Şimdi Ara

TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
39.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evin ikinci aracına
    belli bir internet sitesinden satın aldım
    henüz taktırmadım..bir kaç foto atayım dedim aklım da karışmadı değil?
    hani bu lastigin Genişliği 205 mm idi?
    ölçtüm maksimum 180mm çıktı?
    LASTİGİN ömrü için LAssa internet sitesi ve diger markalar 5-6 demekte.
    bunun üretimi 8-2014 yani 5 yılı daha var.
     TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM







  • PORSCHEM P kullanıcısına yanıt
    P PORSCHEM demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    bu arada Etiketteki özellikleri diger pahalı lastiklerle karşılaştırdım aradaki fark ne çıktı dersiniz sadece %10..

    40 mt duracagina 45 mt de durursun %10 olunca .secim senin.


    kaldiki nasil oyle bir bilgi edindiysen yanliş.

    bu lastik le ve a serisi lastikle rahat %25 fark olur

    buda 50 mt ye tekabul eder.




    Islak zeminde frenleme performansı A olarak belirtilen bir lastik, G değerli diğer lastiğe göre 18 metre (peş peşe dizilmiş 4 otomobil uzunluğu) ya da hızına bağlı olarak %30 daha önce durur. Lastiklerin ıslak zeminde frenleme performansının belirlenmesi, yine bir takım koşullar aynı tutularak gerçekleştirilir : Başlangıç hızı (80 km/saat), sürüş yapılan zeminin durumu, sıcaklık ve su seviyesi gibi değerler aynı tutularak sırası ile A ve G sınıfı lastikler kullanan araçlara göre hesaplanır.
    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    etiket Michelin ,lassa ,goodyear,...vs.vss..Tüm markalarda zaten var ve AYNI segment tüm lastiklerin arasındaki FARK sadece %10fark..
    sordugum konu "TABAN ın ASFALT ile temas genişliği neden 180mm ? 205mm olması gerekmiyor mu"
    ancak bugün lastik montajı esnasında fark ettim ki 205 olan tüm lastikler AYNIymış..
    bende lastikte eksiklik kusur arıyordum ucuz etin işi hesabı..demekki ucuz lastik daima kötü değilmiş.
    Bu lastik kışlık değilmi bu mevsimde neden bu lastiği kullanıyorsunuz. Bir de yağışlı havada dikkat edin bu tip lastiklere ve kışın bu lastiklerin hamuru sert olabilir ucuz lastiğin farkını orda görürsünüz.
  • bu arada Etiketteki özellikleri diger pahalı lastiklerle karşılaştırdım aradaki fark ne çıktı dersiniz sadece %10..
  • Etiketi her şeyi anlatıyor, buraya soracak ne var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadri.abi kullanıcısına yanıt
    etiket Michelin ,lassa ,goodyear,...vs.vss..Tüm markalarda zaten var ve AYNI segment tüm lastiklerin arasındaki FARK sadece %10fark..
    sordugum konu "TABAN ın ASFALT ile temas genişliği neden 180mm ? 205mm olması gerekmiyor mu"
    ancak bugün lastik montajı esnasında fark ettim ki 205 olan tüm lastikler AYNIymış..
    bende lastikte eksiklik kusur arıyordum ucuz etin işi hesabı..demekki ucuz lastik daima kötü değilmiş.
  • Bu lastik kışlık değilmi bu mevsimde neden bu lastiği kullanıyorsunuz. Bir de yağışlı havada dikkat edin bu tip lastiklere ve kışın bu lastiklerin hamuru sert olabilir ucuz lastiğin farkını orda görürsünüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    bu arada Etiketteki özellikleri diger pahalı lastiklerle karşılaştırdım aradaki fark ne çıktı dersiniz sadece %10..

    40 mt duracagina 45 mt de durursun %10 olunca .secim senin.


    kaldiki nasil oyle bir bilgi edindiysen yanliş.

    bu lastik le ve a serisi lastikle rahat %25 fark olur

    buda 50 mt ye tekabul eder.




