Şimdi Ara

Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
4
Favori
8.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Škoda, D segmentinde yer alan amiral gemisi modeli Superb’in yeni neslini lansmana özel fiyatlarla ön satışa sundu. Daha sofistike bir tasarım, daha fazla konfor ve en yeni teknolojilerle donatılan Superb, şu anda başlayan ön satışın ardından Haziran başında Škoda Showroomları’nda yerini alacak.



    Yeni Skoda Superb fiyatı ne kadar❓



    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Ön Lansman dönemine özel olarak yeni Superb Sedan fiyatı 1 milyon 950 bin TL'den başlarken, yeni Škoda Superb Combi station wagon fiyatı ise 2 milyon 550 bin TL'den başlıyor.



    Yeni Skoda Superb fiyat listesi 🚗(Mayıs 2024)
    Versiyon Fiyat
    Elite 1.5 TSI mHEV 150 PS DSG 1.950.000 TL
    Premium 1.5 TSI mHEV 150 PS DSG 2.150.000 TL
    Prestige 1.5 TSI mHEV 150 PS DSG 2.450.000 TL
    L&K Crystal 1.5 TSI mHEV 150 PS DSG 2.750.000 TL
    L&K Crystal 2.0 TDI 193 PS DSG 4x4 4.250.000 TL
    L&K Crystal 2.0 TSI 265 PS DSG 4x4 4.310.000 TL
    Combi Prestige 1.5 TSI mHEV 150 PS DSG 2.550.000 TL
    Combi L&K Crystal 1.5 TSI mHEV 150 PS DSG 2.850.000 TL


    Yeni Škoda Superb, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Škoda Superb, Elite, Premium, Prestige ve L&K Crystal olmak üzere dört donanım seviyesiyle Türkiye’de satışa sunuldu. Tüm versiyonlarda yüksek standart donanımlar dikkat çekerken, yeni Škoda Superb daha fazla teknoloji, güvenlik ve konforla öne çıkıyor.



    Škoda Superb’in giriş seviyesi Elite donanımda Uzun Far Asistanı, Şerit Takip Asistanı, Arka Trafik Uyarı Sistemi, Şerit Değiştirme Sistemi, Güvenli Çıkış Sistemi, Ön Bölge Frenleme Asistanı, Sürücü Yorgunluk ve Dikkat Uyarı Sistemi, E-Call Acil Durum Çağrı Sistemi ve 8 Adet Hava Yastığı gibi tüm güvenlik özellikleri standart olarak sunuluyor.



    Bununla birlikte Direksiyondan Vites Kontrolü (Shift by wire), 10,25 inç Dijital Gösterge Paneli​, 10 inç Bilgi-Eğlence Sistemi ve Geri Görüş Kamerası gibi birçok teknolojik özellik de sürüş deneyimini ileriye taşıyor. Konfor ekipmanlarında ise giriş donanım seviyesi itibariyle Isıtmalı Ön Koltuklar öne çıkan ekipmanların başında geliyor.



    Ayrıca Bkz.Yenilenen Toyota Yaris Cross Hybrid, Haziran'da Türkiye'de



    Premium donanım seviyesinde Kablosuz Şarj Sistemi, Üç Bölgeli Elektronik Kontrollü Tam Otomatik Klima Sistemi​, Masaj Fonksiyonlu Ön Koltuklar​ öne çıkıyor. Prestige donanımında Şerit Takip Asistanı Plus, Yarı Otonom Araç Kontrolü ve Trafik Sıkışıklığı Asistanı (Seyahat Asistanı), Adaptif Hız Sabitleyici, Elektrikli Bagaj Kapağı ve Sanal Pedal​, Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi (Kessy Advanced), 18 inç Dofida Alüminyum Alaşımlı Jantlar, 13 inç Bilgi-Eğlence Sistemi​, Isıtmalı Ön/Arka koltuklar, Smart Comfort giriş özelliği bulunan Hafızalı Ön Koltuklar, Havalandırma Fonksiyonlu Ön Koltuklar ve 8 farklı masaj modu bulunan Masaj Fonksiyonlu Ön Koltuklar yolculukları daha keyifli hale getiriyor.



    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Superb’in en üst donanım seviyesi L&K Crystal’de ise, Canton 14 Hoparlörlü 725 W Ses Sistemi​, Head-up Display​, 360 Derece Çevre Görüş Sistemi​, Akıllı Park Asistanı​, Dinamik Şasi Kontrolü Sistemi Pro (DCC Pro)​ ve 19 inç Veritate Alüminyum Alaşımlı Jantlar yer alıyor.



