< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Opel araçların model farketmeksizin istisnasız kronik baş belası Yağ Soğutucusu. Usta doğru söylemiş olabilir. Radyatöre kadar yağlı su ulaştıysa o da ek masraf çıkarabilir.
|
Yağ Soğutucusu Arızası: Usta Haklı mıydı?
Yağ soğutucunuzda bir arıza olup olmadığını merak ediyorsanız, doğru yere geldiniz. Bu metin, yağ soğutucusu arızasının belirtilerini, maliyetlerini ve onarım seçeneklerini anlamanıza yardımcı olacaktır.
Yağ Soğutucusu Arızasının Belirtileri
Yağ Soğutucusu Arızası Su Eksiltir mi?
Evet, yağ soğutucusu arızaları su eksilmesine neden olabilir. Bunun nedeni, yağ soğutucunun motor yağı ve soğutucu sıvıyı birbirinden ayıran bir conta içermesidir. Contada bir arıza varsa, soğutucu sıvısı yağa sızabilir ve bu da su eksilmesine yol açabilir.
Yağ Soğutucusu Arızası Maliyeti
Yağ soğutucusu arızasının maliyeti, aracınızın modeline, arızanın ciddiyetine ve bulunduğunuz yere bağlı olarak değişir. Genel olarak, bir yağ soğutucusu değişimi 2.000 TL ile 5.000 TL arasında bir maliyete sahip olabilir.
Yağ Soğutucu Contası Değişimi
Bazı durumlarda, yalnızca yağ soğutucusu contasının değiştirilmesi gerekebilir. Bu, yağ soğutucusunun tamamının değiştirilmesinden daha az maliyetli bir seçenektir ve genellikle 500 TL ile 1.500 TL arasında bir maliyete sahiptir.
Ustanın Doğru Olup Olmadığını Nasıl Anlarsınız?
Ustanızın yağ soğutucusu arızasını doğru teşhis edip etmediğinden emin değilseniz, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
Yağ soğutucusu arızası önemli bir onarımdır ve zamanında yapılmadığında daha ciddi sorunlara yol açabilir. Bu nedenle, yukarıdaki belirtilerden herhangi birini fark ederseniz, aracınızı en kısa sürede bir tamirciye götürmeniz önerilir.
|
Yedek parça fiyatı hakkında bilgim yok fakat yağın soğutma suyu sisteminden temizlenmesi biraz zahmetli onun için bu kadar uçuk bir rakam vermiş olabilir. |
|
_____________________________
İyi insanlar, kötüler kadar cesur olmadığı sürece bu devran dönmez.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
|
Öncelikle yedek su deposundaki suya karışan yağ miktarı ne kadar? Azıcık tortu tarzında mı yoksa kabın içi komple çamur (tahin gibi renk) gibi mi olmuş? Bunu neden soruyorum eğer yağ soğutucu oringleri patlasa o kap direk tahin-köpük haline gelir. Bazen ise antifirizde bozulmalar olabiliyor. Size önerim en ucuz çözümden başlamanız. Soğutma suyunuzu komple değiştirin mümkünse yedek deposuna radyatör boşalma tapasını açtıktan sonra su dökerek sistemi yıkayın. Sonra kırmızı antifirizli su karışım yaparak sistemi tekrar doldurun. 2-3 hafta günlük aracınızı takip edin. Eğer yedek su deposunda yine tortu oluşursa büyük ihtimal yağ soğutucusudur. Bunu da değiştirme kararı alırsanız komple orjinalini alın 600 tlye. oring değiştirmek kısa süre sonra tekrar sorun açabiliyor. Bu parçada yan sanayi önermem. Saygılarımla. OPEL CORSA D 1.2-1.4 YAĞ SOĞUTUCUSU KOMPLE GM FİYATI 93190129 https://www.opelotoyedekparca.com/urun/opel-corsa-d-1-2-1-4-yag-sogutucu-komple-gm< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AntiFANBOY -- 29 Temmuz 2021; 15:32:33 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Kırmızı antifirz 90 tlye petrol ofisi var. Benzinviden alabilirsiniz su içinde kireçsiz bir su kullanın daha iyi olur. |
|
_____________________________
|
|
Opel motorlarının kronik sorunu. Diğer onlarca kronik sorunları gibi. Bence usta doğru söylüyor. |
|
_____________________________
|
|
Aman hocam o şekilde çok gezmeyin. Bakımda bana da usta yağ soğutucusu arızalı, su üstündeki yag kalıntılarını goruyormusun demişti. Umursamadim, ufak tefek 1-2 damla yağ vardı, masrafi sormuştum 2 bin lira demişti (2-3 sene önce) Aracı bu şekilde 1 ay kullandım, bir gün kaputu şans eseri kontrol edeyim diye açtım. Oda ne!? Tahin kıvamı olmuş, o gün anladım işte hatamı. Temizlenmesi, soğutucu, antifrizi derken güzel para ödemiştim. O sebepten dolayi size tavsiyem kesinlikle ama kesinlikle o şekilde gezmeyin. (acil durum olmadikca) Not: Orijinal parçanın o kadar tutmasi gayet normal, yüksek ihtimal antifriz değişimi, yağ soğutucu, sistem temizliği o kadar tutar.. Fiestanin motor takozuna günümüzde 1400-1500 lira ister olmuşlar.... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9FiestaM6 -- 29 Temmuz 2021; 15:50:3 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2011- Ford - Fiesta - 1.4TDCi - Titanium X Garage Fiesta ''To punish and enslave...''
|
|
Bu yaşta bu km nasıl oluyor bu araçlar anlamıyorum. |
|
_____________________________
|
|
bir an önce tamir ettirin çünkü soğutma suyuna göre tasarlanmış elemanlar yağı görünce kendini salıyor. şu anda tek masrafınız yağ soğutucu değil, muhtemelen su borularınız vs. de değişmek zorunda çünkü yağı görünce çöp oluyor bu borular. 3-4bin tl bence radyatör dahil fiyat olabilir.. hangi ilde yaşıyorsunuz? ona göre sizi bir yere yönlendirebilirim.. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
Araçta yağ soğutucu yoksa ve soğutma suyuna yağ karıştı ise conta sizlere ömür < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Golf 7
Avensis elegant extra |