Şimdi Ara

VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
3
Favori
31.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba bundan 1.5 ay önce VW Polo 1.6 TDI 90HP DSG siparişi verdiğimizi yazmıştım araç geldi ve kullanmaya başladık araç şuan için 600km'de araçla ilgili izlenimlerimi bu başlıkta sizlerle paylaşıyorum

    1.6 TDI 90HP DSG Comfortline Kullanıcı İncelemesi

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi


    [size=3]Donanım Özellikleri:

    İç Donanım
    1/3 - 2/3 oranında tam katlanan arka koltuklar S
    Arkada 3 koltuk başlığı S
    Bagaj bölümü aydınlatması S
    Beyaz aydınlatmalı gösterge paneli S
    Çift kademeli bagaj zemini S
    Çok fonksiyonlu deri direksiyon -
    Deri direksiyon simidi S
    Deri el freni ve vites topuzu S
    Elektrikli ön/arka camlar S
    Katlanabilir arka koltuklar -
    Ön koltuk arkasında eşya gözü S
    Ön/arka okuma lambaları S
    Önde bardak tutucu S
    Power On' özel koltuk döşemesi -
    Pulse' logolu özel marşpiye kaplamaları -
    RCD 310 Radyo-CD-MP3 çalar, 6 hoparlör (Türkçe dil seçenekli) S
    Aux-in harici ses girişi S
    USB-in harici ses girişi -
    Bluetooth audio fonksiyonu (kablosuz müzik bağlantısı) -
    Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu S
    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu S
    Yükseklik ayarlı ön koltuk başları S
    Yükseklik ve derinlik ayarlı elektrohidrolik direksiyon S

    Dış Donanım
    6 J x 15 çelik jantlar, 185/60 R 15 lastikler S
    Elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar S
    Far yükseklik ayarı S
    Gövde rengi tamponlar S
    Gövde rengi yan aynalar ve kapı kolları S
    Gündüz farları -
    Krom çıtalı siyah ön radyatör ızgarası S
    Pulse' logolu krom egzoz çıkışı -
    Ön sis farları -

    Konfor
    Bluetooth'lu mobil telefon kiti -
    Klimatik (Manuel klima) S
    Klimatronik (Çift bölgeli tam otomatik klima) -
    Toz ve polen filtresi S
    Hız sabitleyici -
    Ön kol dayama S
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit S
    Soğutmalı torpido gözü S
    Sürücü ve yolcu makyaj aynaları -
    Sürücü ve yolcu ışıklı makyaj aynaları S
    Yol bilgisayarı (Türkçe dil seçenekli) S
    İpod/İphone özel müzik bağlantısı -

    Güvenlik
    Anti blokaj fren sistemi (ABS) S
    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR) -
    Elektronik diferansiyel kilidi (EDL) -
    Elektronik stabilizasyon programı (ESP) -
    Arka sis farları S
    Hill hold (eğimde kalkış asistanı) -
    Immobilizer S
    Lastik basınç sensörü S
    Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları S
    Önde 3 noktalı emniyet kemerleri S
    Arkada 3 noktalı emniyet kemerleri S
    Üçüncü stop lambası S

    S : Standart / - : Yok

    Sürüş


    Araçta normal donanımından fazla olarak sis farı mevcut bu opsiyon olarak takıldı aracın sürüş karakterinden bahsetmem gerekirse çok geniş olmayan lastiklere sahip olmasına rağmen (185/60/15) sert süspansiyon yapısı ve aracın ufak olması ve hafifliği sebebiyle (1175kg) yolda kararlı bir sürüş karakteri var virajlara hızlı girildiğinde önde kayma eğilimi hissettim ESP'nin olmayışı bu araç için büyük bir eksiklik olduğunu düşünüyorum.

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi


    Bunların haricinde DSG şanzıman vites değişimlerinde gerçekten çok başarılı ve oldukça seri vites +/- konumundayken vites değişimlerine yaklaşık 1 saniye gibi geç tepki vermekte bunun büyük bir eksi olduğunu düşünmüyorum ama daha iyi olabilirdi şanzıman gerçekten başarılı ve konforlu.

