Şimdi Ara

VW Passat 1.4 TSI DSG Otohaber Testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
10.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tarattım koydum arkadaşlar. Bana tuhaf gelen şey ise en sonda yazan "En büyük kozu ise 53.500TL'lik başlangıç fiyatı.". Bu nasıl bir koz yahu?!
     VW Passat 1.4 TSI DSG Otohaber Testi
     VW Passat 1.4 TSI DSG Otohaber Testi


     VW Passat 1.4 TSI DSG Otohaber Testi
     VW Passat 1.4 TSI DSG Otohaber Testi







  • Adamlar demek ki 60 bin falan bekliyorlarmış başlangıç fiyatını.
  • suç değil mi bu yaptığın ?
  • Koz değil KOZALAK!

    İki tane EKSİ yazmış, ben ikiyüz tane yazabilirim!

    Artısı 1.4 TSI motor mu? Şehiriçinde biraz yakıyor ama... Uzun yolda sakin kullanımda tamam, öperim ama şehiriçinde sadece 1.4 TSI değil, tüm benzinli motorlar istisnasız yakar, bundan kaçış ancak LPG ile, o da yakıt miktarı reel olarak daha fazla ama yakıt birim fiyatı pompada düşük. 1.6 TDI motoru 6.500 TL farkla getirdiğini neden yazmyorsun? Lastik basınç kontrol sistemi, alarm, kadife koltuk kumaşları, bunlar gitti, neden yazmıyorsun? Trendline iğdiş edilmiş ata döndü, kuşa döndü kuşa! Neden yazmıyorsun? Almanya'da fiyatı düştü, burada 5.000 TL zam yedi, neden yazmıyorsun? Özel sipariş artık yok, mercekler, LED'ler, çekmeceler gitti, yazsana!

    Sen yazma, biz yazarız!!!!
  • Siz deyince aklıma geldi, evet olabilir. Fakat son zamanlarda dergi kaynaklı şu en iyi seçildi tarzı konulardan sonra ben de koyayım dedim. Hangi dergiden aldığımı başlıkta söyledim, yazarın da ismi resimlerde yazıyor. Eğer suçsa zaten moderatörler silerler.
  • Makyajsız kasanın tasarımı tartışmasız bu yeni kasadan daha iyidi madem daha iyisini yapamıyorsunuz ozaman hiç ellemeyin aynı kasa devam etsin bu yeni kasa için yaptıkları yatırımlara yazık değmez. Ufak güncellemeler yapsalardı yeni teknolojileri ekleselerdi 3-4 sene daha aynı kasa idare ederdi.

     VW Passat 1.4 TSI DSG Otohaber Testi
  • İyi konu...
    Bari bende en can alıcı bölümünü yazayım.Özellikle forumun çok hoşuna gidecek bi demeç.

    Dergi diyor ki;"Yeni Vw Passat bir süredir tartışılan otomobillerden.Gerek tasarımı, gerek selefiyle benzer yönlerinin fazlalığı, gerekse opsiyonlarla premium sınıfına yaklaşan fiyatlarıyla konuşulması bunlara sebep oluyor."

    "Test aracımızın 75.400 TL lik fiyatı onu Audi A4, BMW 3 serisi, Mercedes C serisi, Volvo S60 gibi premium rakiplerle benzer dilime sokuyor."

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playumb -- 21 Şubat 2011; 22:27:21 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat b8 1.4 tsi dsg bakım
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ne şiş yansın ne kebap.Tüketici yansın.
  • İlginç bir PARADOX olmuş.

    1. B6 kasa Almanya'da KIRMIZI (Tornado Kırmızısı, opak) renkle sipariş edilebiliyordu, Türkiye'ye gelmiyordu
    2. B7 kasa Türkiye'de de artık KIRMIZI (Tornado Kırmızısı, opak) renkle sipariş edilebiliyor.
    3. Eklediğiniz resim bu iki gerçeğin bir kaynaşması olmuş, Türkiye'ye hiç gelmeyen kırmızı B6.

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Makyajsız kasanın tasarımı tartışmasız bu yeni kasadan daha iyidi madem daha iyisini yapamıyorsunuz ozaman hiç ellemeyin aynı kasa devam etsin bu yeni kasa için yaptıkları yatırımlara yazık değmez. Ufak güncellemeler yapsalardı yeni teknolojileri ekleselerdi 3-4 sene daha aynı kasa idare ederdi.

