi bir eksiği yok, aksine benimkiler fazla ayrıntı işi ama forum halkının bilmesi gerektiğini düşündüğüm şeylerdir Ahşap dekordan daha beteri (umarım doğru değildir) şu an gelen tüm parti ve Şubatta gelecek ikinci parti Passat'ların iç mekanının sadece siyah renk olması, Doğuş otomotive söylenecek bir şey yok zaten, malesef TEK distribütör olmanın ve "kendiliiğinden bile satabilecek" bir markaya sahip olmanın avantajının sonuna kadar sürdürüyor..




  • bence hem dış hem de iç tasarımı bir önceki modelden daha güzel olmuş. eski kasanın özellikle arka farları ve arga bagaj kapağı kısmı çok iticiydi.

    tabi kişiden kişiye değişir

    bu arada 2000 model toyota corolla kullanmaktayım gözyaşı farlı kasa
  • Arkadan tam bir çinli olmuş bu passat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blanchimont

    bu arada 2000 model toyota corolla kullanmaktayım gözyaşı farlı kasa


    Bende de aynı araba var, bu modellere gözyaşı kasa mı diyorlar?
    Sanırım böcek gözü farlı filan da deniyor:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Yeni PASSAT'ın (B7) eskisinin (B6) makyajlı hali olduğu zaten belliydi ve biliniyordu. Bunu VOLKSWAGEN önceki B5 ve B5.5 kasa ile de yaptı. İki kasa ile 20 yıllık bir dönemi kapsayacak üretim projesine imza attı böylece (1995-2005 ve 2005-2015). Walter de Silva'nın da katılması ile hemen Matruşka gibi araçlar çıktı ve birçok modelin zürriyeti ortadan kaldırıldı.

    B6 kasa PASSAT'ı ezbere bilenler henüz araca dokunmadan VOLKSWAGEN'in ne yaptığını ve DOĞUŞ OTOMOTİV'in de ne yapmaya çalıştığını biliyorlar ama şimdiye kadar PASSAT almamış olan birisi bugün Yeni PASSAT'ını teslim alsa çalınan veya eklenen özellikeri bilmez.

    Volkswagen ve Doğuş Otomotiv tarafından yapılan değişiklikler

    Gidenler
    1. Mercekli Farlar
    2. LED Stoplar
    3. İçeriden Açılabilir Yakıt Deposu Kapağı
    4. Orta Konsolda İki Adet Pratik Çekmece
    5. Alarm (2010'da topyekün gitti)
    6. Trendline'da bazı özellikler
    7. LPG'ye uygun 1.6 MPI 102 HP motor

    Gelenler
    1. Orta Konsolda 1 Adet Analog Saat
    2. Kapı Döşemelerinde Ahşap Süsleme
    3. Benzinli Motorda Blue Motion Technology
    4. Asistan Sistemleri
    5. RCD 510 6'li CD Çalar (Comf. ve High.)
    6. 6. Vitesli Şanzıman (1.6 TDI BMT 105 HP)
    7. Renkli MFA Yol Bilgisayarı (High.)

    Tabi her ikisinde de liste çok daha uzun. Döşemeler değişti, sayısız daha fazla şey değişti. Doğuş Otomotiv fena bir fırsattan istifade açzgözlülüğü gösterdi. Almanya'da 1.400 Euro olan 1.4 TSI ve 1.6 TDI farkı Türkiye'de 6.500 TL'ye çıktı (!), paranın gözü kör olsun, Yeni PASSAT'a olan çok yüksek talep özel donanım ve özel siparişlerin şimdilik alınammasına sebep oldu. Bunun gibi çok daha fazla husus var ama anahatları ile yukarıdaki gibi.

    ALINASI PASSAT olarak bana sorarsanız

    1. Mutlak ve mecburi şekilde otomatik olacaksa 1.4 TSI BMT 122 HP 7-DSG COMFORTLINE.
    2. Manüel olacaksa benzinliden ziyade 1.6 TDI BMT 105 HP 6-SPEED COMFORTLINE alınmalı.
    3. TRENDLINE hiçbir motor ve şanzıman grubunda tercih edilmemeli. Hız Sabitleyici bile yok!
    4. HIGHLINE dışında Lastik Basınç Kontrol Sistemi ne yazık ki yok. Bu Doğuş Otomotiv'in suçu!
    5. VARIANT kasada da 1.6 TDI BMT 105 HP 6-SPEED COMFORTLINE olacak, önceden bu yoktu.


    Taner abi 12volt luk prizde kalkmış yerine çakmaklık girişi gelmiş




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.