Şimdi Ara

Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün yeni 308 ile yeni Astarayı incelemek için bayiye gittim de. Açıkçası 308 i çok daha iyi beklerken gerek iç gerekse dışarda Astra daha iyi geldi bana.

    Fazla resim çekmedim öyle sıradan bir kullanıcıyım. Ama özellikle astra da aşırı alçak bir sürüş pozisyonu var 308 e göre ve aracın içine oturuşunuz çok rahat ayrıca koltuk minderi tam baldırlarınızı destekliyor ve uzatma eki var minderin. Resmini çektiğim en dolu 308 de ise görüntüsü harika olan bir koltuk olmasına rağmen aşırı kısa oturma alanı var ve bacaklarınız hiç rahat edemiyor. Koltuğu bi araçta aşırı önemseyen biri olarak hiçbir şekilde rahat edemedim. Diğer bi aşırı farklılık kapı örtülme hissiyatı astrada mükemmele yakınken 308 gene hayal kırıklığı yarattı. Dışardan her nekadar göreceli olsa da Astra bence çok daha kaslı duruyor arka tasarım ise bu sınıfta açık ara lider. Tabi yalıtım konfor yol tutuşu kullanmadığım için yorum yapamayacam şimdilik.

    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi


    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi


    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi


    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi


    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi


    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi


    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi


    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi


    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Astra h kasa net rezil astra kasalarından biridir. K kasa Astra ile rezillikte yarışır.


    G kasa Astra başarılı ve kendi cizgilerinde bir modeldi. H kasada bu çizgiler bırakılarak golf 4 çizgilerine geçildi. Sırf bu bile bir basarisizliktir.


    Tasarımın göreceli olduğu gerçeğini geçersek, motor, şanzıman, yalıtım, konfor, genişlik gibi bir çok disiplinde h kasa Astra golfun gerisinde bir modeldi.


    Hele bardakligin dahi olmaması gibi ergonomik kusurlar komedi resmen. Ve bu araca golfu ezdi geçti denmesi.


    90 lardaki burun buruna rekabeti saymazsak j kasa dışında golfe rakip olabilen astra yok.

    Değerli dostum kaç yaşındasın bilemiyorum ancak şunu bilmeni isterim ki bu şirketler rönesans sanatçısı değil.

    Dolayısıyla net bir veri vardır ortada; satış başarısı. O kasaya ait sürdürülebilir, karlı ve yüksek adette satış.

    Golf üretilmeye başladığından beri her yıl Avrupa'nın en çok satan arabasıydı ve Astra H kasa gelip Golf'ü hem Avrupa toplamında hem de Almanya'da tarumar etti.

    Adamlar şoka girdi, baktılar makyajla falan olacak gibi değil, tuttular arabanın makyaj zamanında alt tarafa zerre dokunmadan kupayı ve içini komple değiştirip Golf 6 dediler.

    O güne kadar hiç böyle bir şey yapılmadığı için otomotiv dünyası bile şaşkındı. Golf 5,5 mu bu lafları epey dolandı ortada.

    Yani sen motor şanzıman yalıtım konfor genişlik diye saymışsın ya... boşa konuşmuşsun.

    Adamlar Golf yerine Astra tercih etmiş, kullanıcının tercihi önemlidir ve zaten bu dediklerinin hepsinde geride olsaydı Astra, Avrupa tüketicisi gidip Astra seçmezdi.

    Bardaklık yok evet ama demek ki o kadar sorun olmamış satın alanlar için.


    J kasaya gelince... Bu araba yumurta tipiyle bana göre tipsiz, yine de göreceli tabi bu.

    Fakat bundan önemlisi General Motors burada büyük bir hata yaptı; H kasadaki delta şasiyi geliştirmek veya Astra için yeni bir şase üretmek yerine tuttu maliyetten kaçmak için Chevrolet'nin elinde bulunan Cruze şasesini Astra'ya çaktı.

    Çok yakan az kaçan kazık gibi şaseli süslü bir Chevrolettir Astra J, aslında daha doğrusu bir Daewoo.


    Velhasıl konuya dönersek Astra'nın direksiyonu dışında her şeyini beğendim.

    Sade ve düz tasarıma dönülmüş.

    308 ise karmakarışık, gelmeden eskidi.

  • Onu bunu bilmem de 308 in ön konsolu tam bir rezalet.

