Şimdi Ara

@@@...WINDOWS VISTA ile ılgılı tum testler ve ss ler burada...@@@

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.631
Cevap
3
Favori
374.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • WINDOWS VISTA ile ılgılı tum testler ve ss ler burada
    arkadaslar
    ılk olarak 3dmark 05 pro testının ss ını eklıyorum





  • bugun 10-15 tane daha ss ve test sonucları eklıyecem
    pcmark 05
    sisoft sandra
    super pi
    v.s v.s
    ısterk olursa baska test lerıde denyebılrım
  • Güzel.cok buyuk bı fark yok sanırsam?Super Pi de koysana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t3 -- 3 Ağustos 2005, 16:25:41 >
  • Evet dostum test sonuçların için saol,bizi bilgilendirdin!Prime95ide koyarsan sevinirim
  • ıkıncı resim...

    cok fazla yenılık var
    kurulum tam 22 dk surdu ımzamdakı sıstemde
    32 bit xp kurulumu 17 dk
    64bit xp kurulumu 15 dk suruyor
    wısta bır cok driver ı kendısı otomatık tanıyor
    yanı su an ıcın surucu sıkıntısı yok
    acılıs bıraz hızlı ama kapanıs vista cok cok hızlı xp ye gore
    wın 2003 server dakı yenılıkler var dıskı cok hızlı okuyup yazabılıyor


    sorular olan arkadaslar yazsın herkese cvp vermeye calısıcam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cydonia -- 3 Ağustos 2005, 16:36:13 >
  • Ama biz sonuc gormek ıstıyoruz super pi falan neden yollamıyorusn
  • xp 32 bit te o/c sız ımzamdakı sıstemde 51 sn. 1m bıtırıyor
    windows vista 47sn 1m bıtırıyor
    buda demektırkı
    windows vista 32 bit xp ye gore %15 daha hızlı


  • arkadaslar 3-4 saat sonra butun oyun bencmark larını yayınlayıcma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cydonia -- 30 Ekim 2005, 21:44:46 >
  • bu ne anlama geliyor super pi ne işe yarıyor yani..
  • Allahım yarabbim işiniz gücünüz süper pi kusurabakmayın ne yapcaksınız bir tarafınızmı rahatlıcak 2 sn fark atsa anlamıyorum ne kadar cahilce yaaa. adam gibi soru soramıyoz.

    @the_web hocam yazılarına bolca rastlıyom sen yapma nedir resim işleme music falan multimedia ne ekleri var. görünüşte dosya klasör ekranlarında güzel yenilikler varmı. dosya sistemi değişecek diyolardı winfs falan bunda varmı. yoksa bundada olmıcakmı. nedir nedeiğldir yanıtlarsan bende kendi adıma rahatlarım.




  • Vallahi resimlerde çok hoş görünüyor,,,
    görselliğe çok önem verilmiş,,,
    ama görünüşe aldanmamak lazım,,,
    hele ki bu MICROSOFT ise
  • arkadaşlar bu vista 64 bit'li mi oluyo? yoksa 32 mi?
  • 64 bit ve 32 bit olarak ayrı ayrı çıkıyor. İşlemcine göre seç
  • ya bu wındowsun lınkı yasal ondan verebılırsınız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: santanio

    Allahım yarabbim işiniz gücünüz süper pi kusurabakmayın ne yapcaksınız bir tarafınızmı rahatlıcak 2 sn fark atsa anlamıyorum ne kadar cahilce yaaa. adam gibi soru soramıyoz.

    @the_web hocam yazılarına bolca rastlıyom sen yapma nedir resim işleme music falan multimedia ne ekleri var. görünüşte dosya klasör ekranlarında güzel yenilikler varmı. dosya sistemi değişecek diyolardı winfs falan bunda varmı. yoksa bundada olmıcakmı. nedir nedeiğldir yanıtlarsan bende kendi adıma rahatlarım.


    bı adam gıbı soru sen sordum walla herkes lınk pesınde

    wınfs kısaca anlatıyım;
    wınfs ntfs le fat32 nın bırlesımıdır
    ozellıklerı ntfs gıbı guvenılr vede daha hızlı ındexıng yapma olanagı saglıyor
    su an vista ta wınfs yok
    ben mıcrosoft un beta larına koyacagını sanmıyorum

    vista da su an gozlemledıgım kadarıyla beta sorunsuz calısmakta daha da ıyı olucagına emınım
    daha tes edıyorum yarın daha kapsamlı bır yazı yazarım


    bu test ettıgım 32 bitti
    64 bit surumu bıtmek uzere yarın onuda test edıcem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cydonia -- 3 Ağustos 2005, 19:58:34 >




  • kesin çıkış tarihi bellimi bunun peki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bahrikutlu

    kesin çıkış tarihi bellimi bunun peki


    2006 sonu tahmınen kasım 2006
    genelde mıcrosoft o zman cıkarıyor kasım ayında
  • bu arada 3d desktop ta betalarda olmayacak winfs gibi sadece rc surumunde koymayı planlıyor bakalım
    the web in dediklerine bakılırsa bu sefer iyi is cıkarmıs gibi gorunuyor microsoft ama rc surumunu yukleyip
    gormeden belli olmaz nede olsa microsoft
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mece

    bu arada 3d desktop ta betalarda olmayacak winfs gibi sadece rc surumunde koymayı planlıyor bakalım
    the web in dediklerine bakılırsa bu sefer iyi is cıkarmıs gibi gorunuyor microsoft ama rc surumunu yukleyip
    gormeden belli olmaz nede olsa microsoft


    su anda mıcrosoft un yaptıgı acıklamay gore aveon ısımlı 3 boyulu masaustu ıcın en az 1gb ram cıft cekıreklı 3.0 ghz ılsmecı ve donanımsal directx 9 desteklı 128 mb vga lazmmıs cıktıgı zamn
    zaten bu aveon hıcbır beta da yer almıyacak sadece fınal surumunde yer alacak




  • winfs, 3d desktop falan service pack'lerle gelecek. Anlamıyorum bu microsoft'u
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.