Şimdi Ara

VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
616
Cevap
0
Favori
25.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 132
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 26
  • Ortalama Mesaj Aralığı 39 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • gorkemuse (48 mesaj) evolvo (44 mesaj) Utku (36 mesaj) Deleted User (30 mesaj) Polemik (26 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8198 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    Niye çöp olsun ?

    Rahat rahat bin arabana.

    Olayı bir çok kişi yanlış anladı zaten.

    TSI motor kalkacak denmiyor.

    Maliyetli olduğu için tek turboya düşüülecek deniliyor.

    Mesela 140 HP'lik TSI motor ne zamandır üretilmiyor. Şimdiye kadar çöpe atma ihtiyacı duydun mu ki şimdi böyle bir şey düşünüyorsun.

    Daha evvel de yazdım zaten, burada bu kadar tartışıyoruz ama, bu motorum revizyona gideceğini burası dışında hiçbir yerde ne duydum, ne de gördüm.

    Sıkıntıya gerek yok yani.

    umarım öyle olur . aracı alalı 2 ay olacak korktum bir an elimizde patlayacak sıkıntı olacak diye. ama dediğiniz gibi 140 lıklar üretilmiyor uzun zamandır. takmaya gerek yok galiba hem vw den resmi bi açıklama beklemek lazım

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: /Bulut\


    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    ee beyler kesin bilgi var mı sonuç ne. biz de 2007 1.4 tsi 140 lık golf var ne olacak şimdi? dalga geçmeyin lütfen.

    Bişey olmaz hocam sen arabana bin keyfini çıkar.
    Bu motorlar üretimden kalkacak fakat yinede yedek parça vs. konusunda en azından uzun bir süre sorun olmaz.
    Vw yeni turbo motorları getirdiğinde bu motor gözden düşecektir doğal olarak, o dönemde 2. el piyasası düşecektir.
    Eğer aracı yenileme gibi bir düşünceniz varsa yeni motorlar gelmeden elden çıkarmak mantıklı olacaktır.
    İster bekler yeni bir Vw alırsınız isterseniz başka bir araç tercih edersiniz size kalmış.

    Emin ol Tek turbolu o motor üretilse bile eski motorun değeri falan düşmez,kimsenin ruhu bile duymaz.Hem ne fark edecek ki tek turbo ile kompressör+turbo?

    aslında orası da öyle. iyi bi araştırmacı olmayan bi insan anlayamaz bile
    |
    |




  • Yarbay
    12148 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    ee beyler kesin bilgi var mı sonuç ne. biz de 2007 1.4 tsi 140 lık golf var ne olacak şimdi? dalga geçmeyin lütfen.


    Ayvayı yediniz. Arabayı atın çöpe gitsin


    cidden mi kesin bi bilgi var mı?

    çöp mü olacak şimdi araçlar satılmaya kalksa satılamayacak mı?


    Olur mu arkadaşım hiç. Şaka yaptım Kalksa bile herhangi bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum ama ikinci elde değer kayıpları olabilir. Yine de satmakta güçlük çekmezsiniz.
    |
    |




  • Binbaşı
    1702 Mesaj
    Gariban japon ferrarisini bakın nasıl madara ediyorlar burda elin amerikalısı italyanı almanı
    |
    |
  • Yüzbaşı
    340 Mesaj
    -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmethlx -- 4 Şubat 2011; 20:47:47 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    340 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx

    2.2 dizel motoru ne yapayım ben dizel motor ekonomi için alınır. 2.2 nin vergisi nekadar 2000 tlden aşağı değil bu benim yıllık benzin param.

    Şunu kabul edin hondanın teknolojik bir dizel motoru yok. VW gibi 1.6 105 hp. 240nm. veya fiat gibi 1.6 120hp. 300nm. Fiatın bu dizel motoruda değerlerine bakarsanız 1 numaradır şu anda.


    Konuyu saptırma.

    Dizel motoru var mı diye sordun, sana cevap geldi.

    Senin benzin için yıllık paran 2000 TL ise, Honda'nın dizelleri seni niye bu kadar alakadar ediyor ?




    Beni pek alakadar etmez. Arkadaşlar teknolojide 1 numara diyor ya beni o kısmı ilgilendirir. İşkembeden atılanlar beni ilgilendirir. Honda dizel de yapsa almam. Yolda giderken yok sesi dinlemeye hiç niyetim yok. Yalıtım yapanlara git hep hondalarla dolu niye acaba.


    Honda yol sesi onda.


    Kıvırmak için sürekli konu saptırıyorsun genç.

    Burada herhangi birisi Honda'nın yol sesi almadığına dair bir şey dedi mi ?

    Biz burada 13 sayfadır motorlardan bahsediyoruz sen kalkmış, Honda içeri yol sesi alıyor diyorsun.

    Birazdan kaportası dandik de dersen şaşırmam artık. Boşa sallıyorsun anlayacağın.

    Bilinen şudur ki, Motoru en iyi Japon yapar, Konforu en iyi Alman verir.

    Daha dolu şeylerle muhalefet yap, hadi bakalım.





    Test değerlerini görürseniz daha iyi olur bakalım hangisi daha iyi diye.
    İşinize gelen kısmını görmüşünüz gibi geliyor bana. Sabit kafalılığı bırakıp artık sizinde test değerlerine bakma zamanınız gelmiş.
    Artık gözünüzden gözlüğü çıkarın bence.

    Sabit kafalı düşünceleride.
    yok Alman iyidir japon bilmemnedir gibi düşünceleri.



    Ben buna gülerim.

    İşine geleni sen görüyorsun, her defasında daha farklı şeylerle geliyorsun.

    Yok motor, olmadı yol sesi, o da olmadı, kaporta...

    Bir saattir burada Alman daha iyi diye kendini parçalıyorsun sonra da gelip, '' Artık gözünüzden gözlüğü çıkarın bence. Sabit kafalı düşünceleride. yok Alman iyidir japon bilmemnedir gibi düşünceleri. '' diyorsun.

    Tutarlı cevap verdiğin yok ki seninle tartışayım ben.

    Nerden yakalasam kardır diyorsun, mantıklı cevaplarla gel buraya.







    Bak yine aynı test değerlerine hiç değinmemişsin. Hangi motor daha iyi siz bana ona cevap verin, burada madem motor tartışılıyor. Test değperlirini bir kenara atıp diğer şeylerle uğraşmakla kaçamak yapmaya çalışıyorsunuz.
    Burada şu gerçekler varki. Yakıt+performans benzinli motrda 1.4 TSI 160 HP.240NM. LİDER. Dizelde ise Fiatın 1.6 120 hp. 300nm. lider.Bu hacimlerde bu değerlerde başka motor varsa tartışalım. Bana gidipte yok 2.2. yok 3.2 gibi artık tarih olmuş dizellerden bahsetmesinler. Bana teknik bilgilerle gelin Ahmetin, Mehmetin dedikleriyle değil.
    |
    |




  • Yarbay
    8198 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    ee beyler kesin bilgi var mı sonuç ne. biz de 2007 1.4 tsi 140 lık golf var ne olacak şimdi? dalga geçmeyin lütfen.


    Ayvayı yediniz. Arabayı atın çöpe gitsin


    cidden mi kesin bi bilgi var mı?

    çöp mü olacak şimdi araçlar satılmaya kalksa satılamayacak mı?


    Olur mu arkadaşım hiç. Şaka yaptım Kalksa bile herhangi bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum ama ikinci elde değer kayıpları olabilir. Yine de satmakta güçlük çekmezsiniz.


    Korkuttunuz beni cidden Umarım sıkıtnı yaşamayız
    |
    |




  • Yarbay
    2897 Mesaj
    Bu konun başlığı değişmeli,çok alakasız çünkü.
    |
    |
  • Yarbay
    12148 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Gariban japon ferrarisini bakın nasıl madara ediyorlar burda elin amerikalısı italyanı almanı



    Olay iyice saçma ve komik bir hal almaya başlandı. Savunulacak bir şey kalmadıkça iyice uç noktalara taşınmış olay.

    Bunu da ben açıklayayım. Videoda arabaların beygir güçlerini vermiş.

    Corvette Zr1 638 Hp
    Ferrari 599 GTB 612 Hp
    Porsche 911 GT2 530 Hp
    Nissan GT-R 480 hp

    yarış sonundaki sıralama da aynen bu şekilde olmuş zaten. Yani bu Nissan'ı eleştirmek için pek mantıklı bir sebep değil.

    Nissan ile diğer araçlar arasındaki fiyat farkını yazmıyorum bile.
    |
    |




  • Yarbay
    6177 Mesaj
    ahmeta60 tan bir EPIC FAIL daha...
    |
    |
  • Yarbay
    2897 Mesaj
    Ya o değilde bi ara bu japonlar Vw nin 2.0 tdi 140 hp lik motorunu kullanıyordu,hatta chrysler de kullandı.
    Neden acaba?
    |
    |
  • Yarbay
    12513 Mesaj
    ahmeta'nın evdeki sabun yahudiden yapma herhalde.
    bu aşırı milliyetçiliği bir tek onlarda gördüm ben
    |
    |
  • Yüzbaşı
    340 Mesaj
    Konu yine teknik verilerden uzak kişiler görüşlerle devam ediyor. Teknik verileri ortaya koyunca her nedense japoncuların sesi kesildi.
    |
    |
  • Yarbay
    4164 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    ahmeta'nın evdeki sabun yahudiden yapma herhalde.
    bu aşırı milliyetçiliği bir tek onlarda gördüm ben


    sabun tarifi vereyim mi? kolesterolde yok hem
    |
    |
  • Yarbay
    12513 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    ahmeta'nın evdeki sabun yahudiden yapma herhalde.
    bu aşırı milliyetçiliği bir tek onlarda gördüm ben


    sabun tarifi vereyim mi? kolesterolde yok hem



    evlenecek adam sabun tarifi veriyorsa biz kendimizi balkondan aşağı atıp ölelim zaten.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx

    2.2 dizel motoru ne yapayım ben dizel motor ekonomi için alınır. 2.2 nin vergisi nekadar 2000 tlden aşağı değil bu benim yıllık benzin param.

    Şunu kabul edin hondanın teknolojik bir dizel motoru yok. VW gibi 1.6 105 hp. 240nm. veya fiat gibi 1.6 120hp. 300nm. Fiatın bu dizel motoruda değerlerine bakarsanız 1 numaradır şu anda.


    Konuyu saptırma.

    Dizel motoru var mı diye sordun, sana cevap geldi.

    Senin benzin için yıllık paran 2000 TL ise, Honda'nın dizelleri seni niye bu kadar alakadar ediyor ?




    Beni pek alakadar etmez. Arkadaşlar teknolojide 1 numara diyor ya beni o kısmı ilgilendirir. İşkembeden atılanlar beni ilgilendirir. Honda dizel de yapsa almam. Yolda giderken yok sesi dinlemeye hiç niyetim yok. Yalıtım yapanlara git hep hondalarla dolu niye acaba.


    Honda yol sesi onda.


    Kıvırmak için sürekli konu saptırıyorsun genç.

    Burada herhangi birisi Honda'nın yol sesi almadığına dair bir şey dedi mi ?

    Biz burada 13 sayfadır motorlardan bahsediyoruz sen kalkmış, Honda içeri yol sesi alıyor diyorsun.

    Birazdan kaportası dandik de dersen şaşırmam artık. Boşa sallıyorsun anlayacağın.

    Bilinen şudur ki, Motoru en iyi Japon yapar, Konforu en iyi Alman verir.

    Daha dolu şeylerle muhalefet yap, hadi bakalım.





    Test değerlerini görürseniz daha iyi olur bakalım hangisi daha iyi diye.
    İşinize gelen kısmını görmüşünüz gibi geliyor bana. Sabit kafalılığı bırakıp artık sizinde test değerlerine bakma zamanınız gelmiş.
    Artık gözünüzden gözlüğü çıkarın bence.

    Sabit kafalı düşünceleride.
    yok Alman iyidir japon bilmemnedir gibi düşünceleri.



    Ben buna gülerim.

    İşine geleni sen görüyorsun, her defasında daha farklı şeylerle geliyorsun.

    Yok motor, olmadı yol sesi, o da olmadı, kaporta...

    Bir saattir burada Alman daha iyi diye kendini parçalıyorsun sonra da gelip, '' Artık gözünüzden gözlüğü çıkarın bence. Sabit kafalı düşünceleride. yok Alman iyidir japon bilmemnedir gibi düşünceleri. '' diyorsun.

    Tutarlı cevap verdiğin yok ki seninle tartışayım ben.

    Nerden yakalasam kardır diyorsun, mantıklı cevaplarla gel buraya.