    Islak zeminde frenleme performansı A olarak belirtilen bir lastik, G değerli diğer lastiğe göre 18 metre (peş peşe dizilmiş 4 otomobil uzunluğu) ya da hızına bağlı olarak %30 daha önce durur. Lastiklerin ıslak zeminde frenleme performansının belirlenmesi, yine bir takım koşullar aynı tutularak gerçekleştirilir : Başlangıç hızı (80 km/saat), sürüş yapılan zeminin durumu, sıcaklık ve su seviyesi gibi değerler aynı tutularak sırası ile A ve G sınıfı lastikler kullanan araçlara göre hesaplanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 3 Mayıs 2015; 15:20:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    bu arada Etiketteki özellikleri diger pahalı lastiklerle karşılaştırdım aradaki fark ne çıktı dersiniz sadece %10..

    40 mt duracagina 45 mt de durursun %10 olunca .secim senin.


    kaldiki nasil oyle bir bilgi edindiysen yanliş.

    bu lastik le ve a serisi lastikle rahat %25 fark olur

    buda 50 mt ye tekabul eder.




    Islak zeminde frenleme performansı A olarak belirtilen bir lastik, G değerli diğer lastiğe göre 18 metre (peş peşe dizilmiş 4 otomobil uzunluğu) ya da hızına bağlı olarak %30 daha önce durur. Lastiklerin ıslak zeminde frenleme performansının belirlenmesi, yine bir takım koşullar aynı tutularak gerçekleştirilir : Başlangıç hızı (80 km/saat), sürüş yapılan zeminin durumu, sıcaklık ve su seviyesi gibi değerler aynı tutularak sırası ile A ve G sınıfı lastikler kullanan araçlara göre hesaplanır.





    %10 derken uluslarası STANDARTlar veriyor bu veriyi..
    Yagıs kısmında etikette G ile A arası performans FARKI %30 muş TR de yıllardır olan lastik firmalarının sayfalarında da bu FARK zaten yazıyor..
    TEST için TAKTIM yoksa YAZLIKları boşa ÇIKARTMAM..hazır fiyat düşmüş 2014 sonu üretim lastik neden almayayım..

    BU arada KIŞLIK lastiklerde PAHALI firmaların lastikleride YAĞIŞ kısmından kalıyor SINIFTA çünkü tüm kışlık lastiklerin Nerdeyse Etiker olayında yüzdeleri yani A B C D E F G sınıfları neredeyse aynı..BEN daha KIŞLIK lastikte C üstünde verim göremedim..
    Bir de KIŞ lastiklerinin Yağışlı HAVA performansı EVET kötü ,,,HATTA YAKITI %7 Arttırıyor ..
    ancak Biraz daha FAZLA hava basıncı ile bu iki OLUMSUZ ETKİNİN de Düzeltilebileceğini okudum bir yurtdışı sitede...Şİmdiyse BUNU test edecem..ancak bu araçta değil
    evin diger aracında...onun ebatları ise 225 60 16 veya 225 55 16 veya 225 50 16 ona bir KIŞ lastigi alıp onda test etmeyi düşünüyorum..
    DERSENiz ki FAZLA müsriflik gerek yok..Nasılsa lastigin ÖMrü 5 YIL kış lastiginde