    Aracın hidrolik direksiyonu sert hele ki benim Astra'dan sonra baya bir sert geldi keşke daha yumuşak bir direksiyona sahip olsaydı direksiyonun sert oluşu manevralarda rahatlığı bozuyor bunların haricinde direksiyonun yoldaki karakteri başarılı.

    İç Mekan

    Araç sınıfına göre oldukça kaliteli bir iç mekana sahip konsol genel olarak yumuşak bir malzemeden oluşuyor gösterge paneli sade ve şık bir görüntüsü var yalnız el frenin hemen altında kablo ve tel sisteminin görünüşü bu olmamalıydı dedirtiyor klima kontrol düğmeleri teyp açma ve ses kontrol düğmeleri metal bir malzeme ile kaplanmış buda kalite hissini arttırıyor yalnız aracın torpidosunda aydınlatma görmedim ışığın olmaması akşamları sorun olabiliyor bunların haricinde araç B sınıfı bir otomobil olmasına rağmen iç mekanda yeterli alana sahip ve ön ve arkada oturanlar için rahat bir otomobil olduğunu söyleyebilirim 280lt'lik bagaj bu sınıf için yeterli.

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi


    Aracın Boyutları:

    Uzunluk, mm. 3970
    Genişlik, mm. 1682
    Yükseklik, mm. 1462
    Dingil mesafesi, mm. 2470
    İz genişliği, ön/arka, mm. 1463 / 1456
    Yakıt tankı, lt 45
    Dönme çapı, m. 10,6
    Bagaj kapasitesi, lt 280
    Boş ağırlık, kg. 1165 / 1179*

    Motor

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi


    Motor Özellikleri:

    Silindir Hacmi : 1598 cc
    Beygir Gücü : 90 hp
    Maksimum Tork : 230 nm
    Yakıt Türü : Dizel
    Maksimum Hız : 180 km
    0-100 Km Hızlanma : 11.5 sn

    1.6 TDI 90HP 230NM gücündeki motor DSG şanzımanın iyi uyumuyla gerçekten iyi bir performans sergiliyor şanzımanın çift kavrama olması sebebiyle seri vites geçişleri motorun 230NM gücüyle gerçekten uyumlu aracın hafifliğininde etkisiyle 100km/h ulaşmak 11.5 saniye gibi iyi denecek bir zamanlamada hızlanıyor yalnız dizel motorların sesli çalışması gerçekten benim gibi benzinli motor düşkünleri için gerçekten sinir bozucu bir durum dizel motorun çalışma karakterine birde TDI motorların sesli çalışma özelliği eklenince motorun sesini gayet rahat bir şekilde duyabiliyorsunuz Polo'dan sonra benim Astra'ya bindiğimde motorun çalışamdığını sandım araç rampalarda yada sollamada herhangi bir sorun teşkil etmiyor gayet seri ve hızlı bir şekilde hızlanabiliyor aracınız yüklü olsa bile hızlanma gayet iyi.

    Tüketim şuan için şehir içi 4.6lt gözükmekte benzin göstergesi çok yavaş bir şekilde azalmakta benim Astra'ya göre aracın kokladığını anladım araç 600km'de ve 450km daha menzil gösteriyor buda insana maşallah dedirtiyor şehir dışında aracı kullanmadığım için şuan için bir değer söylemem ilerleyen zamanlarda şehir dışı tecrübem olursa sizlerle burda paylaşırım

    Bunların haricinde kafanıza takılan soruları burdan sorabilirsiniz arkadaşlar herkese iyi forumlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 19 Kasım 2012; 11:41:49 >







  • Hayırlı olsun hocam ESP varmı
  • Güzel bir inceleme olmuş hocam. İleriye dönük benimde bu şekilde dizel otomatik bir B sınıfı araç alıp, benzinli D sınfıı aracımı uzun yol ve haftasonları gezme için çıkarma niyetim var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hayırlı olsun hocam ESP varmı

    esp de yok çelik jant da yok .

    biri dogusa çelik jant nedir öğretsin
  • tüketim şuan ş.içi 4.6 lt
    ş. dışın da arabayı kullanmadığım için net bşy diyemiyorum .

    ben bu bölümü anlamadım açıkcası yada bugun yoruldum yatmam lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CILGIN_HACI -- 18 Kasım 2012; 23:11:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hayırlı olsun hocam ESP varmı

    esp de yok çelik jant da yok .