     VW Passat 1.4 TSI DSG Otohaber Testi





  • İyi bir passat almak istiyorsan 65,000tlyi gözden çıkarman gerekiyor, üstüne üstlük o kadar parayı sayıyorsun adamlar gene de istediğin donanımı getirmiyor veya getiremiyor, bu nasıl bir satış politikasıysa. Ben bi arabaya 65,000tl sayıyorsam o adam bana kul köle olmalı bee
  • Yani 2.0 TDI 6-DSG HIGHLINE PASSAT olsaydı, tüm ekletilebilen opsiyon ve donanımlarıyla ve satıcıdan rica etseydik, fiyatı 120.000 TL değil de 180.000 TL yapması için, B7 kasa Yeni PASSAT D sınıfından çıkıp E sınıfına mı terfi edecekti, sırf fiyatı yükseldi diye. Bu araç zaten Türkiye'de bu aşırı pahalı ve yüksek fiyatı nedeni ile halk arabası olmaktan çıkıp makam arabası gibi kullanılmaya başlandı. Şu anda 1.4 ve 1.6 motorlular 10.000 TL fazla fiyatla satılıyor! Bir ara sadece 2.0 TDI 140 HP 6-DSG'li modeller satıldı, onu alamayan 1.6 FSI 115 HP 6-Tiptronic aldı, ikisinin arasında 2 katına yakın fiyat farkı olabiliyordu, opsiyon ve donanıma göre. Aracın fiyatının yarısı motor ve şanzıman zaten.

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    İyi konu...
    Bari bende en can alıcı bölümünü yazayım.Özellikle forumun çok hoşuna gidecek bi demeç.

    Dergi diyor ki;"Yeni Vw Passat bir süredir tartışılan otomobillerden.Gerek tasarımı, gerek selefiyle benzer yönlerinin fazlalığı, gerekse opsiyonlarla premium sınıfına yaklaşan fiyatlarıyla konuşulması bunlara sebep oluyor."

    "Test aracımızın 75.400 TL lik fiyatı onu Audi A4, BMW 3 serisi, Mercedes C serisi, Volvo S60 gibi premium rakiplerle benzer dilime sokuyor."

    Saygılar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    İlginç bir PARADOX olmuş.

    1. B6 kasa Almanya'da KIRMIZI (Tornado Kırmızısı, opak) renkle sipariş edilebiliyordu, Türkiye'ye gelmiyordu
    2. B7 kasa Türkiye'de de artık KIRMIZI (Tornado Kırmızısı, opak) renkle sipariş edilebiliyor.
    3. Eklediğiniz resim bu iki gerçeğin bir kaynaşması olmuş, Türkiye'ye hiç gelmeyen kırmızı B6.

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Makyajsız kasanın tasarımı tartışmasız bu yeni kasadan daha iyidi madem daha iyisini yapamıyorsunuz ozaman hiç ellemeyin aynı kasa devam etsin bu yeni kasa için yaptıkları yatırımlara yazık değmez. Ufak güncellemeler yapsalardı yeni teknolojileri ekleselerdi 3-4 sene daha aynı kasa idare ederdi.

     VW Passat 1.4 TSI DSG Otohaber Testi





    Türkiye de makam arabası gözüyle bakıldığı için makam arabası kırmızı olmaz getirmemelerinin bir sebebide budur bence Taner abi. Passatın favori renkleri siyah ve gri. Siyah renk ama gerçekten passata çok yakışıyor o ağır duruşunu tamamlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Yani 2.0 TDI 6-DSG HIGHLINE PASSAT olsaydı, tüm ekletilebilen opsiyon ve donanımlarıyla ve satıcıdan rica etseydik, fiyatı 120.000 TL değil de 180.000 TL yapması için, B7 kasa Yeni PASSAT D sınıfından çıkıp E sınıfına mı terfi edecekti, sırf fiyatı yükseldi diye. Bu araç zaten Türkiye'de bu aşırı pahalı ve yüksek fiyatı nedeni ile halk arabası olmaktan çıkıp makam arabası gibi kullanılmaya başlandı. Şu anda 1.4 ve 1.6 motorlular 10.000 TL fazla fiyatla satılıyor! Bir ara sadece 2.0 TDI 140 HP 6-DSG'li modeller satıldı, onu alamayan 1.6 FSI 115 HP 6-Tiptronic aldı, ikisinin arasında 2 katına yakın fiyat farkı olabiliyordu, opsiyon ve donanıma göre. Aracın fiyatının yarısı motor ve şanzıman zaten.

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    İyi konu...
    Bari bende en can alıcı bölümünü yazayım.Özellikle forumun çok hoşuna gidecek bi demeç.

    Dergi diyor ki;"Yeni Vw Passat bir süredir tartışılan otomobillerden.Gerek tasarımı, gerek selefiyle benzer yönlerinin fazlalığı, gerekse opsiyonlarla premium sınıfına yaklaşan fiyatlarıyla konuşulması bunlara sebep oluyor."

    "Test aracımızın 75.400 TL lik fiyatı onu Audi A4, BMW 3 serisi, Mercedes C serisi, Volvo S60 gibi premium rakiplerle benzer dilime sokuyor."

    Saygılar.




    Taner abi Passat ın SADECE TÜRKİYE de pahalıya satıldığına emin misin??Yani benim bildiğim VW ler heryerde pahalı.
    Gerçi sen araştırmışsındır ama...




  • Oto Haber'de bu makaleyi yazan aracı TANITMAYA değil SATMAYA çalışıyor.