    Bak yine aynı test değerlerine hiç değinmemişsin. Hangi motor daha iyi siz bana ona cevap verin, burada madem motor tartışılıyor. Test değperlirini bir kenara atıp diğer şeylerle uğraşmakla kaçamak yapmaya çalışıyorsunuz.
    Burada şu gerçekler varki. Yakıt+performans benzinli motrda 1.4 TSI 160 HP.240NM. LİDER. Dizelde ise Fiatın 1.6 120 hp. 300nm. lider.Bu hacimlerde bu değerlerde başka motor varsa tartışalım. Bana gidipte yok 2.2. yok 3.2 gibi artık tarih olmuş dizellerden bahsetmesinler. Bana teknik bilgilerle gelin Ahmetin, Mehmetin dedikleriyle değil.




    Yıl 1996.

    Honda Civic VTI 1.6 160 HP. Atmosferik.

    Hadi sağdan sağdan.
    |
    |




  • Yarbay
    2897 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx

    2.2 dizel motoru ne yapayım ben dizel motor ekonomi için alınır. 2.2 nin vergisi nekadar 2000 tlden aşağı değil bu benim yıllık benzin param.

    Şunu kabul edin hondanın teknolojik bir dizel motoru yok. VW gibi 1.6 105 hp. 240nm. veya fiat gibi 1.6 120hp. 300nm. Fiatın bu dizel motoruda değerlerine bakarsanız 1 numaradır şu anda.


    Konuyu saptırma.

    Dizel motoru var mı diye sordun, sana cevap geldi.

    Senin benzin için yıllık paran 2000 TL ise, Honda'nın dizelleri seni niye bu kadar alakadar ediyor ?




    Beni pek alakadar etmez. Arkadaşlar teknolojide 1 numara diyor ya beni o kısmı ilgilendirir. İşkembeden atılanlar beni ilgilendirir. Honda dizel de yapsa almam. Yolda giderken yok sesi dinlemeye hiç niyetim yok. Yalıtım yapanlara git hep hondalarla dolu niye acaba.


    Honda yol sesi onda.


    Kıvırmak için sürekli konu saptırıyorsun genç.

    Burada herhangi birisi Honda'nın yol sesi almadığına dair bir şey dedi mi ?

    Biz burada 13 sayfadır motorlardan bahsediyoruz sen kalkmış, Honda içeri yol sesi alıyor diyorsun.

    Birazdan kaportası dandik de dersen şaşırmam artık. Boşa sallıyorsun anlayacağın.

    Bilinen şudur ki, Motoru en iyi Japon yapar, Konforu en iyi Alman verir.

    Daha dolu şeylerle muhalefet yap, hadi bakalım.





    Test değerlerini görürseniz daha iyi olur bakalım hangisi daha iyi diye.
    İşinize gelen kısmını görmüşünüz gibi geliyor bana. Sabit kafalılığı bırakıp artık sizinde test değerlerine bakma zamanınız gelmiş.
    Artık gözünüzden gözlüğü çıkarın bence.

    Sabit kafalı düşünceleride.
    yok Alman iyidir japon bilmemnedir gibi düşünceleri.



    Ben buna gülerim.

    İşine geleni sen görüyorsun, her defasında daha farklı şeylerle geliyorsun.

    Yok motor, olmadı yol sesi, o da olmadı, kaporta...

    Bir saattir burada Alman daha iyi diye kendini parçalıyorsun sonra da gelip, '' Artık gözünüzden gözlüğü çıkarın bence. Sabit kafalı düşünceleride. yok Alman iyidir japon bilmemnedir gibi düşünceleri. '' diyorsun.

    Tutarlı cevap verdiğin yok ki seninle tartışayım ben.

    Nerden yakalasam kardır diyorsun, mantıklı cevaplarla gel buraya.







    Bak yine aynı test değerlerine hiç değinmemişsin. Hangi motor daha iyi siz bana ona cevap verin, burada madem motor tartışılıyor. Test değperlirini bir kenara atıp diğer şeylerle uğraşmakla kaçamak yapmaya çalışıyorsunuz.
    Burada şu gerçekler varki. Yakıt+performans benzinli motrda 1.4 TSI 160 HP.240NM. LİDER. Dizelde ise Fiatın 1.6 120 hp. 300nm. lider.Bu hacimlerde bu değerlerde başka motor varsa tartışalım. Bana gidipte yok 2.2. yok 3.2 gibi artık tarih olmuş dizellerden bahsetmesinler. Bana teknik bilgilerle gelin Ahmetin, Mehmetin dedikleriyle değil.




    Yıl 1996.

    Honda Civic VTI 1.6 160 HP. Atmosferik.

    Hadi sağdan sağdan.


    Demek dayanıksızmış ki üretimden kaldırmışlar.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.