    Benzinli, dizel ve hibrit motorlarla tercih edilebiliyor



    Škoda, yeni nesil Superb ile daha verimli ve performanslı motor seçeneklerini de bir araya getiriyor. Superb Sedan 150 PS güç üreten 1,5 litrelik TSI mHEV hafif hibrit teknolojisine sahip motorun yanı sıra 265 PS güç üreten 2,0 litrelik TSI benzinli motorla veya 193 PS’lik 2,0 TDI dizel motorla tercih edilebiliyor. Superb Sedan’da yer alan 2,0 litrelik motorlar, 4 çeker sürüşle kombine ediliyor ve her koşulda yüksek performans elde ediliyor.



    Superb Combi modeli ise, 1,5 litrelik TSI mHEV hafif hibrit model ile sunuluyor. Tüm motorlar DSG otomatik şanzımanla eşleştirildi ve her sürüş koşulunda yüksek konfor, performans ve verimlilik elde edildi. İlk kez bir hafif hibrit motorla sunulan Superb’de bu seçenek, performansa katkı sağlarken aynı zamanda yüzde 10’a kadar düşük yakıt tüketimine de yardımcı oluyor.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri








  • Bizim milleti hiçbir konuda anlayamıyorum. Konu Skoda Superb 2024 konusu girmiş buraya millet yok pahalı bu fiyata şu markanın şu modelini alırım. Yok bmw alırım, yok audi alırım. Saçma sapan muhabbetler. Elle dokunur bir şey yazın da millet okusun, bilgilensin, yararlansın. Hiçbir argümanı yok gelmiş yok şu kadar para verilmez. Verme kardeşim sen verme. Ben verdim. Veren de verir.


    Neyse konuya dönelim. Skoda Superb ile 2022 yılında tanışmıştım. Super iii'ü makyajlı olarak 2022'de alıp iki sene ailemle keyifle bindikten sonra superb iv tanıtım aşamasından itibaren gündemimize almıştık. Nihayet 2024 Haziran'ında teslim aldık. Bununla ilgili hem bir önceki kasa ile kıyaslamasını yapacağım hem de yeni arabanın olumlu/olumsuz yönlerinden bahsedeceğim.


    İlk olarak Superb 2022 makyajlı elite pakete sahiptim. 2019 yılında üretilip artık modelin sonuna yaklaşan ve bu nedenle elite paketi bile dolu olan bir superb sahibiydim. Led ön farlar, dijital gösterge paneli, 10 inç multimedia ekran, soğutmalı torpido ve kolçak vs. Artık klasikleşmiş koltuk mesafesi ve bagaj kapasitesinden bahsetmeye lüzum yok sanırım. Yukarıda dediğim gibi herhangi bir problem olmadan iki sene boyunca keyifle bindim.


    2024 Superb'nin ise bir üst paketi olan Premium paketi almayı tercih ettim. Modelde gözüme çarpanlar; ön iki koltukta masaj, ön koltuklarda koltuk ısıtma, bagajdaki 50 lt'lik artı hacim, silindir kapatmaya ek olarak 48 v'luk elektrik desteği, vitesin yeni konumu (koldan vites), kablosuz şarj.


    2022/2024 kıyaslaması yaptığımda;


    olumlu bulduklarım (2024 lehine)

    - klasik vites yapısından vazgeçilerek vitesin direksiyon arkasına taşınması neticesinde vitesin klasik yerinin daha verimli değerlendirilmiş olması.

    - ses izalasyonu anlamında önemli gelişmelerin olması. ses izalasyonuna en önemli katkılardan birinin 48 v'luk elektrik motorunun motora sağladığı destek. özellikle ilk çalışmada ve yelken modunda gerçek bir sessizlik var.

    - iç tasarım. benim de sahip olduğum bir önceki nesil artık 2020'li yıllarda biraz eski kalıyordu. yine vw tasarım çizgisi aşılmadan mütevazi fakat tamamen yeniden tasarlanmış iç gövde yapısı benim hoşuma gitti.

    - masaj fonksiyonunun sunulması çok önemli değil fakat full olmayan donanımlardan itibaren sunuluyor olması güzel.

    - sürüş dinamiğinden de bahsetmeden geçemeyeceğim. önceki nesilden çok farklı olmayan bir sürüş dinamiği var ama elektrik motorunun getirdiği ek özellikle özellikle salınım halinde motoru kapatarak elektrik motoruyla gitmesi sürüşe güzel bir his kazandırıyor.