    Kullanılan ağdalı laflara, dantelli sözcüklere, jartiyerli resimlere bakıp bunun sıradan, normal, herkesin alabilmesi gereken bir araç değil de sadece üst, lüks, prestij, premium müşterilerin dolgun cüzdanları ile ulaşabilecekleri bir araç olarak sınıflandırıyor. Almanya'da 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI motor var, 6 silindirli motor da var, 4 Motion da var, ama sadece benzinlide 1.4 TSI getiriliyor, sonra 1.6 TDI ve 2.0 TDI yanında daha yüksek güç üreten bir 2.0 TDI daha var, onu da yazmıyor, bu PASSAT zaten bizim 6 yıldır bildiğimiz PASSAT, artısı ve ekisi ile tamamen bilinen bir araç, sürprizleri PASSAT değil DOĞUŞ yaptı, bize ondan haber ver, PASSAT'ı biz Oto Haber'den 10.000 kat daha iyi biliyoruz.

    Haberi yazan çok iyi emlakçı olabilirdi, bu kelime oyunlarıyla satışları patlatabilir çünkü...!!!




  • 40-42-44 bin TL'ye 1.6 MPI 102 HP motorlu ve TRENDLINE (aslında Almanlara göre ekstralı COMFORTLINE'dı o) PASSAT satarken 1.4 TSI motorlusunu sırf motoru yüzünden 10.000 TL daha pahalıya satıyordu! 1.6 TDI motorlusunu da 1.4 TSI'ye göre katlamalı satıyordu. Halbuki bu motorlar arasında Almanya'da "lafı bile olmaz" dedirten fiyat farkları var, yani gerçekten lafı bile olmaz. 1.4 TSI ve 1.6 TDI arasındaki 6.500 TL'lik fiyat farkını, tekrar ve tekrar söylüyorum, DOĞUŞ hiçbir mantık, hiçbir dayanak, hiçbir bahane ve hiçbir yalan ile haklı çıkartamaz!!! Ben cebime 50.000 TL koyup 3 yıl önce aldığım aracın aynısını alamıyorum. NEDEN? Döviz mi katlandı? Biraz arttı ama bu fiyatı % 20 arttırmayı haklı kılar mı? Peki, arttırdın, neden donanımdan kıstın o zaman? Neden araçları kuşa çevirdin? PARK ASSIST koymuş Türkiye Paketine? Türkiye'de var mı Almanya'daki gibi park delikleri? Gösterin bakalım mükemmel park deliklerini.

    Benim en çok zoruma giden hususlardan birisi ABD'de satılan en ucuz PASSAT'taki motorun Türkiye'de satılan en pahalı PASSAT'taki motor olması. 2.0 TSI 200 HP ve bu otomobile susamış, araç bekleyen, yollara çıkıp gezmek ve tozmak isteyen nadide ve kadirşinas, muzaffer halka böyle alt sınıflar devlet tarafından vergilerle ve fahiş fiyatlarla engel çıkartılarak layık görülüyor. Neden biz 2-3 katı fiyatla araç alıyoruz da işi gücü tüm gün göbek büyütmek ve yağ bağlamak olan obez tipler kirli don değiştirir gibi 6 veya 8 silindirli deri koltuklu otomatik vitesli araçları 20.000 dolara alabiliyor?

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Taner abi Passat ın SADECE TÜRKİYE de pahalıya satıldığına emin misin??Yani benim bildiğim VW ler heryerde pahalı.
    Gerçi sen araştırmışsındır ama...




  • Taner Göde gözüm üzerinde goruyorum ki değişmeler var yavaş yavaş kutlarim.

    verilmesi gereken cevaplari tüm gerçekçiliğiyle vermişsin heycanlı arkadaşa.

    tarafsızlıgının devamını dilerim.
  • birsürü şey yazdım sildim
    vw e hiç bulaşmamak lazım
    bende golfe 5.5 diyenlerdenim; kusura balkmasınlar kaliteli araca sahiplermiş....
    ellerinde yepyeni bir kasa yaratacak bir teknolojiye sahipken bu kıçı başı oynamış aracı ben 6-7 sene daha avrupa yollarında görmek istemiyorum; gitsinler çinlileri kazıklasınlar
  • Derginin sayısına baktığımızda diğer modellere ayrılan "test" alanı passat için 2- 2.5 kat daha fazla garip değil mi ?
  • O araca ne alaka isterse 20 turbo olsun 1.4. ne laaaa
  • Evet doğuş mudur vw midir nedir bilmiyorum ama VW az öte bayılsın bir zahmet artık...
    bekledik fos çıktı.
    1.6 TDI motor yapmışsın 105 HP 240 tork ...millet 1.5 lerle 115 hp leri görüyor. 130 hp lere dayandı artık fiat 300 torku 1.6 ile standart haline getirmiş..Golf Kağıt üzerinde benzer kapasiteye sahip bravo 'nun tozuna bile yetişemez hatta aynasına bile giremez...
    aynı şekilde kia hyundai...megane edc dcı 1466 CC ile 1.6 lık tdı golf arasında fark yok neredeyse VW nin muhteşemm sıradışı motoru bir de dalga geçer gibi en alt donanımı 55 binden başlıyor.
    Evet biraz ağır oldu belki ama VW şöyle cezayire, çine ,brezilyaya,kolombiyaya vs doğru uzasın artık
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.