Şimdi Ara

Volvo şanzıman seçenekleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
27.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.6 poweshiftlerden uzak durun alıyorsanız D3 alın. Bende 2012 V60 D3 var. Çok memnunum. Servisciligi pahalı işte. Ben yılda 20000 ila 25000km arasında yol yapıyorum. Yolda 2 defa 10000 bakımı yapılıyor. 2500 den 5000tl ona masraf. Ama şanzuman 160000 km oldu için servise gittim yağ değişimi gilan yapılsın diye ama bu modelin yağ değişimine gerek olmadığını söylemeleri çok büyük artı. Volvo türkiye Poweshift için yağ değişimi 80000 idi sıkıntılar nedeni ile 40000 e çektiler. S60 servis için buda ekstra oluyor işte. D3 için performansı mükemmel diyebilirim. Yerine başka araba koyamıyorum.

    XC60 'ın 2010 2012 lerimize düşünün derim. Ben mesela dağa bayıra sürekli gezen biriyim o nedenle kesinlikle 4x4 XC60 almatı tercih ederim. Haa siz evden işe işten eve arasıra hafta donu gezerim derseniz.s60'ın D3 ünü alın derim.

    Yakıt konusunda için şehiriçi ortalama 7 ila 7.5 lt 1 depo ile 800 ila 900 km yapabilirsiniz. Şehirdışı 1 depo ile 1200km kesinlikle yaparsınız.(90ile akıllı kullanırsanız 110 a çıktınız mı kesinlikle 1000km yine yaparsınız.) Tecrübe ile sabittir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Powershift: Ford'un çift kavramalısı. DSG ile aynı mantık. Masraf çıkarmaya meyilli, balata ve mekatronik problemi çıkarmaya hazır.
    Geartronic: Japon Aisin markasının tork konvertörlü tam otomatik şanzımanıdır. Aisin, volvo'ya 60 seneden fazladır şanzıman yapar. Konforlu, sağlam güzel şanzımanlardır. Yağı düzenli değiştiği sürece kolay kolay arıza çıkarmaz.
    Eski 2.0T motor otomatik şanzımanı Powershift mi yoksa Aisin tam otomatik mi hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Eski derken 2010 ve öncesi eski kasadan bahsediyorsanız evet onların şanzımanı Aisin tam otomatik. Sadece 2.0T de değil. T5, D5 falan hepsi Aisin onlarda.
    Yeni kasada ise 2.0T motor sadece 2011 modellerde var diye biliyorum. Onun şanzımanından emin değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar volvo severler bende mart ayından itibaren 10 yıllık japon kullanıcısı olarak sonunda 2012 xc 60 volvo sahibi oldum.japon araçlarda dahi ki o adamlar bu işte bir numara.onlar dahi kendi araçlarında 40.000 km bir yağ değişimi öneriyorsa volvo nasıl olurda (eskimeyen şanzıman yağı yapıyor)😁 aracı aldığımda yetkili servise gittim tüm geçmiş bakımlarını tek tek çıktıdı aldım baktım ki şanzıman bakımından eser yok tekrar servise girdim bu araçları şanzıman bakımı kaç binde yapılıyor dedim bu geatronic de buna gerek yok dedi nasıl yani bu eskimiyormu dedim yok eskimez dedi🙈 ben değişim istiyorum dedim fiyat çıkardı kdv dahil 1070 ₺ 6 lt yağ işçilik. bu arada araç 95,000 km ilk kez yag değişimi oldu.iki araç arasına mesela girerken sok sık ileri geri yapınca viteste vuruntu vardı ve yağ değişti sorun bitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.