Şimdi Ara

VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
617
Cevap
0
Favori
26.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    ee beyler kesin bilgi var mı sonuç ne. biz de 2007 1.4 tsi 140 lık golf var ne olacak şimdi? dalga geçmeyin lütfen.


    Ayvayı yediniz. Arabayı atın çöpe gitsin


    cidden mi kesin bi bilgi var mı?


  • Not: Resim olarak bulamadım ancak İngiltere'de satışı mevcut...
    http://www.honda.co.uk/cars/civic5door/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 4 Şubat 2011; 18:47:02 >




  • Arkadaşlar hep savunduğum gibi VW ya da DOĞUŞ bu kadar iddialı sloganlarla satış yapmaya kalkmasa aslında çok da büyük konu değil bunlar.

    Ama bu sloganların da etkisiyle olsa gerek VW nin kendisinden bile fanatik savunucuları var.



    Arkadaşlar VW nin yaptıkları (ya da ülkemizde bunların yansıtılması) bana biraz da Fatih Terimin aşağıdaki yazıda tasvir edilmiş haline benziyor.



    Fatih Terimi zamanında ülkemize çok değerli birkaç kupa kazandırdığı için çok takdir ederim.

    Çalıştırdığı takımlara da bir sürü güzel dönem yaşatmıştır.

    Karşılığını da maddi manevi almıştır fazlasıyla.

    Ama belki de seveninden çok sevmeyen kazanmıştır bu süreçte yaptıklarıyla





    VW de yeni teknoloji geliştirme adına takdir edilmesi gereken bir firmadır

    Çok da güzel işler çıkarmıştır.

    Karşılığını da fazlasıyla almaktadır tabii ki.


    Ama iddialı sloganlardan hoşlanmayanlar, firmanın önceden yaptığı işleri (artık o eski teknoloji) diyerek gözden düşürmesi, ve Vw den bir şekilde dili yananlar sayesinde aynı şekilde bir sürü anti-fanatik te kazanmıştır



    Buyrun İskender Baydar'ın gözünden Fatih Terim:

    http://www.hurriyet.com.tr/spor/yazarlar/12697285.asp?gid=229

    quote:




    Terim’in 3 hali!


    Google’da “Terim” ve “Ben” kelimelerini yan yana yazın.

    Ortaya, Terim’in kendi ağzından dökülmüş sözlerle Terim gerçeği çıkıyor.
    “Neden sevildi, neden nefret edildi, neden düne gelindi” çok daha iyi anlaşılıyor.

    İşte Terim’in 3 evresi:

    ÖNCE…

    Ben yüzde yüz inanıyorum.

    Ben yapılmamışları yapıyorum.

    Ben sahaya 11 cesur yürek süreceğim.

    Ben maç kadrosunu 80 milyon olarak açıklıyorum.

    Ben umutları gerçek yaptım.


    SONRA…

    Ben penaltı çalıştırmam.

    Ben rakamlara inanmam.

    Ben seçilmem seçerim.

    Ben ders almam ders veririm.

    Ben otoriteyi temsil ediyorum.

    Ben gülüyorum, siz de gülün.

    Ben iyiyim.

    Ben senin bıyığını s….…


    VE DÜN GECE…

    Biz her zaman Türk futbolunun ve ülkemizin hizmetindeyiz.

    Biz bir aileyiz!

    +++

    Biz de safız…




    Buyrun bu da benim gözümden VW!


    ÖNCE

    VW = VOLKSWAGEN = Halk arabası.

    Basit, güzel, geniş, yenilikçi araçlar ve daha da önemlisi teknoloji üretir.


    SONRA

    "Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu!!!"

    "VW alıyorsunuz beyefendi. (Boru değil, VW)!!!"

    "Bir VW ye tercih edilecek en iyi araç yine bir VW'dir!!!"

    "Büyüyen ebatlarıyla Polo kendi sınıfının değil ancak bir üst sınıftaki (aynı zamanda o sınıfının yaratıcısı olan) Golf'ün rakibi olabilir."

    Bu haftaki (Auto Bild destekli) Auto Show dergisinden: "VW nin çöl fatihi yeni aracı Amarok, karşılaştırmalı testte 2.0 biturbo motoruyla 3.0 motorlu Toyota Hilux, Nissan Navara, Mitsubishi L200, Ford Ranger'a toplam puanlamada açık ara ile fark attı (gibi birşey)"


    VE ŞİMDİ


    FSI fısss

    TSI tısss (VW, ikili aşırı beslemeye sahip motorlarının üretim maliyetlerini ve çok karmaşık yapıda olmalarını gerekçe göstererek üretimden kaldırabilirmiş.)




    Selamlar, saygılar, sevgiler.



    Haluk




  • motor demek twincam nissan demek sorunsuz teknik olarak kusursuz motor
  • 2.2 dizel motoru ne yapayım ben dizel motor ekonomi için alınır. 2.2 nin vergisi nekadar 2000 tlden aşağı değil bu benim yıllık benzin param.

    Şunu kabul edin hondanın teknolojik bir dizel motoru yok. VW gibi 1.6 105 hp. 240nm. veya fiat gibi 1.6 120hp. 300nm. Fiatın bu dizel motoruda değerlerine bakarsanız 1 numaradır şu anda.
  • Sıradaki saçma japonlara çamur niteliği taşıyan mesajı bekliyoruz....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Sıradaki saçma japonlara çamur niteliği taşıyan mesajı bekliyoruz....


    Ne oldu doğru düzgün bir dizeli yok değil mi itiraf et. Bana gidipte dalga geçer gibi 2.2 dizeli söyleme
  • Bay çok bilmişe ithafen...1.8 Litrelik dünyanın ilk değişken subap zamanlamalı dizel motoru.

    150 hp 300 n/m tork

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Sıradaki saçma japonlara çamur niteliği taşıyan mesajı bekliyoruz....


    Ne oldu doğru düzgün bir dizeli yok değil mi itiraf et. Bana gidipte dalga geçer gibi 2.2 dizeli söyleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 4 Şubat 2011; 19:06:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx

    2.2 dizel motoru ne yapayım ben dizel motor ekonomi için alınır. 2.2 nin vergisi nekadar 2000 tlden aşağı değil bu benim yıllık benzin param.

    Şunu kabul edin hondanın teknolojik bir dizel motoru yok. VW gibi 1.6 105 hp. 240nm. veya fiat gibi 1.6 120hp. 300nm. Fiatın bu dizel motoruda değerlerine bakarsanız 1 numaradır şu anda.


    Ödüllü motora teknolojik motor değil diyorsun ya, helal olsun sana.

    2.2 litrelik motora paran yetmiyorsa Honda ne yapsın, sana özel motor mu üretsin?

    Mercedes ve BMW de senin kesene uygun 1.6 litrelik dizel motoru üretmiyor diye onlar da mı teknolojik bir motor üretmiyorlar?

    Honda şu anda dizele ağırlık vermek yerine doğrudan elektrik ile ilgili çalışmalar yapıyor. Bu yüzden dizel motor satmak gibi bir kaygıları yok.




  • mehmethlx başka sorun var mı bilmediklerini öğreniyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bay çok bilmişe ithafen...1.8 Litrelik dünyanın ilk değişken subap zamanlamalı dizel motoru.

    150 hp 300 n/m tork

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Sıradaki saçma japonlara çamur niteliği taşıyan mesajı bekliyoruz....


    Ne oldu doğru düzgün bir dizeli yok değil mi itiraf et. Bana gidipte dalga geçer gibi 2.2 dizeli söyleme





    sağolasın ama sizin gibi eski teknoljik bilgilere pek ihtiyacım olmuyor. Yok 2.2 dizel falan gibi. Bunlar 15 sene geride kaldı. artık.


    Bu arada 1.8 de de fahiş fiyatta vergi var. Buda hikaye

    Bu kadar güzel motorda niye türkiyede hiç satmıyor. Koysun araçlarına bakalım kaç tane satacak. Herhalde siz ve sizin gibi birkaç kişi haricinde satılmaz. Artık devir teknoloji hesap devri. Takıntı devri değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmethlx -- 4 Şubat 2011; 19:13:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Sıradaki saçma japonlara çamur niteliği taşıyan mesajı bekliyoruz....


    Ne oldu doğru düzgün bir dizeli yok değil mi itiraf et. Bana gidipte dalga geçer gibi 2.2 dizeli söyleme



    Neden söylemeyelim? O motor bütün Avrupa'da satıyor mu satmıyor mu?
    Adamlar senin abuk vergi sistemini düşünüp %84 ÖTV'ye dahil olmasın diye motor mu üretecek? Avrupa'da gayet makul bir vergi diliminde o motor.
    Sırf ülkenin şartlarına göre alması daha kolay diye Volkswagen'in 1.4 motorlarını yere göğe sığdıramıyorsunuz. Twincharge'dan vazgeçilince aslında bu sistemin yerden gökten alınıp direk itin g...ne sokulması gerekliliğini kabullenemiyorsunuz.
    Velev ki senin ülkende 1.6 ile 2.2 motorun ÖTV ve MTV'si aynı diyelim, o zaman hangi motor savunulacak acaba?
    Hem memleketteki vergi sistemine saçma sapan diyorsunuz, hem de bu vergi düzenine göre -sözümona- motor analizi ve yorumlaması yapıyorsunuz. Saçma sapan bir düzen baz alınarak yapılan yorumlar da saçma sapandır. Çünkü temeli saçmadır.
    Sizinki de iş...




  • Cidden çok komik.

    Ülkemizin saçma vergi sistemi insanların genlerine işlemiş.

    Bu yüzden 1.6 litrenin üzerindeki motorlar ne kadar iyi olursa olsun, ne kadar teknolojik vergisi adama çok geldiği için adam motora çöp gözü ile bakıyor.
  • Eğer bu motor burada olursa vergisini veremem o yüzden çöpe at gitsin bu motor teknolojileri eski japonlar Türkleri düşünmeli düşünseler de boşver yapamazlar elektrikli araçları ben de yaparım zaten elektrik de pahalı o yüzden almanlar çok önde

    diyen bir insanla muhatap olmayalım
  • Beni ilgilendiren benim ülkem banane diğer ülkelerden benim cebimden bu para çıkacak mı çıkmayacak mı?

    Bu arada 2.2 dizel ne kadar ekonomik olabilir. Hele hele bunu japonlar yaptıysa.

    Bizim arkadaş Honda civik 1.6 125 hp. otomatik aldı. aldığına almadığına pişman oldu. Yakıt ortalaması 11 den aşağı çıkmıyor. İşte gerçekler. Gidip bu araca LPG taktırdı. araçta zaten bagaj yok artık sadece LPG taşıyor bagajında 390 lt. sedan bagaj mı olur ya. Fiat bravonun bagajı 400 lt. HP araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx

    Beni ilgilendiren benim ülkem banane diğer ülkelerden benim cebimden bu para çıkacak mı çıkmayacak mı?

    Bu arada 2.2 dizel ne kadar ekonomik olabilir. Hele hele bunu japonlar yaptıysa.

    Bizim arkadaş Honda civik 1.6 125 hp. otomatik aldı. aldığına almadığına pişman oldu. Yakıt ortalaması 11 den aşağı çıkmıyor. İşte gerçekler. Gidip bu araca LPG taktırdı. araçta zaten bagaj yok artık sadece LPG taşıyor bagajında 390 lt. sedan bagaj mı olur ya. Fiat bravonun bagajı 400 lt. HP araba.




    Al işte, bu kadar sığ ve cevap bile denemeyecek bir mesajı zaten bekliyordum.
    Senin mantığına göre bir cevap yazayım da özeleştiri yapmaya başlarsın belki;
    Ferrari 458 Italia'nın motoru 1.4 TSI'dan kötü, çünkü ÖTV ve MTV olarak kesinlikle yarışamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Cidden çok komik.

