Şimdi Ara

YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
476
Cevap
3
Favori
65.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Merhaba herkese,

    Başlıktanda belirttiğim gibi bugün çok met edilen Yeni İ30'u arkadışımla birlikte görmeye gittik. Araç zaten direk olarak kendisini gösteriyordu siyah renkli bir asalet vardı plazada.

    Kapısını açtım ve ilk işim malzeme kalitesini incelemek oldu. Kapı üstleri kaliteli bir malzemeden kaplanmış siyah, yumuşak ve toktu. düğmelerden aşağılara indikçe ise kalite düşmeye başlıyordu sert plastik ve bej rengi ama kötü işçiliğe aracın hiçbiyerinde rastlamadım.


    Direksiyon pozisyonu çok ferahtı Focus, Astra gibi bir konsola sahip değildi oturma pozisyonunuzu dizden kesmiyordu ferahtı sözün kısası. Kapı üstünde kullanılan malzeme konsolun göğsündede kullanılmıştı.

    Kokpit ergonomosi iyi çok fazla tuş yok zaten, direksiyonda şahsen hoşuma giden unsurlar arasında göstergeler içeri gömülü ama okunma konusunda yeterlidir diye tahmin ediyorum o konuda kurcalamayı unuttum Koltukların yanal destekleri o kadar iyi değildi ve de daha önce videosuda verilen direksiyon ayarlama mili çokda hoşuma gitmedi elantra ile aynıydı yaylı gibi değişik bir sistem sabit biyerde kalmıyordu benim hoşuma gitmedi yani.

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

    Koltuk bana göre ayarlı iken arkada gerçekten güzel bir diz mesafesi vardı ve ferah bir arka mekana sahipti araç. Arka kapılarda ön kapılardaki gibi üstlerde yumuşak malzeme siyah, aşağılara inildikçe bej rengi sert plastik. Koltuk malzemesi güzel.

    Diz Mesafesi

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

    Ön Koltuğun ayarı

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)


    Arka Koltuk

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

    Bagaj ise işçiliği gerçekten güzel sağlardan sollardan izolasyon için gerekli malzemeleri ekleyip bırakmamışlar fitillemişler herşeyi.


     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)



    Lastik sesi için önlemleri ise görünürde yeterli gibi. Lastik üstlerinde sert kalın bir plastik var ve ayrıca bir izolasyon malzemesi kullandıklarıda gözüküyor.

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

    Kol dayaması elantra ile birebir, el freni konsol bitişiğindeki sert plastikten, direksiyon ve vites deri kaplı.

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

    Motorun yerleşimi ve 128 PS'lik 1.6 CRDI

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

    Genel olarak araç bende güzel bir izlenim uyandırdı sizlerle donanım tablolarını ve fiyatlarını paylaştıkça eminim daha çok hoşunuza gidecek.

    Teknik Veri Tablosu

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)


    Donanım tabloları

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)


     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

    Fiyatlar

    1.6 GDI STYLE 43,000
    1.6 GDI STYLE OTM: 45,750
    1.6 GDI ELITE 48,500
    1.6 GDI ELITE OTM. 51,250
    1.6 CRDI STYLE 50,500
    1.6 CRDI STYLE OTM. 53,250
    1.6 CRDI ELITE 56,000
    1,6 CRDI ELITE OTM. 58,750


    Şahsi fikrim olarak bu sınıfta bu donanımlarla ve fiyatlarla alınabilecek en iyi araçlardan birtanesi tam kararımı test sürüşü yaptıktan sonra vereceğim tabi ama hyundai gerçekten başarılı bir araç yapmış. Umarım faydası dokunur.

    Aracın dıştan fotoğraflarını çekmeyi unuttum arkadaşlar kusura bakmayın kısmetse cumartesi günü test sürüşünde çekip ekleyeceğim.

    Test sürüşünü yoğunluktan dün yapabildim. Öncelikle Sakarya Ferhat Plazada'ki o kendini i30 başmühendisi zanneden satış müdürü ismini tam hatırlamıyorum ama Fatma hanım olması lazım arabaya cephe almamı sağladı sağolsun. Ben onların cahilliklerini yüzlerine vurmamaya çalıştıkca onlarda bir enaniyet patlaması oluyor.

    Neyse gelelim sürüşe, test sürüşüne tekrar arkadaşımla birlikte gittik ilk önce o sürdü ben seyahat ettim. Arkadaki ambiyans sürüşte gerçekten güzel. Motor sesi yok denecek kadar az ve arkadaki rüzgar sesi 120'den sonra hafifçe gelmeye başlıyor. Konforlu bir sürüş veriyor i30 ama virajlarda gerekli güven hissini arka koltukta alamadım ve arkadaşım sert kullanmasına rağmen de hiçbir tork hissiyatı yada koltuğa yapışma hissi yaşayamadım maalesef. Benden daha hevesli olan arkadaşımında hevesi kırılmış olacakki parkuru bitirmeden sağa çekti ve sen kullan dedi.

    Bu sefer biz geçtik dümene. Kalkıştan hiçbir zevk alamadım nedenini inanın bende bilmiyorum arabaya direk cephe almamak için içimden "elektronik sistemlerdendir be oğlum takılma buna bu kadar" diyip durdum. Gaz tepkileri zaten kötü aracın. Virajlarda yatmaya eğilim gösterse de direksiyon bende olduğundan fazla tedirgin olmadım ama eminim araç içindekiler tedirgin oluyordur bu durumdan. Bu bana göre aracın bi (-) si niye diye soracaksanız'da C sınıfı hatta o başmühendis Fatma Hanım'ın söylediğine göre C2 sınıfı olan bir araçta güvenlik ön planda olduğundan bu kadar yumuşak süspansiyona gerek yok diye düşünüyorum. Ayarlı süspansiyon'un yoksa bu kadar yumuşak koymayacaksın arkadaşım. Bizden sonra test sürüşüne binen bir aile vardı 2 kişi oturdu arkaya ve aracın arkası görmezden gelinmeyecek şekilde çöktü. Biraz gidişine bakayım dedim ama 4-5-6 arası o kadar kısa ki aracın şu kadar söyleyeyim 6.vitesi arabaya boşuna koymuşlar. Fazladan ağırlık o dişliler. En son bende araçtan beklediğimi alamayınca dedim son bir ABS'sini deneyeyim. Orada da şöyle ilginç bir diyalog geçti ben ve yetkili arasında;


    B: Frenlerini nerede deneyebilirim?
    Y: Nesini deneyeceksiniz frenlerin?
    B: Aracı durdurabiliyor mu?
    Y: Durdurmasa ne diye koydular onu orayaki?(Hafif küstah şekilde)
    B: ABS nerde devreye giriyor? Kızaklama yapıyormu? Bunları test etmem gerek.

    ve sonunda Arka boş yoluna çıkıp orda aracı çok yüksek bir hızada çıkarmadım yalnız 3.vites - 100. Anında ABS devreye girdi ve görmezden gelinmeyecek şekilde kızakladı araç. Benim tabirimle DURMADI. Bana nasıl diye sorduğunda Elantra'nın frenleri daha iyi tutuyor dedim ve imkanı yok bunda daha iyi bir frenleme sistemi var dedi. Şimdi anlat desem ABS,BAS sayacak bana ne gereği var araç durmuyorki saysan ne faydası var?

    Genel olarak değerlendirmem gerekirse ki çok beklentim vardı araçtan bence güldürmedi hemde hiç güldürmedi. Kaliteli işçilik, yüksek donanım ve konfor'a sadece verilecek paralar. O yüzden açık yüreklilikle söyleyebilirim ki çok büyük hayal kırıklığı i30 bende.

    Saygılar.

    Edit : Bir mühendis olarak imla kurallarım zayıftır kusura bakmayın "herkez" kısmını orcinali ile değiştirdim Başka varsa affola



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi postgres -- 1 Nisan 2012; 13:04:31 >







  • Sınıfının bir incisi en makul tercih herhalde o sınıfta
  • Bı turlu ısınamadım su i30 a
  • Süper bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık, dışardan fotosu yok mu aracın?
  • Herkez'den sonrasını okumadım.



    | AMD Athlon 64 X2 5000+ | ASUS M2A-VM | Kingston 2x2 GB DDR2 800 MHz | PowerColor HD 6790 | Seagate Barracuda 500 GB | Cooler Master HAF 912 Plus | Cooler Master GX 750W | Logitech MX 5500 Revolution | LG M2262D Monitor + TV | Logitech G25 |

    | Apple iPad 2 Wi-Fi White | Apple GameCenter : iea96 | Nokia 5800 XpressMusic Red |
    | 2003 Peugeot 307 1.6 XT Sidobr Gri |

     YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)

    Leyla İle Mecnun Dizisi Tutkunları


















































    Demek isterdim ama yazınızın tamamını okudum ve Hyundai'nin son zamanlarda gayet iyi işlere imza attığını düşünüyorum. İnceleme için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iea96 -- 22 Mart 2012; 19:29:11 >




  • Hiç abartmıyorum, beklediğimden çok daha ucuza gelmiş. 55.000'e Elite dizel kotarılır. Bu fiyata, bu kalite, bu donanım başka hangi araçta var, bilen birisi söylesin lütfen.

    Peder beyle bir konuşayım ben. Nefis olmuş tepeden tırnağa.

    Ek: Oha, bu fiyata cam tavan dahil!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 22 Mart 2012; 19:30:48 >
  • Hyundai iyi işler yapmaya başladı. Fiyat olarak accent blue 50.000 iken dizel otomatiği 58.000 olması gayet iyi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • vites topuzu tam ele oturur cinsten gibi geldi bana düz vitesi özlüyorum ben yahu
  • Fiyatlar gerçekten güzel ancak su tam otomatik şanzıman işi bozuyor..Manuel şehir içi 5.2 , otomatik 7.2
  • Fiyatlandırma bu sefer başarılı. 58 bin'lik araç pazarlıkla 55'bine alınacağı düşünülürse (dizel otomatik) ve full versiyon olduğu düşünülürse gayet iyi.
  • inceleme için teşekkürler.bu arada bu direksiyonu bir ben mi sevmiyorum acaba?
  • Hafta sonu Ankara'da olacağım. Test sürüşü imkanı olur inşallah. Gerçekten merak ettiğim bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Hiç abartmıyorum, beklediğimden çok daha ucuza gelmiş. 55.000'e Elite dizel kotarılır. Bu fiyata, bu kalite, bu donanım başka hangi araçta var, bilen birisi söylesin lütfen.

    Peder beyle bir konuşayım ben. Nefis olmuş tepeden tırnağa.

    Ek: Oha, bu fiyata cam tavan dahil!

    Aklın yolu bir. Hyundai ailesinemi katılıyorsun sende
  • Dizel otomatik aracta yakit cok fazla 7.2...
  • pazara canlılık getireceği kesin donanımı kusursuz 58 bin tl ye daha ne olsun .
  • tek kapı varmı yada gelecek mi ?
  • ön konsolu beğenmedim, teyp tarafı çin malı uyduruk fritözlere benzemiş üstten kapağını açıp patates koyacakmışsın gibi geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyanet

    Süper bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık, dışardan fotosu yok mu aracın?

    Hocam o anlık bir kaliteyle karşılaşma heyecanından unutmuşum kusuruma bakmayın çok büyük bir eksik oldu farkındayım bende.
  • Güzel inceleme, boyunuz kaç acaba diz mesafesi baya iyi görünüyor da.

    Birde maksimum tork değeri 1900-2750 yerine 1500 yada 1750de falan başlasa daha iyi olurmuş.
  •  YENİ İ30 İNCELEME (FOTOĞRAF + TEKNİK VERİ)(TEST SÜRÜŞÜ EKLENDİ)


    arkada 3 kişi oturursa ortada oturan için biraz sıkıntı olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuci -- 22 Mart 2012; 19:59:27 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.