  • F yakit etiketi 100 km de yaklasik 1-1,5 litre fazla yaktirir...tecrubeyle sabittir..( b yakit etiketli lastige gore)
    40000 km de 1500 tl fark yapar...iyi düşünmek lazım...hangisi ucuz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu hortlatalım. Bu lastiği geçtiğimiz kış kullandım ve bu kış için de kullanmaya başladım. Daha önce kışlık lastik olarak Goodyear ultragrip lastik kullanmıştım. Arasında tam 2 kat fiyat farkı var. Gelelim değerlendirmeye; Triangle lastiğinin diş derinliği ve kılcal kanalları biraz daha fazla bu da lastiği çok yumuşak yapıyor. Yağmurlu hava performansı Normal, burada Goodyear biraz daha iyi. Karda kesinlikle çok iyi. Eğimli bir zeminde yerler kütür kütür karlıyken denedim ve sonuç en az Goodyear kadar iyiydi, patinaja düşmeden çıkıyor. Viraj kabiliyeti gayet iyi, frenleme karda ve kuru yolda çok iyi. Kesinlikle fiyatına göre çok iyi lastik, tavsiye ederim. Totalde tabiki bir Goodyear kadar değil ama arada çok da fark yok. Kullanmayıp olumsuz yorum yapanlara kulak asmayın. Ben bizzat kullandım, denedim karşılaştırdım. Diğer marka lastiklerin kışlığını kullanmadığım için karşılaştırmadım. Yoksa, Dunlop, goodyear, michelin lastiklerin yazlıklarını kullandım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Michael559 -- 16 Kasım 2016; 9:57:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael559

    Konuyu hortlatalım. Bu lastiği geçtiğimiz kış kullandım ve bu kış için de kullanmaya başladım. Daha önce kışlık lastik olarak Goodyear ultragrip lastik kullanmıştım. Arasında tam 2 kat fiyat farkı var. Gelelim değerlendirmeye; Triangle lastiğinin diş derinliği ve kılcal kanalları biraz daha fazla bu da lastiği çok yumuşak yapıyor. Yağmurlu hava performansı Normal, burada Goodyear biraz daha iyi. Karda kesinlikle çok iyi. Eğimli bir zeminde yerler kütür kütür karlıyken denedim ve sonuç en az Goodyear kadar iyiydi, patinaja düşmeden çıkıyor. Viraj kabiliyeti gayet iyi, frenleme karda ve kuru yolda çok iyi. Kesinlikle fiyatına göre çok iyi lastik, tavsiye ederim. Totalde tabiki bir Goodyear kadar değil ama arada çok da fark yok. Kullanmayıp olumsuz yorum yapanlara kulak asmayın. Ben bizzat kullandım, denedim karşılaştırdım. Diğer marka lastiklerin kışlığını kullanmadığım için karşılaştırmadım. Yoksa, Dunlop, goodyear, michelin lastiklerin yazlıklarını kullandım.

    aynen kardeşim ben de kullanıyorum. yumuşak lastik karda,yağmurda performansı çok iyi. millet çin malı deyip kullanmadan atıyor,ayrıca tüm lastikler çin malı haberi yok.İyi markalarla hiçbir farkı yok.




  • Jant üzerinde gitsen daha iyi sanki
  • Abi üçgen diye lastik mi olur isminde hayır yok hani çember falan olsa neyse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 sezon ve 80.000 km kullandım ve aynı lastiği şu an yine taktiriyorum. Harika ötesi. Kurtköy de müthiş dik ve tamamen karlı ve buzlu rampalarda otoparka çıkan tek araç bu lastikler ile çıkan chevrolet aveo ltz... Yakıt tüketimini %15 civarı arttırıyor yazlık lastiğe göre. Bu da bu lastik için normal. Şiddetle tavsiye ediyorum. Tireview.co.uk sitesinde kanada ve rusya dan kullanıcı yorumlarına bakarak 120 liraya almıştım. Petlas 170 lira idi. 2. Araç için yeniden arıyorum.

     TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM

     TRIANGLE LASTİK iyi midir? resimli PAYLAŞIM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lastiğin ucuzu iyidir.pahalıya kaçmayın kanmayın
    en pahalı lastiklerin üretim taşıma sevk dahil maliyetleri 30 -40 tl sen alıyorsun 400tl ye
    nasıl kazık var bu işte anlatılmaz YAŞAMANız gerekli
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.