Şimdi Ara

W210 E270 CDi mı, tüplü E200 Kompresör mü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
1
Favori
3.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar elimizde iki araç var birisi 190,000 TL'ye 2000 model E270 CDi mı yoksa 213,000 TL'ye 2000 model E200 kompresör mü tercih edilmeli? Araçlardan E200 kompresör tüplü ve 300,000 KM'nin altında, E270 CDi ise 400,000'e yakın kilometreye sahip.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • İkisi de okeye dönüyor muhtemelen.
    Bence hiç biri..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli olan tercih edilmeli bence. Dizel o kmlerden sonra riskli.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • benzinli...yanlış hatırlayabilirim ama 270 cdi'ların bazılarının motorları sabıkalı diye duymuştum. olmasa bile yine de benzinliyi alırdım.

  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle cevabınız için teşekkürler bu foruma başladığım ilk zamanlardan beri elinizden geldiğince bana eski otomobillerle ilgili yardımcı olamaya çalıştınız bu açıdan minettarım. Biz aslında ÖTV muafiyeti ile araç almak üzereyik 2 hafta öncesine dek fakat mahkeme kararın reddine demiş ve ÖTV muafiyeti ile sıfır araç alma ihtimalimiz kalmadı dolayısıyla ikinci ele geri döndük. Sormak istediğim bir noktada şu: etrafımda otomobillerden anlayan bazı kişiler tüplü alma motorun ömrünü yarı yarıya indirir performansıda törpüler diyor ve yakıt tüketiminin tüpsüz benzinli eski mercedeslerde çok çok yüksek olduğunu söylüyor, bize dizeli almamızı öneriyor. Sizin bu konudaki görüşünüz nedir tüp cidden bu kadar zararlı mı? Şahsen ben tüpün bu kadar zararlı olacağına inanamıyorum, bu kadar teknoloji gelişti buna rağmen sorunlar hala sürüyor mu? Ayrıca tüpsüz W210'un fiyatının 300,000'lere vardığını hatta daha yüksek fiyatlardan bile satıldığını görmek mümkün malum. Sizce bu fiyatları hakkediyor mu sırf tüp olmadığı için? Ve son olarak, bizim alacağımız E270 CDi'ın sahibi araca 55,000 TL masraf ettiğini söyledi kullanmak için yaptırıldığını fakat maddi sıkıntı nedeniyle satıldığa çıkardığını belirtti sizce 55,000 TL masraf yapılmış araca şüpheyle mi bakmalıyız yoksa o araca daha masrafsız gözüyle mi bakmamız gerekir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • secohattin S kullanıcısına yanıt
    Bende o açıdan endişe duyuyorum aslında fakat o tork ve beygire + yakıt tüketimine göre uygun bir fiyat isteniyor E270 CDi için bu açıdan kafa karıştırıcı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BDD3C5E5B -- 22 Ocak 2022; 17:33:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tafo0911 T kullanıcısına yanıt
    Sizin alternatif önerebileceğiniz bir otomobil var mı acaba? Aracı kullanacak kişi doktor babam olur, ona yakışacak bir araç olarak bizi en az üzecek araç hangisidir sizce? Bütçe 200,000 TL

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şahsen ben babam için 2012 model 200,000 KM altında LTZ paket Chevrolet Cruze 2.0 D otomatiği daha çok öneriyorum fakat onun benden beklediği daha lüks ve ihtişamlı araçlar ... Bu sebeptendirki W210a yoğunlaştık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • W210lar çok keyifli araçtır hocam temizini bulursanız sizi üzmez keyifle binersiniz. Kompresör olur düz elegance ya da classic olur farketmez temizi olsun. Bu araçların kmleriyle oynama durumu çok oluyor ona dikkat edin. Alırken işten anlayan düzgün bir usta bulup gösterirseniz iyi olur.

  • Şef bu saydigin arabalarla senin peder bey hastaneden cok sanayiye gider haberin olsun.

    O paraya alinabilecek en sorunsuz ve en prestijli araç honda accord olur.

    200.000tl ye E Classe filan alinmaz. Hurdasini itelerler anca.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Accord da iyi bir seçim olur.
    Ya da 2005 civarı elçilik çıkması chevy impalalar var ilanlarda 1-2 tane. 3.8 l v6 ölümsüz motora sahipler, şanzımanlar da sıkıntısız tam otomatik. Tek sorun belki parça vs olabilir ama internet denilen bir olay var artık, o da hallolur. Bu araçlar arap ülkelerinde de satıldıkları için her yerden parça bulunabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    yav 200.000 e w210 un da hurdasını iteliyorlarsa bu piyasa iyice çıldırmış, son kasa mercedes e180 in ağır hasarlısı için 900.000 istiyor adamlar. piyasada sayı saymayı bilen adam kalmamış.

  • Lpg olmasaydı kompressor derdim ama bu durumda dizel daha mantıklı.


    Mercedes cdi motorlar çok uzun ömürlü motorlardır. Vitolar vs. milyon km yapıyor ticari kullanımlarda bile. Sadece eski nesil cdi ler sesli çalışır.


    Ancak bu kadar eski model araçlarda japon araçlarını tavsiye ederim. Toyota (Avensis) veya Honda (Accord), Mercedes kadar üzmez eski araçlarda.

  • beş yıl 97 E200'e bindim. hiç sorun yaşamadım. çok keyifli ve rahat arabalar, yayla gibi ama araç bakımlı olmalı. evveliyatı bilinmeli yoksa başınızı ağrıtır. şahsen ben benzinli alırdım. 270'ler biraz gürültülü ve titreşimlidir. 5 silindirdir. eski dizelde enjektör, turbo ve pompa sıkıntı olabilir. satarken de benzinli daha kolay satılır.

  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Çıldırmak ne kelime, zıvanadan çıktô resmen

    Sabah erken kalkan solugu sahibindende zam basarken aliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni butce ile C kasalara bakardim. Daha az km yapmis alternatifler olabilir belki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Sorma müdür için yanıyor, arasıra w140 aşkım depreşiyor girip bir bakayım dedim neredeyse 30 yıllık araçlara istedikleri para akıl karı değil. markla ülkeye giren araçlara euro artışını yansıtıyorlar. egeadaki fiyat artışının w140 ı ilgilendirmediğini bir türlü kavrayamıyorlar 

  • O paralara alacağınız premium araçlar sizi üzer,

    Gelin size benim corollayı vereyim, hiç başınız ağrımaz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt

    Hocam fiyat artışından ben de çok muzdaribim ama millet ne yapsın arabasının modeli eski diye bedavaya mı versin. Piyasa yükseliyorsa bütün araçlar yükselir düşüyorsa bütün araçlar düşer.

  • zizu11 kullanıcısına yanıt

    niye bedava dostum, 120.000 tl bedava mı? satış fiyatı 120.000-150.000 aralığında olan ve buna rağmen 6 aydır arabası sahibinden durup satamayan adam ne mantıkla 200.000 tl den fazla fiyat koyuyor? hangimizin geliri bu kadar arttı da bu arabayı almamızı bekliyor. egea ve clionun fiyatının artmasının sebebi çok iyi araba olması değil kur ve vergilerin artması ama adamlar 30 yıllık araca bu kur ve vergi artışını yansıtmaya çalışıyor ben bunu anlamıyorum. hani 12-15 yaş aralığında olur kabul de hele ki bugünkü yakıt fiyatlarıyla bugünkü mtv ile kim hangi aklıyla 2.0 lt üstü motora sahip aracının fiyatını arttırıyor anlamıyorum.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.