    Cok basit duruyor.
  • Bana yeni arabalar çirkin geliyor
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Koltuğu dik kullanana iyi denebilir. Ama Türkiye’de genel olarak yatarak araç kullanma moda olduğun için ki bende öyle kullanırım 308 iyi gelmiyor. Ama astra cidden o yere yakın yatarak kullanma potansiyeline sahip bir araç olmuş şaşırttı beni ben genelde opellerin oturma pozisyonunu sevmezdim aka bu sefer cuk olmuş

  • Astra direksiyonu ve jantları itici duruyor. Zorlama olmuş.
  • Astra gerçekten güzel olmuş . Kalitesi , tasarımı falan on numara. Ama fiyatı çok yüksek.
  • Tipi bana çok çirkin geliyor.
  • BF.Skinner kullanıcısına yanıt

    Canlı gör derim hocam bende resimlerden pek sevemedim ama resmen D segmenti büyüklüğünde bir hatchback olmuş özellikle arkası mükemmel duruyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Canlı gör derim hocam bende resimlerden pek sevemedim ama resmen D segmenti büyüklüğünde bir hatchback olmuş özellikle arkası mükemmel duruyor

    Gördüm hocam arkası neyse de ön kısımda far kısmı çok çirkin. B segment tasarımı gibi. Bana öyle geliyor yani.
  • Astranın direksiyonu çok ince , şahin direksiyonu gibi



    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 16 Eylül 2022; 18:17:30 >
  • murat425 kullanıcısına yanıt

    hangi bayiye gittiniz hocam? 308 için fiyat ne dediler? c segment araçlara da bakıyorum bu sıralar.

  • Ankara’da gittim hocam da fiyat vermiyorlar net olarak. Lansman yapılsın Ekim ortasına teslimat diyorlar. Şuan kapora alıyorlar onlara öncelik vermek için satışta.

  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    Astra 905 bin TL falandı , 308 de ona yakın bir fiyata sahiptir.

  • Bende gittim baktım bugün. Astra ve 308 yan yanaydı. 308 içine binince boğulmuş gibi hissettim çok ufaktı. Astra çok daha şık ve sportif olmuş. İçi de çok kaliteli hissiyat verdi. Gri rengi çok iyi duruyor astranın sarı rengi hiç beğenmedim. 308 de kırmızıydı. Astranın yanında çok sönük kaldı.

  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim su bolum du aslinda.

    Yeni Astra Yeni 308 den Daha Güzel Olmuş Bayi Gezisi



    Bu nedir abi. Bu kadar ucuz ve basit bir konsol olamaz.
  • Vict0ry kullanıcısına yanıt
    Her ne kadar fransizlar satin alsa da opel her daim 1 tık öndedir fransiz arabalarindan.
  • Ben şahsen G de kaldım H si çıktı J si çıktı K sı çıktı buda şimdi L kasamı 😁
  • Astra'nın direksiyonunu 2009 model Vivaro'ların direksiyonuna benzettim. 308 çok daha şık ve kaliteli duruyor. Astra nanay.

  • Ben de H kasada kaldım diyebilirim.

    Zaten tarih boyunca Golf'ü yenebilen tek Astra H kasadır.

    Golf 5'i net şekilde mağlup etti ve o sırada VW'de birilerinin kellesi gitmeliydi, baş tasarımcı Murat Günak kovuldu.

    Artık Golf 5 mi kötüydü Astra H mı çok iyiydi bilmiyorum ama (aslında biliyorum H çok iyiydi, hala iyi) Almanyanın ve Alman otomotiv

    endüstrisinin öz oğlu olan VW markasının, yine öz oğlu olan modeli Golf'ün geride kalması VW grubunu şoka sokmuştu.

    Bu kasada da H kasada olan o sade tasarımı (308 iğrenç şekilde karmakarışık, gelmeden eskidi gözümde) görebiliyorum.

    H kasaya göndermeler de var, H kasada olan o otomobili ortadan ikiye bölen çizgi bunda da görülebiliyor.

    Velhasıl Astra yıllara daha iyi meydan okuyacak.

    Ayrıca Astra etiketi bu ülkede, Pejonun 306, 307, 308 saçmalıklarını göz önünde bulundurduğumuzda, çok daha öndedir.





  • Astranin tasarımı hele ki şu kombinasyonla muazzam olmuş, epeydir böyle güzel bi tasarim görmemiştim. İçi de iyi direksiyon harici.

    308 çok zorlama çok karışık duruyor.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.