    - türkiye'de yasal zorunluluk haline getirilen güvenlik seçeneklerinin olması (şerit takip, ön çarpışma, şeritten çıkma) iyi bir şekilde entegre edilmiş. dediğim gibi sürüşe keyif katan özellikler arasında.


    olumsuz bulduklarım

    - torpido ve kolçak soğutmanın kaldırılması beni hayal kırıklığına uğrattı.

    - sunroof'un kaldırılması meraklıları için hayal kırıklığı olabilir. Benim genel görüşüm 2022 model superb'den sonra mümkünse sunroofsuz bir araba almaktı. Ondan benim için olumsuz bir özellik değil.

    - arka stop lambalarının iç kısım aydınlatmalarının prestige paketinde yanıyor olması beni çok şaşırttı. Bu bir donanım farkı olmamalıydı.

    - konuyu açtığımda yazmayı unutmuşum. Ekliyorum. Dijital gösterge panelinin tasarımı elit ve premium donanımlarda yetersiz kalmış. 2022 kasanın boş paketinde bile 4-5 farklı gösterge tasarımı varken, 2024 orta donanımda (premium) sadece iki kadran seçeneği var ve orta bilgi panelindeki yakıt sarfiyatı harici bir seçenek seçemiyorsunuz.


    sonuç; 2024 model superb ile onbeş gündür beraberim. şimdiye kadar artısıyla eksisiyle memnunum diyebilirim. Sorusu olan varsa cevaplayabilirim.

  • Tek kusur olarak gorebilecegim yer kadran bolumu, onde digital yeni tip ekran varken arkadaki eski tip kadran yuvasi neden duruyor anlamis degilim, muhtemelen makyajla falan ilk kaldirilacak yer o olacak.
  • Mazaallah lansman dönemi olması ne olurdu acaba kararan dikiz aynası olmayan d segment skoda 1.950.000 TL :) hayırlı işler yüce oto çalışanlara bu yıl 60 maaş verirsin artık.

  • Araç bende dıştan şık ve premium dururken iç tarafa dönünce B segment hissi uyandırıyor.
  • SmuraY S kullanıcısına yanıt
    2024 model D segment yeni kasa bir otomobil icin suan ki vergi ve kurlarla 1.950 baslangic fiyati gayet makul.

    55 bin eur a tekabul ediyor.
  • Yalniz prestige donanim biraz pahali.

    65.000eur civari hakkidır.

    Gaza gelip 2.650 lerden Yeni passat elegance alanlara da gecmis olsun.
  • erdem552 kullanıcısına yanıt
    Önden ve profilden muhtesem lakin arkası cok zayıf. Bazi açilardan b segment sedan gibi duruyor ki fotolardakiler full donanim. Boşunun arkasi daha beter olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Arkası bana o kadar kötü gelmemiş olsa da aracın iç tasarımını B segment seviyesinde buldum.


    Özellikle direksiyon için facia diyebilirim. Bu iki kollu direksiyonlar bana çok çirkin geliyor...

  • Düşünsene şu 265 beygirlik olanı alıyorsun...
  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt

    Şkodaya dört buçuk milyon lira veren birini düşünemedim Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 

  • passat sedan'ın yokluğunda superb'ye gün doğdu.

  • fiyatlara bak 😂😂😂😂😂😂😂
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    valla değil ya
  • Efsanevi Scout Combi kaldırılmış, hayaller ikinci ele kaldı, neyse önceki kasa daha güzel zaten.
  • 2.0 4X4'ün satılmayacağını onlar da tahmin ediyordur zaten, fantezi olsun diye alacak bir kaç kişi için bir kaç tane gelir, ama diğer seçenekler için fiyat fena değil gibi.

  • erdem552 kullanıcısına yanıt

    İçi daha albenili olabilirmiş gerçekten. Bana da biraz fazla sade geldi .

  • ilkerakar İ kullanıcısına yanıt
    bazı bakanlıklar kullanıyor o modeli makam aracı olarak. ben bile çevremde en az 6 tane gördüm.
  • SmuraY S kullanıcısına yanıt
    Ağğbi yüce oto çok rererö bu fiyata araba mı olur yeaa

    Yeni Skoda Superb Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
  • Hocam bunlar nasıl fiyatlar ya ? Her zaman pahalıydı evet ama uçurum git gide büyüyor gerçekten.

  • Türkiye de sadece baz model getirirler bence. Skoda nın Türkiye de Superb çok satalım gibi bir hedefi olduğunu sanmıyorum. Bu fiyatlara Tesla TOGG varken alınmayacağını onlarda tahmin ediyordur. kredi çekemeyen vatandaş ne yapsın TOGG alıyor anca şu an 2 milyon bandında
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.