    Ülkemizin saçma vergi sistemi insanların genlerine işlemiş.

    Bu yüzden 1.6 litrenin üzerindeki motorlar ne kadar iyi olursa olsun, ne kadar teknolojik vergisi adama çok geldiği için adam motora çöp gözü ile bakıyor.


    Size bir soru niye dizel motor alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx

    Beni ilgilendiren benim ülkem banane diğer ülkelerden benim cebimden bu para çıkacak mı çıkmayacak mı?

    Bu arada 2.2 dizel ne kadar ekonomik olabilir. Hele hele bunu japonlar yaptıysa.

    Bizim arkadaş Honda civik 1.6 125 hp. otomatik aldı. aldığına almadığına pişman oldu. Yakıt ortalaması 11 den aşağı çıkmıyor. İşte gerçekler. Gidip bu araca LPG taktırdı. araçta zaten bagaj yok artık sadece LPG taşıyor bagajında 390 lt. sedan bagaj mı olur ya. Fiat bravonun bagajı 400 lt. HP araba.




    Al işte, bu kadar sığ ve cevap bile denemeyecek bir mesajı zaten bekliyordum.
    Senin mantığına göre bir cevap yazayım da özeleştiri yapmaya başlarsın belki;
    Ferrari 458 Italia'nın motoru 1.4 TSI'dan kötü, çünkü ÖTV ve MTV olarak kesinlikle yarışamaz.



    Burada aynı sınıfları değerlendiriyoruz. Honda civik ve wv Jetta. Civik'in motoru ne jettanın motorları ne.

    Honda sizi sadece 1-2 motora mahkum etttiği için :-)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    ee beyler kesin bilgi var mı sonuç ne. biz de 2007 1.4 tsi 140 lık golf var ne olacak şimdi? dalga geçmeyin lütfen.


    Ayvayı yediniz. Arabayı atın çöpe gitsin


    cidden mi kesin bi bilgi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx

    Beni ilgilendiren benim ülkem banane diğer ülkelerden benim cebimden bu para çıkacak mı çıkmayacak mı?

    Bu arada 2.2 dizel ne kadar ekonomik olabilir. Hele hele bunu japonlar yaptıysa.

    Bizim arkadaş Honda civik 1.6 125 hp. otomatik aldı. aldığına almadığına pişman oldu. Yakıt ortalaması 11 den aşağı çıkmıyor. İşte gerçekler. Gidip bu araca LPG taktırdı. araçta zaten bagaj yok artık sadece LPG taşıyor bagajında 390 lt. sedan bagaj mı olur ya. Fiat bravonun bagajı 400 lt. HP araba.




    Al işte, bu kadar sığ ve cevap bile denemeyecek bir mesajı zaten bekliyordum.
    Senin mantığına göre bir cevap yazayım da özeleştiri yapmaya başlarsın belki;
    Ferrari 458 Italia'nın motoru 1.4 TSI'dan kötü, çünkü ÖTV ve MTV olarak kesinlikle yarışamaz.



    Burada aynı sınıfları değerlendiriyoruz. Honda civik ve wv Jetta. Civik'in motoru ne jettanın motorları ne.

    Honda sizi sadece 1-2 motora mahkum etttiği için :-)))




    İşte biz o 1-2 motorları düşünerek yorumlamıyoruz. Vizyon sahibi insanlar olduğumuz için yorumlarımızın içine hidrojen ve hybrid motorları da katarak yorumluyoruz.
    Motor teknolojisi ile alınasılık çok farklı kavramlar, umarım bu ikisini birbirinden pirinç ve taş misali ayıklarsınız da o zaman daha sağlıklı tartışırız.
    Türkiye'den başka 1.4 ve 2.2 motorun birbirinden sınıf olarak ayrıldığı başka bir ülke yok. Bunun farkında olmadığınız için yorum yapamıyorsunuz.




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.