    biri dogusa çelik jant nedir öğretsin

    Çelik jant arabanın üstünde bulunan jant zaten

    Siz alüminyum alışım jant demek istediniz galiba
  • Hayırlısı olsun kusura bakmayn ama sanırım polo 1 sene içinde ya makyaj görecek yada kasa değiştircek diye biliyodum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hayırlı olsun hocam ESP varmı

    esp de yok çelik jant da yok .

    biri dogusa çelik jant nedir öğretsin

    Çelik jant arabanın üstünde bulunan jant zaten

    Siz alüminyum alışım jant demek istediniz galiba

    Evet cihan efendi piyasada çelik jant denildiği zaman doğuşun kapağı yerine alaşım jant anlaşılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 18 Kasım 2012; 23:20:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Güzel bir inceleme olmuş hocam. İleriye dönük benimde bu şekilde dizel otomatik bir B sınıfı araç alıp, benzinli D sınfıı aracımı uzun yol ve haftasonları gezme için çıkarma niyetim var
    Hayırlı olsun Source hocam Birde ESP olaydı iyi olurdu ama.Maşallah.Tüketimde çok iyi görünüyor başlangıç için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Self Control

    Hayırlı olsun Source hocam Birde ESP olaydı iyi olurdu ama.Maşallah.Tüketimde çok iyi görünüyor başlangıç için.

    Alıntıları Göster
    Ben 1.2 tsı polo bekliyorum hala gelmedi ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hayırlı olsun hocam ESP varmı

    Esp yok maalesef :(
  • Yorumlariniz icin tesekkurler arkadaslar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hayırlı olsun hocam ESP varmı

    Esp yok maalesef :(

    Keyfin kaçmasın ama ESP yoksa HİİL holder yoktur haliyle

    DSG şanzıman Yokuş kalkış desteği olmadan Tam işkence olur size

    Keşke ekleseydiniz
  • Hayırlı olsun aracınız. Kazasız belasız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Hayırlı olsun aracınız. Kazasız belasız.
    O direksiyon ne ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CourB

    O direksiyon ne ya

    Alıntıları Göster
    Araç güzel ben olsam 15 inç alaşım jant alır 195 55 15 lastik takarım daha tiki olurdu , iyi günlerde kullanın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByZeR0

    O direksiyon ne ya

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CourB

    O direksiyon ne ya

    Alıntıları Göster
    Bende 1.2tdi bm sahibiydim esp standarttı. Esp'siz viraj performansını çok merak ediyorum çünkü ben paldır küldür daldıgım halde kesinlikle çizgisini bozmadan ilerliyordu. Çelik jantta vardı Benimki 90 dan aşagı 5 e atınca çekmiyordu malesef çok tıkanıyordu genellikle 110 da 5 vitese atıyordum bende ideali oydu. Böyle d7 80km/h görünce duygulandım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Araç güzel ben olsam 15 inç alaşım jant alır 195 55 15 lastik takarım daha tiki olurdu , iyi günlerde kullanın...

    Alıntıları Göster
    +/- vites kolları sizin de dediğiniz gibi geç tepki veriyor. Bunu 170'lik eski jetta 'da denediğim de hissetmiştim. Uzun zaman sonra siz söyleyince hatırladım. O zaman da şaşırmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respect_vti

    Bende 1.2tdi bm sahibiydim esp standarttı. Esp'siz viraj performansını çok merak ediyorum çünkü ben paldır küldür daldıgım halde kesinlikle çizgisini bozmadan ilerliyordu. Çelik jantta vardı Benimki 90 dan aşagı 5 e atınca çekmiyordu malesef çok tıkanıyordu genellikle 110 da 5 vitese atıyordum bende ideali oydu. Böyle d7 80km/h görünce duygulandım.

    Alıntıları Göster
    İnceleme güzel elinize sağlık genelde DH'de fotolu inceleme yapmak hurafeler nedeniyle zor oluyor.

    Yanlız her zaman merak ediyorum Doğuş hangi akılla 1.2 TSI motoru şu araca bir türlü getirmedi ve neden GTI dışında dolu bir Polo alamıyoruz gerçekten anlamak imkansız.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.