|
|
_____________________________
Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır
|

|
|
_____________________________
Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır
|
|
Şu yazılanları okuduktan sonra bir kez daha anladım ki Volvo binmek herkese göre değil. Altınız da ki araba Volvo ise bunu bilerek binin. Usta sana dedi ki “şanzuman yağını değiştirmeye gerek yok ömürlük” ....
Bakın, sağdan soldan duyumlar ile söylenen ile binilebilecek bir araba değildir Volvo. Tamamen bilinçli kullanıcı arabasıdır. Sonra sağda solda Volvo’yu kötülüyorsunuz şöyle böyle diye. Azıcık okuyun, araştırın, servise bile güvenmeyin. Yağ değiştirmek pahalı bir şey değil, pahalı geliyorsa binmeyin. Powershift nasıl kullanıcağınızı bildiğiniz de DSG nin eline verir ama herkes de bir “powershift” sorunlu da sorunlu. Sıfır aldığım powershift şuan 320.000 km de hala sorun yok. 15.000 de bir yağı ve filtresi değişti tek yaptığım bu.. XC70 D5 im var üstünde geartronic şanzumanın Allahı var 20.000 de yağı değişir 427.000 km de hiç bir şeyi yok, şuan dedem kullanıyor yokuşta dip gaz çıktığı halde hala bir sorun yok.. Aynı şanzuman 420 beygir Volvo V70 R da mevcut, onun yağı 5.000 de bir motor yağı ile değişir şuan 190.000 e dayandık onda da bir şey yok. Volvo yu bilin öyle binin, burada ki insanlar emin olun servis de ki kullanıcılardan daha bilgili. |
|
O araçta hangi şanzıman var şimdi emin olamadım ama geartronic ise (tork konvertörlü tam otomatik) KM daha fazla ilerlemeden mutlaka değiştirin, ustanın dediğine bakmayın. Şanzımanın ömrüne ömür katarsınız, çalışması hemen rahatlar. Tork konvertörlü şanzımanda bütün işi yağ yapar. Şanzıman tamamen yağ basıncıyla çalışır. Eğer içindeki yağı çıkarırsanız imkanı yok yerinden oynatamazsınız arabayı.
Doğal olarak bu yağın da bir ömrü var. Nasıl motor yağının, fren hidroliğinin bir ömrü varsa. Yabancı sitelerdeki Volvo üstadları geartronic tam otomatiklerin yağının kullanıma bağlı olarak ağırlıklı şehir içiyse 60 bin, ağırlıklı uzun yol ise 80 binde bir değişmesini öneriyorlar. Yalnız değişimi yapanın volvo ustası olması önemli. Her şanzıman yağı konulmuyor bu araçlara. Özel yağı var. Powershiftlerde durum farklı olabilir o konuda bilgim yok. Ömürlük yağ yoktur, şanzımanın ömrü kadar yağ vardır. Burada kelime oyunu yapılıyor. -"Şanzıman yağı ömürlüktür", -Peki ne kadar ömür? -"Şanzıman bozulana kadar!" -E şanzıman hiç değişmeyen yağ yüzünden bozulduysa? -"Şanzımanın ömrü o kadarmış" |
Volvo'nun Geartronic Şanzıman Seçenekleri
Volvo araçlarında bulunan Geartronic şanzıman, hem manuel hem de otomatik şanzıman özelliklerini birleştiren otomatik bir şanzıman türüdür. Bu sistem, sürüş deneyiminizi kişiselleştirmenize olanak tanıyarak daha fazla kontrol ve verimlilik sunar.
Geartronic şanzıman, geleneksel otomatik şanzımanlar gibi, vitesleri otomatik olarak değiştirir. Bununla birlikte, manuel vites değiştirme moduna geçmenizi sağlayan bir seçeneğe de sahiptir. Bu, istediğiniz zaman vites değiştirmenize olanak tanır ve aracınızın performansı üzerinde daha fazla kontrol sağlar.
Volvo Geartronic şanzımanlar, çeşitli sürüş koşullarına uyacak şekilde tasarlanmıştır. Şehir içi sürüş için otomatik mod, rahat ve zahmetsiz bir sürüş sunar. Ancak, performansı artırmak veya yakıt verimliliğini optimize etmek istediğinizde, manuel vites değiştirme moduna geçebilirsiniz.
Geartronic şanzımanlar aşağıdaki avantajları sunar:
Volvo'nun Geartronic şanzıman seçenekleri, farklı araç modellerinde mevcuttur. İster sportif bir sürüş deneyimi ister günlük işe gidip gelme için verimli bir araç arıyor olun, Volvo'nun Geartronic şanzımanları ihtiyaçlarınızı karşılamak üzere tasarlanmıştır.
|
|
|
_____________________________
Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır
|
|
|
|
_____________________________
nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
|
|
|
_____________________________
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 14 Nisan 2018; 8:44:39 > |
|
_____________________________
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maslan41 -- 6 Aralık 2018; 0:46:22 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 19 Temmuz 2018; 1:35:10 > |
|
_____________________________
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |